Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > tigra skusenosti

 o Navštíveno 1156x o
o 26.01.2011, 10:55 | Chris
zdravim,

chcel by som sa spytat na skusenosti s tigrou 1.4 16V,
co sa najviac kazi, kde to najviac hrdzaveje a kde mala detske choroby.
Jednalo by sa o male auto do mesta.

vopred dik


o 26.01.2011, 11:51 | Zdeny60
JJ, Tigra a Puma - dvá dávní rivalové. jestli timůžu radit, vem za stejný prachy Forda Puma s 1,7 92kW motorem. SPotřebu to más tejnou ne-li menší než 1,4 od opla a výkonov to je ne sto, ale tisíc a jedna. Navíc vhled Tigry je dík tomu sloupku dost pofiderní,ale to je věc vkusu.

Tigru vlastní jeden mdelář od nás z letiště, nadává skoro furt, koroze, motor žere olej, teˇji nechal překroužkovat, a hlavěn stěžuje si na spotřebu - má právě u 1,4 a říkla loni koncm podzimu, když na topřišla řeč, že ve městě není problém 10/100 - to bych nechtěl nai za nic. Pumu jsem mlě osobně, 1,7 je špicový motor, podvozekm (upravená Fiesta) je proti Tigře o dost lepší, a spotřebu jesem dokázal mít mezi 7-8/100 a to je na tento motor celkem dost dobré. Navíc ten moptro je na svoji dobu hodně moderní agregát.

Pumy jsou i s 1,4, ale ty neznám.
o 26.01.2011, 12:07 | endru.ondra
Z motorem bych šel u tigry do 1.6, jinak tigra je pouze pro 4 a vzádu se lidi budou hodně mačkat a neni to aby vzádu seděli vysoký lidi. U pumy to nevym
o 26.01.2011, 12:16 | Only_One
Tigra je kasička na peníze. 1,6tka žere a nic moc nejede a po 150 tkm je to jeden velkej průšvih
o 26.01.2011, 12:40 | Veva
neeee, fuuuuj, tigra je snad jedno z nejošklivějších aut ještě s multiplou :-D :-D
o 26.01.2011, 12:43 | gizmi
OnlyOne: tigru jsi nikdy nemel, nikdy jsi v tom nejezdil nejak dlouho :o) Dovoluji si poupravit te ze nejede spatne, jen musis vedet jak na ni :) Kazdopadne spotreba je vetsi nez u jine 1.6tky (napriklad Honda) Co se motoru tyce, ta nase ma menenej v Opelu v Nemecku a od te doby moc nenajela, takze soudit nemuzu.. Nemit tolik aut, tak prekopu na LPG a slouzila by. Navic na tom sportovnim podvozku co je ted nove drzi jak CRXko a narozdil od nej ma alespon vybavu (klima, ele zrcka, posilovac, pytle, atd).. Me se s tigrou spatne nelita a co se zaslepilo EGR, tak funguje na jednicku (casta chyba u tiger)

Kazdopadne do 1.4 bych nesel - zlata 1.6 ;)

Zdeny60 a spol: miluju lidi co zastavaj jen jednu znacku vozu :D Od nich jsou nejlepsi recenze :D:D
o 26.01.2011, 12:49 | gizmi
Jinak nez 1.4 - vem 1.6 (nevidim dneska rozdil proc nevzit silnejsi auto)

u tohodle auta casta zavada EGR, ale jde vyresit a kdyz pri tom sundas i klapku a rozhejbes ji, tak mas dve mouchy jednou ranou (najdes vse na foru)

dalsi castou zavadou je koroze - proste je to opel a plati u nej to same co u Hondy - je tu jaro, Hondy kvetou :D

jinak na co si dat pozor asi na nic uz - proste jako u klasickeho auta obecne..;)
o 26.01.2011, 13:11 | Zdeny60
Gizmi:

jestli to bylo na mě, tak jsi s netrefil. Pumu jsem vybral právě po rozhodování mezi ní a Tigrou. Takže můj přípsěvek je třeba brát jako tip, ne jako bezhlavé zaslepené tvrzení. Jinak Puma x tigra byl v té době jeden velký boj a Puma z něj vyšla prostě lépe. Navíc ten motro byl opravdu lepší, pokdu ho přirovnávám k 1,4/1,6 od opla.

o 26.01.2011, 13:16 | gizmi
Zdeny60: je treba pochopit par faktu..

