
Navštíveno 4303x

Kdo je u Vodafonu, funguje vám třeba změna Flexistropu nebo ověření emailu, které po nás požadují ?
To jejich zabezpečení mě už začíná pěkně s*át, a to zkouším IE, FireFox i Chrome !

taky mi to stále nefunguje po tom jejich přechodu na nový systém je to stále bez zobrazení a stále tam jsou nějaké údaje nedostupné apod. Děs běs :-(

14.02.2011, 21:27 |
cuir | Upraveno: 2011-02-14 21:28:47
me zacina pekne srat vodafone samotnej....zacinaj se chovat az prilis arogantne....
cekam na oskarlince pres pul hodiny nez mi to nekdo zvedne. Pritelkyne volanim na vodafone stravila o vikendu celych 5 hodin a NEDOVOLALA se!! nakonec musela jit primo do vankovky na pobocku. ja si sel koupit nova sluchatka a kdyz sem se za pul hodiny vratil tak porad se vybavovala s blbeckem za prepazkou. Tak sem tam dosel. Rikam kde je problem? borecek se zacl vymlouvat ,ze to nejde, tak sem ho zjebal a razem to slo..stacilo zvednout vypiceny telefon a zavolat a najednou slo vsechno zaridit.
Zmrdecek videl mladou holcinu a ikdyz sem rikal pritelkyni bud slusna, omluv se a tak tak na tohohle zmrda to neplatilo..ten byl praci otravenej uz od pohledu a na tyto svine se musi zarvat. coz jaksi pritelkyne co ma 50 kilo a vypada na 15 neudela. to ze ma za sebou petiletou vejsku pozna podle jejiho vzhledu malokdo, takze si vo ni kde kdo pucuje boty. Pritom ten krypl ve vankovce ma sotva zakladku.
ja uz na 15 nevypadam a tak to zacal resit.
Nelibi se mi ,ze si samovolne zmenili to ze nebudou chodit faktury a jen pojebane SMS. Kvuli tomu ze se mi spojili dve faktury tak to neodeslo z uctu pomoci SIPA a oni mi zablokovali sluzby, protoze vzdy poslou jen posratu smsku na kterou samozrejme nez dojdu z prace zapomenu. takze timhle stylem se mi povedlo neuhradit DVE faktury!!
kdyz sem se kupodivu dovolal na tu jejich picolinku tak zenska do telefonu protivna jak prdel. Vysledek byl ten ,ze ptam jestli bude nejakej aktivacni poplatek. bylo mi receno ze ano a ne aby mi rekla rovnou kolik, musel sem ji polozit druhou otazku. A sdelite mi laskave kolik to bude? na to mi rekla...300kc. rikam fajn v tom pripadej jakmile zavesim telefon tak zaplatim dluznou castku a DURAZNE vam rikam aby ste moje sluzby nechala zablokovane ,protoze odblokacni poplatek platit nehodlam, protoze sice sem nezaplatil dve faktury ,ale nejsem zadna zkurvena socka ,ktera na to nema ,ale je to jen kvuli blbemu systemu ,ktery ste si samovolne nastavili. Takze pokud mi hodlate aktivacni poplatek uctovat tak mi sluzby neaktivujte nemam o ne zajem a jdu k jinemu operatorovi. Na to mi zenska rekla..to jako ze koncite? ano koncim...nemam zadnou smlouvu a tohle jednani se mi nelibi. Pak mi rekla at chvili pockam na lince, asi za ř vterin se znova ozvala s tim ,ze teda pro tentokrat udelaji vstricny krok a odpusti mi milostive onen poplatek. vzhledem k tomu ze sem dosahl sveho tak sem to uz nekomentoval, protoze menit cislo s emi vazne nechtelo, ale resil sem to jen z principu. Oni na systemu SMS usetri miliony a me budou uctovat 300kc za aktivaci sluzeb ,ktere zablokovali po par upozornujicich smskach, kde jedna znich prisla i ve dve hodiny rano!! to sem myslel ze budu vrazdit kdyz me to vzbudilo.
Pak zenska rika a jak to budete platit? rikam ,klasicky prevodem z uctu. No jestli muzu doporucit tak kdyz penize vlozite primo na nas ucet a nebo to zaplatite bankomatem tak mame penize hned u nas a muzem vam ty sluzby aktivovat drive. Tak ji rikam , no vite me je to jeno, kdyz budu mit sluzby zablokovane tak usetrim. Na dulezite veci pouziju firemni telefon od O2 a jedinej kdo prodela bude vase firma, takze je mi to fakt jedno, platit budu z pohodli domova cili, prevodem. kratke ticho a pak se rozloucila a zavesila.
je to velmi podobne jednani jake sem zazil s O2...ale to je znama banda hajzlu.
EDIt? jo a podotykam ze se nikdo neomluvil za dlouhe cekani na lince ani za to ze se pritelkyne vubec nedovolala a musela na pobocku, kde kdyz bych nedosel tak by ju ten polomozek stejne odbyl a nevyhovel by ji protoze se mu nechtelo.
V lednu přenesený číslo od T-Mobile k VDF a do dneška nefunkční samoobsluha...

