Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > cars trade znojmo-A6 3.0 tdi, pomoc

 o Navštíveno 12985x o
o 11.01.2011, 17:11 | ladisv6
máte někdo zkušenost s tímto autobazarem? z osobního jednání vypadají solidně. tchán má zájem o jejich audi A6 3.0 tdi, Q, manuál, kombi, rok 2005, najeto 200 tis km, z itálie. může být u dovozu z it nějaký problém? jako třeba chybí předehřev motoru(mají volva xc90). teda jestli to A6 má.

zde link: [ Link ]

díky za info na co si dát pozor, je někdo v okolí kdo by ji zkontroloval?


o 11.01.2011, 17:14 | ladisv6
neni to složený z více kusů? nevím jestli ten volant sedí k výbavě a roku výroby...díky
o 11.01.2011, 18:05 | tappaja
Mno, kdyz jsem videl jak se k autum chovaj jizansky narody, nic bych si od nich nevzal. Sorry za OT.
o 11.01.2011, 18:13 | Only_One
co tchán provedl, že si chce koupit takovejhle verk a ještě v českým barazu? :-D
o 11.01.2011, 19:33 | Nismo.Power
aneb jak vyhodit z okna 300klacků..... koupit audinu kde 3.0tdi bude před nebo po smrti a cpát do ní prachy..... 200je už dost na ten motor nehledně na leštěnku volant takže bych i z foto pochyboval o stavu km....
pak se tu objeví zase další post " K : 3.0tdi" a zjistíš že ten motor neni prdel sehnat a když jo tak je hned pryč a stojí raketu...
o 11.01.2011, 20:21 | Luke_288
200tis km na tenhle motor vůbec nic není
o 11.01.2011, 20:43 | Shr3k
Luke_288: Jj Pasaťák by mohl vyprávět... :-)
o 11.01.2011, 20:46 | ladisv6
200 tis km už může být dost. po zkušenostech s minulou A6 2.5 tdi co má najeto přes 500 tis km a peugeotem 307 hdi s 220 tis km a obě auta v pohodě jezdí, věřím že 3.0 tdi něco vydrží. už jsem četl dostkrát že tdi odchází, ale který motor neodchází...

