
Navštíveno 2042x

Proč proboha, když něco funguje, proč to dop..... nějaký idioti musejí měnit? e-ucet.cz.o2.com fungoval perfektně, bylo tam více informací a teď ten nový systém? Člověk se tam dozví velký kulový, přehled žádnej, hlavně že je tam Napište nám..., 2 tlačítka pro nastavení toho samého, navíc jim to stejně nefachá, neb zaplacenou fakturu mi to říká, že je nezaplacená a abych jí zaplatil, jinak zaplatím sankce. Člověk pak musí volat na infolinku a ptát se, zda je opravdu uhrazená. Fakt, bravo kyslíku, do <>!!!!!!!!!!!!
vcera jsem malem rozsekal notebook, jak jsem chytl nerva ! za boha jsem se nemohl prihlasit, pak jsem vola infolinku, po te mi bylo sdeleno, ze je vse jinak nez bylo. Nutna registrace atd, atd. atd.
zaver: deaktivovat ANO (prechod opet na textovou dopisni formu)
jeste k nezaplacene fakture: prisla upominka spoplatnena 180,- za udajne neuhrazenou fakturu
tragicky !!!
Tak a zase kyslík po X-té :-( 18.7.2011 jsem si nechal přehodit na Internet Optimal a při tom hnedka zrušit Premium službu (PC strážce, pevnou IP a maila), což stojí u mich 100,- Kč. Včera mi přišlo vyúčtování a samo, služba Premium stále zůstala. A to jsem s nima to zrušení probíral 3x a vždy si to prej "zapisuji a ruším" Takže zase jsem tam volal a že to zruší hnedka a od tohoto okamžiku již službu nemám. Hmmmm, jelikož to jsou debílci, za 10 min. jsem tam pro sichr volal a jaké mám služby a najedou už Premium nemám. Tak to jsem zvědav na další vyúčtování a běda, jak to tam bude!
Takže jakákoli prováděná změna a ať si na lince kecají, co chtějí, chce pak hnedka ověřovat - stejně se člověk vždy dovolá někomu jinému, jinak to prostě nejde :-(
napište Deliquentovi tady z fora, dělá kouče na o2 telefonní podpoře atd, určo se to dá vyřešit, a rádi vám to vydobropisují...
mám vodafone a tam uz pul roku samoobsluha neslouzi...
to HIGHTOVER...uz se dovolas vzdy a jen te same osobe pokud je na sale :D
manolo: no nevím nevím tedy, ale když jsem tam volal po 10 minutách na to ověření, tak to byl stejně někdo jiný, takže pochybuji, že za těch 10 minut zrovna někam šla, kdyby to tak mělo být :-D
Řešit to budu až podle toho, jak mi to naúčtují ve faktuře, ale pochybuji, že by to tam nebylo, uvidím za měsíc.
Vodafone a jeho samoobsluha = pověsit az k... do průvanu vola, který to vymyslel, ale asi to nedotáhli bo co, od prosince 2010 je to des, běs k blití :-(