
Navštíveno 2702x


13.02.2011, 15:15 |
vypuk Plusy - Mínusy, Výhody - Nevýhody, Fičurky - Nevýhody?? Byl bych rád za každý názor ;) Díky lidi.
+ Pokud o nějakém šikovném víte, můžete nadhodit odkazy(teda pokud to M-kám nebude vadit).
co treba toledo? napr.
[ Link ] jinak u me se tento motor osvedcil jako obrovsky drzak,ja muzu jedine doporucit.

13.02.2011, 15:30 |
vypuk Sice je to stejná fabrika, ale více se mi líbí ten Golf :) Měl jsem Golfa VR6, tak bych zase rád golfa, i když ten seat taky nevypadá špatně, ale zase mám rád věci, které spojují dva moje požadavky - vzhled + špetka výkonu. :) Nevíš kolik na to stojí tak cécéá plusmínus ND? Jen tak orientačně. Díky ti.
je to koncern takze to stoji v podstate vse podobne penize,takze otomto bych vubec nepremyslel.ostatne se muzes podivat sam na netu v prodejnach ND a porovnat.

13.02.2011, 15:37 |
vypuk Rall, Kelly - obojí mám deset minut od baráku pěší chůzí, no kouknu jim na net :) Dík za názor.
jeden z nejhorších motorů koncernový palety v autě o kterym se dá prostě říct "je to golf" a přeber si to jak chceš.....
pokud v tom chceš rozumnej motor tak jedině 1,8t který tě nesežere spotřebou a relativně dost vydrží na to že je němec, VR5 žere a spolehlivost nulová a proto cena golfů , toleda , sharan apod s timhle motorem je velice nízká a auta neprodejný jen kvůli motoru....
když máš kelly takhle blízko od baráku tak bych se toho nebál jen bych se bál že tam budeš víc než doma....

13.02.2011, 16:12 |
vypuk Nismo - ale zase o kurvítko víc, tzn. turbo... Nebo se mýlím? Víceméně je problém sehnat nezhuntovanou jednaosmturbínu ne? A navíc si nedokážu vysvětlit nedostatek V5 vs přebytek 1.8T, leda tím, že se každý vykraví s 1.8T a pošle to dál... žádné dochlazování, žádné zahřívání, prostě BFU který když dojede tak vyndá kliček, pipip, a jde do Pennymarketu... Ano, rád bych zkusil turbo, ale na můj vkus prostě a jednoduše to turbo mi nesedí - ano, jde dotáhnout z "dojče", ale to je zas x výdajů navíc...

13.02.2011, 16:18 |
relax vypuk: ja treba dochlazuju a auto se studenym motorem nehonim, vsichni co znam a maj taky 1.8t to resi stejne ... hold jak se rika, podle sebe soudim tebe :))

13.02.2011, 16:25 |
vypuk To ani ne, ale víš jak to tady v čr chodí, najdou se vyjímky, to ano, a pokud dotyční vše dodržují - není problém. Ale věř někomu, žejo... Na dobrý slovo auto nejezdí... ;)

13.02.2011, 16:47 |
relax Jasny, predemnou to auto melo taky naky prase, ale co nadelas ... pokud nekupujes novy auto nebo auto od znamyho, tak defakto nikdy nevis jak se k tomu majitel choval a co vlastne kupujes :)
známej měl v golfu a nemůžu říct ,že by se to sralo. Ale moc to nejelo a žralo jak tank ... taky si myslím ,že 1,8t je lepší varianta
Ja by som tiež radšej vzal 1.8T a rovno si našetril na nové fúkadlo a vymenil ho.

13.02.2011, 18:47 |
vypuk Slim - a nebo být vychcánek a vzít to rovnou s turbem po repasi ... :))) No, pokoukám po netu, upřímně jde mi jen o ten zvuk, rád jezdím s pěknou zvukovou kulisou(k tomu nějaké to audio samozřejmě). No možná že bych risknul i tu 1.8T a hodil tam "háďátko"(BOV)... Kouknu a uvidím, ale nějaké nápady se tu ještě oběvit můžou :)

13.02.2011, 18:49 |
vypuk A vzhledem k tomu, že pro mě byl zvuk VR6 absolutní droga,... tak nevím no :)
tak ta 2.3 ma taky nadhernej zvuk!

13.02.2011, 18:55 |
vypuk Však právě :) proto bych "nerad" přišel o ten charakteristický zvuk VR...
Za mě určitě NE. Žere to, sere se to
Jinak jak už tu padlo 1.8T a udělat repas turba
Za mě taky 1.8T a turbo nejlíp nové (není to taková darda)repas už prostě není ono..A hlavně bych to turbo řešil až prostě odejde..
Jo s vypukem souhlasím,taky nehoním a dochlazuju a auto jsem půjčil jednou Akordýskové a od té doby vím že to nebyl dobrej nápad :-)
Když jsem byl v Německu a 2 km od domu jsem hned najížděl na dálnici,tak jsem se už modlil at je tomu utrpení konec :-D
2.3 je zajímavé ,ale vím co tady jezdili asi 3 auta a co tomu pořád bylo a kolik to žralo a to ty auta neměli nalétano zdaleka 200 000..A že by to nějak jelo to taky teda nee..
Ale neříkám můžeš trefit na dobrej kus..
To je ten motor V5 co se u něj tak skvěle "může" k tak základnímu dílu, jakým je termostat chladícího okruhu? :-D :-D :-D
ten motor je omyl prostě a žádný přirovnání k VR6 si nezaslouží výjma toho že má stejně uspořádaný válce .....
prostě VR6 je docela dost odolnej motor s docela dobrym výkonem, příjemnym zvukem a přijatelnou spotřebou...
VR5 neni odolnej motor s nulovym výkonem, divnym zvukem a nepřijatelnou spotřebou :)
a termostat to sice má na hnědáka ale sou i horší auta :)
Tak ja bych se toho zase tak nebal,je to vlastne vr6 s uriznutym jednim valcem,jinak to same na udrzbu atd.Akorat jede hure a zere tak samo mozna i vic protoze 4golf je tezsi.Podle mne pokud sezenes zachovalej kus tak no problem a mozna budes spokojenejsi nez s 1.8t.Ovsem co se tyce vykonu tak turbo jde lehce nachipovat a je nekde jinde ale zase nebude mit nikdy ten zvuk co ta vr5tka.Zase kdyz se to tak vezme dneska se da sehnat prijatelnej golf s timhle motorem kolem 50t a dat ho trochu do kupy nebude zadnej velkej balik tak to muze bejt celkem dobra volba:)
uz som to tu pisal, sef mal passata, kupil to ako nove s 2.3 V5 a stale sa to len sralo, za rok zaplatil na servise plnu cenu auta a nakoniec bol rad ze sa nasiel niekto to to kupil.....ja osobne nemam rad auta s neparnym poctom valcov. problem s vyvazenim, casovanim atd.....ale je to len moj subjektivny nazor.... a samozrejme vr6 je vr6....

15.02.2011, 15:37 |
clown nismo .. 2.3V5 se do Sharanu nedava .., jen do Galaxy se dava 2.3 16V 107 a 103kw .. original od Forda :o))