
Navštíveno 2437x

Dnes jsem jel trasu ŠPK - Ružomberok (ne Rožmberk.-) a zpět přes F-M a Čadcu - trasa celkem 660km.
Legacy 2,0R a spotřeba: 7,0 /100, jednou probliklo i 6,8/100:-)
Jel jsem po dálnici tacho 115, vím, je to nenormální:-), po okreskách jsem jel s davem, či spíše jsem občas i předjížděl (traktory, povozy:-) ) ne, vážně, díky totálně rozmláceným cestám na SK (daleko horší, než u nás v CZ - trasa Žilina-Martin-RBK je opravdu nebezpečná a je to fakt tragedie, za co platímě a po ččm musíme jezdit), se moc valit nedalo, navíc lilo, placama mlha, ale i tak jsem 330km ujel se zastávkou u rodičů (asi 15 minut) za 4 a 3/4 hodiny. Milemě ta spotřeba překvapila, holt ustálená rychlost na tempomat a nižší průměr dělá svoje. Netřeba mi závodti, mě blaží, když is posčítám náklady vs. účtované kilometrovné:-)
Takže na ráno dotankovamnou plnou nádrž mám nyní 665km a jetěš ukazje dojezd 180km:-) Slušné, ne? Čili těch 750km bych měl najet bez větších potíží.Pak bude psotřeba někde mezi 7 a 7,3/100. Nač LPG nebo naftu? :-¨) Joke:-)

19.01.2011, 18:35 |
fredy já jel před 2 rokama trasu Brno-Chorvatsko v 5ti lidech a s plným kufrem a kombíkem BMW 530d a průběr ná spotřeba byla pod 7L, bylo tam i 6,5 na třílitr a fest naloženej myslím taky fajn, jinak cesta probíhala předpisově což je určitě klíčové pro ekoonanii :) a taky s tempomatem
Pěkný :)
BTW: "nač LPG..." no třeba proto, že toto jezdím za 9L plynu :) Joke
tak kdyz uz sme u toho, tak ostrava-smoldzino a zpet (1400km) plus cca 300km courani po polsku, v pisku, bahne
a vysledek je rovnych 9l/100km
a to s touhle bestii


19.01.2011, 19:43 |
sts Včera Pardubice za 9,4 plynu. Potom ještě Ostrava to už bylo rovných 10l. plynu.
9,4x15,30 = 144kč jako na benzín 4,43
10,05x15,30 = 154kč jako na benzín 4,73
Když vydělím 144kč cenou benzínu 32,5 vyjde jako na benzín za 4,43l/100km.
Až bude stát v létě plyn 12,- a benzín za 30,-tak to bude jako na benzín spotřeba 3,7.
Proč benzín nebo naftututututu..
I LOVE LPG !!!
Proč naftu nebo benzín....
Včera Praha - Plzeň - Praha cca 25l benzínu. Proč LPG nebo naftu? :-D
ajaj, když vidím ty spotřeby plynu na dvě desetinná místa tak začínám mít pocit, že se spíš než tdi jehovisti začínaj rodit LPG jehovisti...
sts: přezdívka = caddy sts?
jako Luke_288, oproti tomu cenu LPG zaokrouhluje zrejme na cele trojkoruny*, bo na tankstelle je litr za 18,50 a v JZD tak za 16,90 ;-)
Plzen-Split 4,8 l plny kufr a 3 lidi k tomu, 1.9TDi 81 kw
a to já se klidně přiznám, škoda superb, 2.0 nafta 125kW CR, průměrná spotřeba za 7tis km 7,7l/100km

