
25.01.2011, 19:34 |
trlon prosím vás nesetkal se nekdo u peugeotu (206) s problémem s ručičky budíků?
delá mi to tak tyden.třepe se ručička otáčkoměru,kmitá v rozmezí 1000otáček cca.při jakém koliv plynu a zátěži motoru.po chvíli přestane a všechny ručičky spadnou do nuly a rozsvítí se rezerva.pak se vše zas zpraví,auto zakucká(vynechá motor)a za chvíli zas
už nevím kde by mohla byt chyba když i motor vynechává:-(
nesetkal se nekdo stím?
Nevím jak třepotající se ručičky, ale tady co se jednou u nás šéf spletl a pořídil šéfový do firmy 206tku coby city-car, tak u té, asi půl roku od nového auta, když se dal levý blinkr, zhasla/zresetovala/znovu se rozsvítila celá přístrojovka - celý šít. Byli s tím asi 30x v servisu, kde postupně přehrávali jakési softwary, pak měnili nějaké jednotky až to dalo pokoj, aby to pár měsících vypuklo zase, tentokráte jakýmsi kolapsem světel, že ač člověk zapnul v kabině co chtěl, zvenku se to rozsvěcelo bez zdánlivé logiky a postupu... Zase maratony k dealerovi, hledání, zkoušení, až se povedlo.... a za měsíc či dva se to zase začalo samo centrálem zamykat/odemykat.....abych to zkrátil, šlo to odsud do bazaru ještě dřív, než se doplatil leasing, neboť ta věc, jakož i postupy jejího autorizovaného servisu plně dostály legendám o "autech na F" a hláškám "vymyslet a vyrobit spolehlivé fungující auto je o dost těžší než uvařit kýbl šneků". Nejčastěji jsme slýchávali hlášku "to víte, to může dělat X věcí, zkusíme přehrát software".....