Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Hezky tuhá kastle - Subaru

 o Navštíveno 1448x o
o 02.02.2011, 10:13 | Zdeny60
[ Link ]

I přes to, že šel přes střechu, ani jedno sklo prasklé! DObrá práce, inženýři od SUbaru!!! Palce nahoru.



o 02.02.2011, 10:19 | Tuner#2
Ty jsi viděl video z té bouračky?

Ono totiž jít přes střechu je dost širokej pojem... Viděl jsem několik škodovek co šli přes střechu, dokonce 5,6 kotoulů a vždy se to nakoplo o kola tak, že to udělalo otočku ve vzduchu a střechy se zem pomalu nedotkla což bude i tento případ, naopak jsem ak viděl auto co šlo do pangejtu, to ho nakoplo a v plné rchlosti vzalo břeh, který měl asi 2m (takový ty hodně vysoký valy) a přesně na komoru. Tam osádka auta bez rámu neměla šanci...
o 02.02.2011, 10:23 | Zdeny60
Neviděl. Stačí mi, co vidím teď a tady na fotkách. Hovoří to celkem výmluvně.
o 02.02.2011, 10:29 | Dexter
taky bych řekl že těžko soudit, mohl jít někam do závěje kde je půl metru sněhu. ale taky souhlasim, že je to jedno z těch bytelnějších aut.
o 02.02.2011, 10:30 | Vencaf
jako Tuner#2, záleží jak to šlo, kamarád hodil přes boudu Feldu a utrhnul anténu a zrcátko, ale normálně odjel.. na druhou stranu jsme v terénu postavili Legacy do kříže na šutrech a skoro nešly zavřít dveře jak se to zkroutilo, takže tak..
o 02.02.2011, 10:30 | Tuner#2
Zdeny60: Tak si laskavě přečti ještě jednou můj příspěvek. Tyhle statický fotky o ničem nesvědčí, nevíc nevíme zda ve finále to fakt neletělo vzduchem kdy se to střechy pomalu ani nedotklo a nebo zda nebylo půl metru prašanu. Tohle mě vždy pobaví jak každý soudí bezpečnost auta dle fotek z nehody o které prakticky nic neví a nehoda v běžném životě je co rána to originál.
o 02.02.2011, 10:36 | Only_One
tak fyzika je k cestování auta "pana - orel" u aut všech typů kromě kabrioletů celkem příznivá. Pokud auto nepoletí balistickým obloukem přímo na boudu, ale bude se hezky odvalovat, tak hodně aut doapdne uplně stejně jako tohle subaru.
o 02.02.2011, 12:40 | assassin
no a ty bezramovy okna asi taky na tom budou mit svoje, proste taky muzou zdeformovanou kastli precuhovat-uhnout apod, me jdou bezramovy okna docela daleko od kastle "odehnout" silou, takze to ze nepraskly muze byt i v tomhle. jinak auto pres strechu kterymu skoro nic nebylo (jarni blative pole) uz sem videl taky a to nebyl zadnej "bezpecnej" stroj.
o 02.02.2011, 12:53 | muSlim | Upraveno: 2011-02-02 12:53:29
Jj, toto bolo letmo cez strechu. Nemám fotky bohužiaľ, ale kamošov známy z HUN dal tiež cez strechu Outbacka 2007 (3.0R) a ten šiel durch na strechu, to by si ani nespoznal že to bol Outback. Prvé čo šlo von boli sklá samozrejme, tu je evidentné že to spravilo kotrmelec a strechou leda tak škrtlo o zem :-)

Inak bezrámové okná u niektorých kusov Outback/Legacy mali taký malý vedľajší efekt, že nad 200km/h sa trochu odkláňali pod tlakom a svišťalo to dnu :-) Ja to našťastie nemám ani pri 240-250km/h :-)))
o 02.02.2011, 13:14 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-02 13:15:14
Slim: Přesně jenže mě se nevěří...

