Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jak je na tom passat b7?

 o Navštíveno 5780x o
o 03.01.2011, 18:40 | maiky46
jak je na tom se spolehlivostí, poruchovostí atd... passat b7, 06 rok,2.0 tdi 103kw ?


o 03.01.2011, 19:23 | hanzz
B7? Není to spíš B6?

BTW: Ten současný facelift se značí jak? Že by Passat 6.5? :)
o 03.01.2011, 19:25 | maiky46
B7 by to měl byt , vypada to jako sou ty policejní passaty, předtim byli takový ty ošklivý a pak přišli hned tyhle, mezi o ničem nevim
o 03.01.2011, 19:28 | hanzz
O Passatu B7 nic nevím, ale tady se něco málo píše o B6 :)

[ Link ]

o 03.01.2011, 19:30 | kuja | Upraveno: 2011-01-03 19:31:22
Proboha lidi, myslete hlavou.

Passat je v soucasne 6 generaci s kodovym oznacenim 3C(B6).

Predtim byl 3B(B5) a 3BG(B5,5),predtim byl 35i(B4) atd.

Viz. Wikipedie

[ Link ]

Passat B7 vyjizdi letos na nas trh.



o 03.01.2011, 19:34 | jasisoft
spolahlivost dobra, akurat blbne ta elektronicka rucna - niekedy je to len vymena spinaca, niekedy riadiaca jednotka. a 2.0tdi je kapitola sama o seba, cca pri 120-150tis odchadzaju vstreky - a za jeden repasovany v poslednej dobe pytali okolo 600€..... kamos ma vo firme 4och a pri kazdom sa minimalne jeden vstrek uz menil....
o 03.01.2011, 19:50 | maiky46
aha viděl v inzerátech právě dost psáno že je to b7 tak proto sem si to myslel, no ale jak to tak čtu tak asi zlatej superb, i když tam je ten samej motor, tak to je prašt jako uhod
o 03.01.2011, 20:06 | Cossie
večné téma o značení passatů :-D, mě baví jak někoho dokáže takováhle blbost rozčílit ...

Jinak samo o sobě to auto není vůbec špatné, pro mě osobně je to jeden z hodně mála VW co se mi líbí a kterýho bych si klidně i koupil, spolehlivost je asi jako u většiny ostatních aut téhle doby - občas se prostě něco objeví, jestli čekáš, že si koupíš nějaké takovéhle auto a nebudeš nic řešit, tak se nedočkáš - tyhle auta se dost kupovala jako služebáky, tudíž nájezd km je jasný a s tím související problémy, to s jakými km se ty auta prodávají u nás je na jinou debatu
o 03.01.2011, 20:54 | kuja
Cossie: Me nerozcili oznaceni Passatu, ale spis ovci povaha lidi, kdy nekdo neco nekam napise a nekdo se toho chytne a je to hned dany, misto toho, aby obetoval par vterin googlu a aspon spravne oznacil vec, na kterou se pta...
o 04.01.2011, 14:26 | Barthez
Ja ho mam a jsem moc spokojenej. Dystak napis na ICQ a poreferuji ti. Dle me nema zadnej zavaznej problem nez jeho konkurence....
o 05.01.2011, 08:14 | CervinVega
to auto ma skrytej potencial, ktery se naplno projevi tak po 150tis :-) za me na adrenalin stupnici 9 z 10 :-) jedno jestli se budeme bavit o 2hmote, vsech prevodovkach, steracich, podavacim cerpadle, vstrikach, pohonu olej cerpadla, dpf filtru, imobilizeru, alternatoru, regulaci turba, tlacitku rucni brzdy... to jsou jen co me napadaji ted z hlavy, je jich urcite daleko vic a vetsina je bud fatalnich nebo stoji naprostej nesmysl i jako ojete dily bez zaruky...

uz jen ta rucni brzda na tlacitko, kdo s tim nekdy jezdil, hadam, ze si druhe auto s touhle vychtavkou odpusti, v praxi nepouzitelne jinak nez pri parkovani...
o 05.01.2011, 09:29 | Barthez
Tak ja bych si dovolil oponovat, ale nema to asi smysl. Protoze jsou lidi co jsou fatalne nespokojeni a jsou lidi kteri jo.

Jinak parkovaci brzda super vec. V kombinaci s autoholdem, kdyz ti na krizovatce do kopce sama zabrzdi a pri zarazeni a rozjeti se odbrzdi je perfektni ( je mi jasne, ze to hlavne ocenej zeny ridicky ). To ze mi po 3 roky nikdy v zime nezamrzla a vzdy fungovala jak ma, ikdyz byla sepnuta je taky ok.

Ja osobne rucni brzdu jinak ani pouzivat nechci. S ruckou nedryftuji a ani nepotrebuji nikterak blbnout...
o 05.01.2011, 09:44 | CervinVega
bez autoholdu se prakticky nerozjedes v kopci, protoze by se mela sama odbrzdit, ale v hodne pripadech tak neucini, takze ji prestanes k tomu pouzivat (coz me osobne neva, ale se slabsim benzinem a polovickou za volantem si to neumim predstavit nekde na krizovatce), taky malokoho asi bavi ten podivnej zvuk a sekundova prodleva...
dalsi je otoceni se nekde na snehu s pouzitim rucky, nemluvim o driftovani, ale potrebe se otocit na miste, pripadne dotocit auto, kde je malo mista...
rozjet se citlive na snehu (nebo pri couvani) do kopce, proste nerealny tu brzdu pouzit...
z meho pohledu useless, leda uspora ve vyrobe za lanovody, prostor v aute a marketing tahak, protoze tlacitko lepe vypada a Okta II ho nema...