x ani jedno neni sportovni vozidlo
x oboji jsou to auticka pro zeny
x ze byl mezi nima souboj, to je mozne - ale dneska jsou to stare ojetiny a je na to jinej nahled..
x puma neni lepsi a ani neni horsi..kdo vlastni jedno, bude stat na sve volbe.. dulezite je sehnat auto co je na tom technicky dobre - ono trebas pote co jsem na tigru dal 3 mesice zpet sportovni podvozek, rozhejbal motor, dal nove brzdy, atd..tak zase jizdni vlastnosti jsou jinde a nejaky boj mezi znackama je uplne jedno :) Snad chapes jak to myslim.. jsou to ojetiny a fakt zalezi na stavu a na tom co majitel chce..
o 26.01.2011, 13:28 | cupra.165
Juu,tigra moje prvni auto,ktere sem mel hned po papirech.Kupovana v AAA na leasing,udajne nebourana..utopil sem v ni spoustu penez, byla to bouracka uz v Ackach,mel sem ji 2 roky 1.4 16v. I tak na ni rad vzpominam,seznamil sem se v te dobe s moji zenou :-)
Nekde sem cetl recenzi a doporucovali 1.4,mensi spotreba oleje a jeste nejaky prusvih s ni byl.Kazdopadne by se melo menit nekde kolem 80 000km tesneni oleje,jinak zmizel z oleje coby dup,pak zacali odchazet ruzna cidla v motoru,prestal sem ji verit.Jinak jizdni vlastnosti dobre,auticko mala motokara,vzadu misto pro nekoho maleho a jen na kratkou cestu.Defakto je to prevlecena corsa.Jak uz nekdo psal,takto stare auto je kasicka na penize + se obrnit trpelivosti a nervama,ze nekde neco na vylete prave ted neodejde.
V te dobe byl jeji rival puma,ale byla preci jen o trosku drazsi. Ja kdybych dnes stal pred volbou,sahnu po pume.Silnejsi motor,lepsi podvozek,dnes uz i modernejsi vzhled.Jinak pokud tigiho,tak asi tu 1,4. S autem to docela cvicilo ,parametrama ta 1.6 nebyla o moc dale.
o 26.01.2011, 15:12 | Barthez
tak jako starej pOPELista muzu s odstupem let co jsem ji mel asi toho.

1.4 - vykon stejnej jak u 1.6. Zere mene oleje. Je potreba s ni jezdit v otackach kdyz je treba predjizdet. Motor asi mene narocnej na udrzbu nez 1.6. Ma zena s ni jezdila za realnejch 5,7l ( mereno pri dotankovani ). Ja jsem se nikdy pod 6,5 nedostal. Kdyz jsem na ni stal jak na rejci, tak kolem 7-8l. jinak klasicke nesvary - Klapka, EGR ventil, praskani hlav (hlavne 1.6), protoze tigra pracuje na vysokem tlaku a termostat spina na 105st. Takze je jednoduche ji uvarit. Me osobne dost vadil nizkej posed. Kazde auto mi svitilo do ksiftu. Vzadu nepripada v uvahu aby jel nekdo vetsi 150cm na delsi trasu. Kufr na tak malou zinku dobrej a prostornej. Jizdni vlastnosti super. Kam se na to hrabou supliky z toho roku co se delal tigra. Lehka prdel, takze se zene furt dopredu. U takhle stareho supliku je potreba zkontrolovat zadni prasatka brz ( casto se blokovali ). Dily stojej pdr. Klasicka koroze, ale to ma kazdej starej suplik. Ja mel treba tigru co byla netknuta. Konkurent puma se dle me nechyta, ikdyz se mi zda puma atraktivnejsi. Peklo je kdyz chces udelat neco na motoru. HRUZA !!! neni tam nikde misto a musis si neustale lamat ruce. Uz jen vymenit zarovku je prdel.

Osobne bych spise sahnul po Corse nebo fieste nebo po necem takovim. Jinak svezeni pro sedici vepredu je fajn. V zadu je peklo.

Takze asi tak....
o 26.01.2011, 19:50 | H-Honza (M)
zena s ni zacinala, celkem v pohode auto spis 2+2 nez 4 mistne. Mela 1,4 a bylo to bezproblemove auto, dynamika byla dostacujici, brzdy a podvozek taky, clovek se s tim nemusel bat predjizdet. Jezdilo to za 7-8l benzinu, dily co se motoru a podvozku tyce za drobne, pac je to corsa. Pokud je clovek rozumnej a kupuje to s tim ze to neni zadnej sportak ale proste jen prevlecena corsa, myslim ze bude spokojenej.
o 26.01.2011, 20:11 | PlusOne | Upraveno: 2011-01-26 20:13:26
Ad) Tigra vs. Puma - stačí se podívat, čím jezdí Tiff Needell ve svém "Burning Rubber". Tigrou ne ;-)

Chris:
Jako malé auto do města myslím úplně bez problému. O motoru 1.4 16V se tu píše v tématu o Astře F, doporučuju tam zkouknout Nismův elaborát.
[ Link ]
o 26.01.2011, 21:36 | Chris
to porovnanie s pumou je sice pekne, ale mam ponuknutu tigru 1.4 16v 95 rocnik za dobru cenu.
el. okna, el zdrkadla, siber (nejde, ale urco pojde opravit).
Motor ide pekne, neklepal, chcem to na presuvanie po meste, az sa mlada osmely a nabere prax tak ostane jej...

tak koknkretne henta ma hrzdave zadne lemy zadnych blatnikov a na rohu takeho plechu pod kufrom, kde je zamok kufra.
takze ziadne sportove auto, alebo nieco podobne od toho ocakavam, hoci 90 ps v takom lahkom aute sa da trochu svizne jazdit....

dik za vsetkypostrehy
o 27.01.2011, 07:20 | gizmi
Barthez: presne!!! lepe bych to nenapsal ;) S tim cokoliv udelat na motoru plne souhlas!!! Jen to EGR a klapku jsem delal pul dne a vysledek -)total zniceny ruce (strhana kuze) a na rukavice at kazdej zapomene :D proste vsecko namackane a na nic se nemuze..
o 27.01.2011, 08:46 | Barthez
Gizmi :

jj mi povidej. Menil jsem egr.... Polovina vrsku ven. I pokakana expanzka na vodu a spousty podtlaku. Prskal jsem u toho jak nejake lesni zviratko a rekl jsem ze to delat nechci.... Na druhou stranu jinak pohodove auto...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3594 sekund.