14.02.2011, 21:52 |
Pekys | Upraveno: 2011-02-14 21:52:56
od roku 2001 bez sebemenšího problému. Do sámošky nechodim, není třeba. Linka Business, chování asi jiný. Ale jak koukám, sámoška mi jede v poho.

Na starým 608xxxxxx čísle taky noproblem...
mam ho ca od roku 2003, mam 12 hodin volani za 1500 stovek, zatim me jen stve, ze obcas vypadava signal na vzdy stejnych mistech

15.02.2011, 00:14 |
fredy uf, jako je fakt že jsem taky chtěl mladé cosi nastavitg v samoobsluze a prostě jsem nebyl scchopný, furt mě to jako že odhlašovalo at jsem klikl na jakoukoliv nabídku... děs, nakonec jsem se na to vysral. Jinak já mám vodafone rád, jsem u nich od samého začátku a dokonce ted mám super tarif za 650kč můžu volat 720hodin měsíčně a propsat tisíce sms :)
Shit happens :-) Samoobsluha je známa tým že je o hovne čo sa systému na ktorom beží týka, ale vysvetli to "kompetentným" :-/

15.02.2011, 00:55 |
JR Ja jsem s VDF spokojenej, vzdycky domluva bez problemu a v pohode. Ted jsem prevadel dve cisla od T-mobile a vsechno v klidu.
cuir - nemam vodafon, jen neverim ze by ti zavesila telefon a druha vec, rpoc by sis zrizoval new cislo, ona uz zase nefunguje prenositelnost?

15.02.2011, 07:44 |
Pekys fredy: co je to za tarif?

15.02.2011, 07:52 |
TROY Slim
;))))))))))))))))))))
Pekys: to jsou ale starý www, tam mi to fungovalo přesně jako tobě,
jak ses tam dostal ? já už mám nový design ..
Ozzy: add1.: taky mi nejde vybrat výše provolané částky k zablokování dalšího utrácení:-(
add2.: taky mám neověřený email a při posílání ověřování se zobrazí prázdná www stránka, ze který lze jen zpět v browseru a nic, na email mi nic nepřijde:-(
...malinko nedoladěný, asi to nikdo nezkoušel než to nasadili:-)
Ok dík .. to mi stačí :-))

15.02.2011, 15:19 |
Pekys Ozzy: já to právě ještě nepřepnul U druhýho čísla už jo a cestu zpátky jsem taky nenašel. :(

15.02.2011, 16:01 |
cuir ACEMajky: ona zaveslila az mohla...ne driv a rozloucila se klasicky tak jak to delavaji...ve vysledku uz byl hovor u konce. Prenositelnos funguje ,ale ne v pripade kdyz mas zablokovane sluzby...teda aspon me to prijde logicke.

15.02.2011, 18:35 |
fredy Pekys no je to tarif který je určený pro velké firmy a každej to má asi různě podle toho co si dokážou dohodnout...

15.02.2011, 18:40 |
Pekys fredy: tak to jo, já mám za cca 2k neomezeny volani + data, tak mě zajimalo ze tak levne :)

15.02.2011, 19:23 |
TROY pekys
business je systémově jinde ;)

15.02.2011, 22:32 |
Pekys Troy: to je dobre, aspon mi to funguje :o))
to je neštěstí, pozorujete od té doby nějaké zlepšení ?
já vůbec nejsem schopen nastavit Flexilimit, Flexistrop
v IE se nedá ani zalogovat, Mozilla hází chyby - neskutečný !
Už týden jim volám proč si nestahli prachy z účtu, nevĚdi, požadavek do spořky nepřišel, 8 let to fungovalo, prý to prošetří, 14dní se nic nedeje ! FUCK !
Ještě chvíli a jdu k O2

