
Navštíveno 2141x

mam polo 6n2. mel sem motor 1,9sdi. Praskl krouzek, sezral olej, hodne se pridrel. Dali jsme do auta motor z pola 6n1 1,9D. Prevrtali jsme cidlo snimace klik. hridele a to funguje. Ale at delam cokoli auto nezhavi. i kdyz odpojim cidlo na kapalinu. budiky se tvari ze zhavi ale na zhavice nejde napeti ( i kdyz je odpojeny a dam misto nich zarvku. Vsechny jsem vymontoval a zhavi ok. pred vymenou motoru to zhavilo dobre. kabel nikde prodrenej nemam, presto mi diagnostika pise ze rele zhaveni zkrat na kostru :( nevite nekdo co s tim?
no, předpokládám, že jsi zkoušel vyměnit to relé žhavení?
no to je druhy problem. nemam rozpis elektriky, ani nevim kde ho hledat kdyby nekdo vedel:( ale je divny protoze pred vyndanim motoru zhaveni jelo:)

24.01.2011, 20:39 |
Hanes Jenže u sdi řídí kdy a jak dlouho to má žhavit řídící jednotka, nebo alespoň mi to tak připadá u mého sdi a u 1.9d je to daný jen relátkem. Navíc proč jsi dělal takovou blbost jako dávat starej komůrkáč místo novějšího motoru s přímím vstřikem. Fakt by mě zajímalo jak jsi to poskládal a co jsi vše použil z D a co z sdi. řízení motoru jsi nehcal z sdi, co čerpadlo?

24.01.2011, 20:42 |
petrb rele zhaveni je bud cislo 103 a nebo 104 jak ktery model. cena relatka origo u vw je necelych 900kč
hanes: Motor je D, cerpadlo, plech na boku, altik , pumpa, je z sdi. delal sem to proto, ze decko jsem mel na zahrade a ma nalitano o 130 000 km min. sdicko se pridrelo, dva valce jsou KO, klika je taky blba:( elektrika je prehazena z toho sdicka, jediny co tam nemam je snimac zdvyhu jehly, ale jede to i bez nej a paradne. ale studeny to proste nechytne. po roztazeni chytne. cidlo snimace klikovky se prestehovalo z bloku na setrvak a prevodovku a funguje v poho. vsechn ofunguje jen to blby zhaveni ne:(
jo a to zhaveni me poradili prave obejit odpojenim cidla teploty chladici kapaliny, pak pristrojovka ukazuje ze zhavi ale nezhavi:D

24.01.2011, 22:03 |
Komba Tak to máme stejnej problém,taky jsem vyměnil motor a taky nežhaví:) jen já to dělal na francouzovy,takže asi budu hledat nějakou kostru.

24.01.2011, 22:10 |
Hanes Tak vem žhavící relátko z D a zapoj do té sdi kastle to totiž nečeká na teplotní signál, jen se vypíná když začneš startovat, na kontrloklu taky pujde napojit při troše hledání,ale stejně mi není jasný jak to funguje když máš SDI čerpadlo na D motoru, jsou tam úplně jiný vstřikovací tlaky a trysky, sice to poběží, ale neřekl bych že zrovna nejideálněj.

24.01.2011, 22:25 |
Hanes Beru zpět, logicky sdi relátko dostává signál od řídící jednotky, tak bych zkusil ten signál odpojit, mělo by pak žhavit při každém startu. Když ani to nepomůže udělal bych novej okruh žhavení s obyčejným žhavícím relátkem, je to sice další zásah do auta ale když už to máš takto překuchaný tak to není zas takový zlo.
ze jsou jiny vstrik. tlaky a trysky vim. aktualne shanim trysky z bmw 525td (tds) v kkterym jsou stejny vstriky jako v sdicku (stejnej tlak, konstrukce)..a maj cidlo zdvyhu jehly. Ale bezi to opravdu skoro jak to sdicko. akorat vystelovat to byl opravdu porod. cerpadlo se muselo presazovat na rozvodech protoze strikalo dlouho, ted uz se jen vyresi to zhaveni a padani nafty a je to:)
Zdvih zdvih, to jen az to budes nekde shanet, aby vedeli, co vlastne shanis...

25.01.2011, 07:31 |
lišky Jaště na staré oktě sem měl na žhavení taky zakopanýho psa, tak jsem si dal pod přístrojovku čudlík na žhavení a v zimě jsem máčknul, počítal do 5ti a nastartoval :)

25.01.2011, 08:03 |
Hanes | Upraveno: 2011-01-25 08:04:25
Stejně dojdeš do stádia že přijdeš na to že ta přestavba byla k ničemu, bál bych se že uhoří píst, nebo se ti v komůrce roztaví žhavička a nepujde vyndat taky můžeš propálit komůrku, protože tam jde nafta kdy nemá a ve tlaku který je vysoký. Myslim že těma tds vstřikama toho moc nevyřešíš, já osobně bych dal D čerpadlo a natáhl bych plynový lanko, pedály z pola nebude problém sehnat a vyhneš se tím problémům co mohou nastat. ze svazku si vytáhneš jen plus na elektroventil a zbytek elektriky může zůstat tak jak je.