
Navštíveno 937x


09.01.2011, 10:39 |
Jozzo Rozbil se mi fungl nový telefon(prasklý display) a tak jsem ho reklamoval,ale tam mi to neuznali jako reklamační vadu a jedině,že bych si to musel zaplatit.Takže jsem měl možnost buď jim dát 300,- za to že se na to jen podívali nebo 900,- za opravu displaye.Souhlasil jsem s druhou možností,ale to bylo už někdy na konci listopadu.
Nyní je už dávno leden a nikdo se neozývá.
Mají nějakou zákonnou lhůtu na opravu ?
na zarucni reklamaci je 30dni na pozarucni muze byt i 60 melo by to byt napsane u tveho podpisu v protokolu.

09.01.2011, 10:50 |
Diner Jestli jsi to nekoupil na firmu(na ICO), pak by to meli vyridit do 30 dnu, v pripade nakupu na firmu se tam definuje neco jako doba nutna na opravu a ta asi neni nijak definovana. Aspon bych tam zavolal byt tebou. Je taky dost mozny, ze Te zkouseli kontaktovat, kdyz jsi byl nedostupny

09.01.2011, 10:59 |
Jozzo nemám to na firmu ale přes naši firmu jako zákazník
jako ufík, tohle už není reklamace, ale oprava, takže záleží, jaký termín ti napsali do protokolu k opravě

09.01.2011, 11:25 |
Diner omlouvam se, spatne jsem si to precetl...takze jako sestikule