U vodafononu jsem (tehdy ještě u Oskara) 10 let. To jak se ke mně teď Vodafone chová je neúnosný.
Kvůli jejich posraný samoobsluze sem už dvakrát dostal flastr 500,- kvůli neuhrazení faktury (fakturu sem uhradil, jen jejich systém to nepobral). Nedá se s nimi domluvit, jsou arogantní, až když sem začal vyhrožovat, že přejdu ke kyslíku, tak začli něco řešit.
Neuvěřitelně sprosté chování k jejich věrnému zákazníkovi.
500 flastr?ja mam ted jedno cislo ktery nepouzivam,tarif za 60kc mesicne,jen aby cislo zilo,vubec na to nemyslim a jednou snad za 3-4 mesice mi prijde dopis se slozenkou ze sem nezaplatil a at zaplatim.nic vic,jinak kvalita samoobsluhy me taky kolikrat stve,nejvic kdyz potrebuju neco a maj ji treba na celej vikend nefunkcni.

22.06.2011, 18:11 |
Alííí Jsem u nich od začátku, a jelikož už volám míň, přešel jsem k levnější variantě tarifu asi před 14 dny.
Je fakt, že na LINCE visím občas delší čas, než se chytnu operátora, ale dá se to. Volám jim tak 1x za rok. :-)
Linky *77 jsou OK, po ránu se člověk dovolá a dokonce nemusí pátrat a vyslechnout celé menu aby se dočkal posvátné věty "Pokud chcete přeci jen mluvit s operátorem .." ted to řeknou hned na začátku.
Ale už 14dní jim volám, že mi chodí SMSky o neuhrazených všech 3 našich SIM, at si to stahnou z účtu, Souhlas s inkasem tam je a funguje 8let..
ne prostě přes to nejede vlak, pouze furt jen pošlem to technikům a ozvem se, za 14dní se nikdo neozval !
divné jednání ..
Ozzy: Taky mi inkaso neproběhlo, volal jsem tam a fuckuju je, ať si to strnou při dalším vyúčtování, ovšem, pokud jim to debilní inkaso bude fungovat. Od října, kdy "VYLEPŠILI" samoobsluhu, tak je to k blití. Minulé 2 inkasa zase systém nebral a už mi blokli služby, fakt už mě se... jsem tam přes 8 let.....
levný volání, levný služby co bys chtěl za ty prachy :-))

22.06.2011, 21:15 |
TROY buďte rádi,že to nevidíte z druhý strany ;)
Jak říkám, do doby, než loni na podzim začala dělat "VYLEPŠENOU" samoobsluhu, to bylo parádní, nikdy žádný problém.
TROY: Je mi to jasné, být to na lidech dole, na operátorech, tak jim to sami omlátí ten nový systém o hlavu těm, co to chtěli a ti, co to udělali a nedodělali a tím se to tak kur.... :-(
PROČ TO DĚLAT JEDNODUŠE, KDYŽ TO JDE SLOŽITĚ ANEB KDYŽ NĚCO FUNGUJE, TAK TO MUSÍME VYLEPŠIT ANEB UŽ ANI NEMÁM SLOV :-(
hightower: jsem rád že nejsem sám :-)
proč se k tomu ale nějak nevyjádří, jen mlžej !
Teď mi přišla SMS, že inkaso se pozdrželo a že proběhne teď, že to nemám platit převodem a že mi posunuli termín splatnosti. Hlavně že mi včera operátorka říkala, ať to zaplatím převodem :-D Takže neplatím a nechám to do dalšího vyúčtování na inkaso a jsem zvědav, zda vůbec a včasně proběhne
Ani mi nemluv, v pondělí mi řekli at to pošlu příkazem,
že jim inkaso asi nefunguje, měl jsem poslední den splatnost, tak jsem poslal litr,
dnes po 4dnech si to stahli z účtu, znovu !!!
Kurva to si ze mě dělaj prdel ? To neviděj, že to je už týden uhrazené ?!
Doufám, že ty rozhovory jsou nahrávané.. to jsem zvědavej jak to z nich ted dostanu !
to sem nežral..