19.01.2011, 20:44 |
sts Luke-288...na té kalkulačce to je ještě delší.... Při ročním nájezdu 70tis. km posledních deset let. Znatelně ušetřené kč.
Nevybruju ještě po hodině po vysednutí z auta. Jízdu v autě si stále užívám. A když mám za sebou 500 nebo tisíc km, tak druhej den nejdu do auta z odporem. Sednu, klid pohoda a hlavně útulno a jedu zase.
ježiš zase tyhle kecy o vibracích a nepohodlí...nechápu, že ještě žiju, když jsem dneska ujel 650km.
možná by to chtělo vyzkoušet něco jinýho než Zetor Krystal
Benzín vs nafta = Nesmrtelné téma :-D
benzín patří do zapalovačů!!
nafta do kamen!!
plyn je na vaření!!
;-) :-))))
tak ať si každej vybere svoje
Miky_CZ : čoveče na takovou potvoru a tohle ježdění celkem zajímavá spotřeba.... ;-)
sts: člověče, kde tankuješ? Už tak 3 neděle je minimum 16,9Kč/L.
Jo jinak mám LPG i TDi a ty porovnání diesel/nafta - to je vždy velká sranda.
Klidně přiznám, že dálniční provoz je mi pohodlnější s TDi, třese se mi to jen na volnoběh - kolik toho na volnoběh najezdím...

19.01.2011, 22:04 |
Tichy Luke_288: on se asi sts nadejchal toho plynu pri tankovani a ted z toho nevYbruje, protoze reci o vibracich v modernich diesl autech, jsou opravdu k pousmani.

19.01.2011, 22:09 |
Luke_288 | Upraveno: 2011-01-19 22:10:22
mě se ten comonrail netřese nikdy, ale o tom není. každému co jeho jest, ať každej jezdí tím, co mu sedí, na co má provozně apod. já jezdím s naftou za spotřebu leckterých benzíňáků a nemám problém to přiznat, ale co mi vadí jsou vyhrocený názory ať už jedný nebo druhý strany že to druhý je na hovno proto a proto a ty důvody se týkaj deset a víc let starých strojů.
edit: písmenka

19.01.2011, 22:10 |
sts Dudelina - Zábřeh na Moravě 16,30 po slevě 15,30
Tichy - včem je diesl vyhodnější? Má klidnější chod než benzín?
sts: a v čem je LPG kupříkladu pro mě výhodnější? kupuju zásadně nový auta, tzn mě velice zajímá záruka...
klidnější chod? jak píšu, comonrail má velice klidnej chod.
sts chvojkovice brod vede :)))
no u mě je to jednoduchý....
ted konkrétně Fiesta 1,6xr2i
test normál jízdy a sem tam tomu naložit plnej když mě někdo nasere, jízda po městě převážně + cesta kladno a zpět po rychlostce pořád plnej knédl....
plná nádrž najeto 408km po dotankování vyšla spotřeba 10,16L/100km
jízda pila pak pila a potom plnej a max otáčky nonstop tak sem na to najel 380km ....
rozdíl k ničemu takže proč jezdit pomalu :)
supra ? dotankuje ráno člověk za 500 a k večeru to tam neni s tim že přes den sem v práci :) podezříval sem lambda sondu která se nechtěla nechat proměřit nakonec podezřívám špatný boty ....spotřeba asi tak 20+ ... klidnou jízdu to nezná moc.... i na rovince se pořád najde důvod zabrat a zpomalit s mohutnym "Tssss" :)) spotřeba ostatních u supry je klidnou jízdou kolem 9ti a při rychlý kolem 14ti.....
s STS podle nohy, průměr pořád tak 13-14 , minimum bylo 7,7 s tim že sem najel asi 120km s touhle spotřebou né kilometr po vynulování z kopce.... maximám asi tak 18-19 pořád knédl a zácpy :)
ale jinak je mi to ukradený ta spotřeba, spíš nemám rád když to hodně žere a k tomu neadekvátně málo jede ala verky HTP, starej legend, V10 TDI atd atd

19.01.2011, 22:19 |
sts Luke-288 pro tebe v ničem. Já jen reagoval na název tohoto fóra, že mě nevadí jezdit pohodlně a za málo. A jízdu ve vychvalovanejch díslech nevyhledávám. Pravdou je, že o nich vím prd...
a o tom to je, jak říkám, každému co jeho jest
Nevim, co je u 2,0 benzinu tak světobornýho 7,0 litrů na sto. Fotka je to mizerná - 530i po dovolený v Rakousích. Nevim, čim tam ty benzinky krměj, ale 6,9 sem svýmu autu nevěřil ani já, přičemž ekoonanie se rozhodně nekonala.