Tady jeden příklad se smrťákem :-/

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 02.02.2011, 13:15 | Tuner#2
Jinak tady se loni válel kamarád se 120ckou...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 02.02.2011, 13:16 | Tuner#2
A letos to jen oprášil a jezdí dál a to si o bezpečnosti 120cky iluze nedělám ač ty auta mám strašně rád...

foto k příspěvku  od Tuner#2

o 02.02.2011, 13:17 | Tuner#2
Doufám, že už je jasno v tom, že dle fotek a nějaké jedné nehody se fakt bezpečnost porovnávat nedá a založení příspěvku bylo silně mimo.

Tím nechci tvrdit, že Subaru je nebezpečné apod... aby se toho někdo nechyt.
o 02.02.2011, 13:32 | koren
Tuner#2: pres veskerou uctu k tvoji praci na schade by to chtelo vytahnout hlavu z pisku a odpovedet si na otazku: chtel bych pri bouracce sedet v legacy nebo skodilaku?
nechci otvirat flame nebo na tebe nijak utocit, ale fakt mam pocit ze jsi obcas uplne slepej
o 02.02.2011, 13:41 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-02-02 13:42:58
koren: Počkej, já tady snad srovnávám tyhle dvě auta? Nebo jsem psal, že Škodovka je snad bezpečnější?

Přečti si vše co jsem tady psal včetně mého prvního příspěvku a snad pochopíš jak jsem to myslel a to tak, že je hodit boudu a je hodit BOUDU. Ze statické fotky po bouračce pak hodnotit pevnost auta je total nesmysl neb jak vidíš i stará Škodova může jít na boudu a nic se jí nestane a naopak i bezpečné Subaru se může splásknout tak, že střecha bude na úrovni spodní hrany oken a nikdo nepřežije.

Odpověď na Tvou otázku je snadná, nechtěl bych sedět ani v jednom a bourat. Pokud bych si přecejen mohl v mžiku před bouračkou vybrat (kdo tuhe možnost má?) tak samozřejmě Subaru.

Ještě k té zaslepenosti, tohle jsi četl: 02.02.2011, 13:16
o 02.02.2011, 13:47 | luda551 | Upraveno: 2011-02-02 13:54:19
kamos ma clio 1 , jezdilo zavody dovrchu... Xkrat pretoceno na strechu a jezdi dodnes:) jen se navarila strecha a je to :D Hlavne jde o to nepotkat při kutalení strom nebo šutr....

Jinak zručnej klempíra a auto je jak novy :D
o 02.02.2011, 13:59 | koren
Tuner#2: neboj, umim cist a specialne tvoje prispevky jsem cetl 2x. ano,jiste,kazdy auto muze byt na placku. Ty ale kontrujes fotkou o generaci starsiho lega, ktery slo v rychlosti kterou schade vyvine jen volnym padem oproti hupsnuti pres pangejt do snehu. A neni to jen tenhle thread...
o 02.02.2011, 14:03 | Tuner#2
koren: Tak ještě jednou, ničím nekontruju, jen ukazuju, že bouda pokud se auto špatně nenakopne a nebo není v cestě pekážka je ze všech nehod relativně nejbezpečnější a soudit dle statických fotek kvalitu auta no nevím...

Ale koukám, že i Ty seš přeborník, žes poznal v kolika km/h boural kamarád a že jel určitě 20km/h protože víc prostě "schade" nejede co? Ach jo...
o 02.02.2011, 14:59 | koren
nejde ani tak o to co je bezpecnejsi, jestli se rozmlatit v USA na dalnici v legacy nebo skocit na snehu do pangejtu se 120.
ber to tak ze treba zdeny je postizenej na subarka a tak zalozil tento thread, nebot se domniva ze lego je bezpecny auto(s cimz muzeme a nemusime souhlasit). ty mu odpovis ve smyslu ze kdovi jak to bylo trefeny a vytahnes foto 120(o jejiz bezpecnosti nikdo nepochybuje). chapu ze mas ty auta rad a nechals na tom svym furu casu, je to videt, vsechno, jasny...ale z prdu kulicku proste neudelas
o 02.02.2011, 15:03 | Tuner#2
koren: Táhneš debatu úplně jinam než byl můj původní smysl odpovědi. Já se do polemiky a hanění něčeho zatáhnout nenechám a raději to ukončím...
o 02.02.2011, 16:12 | Zdeny60
Tak končíme! A jde se něco dělat!
o 02.02.2011, 17:01 | TUNER
koren to asi fakt nepobral... )))
o 02.02.2011, 17:13 | koren
vubec to nesmeruju k polemice a haneni neceho, staci poradne cist a nehledat mezi radky co tam neni.

