
Navštíveno 744x

Takže - auto vyhlásilo poplach s teplotou vody ta vyletěla na HOT běhěm chvilky za jízdy.
Předcházelo tomu odpojení LPG (vychladil se reduktor). Po odstavení nebyla zjištěna chybějící chladící kapalina a po vychladnutí a následné jízdě teplota vyletěla opět vzůru. Netopí topení. Řemen se točí a je tam a není hlášena chyba dobíjení. Ukazuje to na něco jiného než vodní pumpu a ztrátu oběhu chladící kapaliny?
Mno, sahnout na hadice, jestli pousti termostat? Taky jsem videl pumpu, ktera uz nemela lopatky, vse se tocilo, ale netlacilo...
no právě že reduktor LPG je před termostatem, čili i ten přišel o teplo a vychladil se
muze se stat, ze neni zaplavenej termostat a i kdyz je teplota jakoby dostatecna, ale u termostatu jsou jenom horky pary. Takze zkusit odvzdusnovak u termostatu (mel by byt smerem k motoru) a kouknout jestli je dost vody...
U SEATa jsem měl ucpanou hadičku ze systému do nádržky, byl v ní takovej plastovej váleček s dírkou. Tou se to odvzdušňuje. Holt byla v motoru bublina, která neměla kam utýct a bránila oběhu vody. Chovalo se to přesnětak - teplota fofrem nahoru, topení netopilo, voda se neztrácela.