Budu muset poridit nějaký účetní program pro daňovou evidenci (jednoduche ucto, platce DPH), vidim to na pohodu standard, jaké s ní máte zkušenosti, popř s připadným supportem, co všechno krom skladu a fakturace vyuziju v eshopu, umi tisknout automaticky adresy na stitky na zaklade udaju z vydane FA? umi postovní dobirkove poukazky? díky za kazdý poznatek, přecejen ta sranda vyjde na 10tis:-(

Mám Pohodu desátým rokem z toho poslední 4 roky právě Standard a v klidu. Používám účto, fakturace, sklad a majetek. Ty další jako jízdy a mzdy nepoužívám. Ohledně štítků a poukázek neporadím, na tom má aplikaci přímo od České pošty, kde se vše vytiskne jak má, odešle se na poštu a já jen brnknu pošťákům, kdy si mají pro balíky přijet.
Jinak těch 10t je nějak moc, když jsem kupoval já, byla kolem 3t a to se přece tak moc nezměnilo.