howgh
o 02.02.2011, 17:23 | JP | Upraveno: 2011-02-02 17:32:03
koren: Nezlob se, ale tim poslednim příspěvkem ("nehledat mezi radky co tam neni") jsi dokonale odpověděl na všechny svoje předchozí v tomhle threadu:DD

Myslim že jsi to jen špatně pochopil - Tuner číslo dvě sem ty dvě fotky za sebou (rozflákaný lego a 120 na střeše) rozhodně nehodil proto, aby ukázal že Legacy je rakev a Š120 superbezpečnej koráb, ale aby ukázal že každý auto s pevnou střechou se dá otočit přes boudu tak, že se mu skoro nic nestane a zároveň se dá jinym způsobem otočit přes boudu tak, že je z něj šrot s mletym uvnitř. Tzn. že "šel přes střechu" má co do posouzení pevnosti kastle ze statický fotky nabouranýho auta stejnou informační hodnotu, jako když napíšeš třeba "čelní střet" (ten zase může dopadnout upadlou SPZ na parkovišti).
o 02.02.2011, 19:33 | Newman
Subaru O.K. ale Thule K.O.
o 02.02.2011, 19:39 | Zdeny60
[ Link ]

A co tohle? Furt to je málo? Ten šel přes střechu hned 3x. Myslím, že pro dokreslení toho, co jsem chtěl říct v úvodu a co říkám i nyní, to stačí. Tím říkám, že Subaru jsou povětšinou celkem robustní a bezpečné vozy. Na to F je vidět, že kabina je celkem velice OK.
o 02.02.2011, 20:21 | hanzz
Pravdu má Tuner, těžko podle fotek soudit, jak se to kutálelo. Ono to může jít 3x přes boudu, ale vždycky tak, že se to nakopne o kola a střechou se to země ani nedotkne. A samozřejmě to může jít přesně naopak. Výsledky takových bouraček jsou naprosto jiné, ačkoli oboje je "3x přes boudu".

BTW: Dobře je to vidět na nějakých sestřizích bouraček z rally.
o 02.02.2011, 21:29 | Tuner#2
JP a hanzz: Přesně takto jsem to myslel a jsem rád, že to někdo nestranný z mého textu pochopil ;-)
o 03.02.2011, 08:06 | TUNER | Upraveno: 2011-02-03 08:06:52
Zdeny 60 : hmmm,taky jsem šel asi před 8 lety přes střechu a podívej na to jak je škodofka bezpečná,ta střecha je fakt pevná co.......aneb,jak psal kolega,z ŽÁDNÝ fotky nemůžeš usuzovat bezpečnost auta,stále je to na zhodnocení málo....na laické zhodnocení by jsi potřeboval minimálně video.....

PS : kapota byla bez poškození,až při tahání z té rokle ruplo lano a šla čelně do stromu....

foto k příspěvku  od TUNER

o 03.02.2011, 09:27 | cupra.165
Ja dnes ozkousel pevnost zadniho narazniku na me impreze..couvam ,couvam,cirka tak 4km/h a cekala tam na me 2coulova tyc..pink,auto najednou se odrazilo dopredu..koukam a naraznik nepopraskal a vratil do sveho puvodniho stavu..a to vse v -7 °C popraskal mi jen dodatecna plastova ochranna hrana proti poskrabani :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4492 sekund.