
Navštíveno 1234x

Uvažuji o koupi staší Oktávky na benzín ideálně i s pohonem na LPG. Můj roční nájez je cca 25-30t km. Našel jsem tohle auto a měl bych pár dotazů:
[ Link ] - je cena adekvátní stavu, výbavě
- zdá se mi to nebo je LPG zabudované trochu nestandardně?
- jsou nějaké zásadní problém při dlouhodobém použití LPG (někde sem jen četl občasné prasklé těsnění s důvodu vyššího tlaku)
- máte někdo osobní zkušnost s motorem 1,8T + plyn ?
Předem bych poprosil bez OT. Kdybych mohl, tak volím také něco jiného, novějšího. Díky za vaše názory.
Cena ok, motor taky gut ale nevym jak se to bude chovat s lpg a automatem.

27.01.2011, 06:01 |
Seat Power | Upraveno: 2011-01-27 06:02:29
tento motor s lpg funguje uplne normalne,jezdil jsem stouto kombinaci skoro 2roky a najel asi 60 000km a zadny problem.(a leon jeste jezdi doted)Samozrejmosti je kvalitni montaz.
No místo pro plnění LPG zvolili docela nevkusně :(

27.01.2011, 09:54 |
Duri V25PCE: a nechceš radši VW Passat 2,8 + LPG V6 4x4?
Duri: Werunu fakt nechci, ale dík za tip :)
Na auto se dojedu mrknout, plnění se bude dát předpokládám předělat do nárazníku. Jen se přiznám, že se v různých typech montáží LPG moc nevyznám, a tak mě spíš zajímalo, zda se dá z pohledu do motorového prostoru poznat o jaký druh montáže se jedná.
Případně bych rád požádal o radu, kde nechat udělat a jaký typ pro motor 1,8T použít, pokud bych se rozhodl pro koupi auta s 1,8T bez LPG.
ccca před třemi lety, když jsem se o LPG auta zajímal jsem vypozoroval, že v cizině (Itálie atd) se plnící hrdlo dává vedle normálního víčka nádrže, tak jako je to i u této Octavie, zatímco v CZ do nárazníku.
A onehdá mě ve firmě kde montují LPG odrazovali od dovezeného auta s LPG, vzhledem k možné nedostupnosti některých dílů v CZ.
btw, předělat to hrdlo je znamená zavařit díru, lakovat celý bok, takže bych se na to vys...:-)))

27.01.2011, 13:42 |
kuja v25pce: Ten Passat, pokud se jedna o B5, tak tam neni VR6 :) Ale 2.8 V6 z Audi. Sorry za OT.
Je v tom normální sekvenční vstřikování plynné fáze LPG, pro ten motor ideálně vhodný systém. Značku Ti z hlavy neodhadnu, ale myslím že to bude AG nebo D.T. Gas. Úlet je to plnění, škoda blatníku, předělat se samozřejmě dá. Podstatné je, aby k tomu byly doklady - passport od nádrže a alespoň poslední platná revize.
Jinak čtyřválcový čtyřdobý pístový spalovací motor se bude na LPG chovat úplně stejně jako na benzín, to jaká je na něj našroubovaná převodovka je už úplně jedno. Je to prostá fyzika Endru.....
Radek.613: Já jsem jí mněl takže vím jaký je to to motor. Jenže jsem nikdy neměl auto s lpg a nevym jak to jezdí a hlavně né automat.

27.01.2011, 15:40 |
Duri kuja: jj, B5,5

27.01.2011, 19:56 |
TUNER Do toho blatníku to musel montovat fakt nějakej kkt...:O
Jinak Bych při koupi určo kouknul do kdy je platná tlaková zkouška nádrže,dělá se na 10 let,pak se musí vyměnit....nebo udělat novou tlakovou zkoušku,která je ale snad stejně drahá,takže se to nevyplatí.
Pokud budeš kupovat auto bez LPG,pak bych si ho nechal jet namontovat do www.greenfuel.cz (system Prins VSI)
Hodně dobrých referencí od kluků co už s plynem nějaký zkušenosti mají a jezdí na něj x let. Kdybych nekoupil auto už s LPG,tak bych se přes půl ČR taky klidně vydal a nechal namontovat ;-)
A tam ti právě namontujou vývod pod origo zavírání nádrže,což je dle mě nejpraktičtější ;-)