2 323Marty: tak aspoň to, že je to 2.0 (121kW) v permanentnej štyrkolke?

19.01.2011, 23:52 |
Syrup | Upraveno: 2011-01-19 23:53:50
Slim: .. to neni zadnej argument. Timhle stylem by i 46ka 330xi jela za + - stejnou sptorebu. A to ma o 50 kw vetsi vykon, mela by o kilo vic nakroucino a je tak o 6 let starsi nez tohle legacy...
skoda ze tyhle subaru motory jsou tak uzrany. Jesteze se nabizi LPG zastavby :D

19.01.2011, 23:54 |
Syrup BTW Zdeny: ja se v tech tvych autech ztratil.. prodavas to cim jsi dneska jel nebo nejaky jiny?? :-/
Syrup: tady jel 2.0R,prodává 3.0 Spec. B
Zdeny: Na mostě v Ružomberku jsou poprvé vidět Tatry:)
Jinak si jel asi přes Třinec,že? Jak se ti líbil Werk? :))
Loňský duben - LR Defender, 3 pasažéři střídající se za volantem, jelo se z 99% na tempomat, spotřeba necelejch 14 nafty na 100, trasa téměř 2000 km (Praha-Španělsko, kousek od Barcy), auto jako takový váží 2 tuny, k tomu 3x 100kg chlap a cca 1,5 tuny bagáže (nářadí a náhradní díly na loď) :-)) - zpátky se jelo s "pouhými" cca 200kg bagáže, takže spotřeba kolem 10 litříku nafty :-D
Syrup:, ne ne, dnes jsem jel 2,0R. Prodat chci 3,0R a 3MPS:-)
Na Subaru je 7/100 fakt slušný, říkám já, trvalý 4x4 a prpstě tyhle motory si vezmou o nějaký to deci víc, než obdobný řadový 4válec, navíc má dojem, že Legacy může být těžší, ale to je jedno.
Walish: ano, je to tak:-)
Přes Třinec jsem jel, ale werku jsem si asi nevšimnul, nebo možná i jo, ale nic mi to neříká. Mělo by?
Jinak k té mojí spotřebě, jasně, že bude celá řada aut s 2,0litrem, které to dosáhnou taky, ale tady je řeš o Subaru, na kteréžto je spotřeba bych tak řekl, celkem, "nenormální", navíc jak říkám, rozhodně jsem nebyl brzdou provozu na silnicích mimo dálnice, tam jsem jel pomalu, kolem těch 110, ale mimo ně fakt ne - a to mě mile překvapilo.Já jsem spokojen.
"
19.01.2011, 21:33 | Thomas987
Nahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
benzín patří do zapalovačů!!
nafta do kamen!!
plyn je na vaření!!
;-) :-))))
tak ať si každej vybere svoje"
Thomas jezdí na elektrku a nebo že by měl leteckou turbínu - kerosin?? !! :-)

20.01.2011, 05:19 |
Zdeny60 | Upraveno: 2011-01-20 05:23:03
Marty323: jj, znám. Když jedu z Reschenpassu domů, mívám i pod 5:-) Tvoje spotřeba je úžasná, ale jaski se mi nechce moc věřit, že jde o průměr po běžných dejme tomu 500km v rakouském provozu:-)Ale je celkem možné, že se pletu. Já jen, že zázraky se nedějí a fyzika se obejít nedá, takže 3l 6-ti válec bude s průměrem trochu jinde, stačí mrknout na spritmonitor:-) :-) :-)
Je tam jeden zoufalec s 4,7l (nesmysl, samosebou) a pá onanistů, co jsou kolem 8,5. Za kolik jezdíš tady doma průměr? Pod 8 to asi nebude,ne?
Taky se pridam, at je veselo :o) spotreba 3.3L/100
Passat 1.9TDI /110ps serie, kombik, 17ky kola, + plny kufr ve dvou lidech, start se studenym autem a cesta , mesto 30% silnice 1tr. 70%, delka cesty 17km. Jeli jsme opatrne, max 90km/h. Foto pochazi z videa takze neni kvalitni, prumerna spotreba auta za poslednich cca 70000 je 4.6, jezdi z 90% mesto, tato spotreba byla nekolikrat kontrolovana, dotankovanim a sedi skoro nachlup.

