
Navštíveno 3284x


10.01.2011, 10:17 |
Losky Ahoj, scháním nějaké info o tomto autě. Jak často se mění rozvody, jestli tam je dvouhmota atd. Jedná se mi o typ od roku 2001. Dík
rozvody pokud není dokázáno jinak se mění po koupi vozidla a pak dalších co 90tis....
dvouhmota myslim ještě u MB neni.... auto dobrý a už to netrpí tak na poruchy jako s italskym 2.5td....
stejnak lepší a úspornější by bylo sehnat to s FlexFuel 3.3 motorem :)
rozvody stojí úlet (v servise 20tis), převodovka je z výroby defektní (při 80-120tis se začnou zadírat-posouvat kola na křídeli, až nejde řadit/padnou tam 2 kvalty), vypínací táhlo spojky vydrží taky tak 70tis a musíš ho vyměnit, protože začne pružit a nevystavuje spojka, ŘJ ABS a motoru umírá kolem 160tis, při 120tis řízení... jinak brzdy nebrzdí ani u nového, řazení je jedno z nejzoufalejších, zadní tuhá náprava+listová péra je pokus o vtip...
jinak 2,5crdi je po odplastování pořád made in Italy, o mercedesu si můžeš nechat zdát, ta nefunkční převodovka (5q manuál) je prozměnu made in USA...
a to nemluvím o antikoro, kdy kvetou dílce bezpoškození uprostřed plochy nebo chladič se rozpadne, údajně díky CZ agresivní soli (vyjádření prodejce) :-)
já myslim že kvůli tomuhle autu je lepší přejít na druhej chodník :o) když už ho, tak US verzi a hodit LPG. Ty listový péra, to je spíš takovej evropskej předsudek, z technologickýho hlediska je to plně funkční prvek a pokud se ho podaří dobře zakomponovat, může fungovat a neni náročnej na údržbu. Škoda že se to nedá říct o brzdách :o)
jj, tuha zadni naprava v tomhle aute je libova, hlavne podelna vlna v tahle zatacce v kiledvacet, elegantne se to zhoupne a pokracujes dal, jen o metr vedle nez si jel...
v 50ti to v utazene zatacce umi na mokru driftovat jak zadny jiny predohrab, jen ubranim plynu jsem s tim par efektnich obloucku vykrojil...
kdyz s tim pocitas, je to usmevny, jak se ta 2t krabice posle bokem uplne sama, ale jinak se u toho taky nekdo muze pekne posrat :-)
jo a taky tam umiraji vstriky na 150ti, hnije vyfuk, alternator se protoci volnobezka a prilezitostne otravuje elektronika neexistujicima chybama
je to veliky, pohodlny, zere 8-10max, dobre odhlucneny... a to je asi tak vse .-)

10.01.2011, 15:57 |
Tichy Stryc ma 2.5 2005 predpokladam, ze je to stejny. Kazdopadne razeni je snad nejhorsi a nejtuzsi co jsem zazil. Zaradit dvojku to je opravdu o ruku. Strejda to koupil novy a na tu prevodovku mu rekli, ze je to normalni. Sam tvrdi, ze jizda po Praze je diky ty prevodovce utrpeni. Dalsi vtipnej problem co vim, tak ze pri vyjeti trochu vetsi nerovnosti neco mlati na predni naprava. V autorizovanem servise vymenili co se jen dalo a vysledek porad stejnej. ABS uz taky umrelo. Vstriky samozrejme taky. Jediny co je dobry diky te zadni naprave, ze do kufru narves cokoliv a porad je zadek ve stejny urovni. Jizdni vlastnosti viz Cervin. A jeste jsem si vzpomel na ty jejich automaticky vysouvaci bocni dvere. Na ridicove strane meneny kabely dvakrat, u spolujezdce jednou. Zavad je samozrejme vic, ale tohle je jen na co jsem si vzpomel. S autem se zachazi vic nez slusne!

10.01.2011, 15:59 |
Tichy S autem se jezdi temer podle predpisu a spotrebu ma nekde pod 7l, coz neni zas nejhorsi, protoze obcas vozi plnej kufr zbozi.

10.01.2011, 16:15 |
Losky Tak to jsem myslel, že je to auto na tom mnohem lépe:( Zaujala mě cena, protože chci mpv tak do 150tis. Ještě co mě tak nějak zajímá je SAG, tam by snad člověk mohl najít něco rozumnýho
Vega ? to ještě neni MB tohle? ty novější ale snad jo ne ??? minimálně zespoda to vypadá jako MB a převodovka je určitě MB... pokud tady ve staršim je ital tak ruce pryč :)
SAG je stejně poruchová lida jako tohle takže si nevybereš :)
ja zas na sag nemuzu rict spatnyho slova,meli sme,koupeno ve 160 000 z d a rozpadlo se to az ve 330 000. potom co s tim mama skoncila v pangejtu a 2x to bylo bourany pomalu na totalku,motor 2,3 ford. zavady zadny, elektrika ok,motor supr,prevodovka taky.

10.01.2011, 17:58 |
Drtič | Upraveno: 2011-01-10 18:02:34
Také jsem měl v merku, ale nakonec jsem vzal Galaxy PD a musím říct, že jsem spokojen....zatím bez závady
EDIT: Jediné, co mě sere, tak že mě z té ludry němecno anglicko francouzské bolí záda při delším sezení. A pod 7 se nejde kombinovaně dostat
Je to pořád ital, i když to dostalo common rail, veškeré závady byly popsány, ale já když kupoval 3.8, tak jsem ty samé rady dostal taky a nakonec jsem nelitoval. ŘJ odešla, centrál v zadních dveřích, čidlo na sahary a jinak v pohodě sloužil. Ale byl to automat a do takového auta bych asi nic jiného nechtěl, krom toho tím se vyhneš těm seroucím se manuálům a jinak ta převodovka je libová ( hlídat olej a při nákupu si vzít někoho kdo tomu rozumí )

10.01.2011, 18:56 |
Losky tak jaké mpv je tak nějak v pohodě? Obsah 3.0 a víc už nechci. Pořád mám ve výběru SAG. Co Fiat Ulysse či Peugeot 807?

10.01.2011, 18:58 |
Drtič TEd, kdybych měl brat znova, tak vemu Toyotu Previu
co tak mazda 5 ? ci uz mimo rozpocet ?