
Navštíveno 1751x

nevim zdali B či neB ale ;-)
konečně povedená reklama od VW :)
[ Link ]

07.02.2011, 22:48 |
AR jo tahle byla během super bowlu ;)
Mně to nepřijde nic extra, jsem si teď všimnul že zepředoboku ten passat vypadá jak hyundai sonata :D

07.02.2011, 23:25 |
Augi jj ,nic moc... Prostě to má dálkovej start :-D
Kdyby byl se slusnou vybavou za 20kUSD, bylo by to pekny :o)
Koukam, ze i zaklad za 360k by byl zaklad, v CR je zaklad 580k, chjo :-D
tak tohle bude v usa vyráběný takže se dá jít cenou ještě dost dolu než s exportem :)
Nekde sem cet, ze pro evropu viceprvkova zadni naprava, pro usa torzni... Nicmene se v nemeckejch novinach objevilo, proc je vetsi a levnejsi nez passat...
to jako myslis že by takhle překopávaly ? :)) to je spíš nějakej pitomej joke od lidí co si myslej že torzní naprava nemůže bejt taky dobrá a myslej si že to existuje jen v americe snad....
já bych dal torzní klidně i dopředu a uštřil bych stabilizátor a narozdíl od německejch suprramen by se to aspon nesralo :D
každopádně nehledně na to kde to budou vyrábět či jaká to je značka tak mě se tohle auto líbí, proti těm atrapám a hnusum co dělaly doted je tohle pěkný auto...
ha :)
[ Link ] Unlike Jettas in the US, which get simpler rear suspension set-ups than the European versions, the new American Passat has a multi-link rear suspension that’s similar to the models sold in the UK
Vpředu je tedy mcphersonovská náprava a vzadu asi nejlépe fungující víceprvkové zavěšení v téhle kategorii (pozor: jetty prodávané v Americe mají místo toho jednodušší torzní příčku).
Stejné je to s řízením: na americkém trhu, kde má jetta motory s objemy od dvou litrů výš, dostává hydraulický posilovač, evropské verze s lehkými 1,2 a 1,6litry mají elektrický.

08.02.2011, 07:47 |
Veva tohle je moc luxusní reklama :-)
jj ...jediný štěstí že se zase vrátily zpátky o osvědčenýmu McPherson a vybodly se na tu soustavu ramen která beztak je na prd a jen se to sere... u zadní nápravy má každá nějaký pro a proti takže je to věc preferencí :)
a s el. řízenim at dou do vole prdele..... zatim sem neseděl v autě výjma F01 bmw kde by el. řízení nestálo za totální vyližprdel a aspon trochu komunikovalo s řidičem.... je to koncipovaný pro vymaštený němce kterejm je jedno jak to s nima komunikuje neb to maj jako povoz z A do B ale neni nad hydrauliku která je samozřejmě ale dražší a v případě variabilního řízení několikrát, ale radši bych si připlatil za pořádný řízení než tam mít kvičející servomotorek kterej beztak často odchází a teče to taky třeba na fábkách .....
ted třeba sem jel v nějaký A6 3,2q a tam to řízení bylo opravdu odporný od prvního doteku, lehký jak svině a při jízdě tuhlo zcela minimálně takže to bylo jakoby volant ještě nebyl zapojenej ke kolum a prostě se jen tak dal roztočit a točil by se ještě minutu potom kdyby neměl dorazy.... hnus velebnosti..

08.02.2011, 07:55 |
Bucci škoda, že nebyla šance sledovat superbowl v přímym přenosu... :-( v našich končinách je to bohužel tak... ale naštěstí existujou záznamy a viděl sem - i s reklamou, a i s tou druhou na ještěd hehehe