Zdeny60: ne ne, mám doma 3 auta na benzin a 2 na naftu, jediný co mě chybí je plyn a o tom taky přemýšlím v jednom autě.... ;-)
Pro ty co to nepochopili: napsal jsem to proto, aby všichni pochopili, že není proč se hádat ;-) :-)))
Já jsem taky tuhle udělal se sebezapřením ČB-Tábor za 4,9 litru s 330d Touring 135kW jen tak pro zajímavost ale jinak spotřebu vůbec neřeším a jezdím dost rychle, běžný průměr 7,4 léto a 7,6 zima. Mám sice rád rychlejší benzínová auta, diesel ač commonrail tak je pro mě furt chrochták s podivným foukancem a ještě podivnějším chcípancem směrem do vyšších otáček ale vytrpím to, protože dneska už by mě nějakých 12 litrů na spotřebě štvalo. Boxery Subaru jsou zbytečně užraný, sedm litrů na dálku mi teda žádnej zázrak nepřipadá, to umí při předpisový jízdě každej bavorskej benzínovej šestiválec do třech litrů.
Co ten boxer diesel, už se s malým časovým odstupem ví, jak dobrej je to motor?

20.01.2011, 09:15 |
cupra.165 | Upraveno: 2011-01-20 09:22:30
Motor je jakztakz v poradku,jen padaji pomerne mlade na vstrikach,velky pruser je spojka..dost zakazniku ji ma spalneou po 5000,8000,10000,20000km atd. servisy to resi naprogramovanim ridici jednotky aby to nemelo tak krutou silu vocpoda a poucenim..musis se rozjizdet z 0 otacek..takze ten kdo v tom nikdy nejel,vzdy mu to chcicpne nez si zvykne....stava se i ze spojka popravi 2hmotu setrvak.... nesel bych do nej.
Zdeny neboj, tahle spotřeba byla opravdu za 1.500km dovolené v rakousku, takže cestování na dlouhý cesty bez velkejch měst. Jinak vzhledem k tomu, že si zapisuju každý tankování od chvíle, kdy sem to auto koupil, tak průměr je 9,3L Bohužel nejvíc jezdim po praze, takže níž to už asi nestahnu. Ale třeba s přítelkyní a malou jezdíme pravidelně do Trebišova - 700km a to se včetně dálnic dostanu taky v klidu na 7,5. Když člověk nezávodí, tak to fakt jde. Výhoda toho auta je, že Praha - Brno jde dát do hodiny, ale za 18 na sto :o)

20.01.2011, 10:19 |
Zdeny60 | Upraveno: 2011-01-20 10:19:25
323Marty.
no proto;-)
Zdeny60: Řekl bych,že toho si nejde nevšimnout:)
werk = železárny :)
No vidíš, a já si toho nevšimnl. Asi jsem byl myšlenakam už v RBK - čekal mě tam tough dealing with customer.-)
A co tedy s nimi je?? Jedou či nikolivěk?
Jedou jedou, pokud by nejely,tak půlka MS kraje klekne a z Třince a okolí bude poušť...

