
Navštíveno 5039x

Ahoj, máte někdo zkušenosti s tímto povozem v motorizaci 350TD. Na co pozor, jaká spotřeba hlavně město.atd. Díky
to zkus spíš mercedes-classicfórum, jinak nedávno se mamut probíral i tady, prostě zachovalej kus je tak od 150 tisíc, ale tím investice jen začíná.. kromě brzd a filtrů téměř nic v druhovýrobě, originál díly jsou kurevsky drahý, a proto v ČR najít zachovalýho mamuta je skoro nemožný, 99% jsou vybydlený pelechy napadený kutilem
V autosportclassicu vyšla v létě obsáhlá recenze mamuta, jednoznačně zvítězil:
- výhradně import (nikdy nekupovat v ČR)
- výhradně benzínové motory
najdu Ti to a nascanuju.... (a podotýkám ty testy dělají němci a u youngtimerů poměrně pečlivě).
Tak tak, prolez fórum co poslal Vencaf, tam je toho požehnaně. Jinak těm 350TD rády praskaly palice. Spotřeby na
[ Link ]
Mě právě překvapujou ceny okolo 60-75 tis u naftáků.Některý nevypadaj podotýkám na fotkách tak zle.A se spotřebou 10l bych se popral.Ale mrzí mě jak češi vše prasej
Tak na fotkách vypadá skoro všechno ne tak zle. Realita bývá často jiná. Já bych na to neměl koule pokud bych neměl někde bokem balík na nějakej případnej servis.
motor 350TD zadna slava, usporny to taky neni
pokud tohle tak benzinovou S320 / S420 a nebo S500
par info o mamutu
[ Link ]
je to drahá sranda..... ani S500 na tu váhu nemá výkon a je to spíš lenochod a totální všežravec.....díly spotřební se na to daj, docela i levně se dá říct....
dělal sem ted na 500SEL přední rameno za 7,5 bylo, gumy stabíku na totálku ale dostat je tam je práce pro 3 jinak stojej asi perikilo, kosti stabíku běžná cena, tlumič řízení upad samovolně cena velká takže vyndat..... celkově ale dosta drahý ale alespon to je jeden z posledních kvalitních MB ač teda něco na tom dělat je fakt občas o nervy....
Jako o to jak to jede mi ani nejde.Je jedno že to bude lenochod.Jde o ten pocit.Já mám tyhle klasiky prostě rád a je to kus pořádnýho auta.Bohužel dnes už takový auta nedělá žádná automobilka:( Já jsem celkem klidnej jezdec a o auta pečuju.Zatím mám audi A4 TDI
Kdyz chces klidny svezeni, proc nejit do toho benzinu? Lepsi chod, prijemnejsi svezeni a mensi udrzba...
Soused na chalupě měl :) I tenhle motor... Krom vejfuku jen jezdil (jak je to s tou hlavou nevím), každý týden po ČB a pak Vídeň ČB a zpátky asi dva roky takhle. Pak co vím tak praskla elektrická stahovačka vzadu (dvojitý sklo, nutná komplet výměna asi 4000,-) a jinak se tam nic moc nesralo (asi dobrej kus).
Problém tý nafty je ten, že na tu dálku při 80-90 km/h to bralo furt 10 litrů nafty a podle toho to bohužel nejelo, takže by nejlepší byl fakt ten benzín a případně dodat LPG.