nismo - proč myslíš že bude před smrtí? jaký je realný nájezd toho motoru, když se k němu chová majitel dobře?
o 11.01.2011, 20:52 | Shr3k
ladisv6: Já myslím, že ani tak nejde o motor, jako o válce, písty, ložiska, vačky, jako spíš o jeho příslušenství - vstřikovače, čerpadlo, turbo, lambdy, EGR, DPF. To všechno může svoji nesprávnou funkcí a včasným nepodchycením závad pak způsobit větší mechanické závady.
o 11.01.2011, 20:57 | tappaja
V kombinaci s jizanskou peclivosti... :o)))))))))
o 11.01.2011, 21:33 | ladisv6
Shr3k - no jo no, ale který motor je bezproblémový, teda aspoň jaký naftový motor volit do A6? 2,7 tdi je na tom lépe?
o 11.01.2011, 21:36 | Shr3k
Já proti tomu motoru nic nemám, ale stejně jako jetou 530d bych to nekupoval aniž bych si prohlédl záznamy servisu. Třeba byl majitel pořádný, dojížděl včas na kontroly a bylo měněno vše tak, jak je předepsáno.
o 11.01.2011, 22:22 | ladisv6
záznamy v servisu si každopádně prohlédnu. jen mě straší komentáře jako od nisma :) na pohled a první projížďku to vypadalo jako super stav :)
o 11.01.2011, 22:30 | JP
Jestli nechceš aby tě strašily komentáře od Nisma, tak si kup Cadillac, Nissana, nebo se tu neptej.
o 11.01.2011, 22:56 | Luke_288
no hele, na 3.0 máme najeto 220tis km a ten motor je naprosto v cajku...
o 11.01.2011, 22:56 | Knightey-
Na 2.7Tdi neee na to ser.
Ten 3.0TDi neni spatnej motor (lepsi jak 2.5TDi ci ta 2.7TDi) ale fakt jen zalezi na udrzbe asi jako u vsech motoru, navic uz ma taky retez, takze odpada vymena rozvodoveho remene. Cili o starost min.
Kdyz je clovek debil, tak ho odrajbuje za tech 200t jak prd, kdyz se k tomu pristupuje jak ma, tak pul mega vydrzi jen s pravidelnou udrzbou.
o 11.01.2011, 23:06 | ladisv6
no já už četl i žese vytahal řetěž a způsobil velké škody...a výměna řetězu cca 20000 tis kč protože musí motor ven, je to pravda?
o 11.01.2011, 23:07 | Jozzo
Luke_288:jenže tady jde o to,že nikdo neví jak se k tomu někdo choval a kolik má skutečně najeto.
Je hezké že někoho uklidníš tím že máš najeto tolik a tolik a v pořádku.Ale co řekneš na to jak si to koupí a za 10kKm se mu tu rozpadne.
o 11.01.2011, 23:18 | Knightey-
Jozzo: ano ale to si nemuzes timpadem nikdy koupit zadne ojete auto :)
Proste nikdy nevis jak se k tomu kdo choval, dost napovi prvni vzhled auta, dale detailnejsi studovani opotrebeni ruznych veci ale stejne do motoru, prevodovky, turba, cerpadla atp. nevidis, cili muzes jen doufat.
Tyhle motory vydrzeji hodne pri pravidelne udrzbe.
Jestli chces mit jistotu, musis koupit jedine nove auto.
o 12.01.2011, 00:59 | ladisv6
přesně tak, pokud to má opravdu "jen" 200 tis km s pravidelný servisem, tak bych věřil že to najede ještě 2x tolik. otázkou je jestli se nedá ošidit i stav km v počítačové databázi.. myslím tím zadání km do systému při nějaké opravěnebo servisu, nebo prostě dodatečně při diagnostice...asi to jde co? :)
o 12.01.2011, 01:02 | muSlim
Satas-a na Vás :-P
o 12.01.2011, 07:35 | Vasekkch
Určitě bych si nechal v audi nebo přes známého vyjet kompletní servisní historii, na to ti stačí VINko.
o 12.01.2011, 07:37 | Vasekkch
Ten volant je ale hroznej..pokud ho vyloženě něcim nenamazali, tak takhl ve 200 nemůže vypadat.
o 12.01.2011, 07:38 | Vasekkch
Ještě jedna věc..takový auto jedině v automatu.
o 12.01.2011, 08:23 | ladisv6 | Upraveno: 2011-01-12 08:25:29
všechno si zjistím, snad mi to řeknou, kdyby měl někdo chuť a možnost se na to vin mrknout tak prosim zde je a děkuju :) WAUZZZ4F16N018483

ten volant nevim jestli jde posuzovat pouze z fotky. mě se spíš nezdá že věnec i zadní část středové části jsou černé a kryt airbagu je do modra. je to tak ok? všude jsem viděl pouze jednobarevné provedení volantu.
o 12.01.2011, 08:23 | haskyvr6
Mám na 3.0 TDI najeto 262tis km a šlape jako švýcary, spotřeba 7-13 l podle počasí a stylu jízdy, dělá se běžná nutná údržba. Ale v manuálu ee, jedině tiptronic. Myslím že ten motor nemá problém najet 500tis km. Jen mě zaráží že v servisce je servis dělán na 213tis km a prodejce udává 199tis km, asi to z Itálie do Čech couvalo :))
o 12.01.2011, 08:27 | ladisv6 | Upraveno: 2011-01-12 08:28:40
myslím že do inzerátu dali údaj z jiné A6 co mají na bazaru. tchán prostě automat nechce...
o 12.01.2011, 08:29 | Luke_288
jozzo: tak to jseš odsouzenej si kupovat pouze nový auta, protože nějakou záruku u ojetýho auta ti nikdo nedá u žádnýho motoru. já jen reaguju na to, že nelze paušálně říct, že 3.0 nafta po 200tis km umře.
o 12.01.2011, 12:37 | Jozzo
Luke_288: Ale nelze paušálně říct, že 3.0 nafta po 200tis km NEumře.
o 12.01.2011, 12:50 | Luke_288
aha, tak to už je slušná demagogie.
co bys tedy ze zkušenosti poradil ty k tomuhle motoru? já z tříletý zkušenosti s autem, co má od 0km najeto teď cca 220tis km a je servisovaný v autorizáku (což lze u téměř každýho auta ověřit pokud byl řádně servisován) říkám, že je velmi velká pravděpodobnost, že 200K km (pokud je pravých) není při dordžování servisních intervalů vůbec nic.
možná máš s tímhle motorem a konkrétně s A6 jinou zkušenost, sem s ní.

