
Navštíveno 1852x

[ Link ] Je to sice blesk, ale ja bych se nedivil nicemu. A proto rikam, at to stavej cinani, horsi to uz bejt nemuze.
Barto, do nich!

12.01.2011, 11:57 |
X-sat (M)
Zrovna jsem říkal kolegům, že mám obavy, aby nebyl Bárta jedním z těch prvních top politiků s dírou v hlavě někde v příkopu...
Populista..
Ale k těm svodidlum. Jak to je kurva možný?!
Bladzej: co se divis..sme v Český republice..
Bárta je sice populista a resortu nerozumí (a já ho nijak zvlášť ani nemusím), ale zase je asi fajn, že s ním není nijak spojenej a je tudíž šance, že tam nemá žádný kamarádíčky. Navíc je finančně zabezpečenej, což je pro politika ta nejlepší průprava.

12.01.2011, 12:26 |
higen Český ministr dopravy se zastavil na návštěvě u svého
německého kolegy.
Vidí, že v garáži má ferari a lamborginhi, má velkou
vilu, všude luxus.
Čech se diví jak může takto žít, odkud má tolik peněz.
Německý ministr říká: "No to máš tak, vidíš tam tu dálnici?"
"Vidím." "Tak měla být široká 20 metrů, ale jsem to stáhl na 19.
A z toho si takto žiji."
Po půl roce přijede německý ministr do Čech a vidí
zámek místo vily, kolem rozlehlý park,
helikoptéru. Udiveně se ho ptá, jak vydělal
tolik peněz. "No, to máš tak, vidíš tu dálnici?"
"Nevidím." "No vidíš!"
Ani se neptám kolik bude stát náprava:(
co všechno je tady u nás možný to je sranda :))
joke hustej !!!
Není třeba, aby ministr byl expertem na danou oblast... jeho hlavní předností by mělo být to, aby byl schopným manažerem a aby se uměl obklopit schopnými odborníky.
U mě to doposud Bárta poměrně schopně splňuje
Jako tykeev, proto me nektery reakce udivujou. Nemyslim si, ze by byl nejakym populistou, od toho jsou jini, co slibujou nesplnitelny.
Doufam, ze pujde Skansce po krku, a ta to odsere.

12.01.2011, 13:41 |
Kapka (M) | Upraveno: 2011-01-12 13:42:05
ted jsem zase o vikendu koukal na nejakou debatu s Bartou...a on je hodně schopny manažer..a držím prsty at se nenecha nějakým "kmotrem" odstřelit...stejně nějak nechapu že rok stará silnice a jsou v ní díry na urvaní kola..to nikdo za to nenese odpovědnost,žádná zaruka atd?
made in taiwan :o)njn CZ co dodat....
já zas někde slyšel, že by se silnice pokrejvali státu na dluh, že by se to splácelo dodatečně. Ale páni úředníci na na to zřejmě nechtěj přistoupit buď záměrně (že by si nic tim pádem nenakradli) a nebo nevědomě...protože toho by šlo využít. dejmetomu firma udělá úsek silnice a dohodne se se státem, že do dvou let to stát firmě splatí. A stát by měl říc Ano, ale pokud se do určitý doby objeví určitý znehodnocení asfaltu, nasmlouvaná částka se zkrátí o určitej počet procent. Pak by se firma měla chytit za rypák a udělat povrch kvalitní, aby nepřišla o příjem z důvodu škrtů. Mylim si, že to by mohl bejt účinnej nástroj, jak zase získat kvlaitní silnice, ale bohužel na to těžko někdo přistoupí, páč by si tak už nikdo nemohl jednoduše namastit kapsu....
Předpokládám, že záruka na stavby normálně je, ne? Není to doufám jako s botama ("ale Vy jste v nich chodil! Tak to se nedivte, že jsou zničený...").
Mr.Scully: ono je problém taky v tom, že silnice je navržená pro nějakou nosnost a jezdí po ní mnohem težší auta, jinak záruka samo je
Masakr. Každopádně silnice a jejich opravy by měly kompletně platit firmy, které po nich prohání kamiony. Ty poškozují vozovku z 99% a 99% osobních aut jsou naopak tou vozovkou jen poškozovány.
redbaron: vim od jednoho cloveka co ma par kamionu kolik zaplati na mytnem a je to celkem balik..takze ty firmy co po silnicich prohani kamiony opravdu plati dost.. ale bohuzel firme kapsch od ktere se do statni kasy dostane uz neumerne mene....

12.01.2011, 14:59 |
Kapka (M)
tahle výmluva o TIR kamionech že je ničí protože jsou přetěžovany..zajimave je že jedu po silnici v nemecku do ČR..v německu krasna pohodova silnice až k naší hranici..a od hranice je to sama dira a koleje..to mi chtějí tvrdit že na hranici přiloží do kaminu navic 10 tun?to je asi blbost ne?
Kapka: a nebo mají v DE silnice na větší tonáž
Takze opet: stavi se tu na blbe navrzeny/postaveny silnice.
kamiony v nemecku a kdekoliv nepojedou pretezovane, protoze by to pro ne bylo likvidacni, kdyz na ne prijdou. Mezinarodka si myslim je velice hlidana na pretezovani. Problem je v dopravcich, co ve snaze usetrit na mytnem honi ridice po okreskach, nektere firmy je k tomu nuti, v pripade ze jezdi po dalnici kde nemusi strhavaji mu dalnici z platu... takova je praxe.
Naopak tady ty zmrdsky firmy co vozi za kamionama vany pretezuji neustale, protoze se tu mizerii v cene za km co dostavaji snazi dohnat tonazi. Nemluvim o tune navic, ale o 5, 8 tunach a i vice.
Ja to jinak nechapu, vedli jsme debatu o nasich silnicich tady, a proste mi nejde do hlavy, proc na 20 let stary silnici co tady mame sice jsou koleje jako prase, ale neni na ni jedinna dira, a vsechny ty novy silnice tady jsou rozsekany na sra*ky. Silnice co se delala na podzim jsou sama dira, a hlavne, na tech silnicich ty diry nejsou nejak maly, proste co dira to vysoka pravdepodobnost skody na disku nebo pneu.
Zena jezdi denne 20km po tankodromu Mimon - Jablonne do prace, cesta ji ted misto 20 minut trva 40, protoze neustale brzdi a objizdi a klickuje. Je fajn ze ma clovek moznost pozadovat nahradu za poskozene pneu nebo disk, ale kde je nejaka nahrada toho ze za mesic jezdeni po tomhle tankodromu dostane auto na prdel jako za dva roky jezdeni po "normalni" silnici...
Dneska me rozesmalo jak to vyresili, kdyz na ten usek umistili tradicni znacku aby byli z obliga...


12.01.2011, 18:26 |
Shr3k Já bych k té značce přidal dodatkovou tabulku "platí po celém území ČR" a dal bych ji na všechny hraniční přechody. Ušetřili bychom na plechu a na fóliích.

12.01.2011, 22:16 |
cuir no a kdopak tu stavbu prebiral? kdo to kolaudoval??