20.01.2011, 12:25 |
KFL | Upraveno: 2011-01-20 12:29:18
Loni v září jsem taky jel takovou eko-jízdu. Kilo deset na tempomat po prázdný D1 (neděle ráno) :D. Musel jsem to sem dát :). Podotýkám, že to byla nejnižší spotřeba za týden, co jsem s tím jezdil. Ať jsem se snažil sebevíc, pod tuhle hranici to nespadlo.
Range Rover Sport Supercharged (4.2 V8, kompresor)


20.01.2011, 12:34 |
slama Jíčín-Hradec Králové-Jíčín za 4.2 l/100km...předpisová jízda s BMW E46 320d 110kw
Jinak kombinována se pohybuje okolo 5,5 - 6 l/100km

20.01.2011, 12:42 |
assassin | Upraveno: 2011-01-20 12:43:05
ja dal poslednich asi 500km dalka a opravdu opatrna jizda cca za 8,3 ... ale fakt styl ze rodicu 81kW tdi by to jelo za 4, nasledne +- stejna trasa docela svizne za 9-9,5 ... takze u me nema smysl jezdit na spotrebu. Mam teda lehce v podezreni ze mi nemaka OK vanos a diky tomu ze to v nizkejch vic zere, jak jedu tak ze mi to vychazi na 3tis rpm a vic tak je pomer rychlost/spotreba celkem fajn.
jinak je to 328i.
kamos s e92 325 (uz trilitr) je pri stejnym tempu schopnej jet i o cca 2litry min, nechapu.
Zadna ekoonanie, zadny zavodeni.
A6 4.2, stala 4x4 :)

Lukasino: nj,na volnoběh...:D
Podivej se na ostatni, vsichni to meri stejne :-P
Samozrejme pri jizde by to jeste kleslo... :-D
50km po namrzle Strakonicke 90-100kmh..:) na stock mapu tedy - 225kW..

Nejnizsi dlouhodobejsi spotreba 7,4l za Pribram - Viden - Pribram ca 500km..
Jinak ted v zime to jezdi fakt nejak za levno, ted tam mam za posledni ca dva mesice 11l - ale to bude asi hodne lehci nohou:)
Zdeny: na to že si kupuješ poměrně výkonné povozy a jezdíš s nimi ecorally už jsem si docela zvykl a nechává mě to chladným. Co ale asi nikdy nedokážu pochopit je,co by mě vedlo k tomu abych si koupil do soukromého vozového parku dvě stejná auta lišící se jen motorizací a pár věcma. Ale jinak stejná generace a tuším že i obě kombi. Prostě mi nejde do hlavy proč když typů aut je dneska na trhu tolik,že se to dá přehazovat vidlema a jeden exemplář Legacy už mě doma stojí,že bych potlačil přirozenou zvědavost po něčem jiném(netvrdím lepším,ale jiném) a koupil druhý stejný stroj. Přijde mi to jako kdybych si koupil špičkový lyže od např Atomiku a v půlce sezony si zašel koupit ty samý jen ještě lepší model(coz jako nezávodník stejne nedokazu vyuzit) jen proto ze se mi ty prvni libili.
Klobouk:
klidně to nechápej, já proti tomu nic nemám, důležité je, že pro to mám důvod. Stačí ti, když ti napovím, že důvod je "ekonomický" ?
A jedním z důvodů je taky to, že prostě mi tohle auto sedlo. "Jiných aut" jsem měl dosud 16. To mi prozatím stačí.
VladaTDI:to jsi urcite jel aspon 10km jen z kopce vid?tomuhle proste neverim a ze znam par lidi co ma slavne TDIIII a nikdy se jim do nepodarilo.
Seat Power > Možná se budeš divit, ale za těch 3.5 to fakt umí, jen jedeš celou cestu těch 90.
Seat Power: Ne ne bylo to z Jirkova do mostu a zpet, vetsinou rovina, navic se jelo stejnou cestou tam i nazpatek... viz video PS: kvalita nic moc
[ Link ]
Vlada: Tywe to byl thriller :) Už sem myslel, že to bude 3,4 :-D
Naftak umi,ale jezdit takto dlouhodobe by mu asi moc neprospivalo...zatuhnuti lopatek,dvojhmota,podtaceni au au :-) V dusledku co by se usetrilo,to pak padne do novych soucastek :-)