
Navštíveno 1937x

Máte někdo praktické zkušenosti? Ideálně kdo má něco najeto i s 3kovým Bmw, aby bylo porovnání...
is300 mi přijde zajímavý možností ladění R6 motoru/výměnou převodovky a pod, nevím jak je na tom s jízdníma vlastnostma (rozložení hmotnosti není uplně idealně 50:50, dá se s tím jezdit v zimě?), možností "vypnutí" stabilizace (jestli je reálný ji odstranit), jak je na tom řízení (cit ve volantu, zábavnost a pod)...
is 250 je novější a hezčí, tunit asi půjde hůř a je to V6, navíc ne extra silná v porovnání s váhou auta...
testy jsem si přečetl, případně vyrazím někam to projet...
přemýšlím co dál... :-)
Osobni zkusenosti nemam, jen co vidim u Lexusu v Praze, jak popojizdi po zasnezeny plose / mozna s trochou ledu, tak se jim ale totalne vubec nechce a i na rovine je musi tlacit :O)
Myslim tim to posledni IS.
za me teda podvozkove je IS masakr auto aneb klasika sportovně laděnej japonec.... jel sem sice jen ve dvou IS ale prostě proti 3er bmw to je o třídu vejš at si tu řiká kdo chce co chce a je mi jasný že se tu majitelé bmw zase ozvou ....
protstě za mě pecka,parádně přesný řízení a rychlou reací a přilnavost vynikající na silnici.....
každopádně chtělo by to IS350 co si budem povidat :) ale ty sou fakt drahý a blbě se sháněj no....ale raketa jak svine a podvozek jeste lepsi nez ma 300...
jinak v zime nevim to nemam zkusenost, zkus Maxxt koupil si ted IS tak by moh poreferovat zimní zkušenosti :)
no prave ze z testu o tom pisu u is 300 vicemene kus pod 3er (necitlive tupe rizeni, celkove mekci podovzek) a u is 250 u sport verze extrem tvrde a brzdy nic extra (coz se da vyresit)...
ta is 250 mi prijde cool designem a interierem, motoricky asi nic prevratneho... zkusim nejaky test drive...

30.12.2010, 20:35 |
MaxxT ja jsem si koupil pred mesicem IS220d - nafta, 130kW. Za ten mesic sem s tim moc neujel, cca 5000 kilaku. Jelikoz mam veliky najezd km, tak jsem volil naftu a vybiral jsem mezi bmw 320, 325d, mercedes ecko a lexus.. mercedes sem vyradil pomerne rychle, interier prisernej, na kterej bych si asi ani za dlouho nezvyknul.. prisernej volant, budiky nemluve, jinak auto asi spolehlivy.
bmw.. mam najeto opravdu hodne v E46 330D (150kW) ... auto motorove supr, do zatacek a na dalnici vyborny.. ale dneska ma kde kdo bawka a jako originalni vyber mi to neprijde.. ale vybiral jsem E90tku bud tu 120kW nebo 145kW .. nakonec jsem zkousel lexuse.. a je to srdcovka, nikdo to tady nema, kazdej se za tim otoci, zpracovani interieru je o fous lepsi nez BMW.. ac na vykon je to krapit slabsi nez 325d bych to priradil spis k 320d se 120kW .. vyhoda lexusu je ze ma 410 Nm kroutak a na 4 valec je ten chod motoru spickovej, zatah na dalnici peknej do 220 to jede prakticky porad.
za me Lexus sportovni, ale luxusni svezeni.. baworak vetsi zabava z rizeni, ale nudny vzhled..
o audi jsem ani neuvazoval, nemam je rad a v Plzni to ma kazdej koren :-)
Hihi,dalsi kdo pokukuje po lexusu..cenama docela spadl a nema to tu kdekdo,nekrade se to..ale jak je to se servisem a nahradnima dilama? Druhovyroba pocitam neexistuje

30.12.2010, 22:48 |
MaxxT servis je drahej, dost.. ale to by sis asi mohl koupit jen tu oktavku :-) ani za 5 litru nafty to nejezdi, jezdim po meste (30%) a na dalnici 180-200 .. kombinovana 9.6 nafty..
Jsem zvykly na cenovky od subaru,takze skodovka neni pro me dobry priklad..a spotreba 10-12l benzinu,na to sem taky dost zvykly..pocitam ale,ze servisne a dilama to bude asi na urovni mercedesu,ze? :-)
Zas tak drahej servis mi neprijde, treba porovnani ofiko Lexus vs. Krotil BMW je Lexus levnejsi.
Na starsi Lexusy je druhovyroby dost, da se to koupit v US, jak je to s novejsimi, to netusim.
taky je sympatický, že není tak velký problém najít i 6 let starý auto po 1. majiteli se skutečnou serviskou a pod 100tis km bez větších pochybností... u 3kového Bmw je to skoro scifi :-)