23.06.2011, 20:53 |
Toxxx Este ze som presiel k O2:)

26.06.2011, 19:57 |
Pekys Ozzy: jenom pozor na číslo účtu. Na inkaso je jiný než na příkazy. Taky jsem tohle řešil.
jasně .. já vím !
ne zkrátka to mám zaplacené 2x, jsem tam v pátek volal,
pošlou to zpět,
ale zároven mi měl poslat i nějaké formuláře na mail
a co myslíš, ani prd opět, komunikace s nima je úplně zbytečná, 5x mi řekli , že se ozvou .. NIKDY !
JEN BLAFUJOU DO TELEFONU

26.06.2011, 20:59 |
Pekys je to boj, ale ještě mám v živý paměti komunikaci s O2, jak jsem se s nima nervoval, takže já rozhodně nikam jinam nejdu :)
Ozzy: neřešil bych to a příští vyúčtování máš už zaplacené teď, pokud tedy ty prachy nepotřebuješ teď.
taky vám nejdou od včera jejich stránky ?
[ Link ]

28.06.2011, 08:09 |
Pekys | Upraveno: 2011-06-28 08:13:17
asi už to zabalili :-D
edit: na google chrome jedou i se sámoškou
Trochu OT. Vypadava Vam taky signal pri volani u VDF?
ani v IE, ani v Mozille, ani v Chromu..
nechtěl bych tam bejt ajtákem, jestli se po nich management vozí jako po nás a vymejšlí taky neskutečný píčoviny :-)

28.06.2011, 08:59 |
Pekys tak aktuálně mi jejich stránky jedou, v IE i Chrome.
Problém může být ale někde na trase, mě o víkendu nešla půlka stránek, kromě jinýho všechny s F1 :) F1liga, f1sports, f1.com, ale seznam, uloz.to apod slapaly.
jj sme se tak snazili videt ty nase faktury az sme ty linky prostouchly ;-)
to už jim zase 2 týdny nefunguje samoobsluha ???
nejde tam nic měnit, nejvíc mě to vytočilo v Chorvatsku,
kde mě zařízli a já si to nemohl odblokovat,
proč to pouštěj mezi lidi když to je nefunkční, neskutečný !!!
nám kdyby půl dne něco nešlo, tak jsem bez práce

Tiež mi to funguje na dvoch číslach bez problému :-)

11.09.2012, 21:19 |
Zdenek (A)
Vodafonova samoobsluha nefunguje a NIKDY nefungovala. Podle toho, jak to vedou, tak ani nikdy fungovat nebude a asi ani nemuze...

11.09.2012, 21:22 |
TROY 2 čísla otestovaný a funguje
Vzdy mi fungovala bez problemu taky.

12.09.2012, 09:26 |
Pekys u mě dobrý, akorát z chromu. IE to nějak nežere a kouše se.

12.09.2012, 20:28 |
hanx Dám sem svoje zkušenosti. Před cca půl rokem jsem si chtěl pořídit novej telefon. O2 v tu dobu nabízel k tarifu s internetem a 2letou smlouvou Samsung Galaxy Y, tak jsem volal na vodafone, jestli mi nemůžou dát nějakou slevu podobného rázu. Chlápek říkal, že se ozve, řekl si o termín kdy má zavolat. Nezavolal. Volal jsem tedy den poté, řekl jsem jim to samý, přepojili mě na péči o zákazníky, ženská příjemná, hrozně se omlouvala a nabídla mi dohromady 3 slevy, dělaly dohromady 2 tisíce a to jsem měl nejnižší možný tarif s mobilním internetem. Přišel jsem do prodejny kam jsem si ten telefon nechal poslat, tam už na mě čekali a hned mi ho dali.
Před 14 dny jsem se dostal k jednomu týpkovi co přeprodává tarif o2 a to volání bylo opravdu levný. Volám tedy na vodafone linku, rovnou mě přepojují na péči o zákazníky. Opět příjemná ženská. Ptala se mě jaký podmínky mi nabízejí, řekl jsem jí to a ona uznala, že to je opravdu dobrá nabídka kterou těžko přebije, ale že ona mi taky něco nabídne. Udělala to teda tak, že se podívala, že měsíčně volám 2 hodiny, napíšu 30 sms a používám internet, nabídla mi teda tarif s 2 hodinama, 50 smskama a internetem a na něj 50% slevu. Takže teď za to platím měsíčně asi 370 Kč. Vůbec žádnej závazek, žádná smlouva ani minimální plnění, kdykoliv můžu odejít tak jako tak.
Co se týče samoobsluhy, jsem rád, že jí nemusím používat. Ta je fakt hrozná, jediný na co jí používám jsou faktury, protože nemám rád inkaso a radši tomu těch pár minut obětuji abych si poplatil vše ručně přes internet banku. Jinak jednou za x měsíců s něčím volám na vodafone linku, kde většinou není problém.
Naproti tomu dvakrát jsem třeba volal na ALZU a tam bych to fakt roztřískal jak mě v tom telefonu srali (a to se jednalo o objednávku za 40 tisíc)