
Navštíveno 9579x


14.02.2011, 11:10 |
DaveX Ahoj všem, potřeboval bych vyměnit přední brzdy na felicii. Komplet. Mohl by mi někdo poradit, jaké brzdy v poměru Cena - výkon by byly dobré?
Prosím bez OT.
Děkuji za rady.
Jako něco lepšího než série?


14.02.2011, 11:40 |
DaveX No měl jsem do teď sérii a měním to poprvé, po 70 000 km. Celkem to bylo v pohodě, ale nevím no. Nemám s žádnými jinými zkušenost.
A chceš opravdu měnit celé brzdy včetně úprav a nebo jen chceš vyměnit kotouče a desky a hledáš jakého výrobce?
jestli myslíš jen desky a kotouče tak kromě laciný číny skoro cokoliv, třeba klidně základní ATE, na normální provoz naprosto dostačující

14.02.2011, 11:46 |
DaveX No, to právě nevím, jestli rovnou komplet celé brzdy anebo jen ty desky a kotouče samozřejmě.
Jestli je auto serie, tak bych se na nejakou upravu brzd vykaslal, vyhozeny penize, koupit rozumny kotouce a desky a nazdar. ATE, Ferodo, ...

14.02.2011, 11:53 |
Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-14 11:54:46
DaveX: To je o tom co od toho čekáš... Pokud máš sériový motor a jezdíš v provozu jako člověk, tak si myslím že není problém koupit jen nové díly třeba zméněné ATE.
Pokud se ovšen občas rád svezeš rychleji, tak sám z praxe vím, že dvě zatáčky na okresce a s Feldou nebrzdíš... Pak to chce 260mm chlaďáky, sehnat třmeny ze Siery a hurá na to a nebo s trochou vůle a úpravou desek se dá použít to co má M@rtin na sériový brzdič a průměr kotouče.

14.02.2011, 12:01 |
DaveX No mám serii a rychle nejezdím, takže nějaké základní budou určitě v pohodě.

14.02.2011, 15:28 |
rcman Pokud to máš na obyč Feldu. Tak fakt stačí co ti kdo napsal...
Jinak já dělám v originálu. A když na to koukám. Tak destičky 700,- A kotouče (sada) 1040,- . Když bych to bral na sebe tak to mám za 1200,- komplet.
Samozřejmě když budeš koukat na druhovýrobu. Dá se to sehnat o dost levněji.
máme na kitce ve předu chlaďáky (239x20) + seriovej třmen (lehce upraven), kotouč AP, desky Pagid a nejde to uštvat, ani při krocení přes brzdu
na zadku kotouče z GIII
průměr 240 kvůli malýmu kolu..resp 14" autocrosový gumy by poněkud rozsápaly blatníky..
Tuner#2> jj, na sériovku bych neřešil nic jinýho než tam dal výrobce. Letos zkusím ty 260mm, tak uvidíme, jestli to bude lepší ....

14.02.2011, 19:28 |
wefa Také se chystám na obměnu na Peugotu 206 1.6. 16V 80KW. Řeším jestli komplet sadu ATE a nebo Brembo MAX a desky jaké? Ferodo, Textar, ATE? Otázka, zda je velký rozdíl mezi ATE PD a obyč ATE? Mám to zhruba na to samé jako Davex, tedy to běžné ježdění ale s tím, že se často nekrotím :)
ATE PD z Opel Corsa 1,4 16V použitá na Š Felicia

tak 260mm můžu jen a jen doporučit,je to paráda a k tomu zadek s kotoučema jinak budeš bořit předek do silnice


15.02.2011, 08:23 |
Kapka (M)
nemate nekde nejaký navod na výměnu origo brzd na feldu za něco vetšího/chlazene/? přeci jenom ten náš PickUp to nejak nezvlada...z čeho sehnat třmeny+kotouče atd...dikes

15.02.2011, 08:56 |
Skury
Jako skury,je to tam vypsaný uplně suprovně,že to musí pochopit aji itrnica ;-)

15.02.2011, 12:32 |
DaveX rcman: šlo by to nějak přes tebe tedy zařídit? Cena je hodně dobrá. Jsem ale z Ostravy :(
Jak to je s opravněním měnit brzdy na autě? Automobilka asi neschvali vymenu schvalene dilu za jiny. Takze i pokud dil ma TUV certifikat, jeste to neznamena, ze s tim muzu jezdit. Takze jak pokracovat? Nechat si udelat individualni atest? Davat brzdy ze siery na auto a pak s tim se nekde vysekat, tak to zavani peknym pruserem, ze zaplatis i to o cem se ti ani nezdalo...
To by se ale muselo soudně prokázat, že za nehodu mohl zrovna ten kotouč...

29.04.2011, 06:27 |
Skury Romik: Pokud dáš na auto větší brzdy a oni pak nebudou brzdit a vybouráš se kvůli nic, tak jsi debil. A jestli řešíš schvalování a tak, tak nech serie. Individuální atesty stejně nezaplatíš.