to o čem se tu teď my dva bavíme je uplně bezpředmětný u jakýholiv ojetýho auta...
o 12.01.2011, 12:57 | Jozzo
Ze zkušenosti neporádím k tomuhle motoru vůbec nic,jelikož s ním žádné zkušenosti nemám.
Ale pořád si asi neuvědomuješ,že prostě můžeš hlásat,že ten motor je skvělý a vydrží pokud se o něj někdo stará,ale ty jsi ho měl od novoty.Takže víš co se s ním dělo.


To je jako by si měl od malička zlatého retrívra,někdo se tě zeptal na zkušenosti,že si chce koupit dospělého psa.Ty řekneš že je to skvělý pes,hodný,milý,poslouchá,má rád děti.
Člověk si ho na po tvé prezentaci koupí a doma mu první den rozkouše dítěti hlavu...
A proč?Protože byl bestie a někdo se k němu špatně choval od začátku.
o 12.01.2011, 13:32 | RedBaron
Pokud tenhle motor nemá zase svých pár výrobních vad jako měly šestiválce 2.5 TDI, nechápu proč by neměl najet půl miliónu km. Jiná věc je zacházení předchozího majitele a tankované palivo neboli za jak dlouho budeš řešit turbo, vstřiky, čerpadlo a další libůstky za pár desítek tisíc.
o 12.01.2011, 13:38 | Luke_288
Jozzo: OK, tzn poradíme ladisovi aby se držel toho, co píše Nismo, kterej to pozná už z fotky a má s ním pár desítek tisíc odjeto, že ten motor je po smrti nebo před smrtí...
o 12.01.2011, 16:06 | Knightey-
Jozzo: tohle neni motor z favorita kterej po 200t umira :)
takze opravdu toho dost vydrzi a tech 200km je pro nej jak prd, defakto je teprve "zajetej" ;)
o 12.01.2011, 21:31 | ladisv6
no tak hoši :) oba to myslíte dobře a děkuju vám.
Luke_288 díky, nějaké takové info jsem si představoval. kdyby jsi mi napsal že máš auto od 0 km a na 200 tis km už zlobí i při kvalitnim a pravidelnym servisu, bylo by to horší. dnes jsem v audi zjistl poslední záznam z itálie: 1.1.2009 - 151 tis km, takže v lednu 2011 těch 213 tis km může být reálných. je potřeba po 200 tis km nějaký zásadní servis?
o 12.01.2011, 22:27 | Luke_288 | Upraveno: 2011-01-12 22:28:17
mám takovej matnej pocit, že okolo 190-200tis km (přesně nevím) se dělá větší servis, ale s tím autem nejezdím přímo já, takže bude lepší když se poptáš někde v servise. jediný co se asi 3x za celou dobu stalo byla nějaká chyba sacích kanálků v hlavě (to tvrdili v servisu), ale byla to dost sporadická chyba a na výkon motoru to nemělo vliv. servisáci to vždycky nějak pročistili a byl klid. naposled to bylo kolem 150tis km a od tý doby nic...olej nebere vůbec, takže pohoda
jinak z mýho pohledu je ten motor hodně příjemnej, co se týše výkonu je to na A6 akorát, jen jak už někdo psal, nedovedu si to představit v manuálu
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3902 sekund.