
Navštíveno 1755x


19.01.2011, 10:23 |
Veva to je príma, kolik že za tohle platí daňový poplatníci? :-D
Rustapha-659: koukal jsem na to..kdyby to pomohlo,tak proč ne,ale pokud takovouhle směs vytáhne první kamion po přejetí kolama,pak to nemá smysl...
hele, lepsi, nez dira.
pokud je to provizorka a zadarmo, tak proc ne? :-)
tak to je hustý......
ale docela sem se divil ceně opravy za běžnou díru která je 500 a přes zimu 600kč ??? to je nějak levný ne ?
psaly to u tý český mašiny kterou si všude chválej jak to opravujou za 15min... a která teda má dovážený čelo z usa což je vlastně celá mašina ale prej to funguje dobře a drží to ta oprava i když je to udělaný v zimě....
N.P: právě proto že to vydrží a je to levný,tak to tyhle koko*i nechtěj... :o/
Myslim,že 50-100 takovejch strojů by se tady v tý tankodromový republice uživilo...
já jsem potkal předevčírem snad ve Zbraslavi nebo tam někde, jak si chlapík před svým barákem zalejval ty díry betonem z koleček

19.01.2011, 12:56 |
Kacko Nechapu proc se za opravy plati? Nemely by byt opraveny zdarma v ramci nejake zaruky/servisu firmy, ktera silnici stavela?

19.01.2011, 13:04 |
Rudi Kacko - a ty bys uplatňoval záruku, když z další opravy máš další peníze?

19.01.2011, 13:08 |
Kacko Rudi: Pokud by mi to ukladala smlouva, tak by mi nic jineho nezbylo.
vetsina tech opravenych vytluku se rozpadne nebo zcela vyskoci ven jako kus (myslim ta zaplata), jestli by nefungovalo navrtat diru do podlozi v dire, dat zaplatu chycenou sroubem s velikou plastovou hlavou do te vyvrtane diry pres hmozdinku... ?
jinak ten nas sfalt je fakt k popukani, kdo jezdi pres Brener vi proc :-) podminky a zatez nesrovnatelna, nas fungl novy dalnicni privadec v Praze je uz ted poskozenej (zvlnenej, diry a pod)
Jeste srouby vrtat do silnice:)

19.01.2011, 19:29 |
Kmoda CervinVega to si děláš legraci s těmi šrouby a hmoždinkami? :-D Vždyť ten český vynález co tou plošinou nahřeje silnici tak že asfalt pod ní přehrabuješ lopatou a zaválcuješ do něho drť co se odfrézuje jinde ja paráda
ceskej vsemocnej vynalez je fajn, ale podivej se na pocet prodanych kusu, s timhle tempem je to jen internetova zalezitost...
prdel si nedelam, proste plastovej sroub s velikou hlavou, ktera by se srovnala s vozovkou, spodek sroubu by zacvaknul do diry v podlozi (jako patentky na tapecaku, co se dole zamacknutim rozsiri), drzelo by to tu studenou nespojenou zaplatu v "dire", plast hlava by zaroven kryla plochu, aby ji nevytahovala pneu nakladaku...
bavime se o provizornim fixu, ktery by byl lepsi nez situace ted, kdy opravi diru a za tyden jsou kusy asfaltu po silnici a dira stejna... stejne vybaveni, jen by musel vyvrtat/prorazit diru na ten sroub/plast hmozdinku :-)
Nad kvalitou oprav silnic se pozastavuji již delší dobu a jen si říkám, jak tenhle do očíbijící tunel bude ještě dloiuho trvat? není cílem silnici opravit tak, aby to fungovalo, ale cílem je to opravit tak, abych to mohl jít zítra pozítří a za týden a za měsíc opravovat zas!
Bártovi držím palce a fandím mu, jestli se mu podaří rozbít ten "oligopol" firem na opravu silnic.
Včera se mi líbil ten člověk v TN Nova, co tvrdil, že za "těchto" teplot nemlůžou použít teplou směs. A proč by ne? Nahřát, vysušit, napenetrovat, teplou balenou azaválcovat? Proč by to nešlo??? Jen by to ale vydrželo dlouho opravený a to není cíl!!