Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada 307 vs. golf iv

 o Navštíveno 1100x o
o 23.01.2011, 15:26 | thepyroman
pritelkyne se rozhoduje a shani nejake vozidlo libi se ji peugeout 307 a nebo golf 4 .. chtel bych slyset vase zkusenosti u golfa jedine tdi a u toho peugeota nevim jak na tom jsou motorove tak se ptam.. diky


o 23.01.2011, 15:48 | Zdeny60
Ajjjjaaaaajjj, to bude válka:-) :-) :-)

za mě ani jedno ani druhý. Za mě P407 2,0HDI 80kW.

Ale jinak P307 nevynikaly valnou spolehlivostí, G4 je předražená na to, co nabízí.Motor TDI dobrý. Takže spíše G4. otázka stavu a ceny a td.. Jako vř´ždy.


Apropos, kolik najezdí, že chce mermomocí rizikový naftový agregát??Nebyl by lepší možná benzín 1,6 - 1,8? Něco v tomto obsahu??
o 23.01.2011, 16:05 | peetm
Nemá 2,0HDI ve 407čce už 100kW?
o 23.01.2011, 16:59 | thepyroman
muzu vedet co je u tdi tak rizikoveho? me jde o to ze u golfa kteremu je 10 let ten benzinovej motor bude po smrti a narazit na auto ktere ma najeto 100tisic je myslim nerealne...
o 23.01.2011, 17:19 | Hanes
HDI 2.0 není zas tak špatnej motor, ale chce to koukat po autě co má najeto poctivě do 150tis Km, pak se začínají projevovat problémy se vstřiky,ale taky nemusej, znám auta co to nebylo potřeba řešit 350tis Km,ale je tam holt víc elektriky než na tdi.Tdi je spolehlivý 2x tak dlouho ale jen kvůli mechanickým vstřikům u 66 a 81Kw, pokud se nejedná o PD kterej se nepovedl. Mechanicky TDI a HDI vydržej stejně.
o 23.01.2011, 18:11 | Zdeny60
407 má ještě 80kW 1,6HDI 16V.

No já jen, že Golfy obecně musí čelit obrovským nájezdům různých tunerů a čipařů a mnohdy tomu odpovídá stav. Pežoty zdaleka tolik v oblibě těhlech útočníků nejsou = motor má šanci dožít se dobrého a klidného stáří. Jinak k těm Pežotům, kdybych měl omezený rozpočet, tak klidně koukám po staré 2,HDI 80kW v P406. tyhle motory jsou opravdu povedené, měl jsem celkem 3x a fakt spolehlivý a úsporný agregát a auto jkao takové je proti G4 ehm... poněkud jinde:-)

TDI: v celkeu výtečné motory, to ti jistě potvrdí zdejší mechanici, já to mám jen z praxe, ne ze servisu, pokud není motor vážně zanedbáván (pak riziko poškození turba, čerpadla, EGR, N76), tak hlavně veze 66kW se dožívá fakticky obrovského nájezdu, není problém najet přes 500.000km a dělat jen běžný servis, občas vyměnit žhaviče.

Jinak Golf může být žádaným artiklem zloddějů, P moc ne. Ale obecně P307 nepatří mezi ty povedené modely. To když, tak fakt raději 406 a nebo nějakou hezkou 407.
o 23.01.2011, 22:13 | Monička
Není už to jedno kolik se najezdí u ojetých aut? Najezdím 5t km ročně,proč nebrat naftu? Míň najezdím,míň problému.. :-)
o 23.01.2011, 23:01 | MazliG
inu 307ku koupí tak o 25 let novější za stejný peníze né ? .o) čím to ?
o 23.01.2011, 23:27 | Replayman007
kdyby byl zájem o tu 307ku, tak mám jednu na prodej. Mrkni se s přítelkyní do bazar-ostatní. je to 2.0HDI, poctiví kilometry a perfektní stav, víc po mailu nebo telefonu.
a kdyby přítelkyně chtěla něco menšího tak bude na prodej 206ka, stříbrná, benzín 1.6 16v a ta je docela živá v takovým malým autě:) více po mailu
o 24.01.2011, 12:04 | nome
měl jsme 307 v benzínu a auto krom spotřebky nic, j epravda že šlo při 40 000 z domu ale jinak nemůžu říct křivého slova.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3713 sekund.