B5 ma sice horsi design, jizdni vlastnosti a out motor (v porovnani s 2,0tdi), ale odchazi tam leda setrvak a vaha vzduchu... tady asi cokoliv...
o 05.01.2011, 10:20 | Barthez
Jak rikam no. Me funguje naprosto v pohode a bez problemu. Zvuky nebo prodleva me absolutne nerozhaze. Pri automatu DSG uz je to lautr jedno, protoze tam uz je to daleko prirozenejsi... ( ani nevis ze nejaka rucka je zatahla a jen se koukas na problikavajici tlacitko ).

Dosmyk nepouzivam a nikdy jsem ho nepouzival, tak ani nemohu rici jestly to k necemu je. Je proste pravda to ze tu rucku tak pouzivat nemuzes no...

Me absence rucky vyhovuje i na stredovem tunelu. Schranka jako kr... a pohodovej napojak nebo odkladaci schranka.

Roky 2005 s tlacitkem mely opravdu problem a taky je menily na zaruku bez problemu. Mechanicky, ale ty rucky jsou bezporuchove a to prave kvuly tomu ze nejsou zadne lanovody a jine kraviny ktere delaj problem.

Ja mam konec 2007 a tak asi vyrobek jako takovej uz vychytanejsi....
o 05.01.2011, 12:31 | CervinVega
tlacitka na zaruku, ale AZ ti to zustalo nepojizdne stat, na to jsem fakt nemel nervy a proste ho vymenil, samo ze to byla prvni "a" rada...
jinak na mojem aute z firmy se servisem je 48!! reklamaci a podle chlapka ze servisu nic neobvykleho, pokud mel nekdo nervy tam se vsim prijet... me sice nic extra zatim nepostihlo, kdyz nepocitam sterace (coz je asi jen vlastnost VW, jak jsem pochopil z reakci lidi), setrvak (s tim jsem to kupoval, proste jsem vymenil komplet i spojku) a nejaky cidlo teloty spalin...
verim, ze nejaka r.07 a vys s mene nez 150tis je v klidu, ja mam v to DAS AUTO asi takovou duveru, jakou jsem mel/mam k italskym vyrobkum :-)
o 05.01.2011, 13:38 | Nismo.Power
na 3C odchazi cokoliv..... podle mýho osobního názoru je to auto který je schopný najet do 150tis a pak se to začne srát 4x tolik co se to sralo když to bylo v záruce....
slabin je tam hromada, hlavní slabina je samo 2.0tdi s tim to nebrat... 1,9 je jeste na pohodu docela ale 2.0 na to sem od nikoho nikdy neslyšel nic dobrýho a to nemluvim o uživatelích ale o servisákách a já to vidim stejně....
ta el. ručka neni až takovej problém, častějc se to vysere čemukoliv v automatu kde je nožní ručka neb to nikdo nepoužívá, tady se to používá pořád skoro takže to netuhne...... bez diag si ale člověk ani destičky nevymění....
celkově auto šitý horkou jehlou a jak sem kdysi nesnášel B5 a 5,5 tak tohle je těžká žumpa, na B5 se prostě taky sere cokoliv ale člověk to prostě dá relativně hned a relativně levně dokupy, a dá se s tim vklidu najet 400-500 s tim že se to sice xkrát za tu dobu celý zrepasuje ale jde to.... tohle je po 200+ pohrobek, viděl sem i 2.0fsi s najeto 260 a to byla totálka kam se člověk podíval, světla, interiér, podvozek, převodovka třetí už a motor mrtvej .....
o 06.01.2011, 00:11 | RedBaron
Za mě je to především totálně hnusný auto zplácaný z několika designově neladících prvků, ať už se jedná o sedan nebo kombík s tou rozvalitou pr.elí...
o 06.01.2011, 17:31 | maiky46
hm takže celkem poruchový to vypadá, zvláš když to má něco najeto,což když sem koukal tak 90% má přes 150 tkm,chtěl bych se zeptat jak je to s tim motorem 2:0 tdi, je ten samej v superbech, nebo je jinak řešenej, de mi o to jeslti se sere taky tak jako tady.. ono tam ale neni třeba moc na výběr asi i jako tady , 1:9 se 77kw je slabota, benzin nechci, a 2:5 je krutej záhul na tu napravu.
o 06.01.2011, 21:22 | Cossie
superbem se opravám opravdu nevyhneš.....
o 07.01.2011, 16:07 | clown
mam clanek ..
jemnuje se nepriznivy vitr ... je o tomto passatu, kdyztak napis, hodim ti to nekam :o))

za mne predrazenej kram, ale pro firemni flotilu dostacujici :o) zlaty stary VW
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3696 sekund.