
Navštíveno 1045x

Tak po Vasich nazorech na muj dotaz ohledne predesleho auto a to Ford Mondeo v nafte, si to kamarad radeji rozmyslel a pokukuje teda po necem jinem.
Vybral si tenhle typ auta, jelikoz to splnuje urcite podminky co chce. Jednalo by se o nakup na novy rok cc v lednu. Limit je stale tech 100t kc.
Ma v merku tyhle auta:
[ Link ] [ Link ] [ Link ] Chtel bych slyset Vas nazor co se opet tyce spolehlivosti, jizdnich vlastnosti ceny servisu a vydrz tehle motoru. Ja jsem mu narovinu rekl ze s temahle autama a ani motorama nemam zadne zkusenosti takze se radeji optam.
Tak predem diky ;)

16.12.2010, 22:31 |
Kounect | Upraveno: 2010-12-16 23:31:05
Já bych do Vectry 2.2dti nešel. Po zkušenostech ve firmě, kdy je mělo komplet vedení se to sralo a sralo a nikdo to v servisu neuměl opravit. Tu rozsvícená kontrolka a po výměně komplet kabeláže, nepočítaje různá čidla a řj svítí pořád, tu auto nejede, druhý den funguje normálně apod., nakonec se to všechno prodalo hned po ukončení leasingu a zaplať pánbůh za to že je to pryč. Původně si firma zakládala totiž na Oplech...a nej co bylo a vydrželo byla Astra G, 1.7 nafta přes 400t km a skončila s ko čerpadlem, tak šla pryč. Do té doby jenom běžná údržba ( to jenom aby si někdo nemyslel že jsem proti Opelu zaujatej ;o) )

17.12.2010, 06:44 |
jp1 když naftu v oplu, tak motor 1,7 DTi, neo CDTi, nebo 1,9 CDTi, ale to bude tím, že ani jeden není od Opla :-)

17.12.2010, 07:16 |
TUNER Hlavně že to GTS neni vůbec GTS ))) Taky jsem po nich koukal a sedan mě z těch 3 variant zaujal nejméně...GTSko je nejhezčí,pak kombajn a sedan je hnus... Ale koukal jsem po benzínech,takže s ropou netušim. Výkonově na tom nejsou nic moc,až po faceliftu ta 1,9ka se 110 kW by za to stála,ale to už je jiná cenová.
Vectry až po roce 2005. Do té doby to byla hrozně poruchová auta.
Táta měl 2002 1,8 16V - problémy s elektrikou, vyteklé tlumiče (u 2 roky starého auta)
2004 2,2Dti - motor trochu traktor, ale více méně s ním nic nebylo. Během 2 let ale měnili na záruku poloosu, kompresor klimatizace, ložiska v převodovce (kdybys to měl platit, tak si myslím, že jsi v tom za 100)
2006 1,9CDTi 110kW - měl jen půl roku, pak změnil místo. Motor super. Auta se údajně už tolik nesrala.
Kolega má 2005 1,9 CDTi a víceméně bez problémů, jen drobnosti.
woe pises omega c a davas linky na vectru C....
takze pokud je rec o tech autech, zeptej se peppina, ma jak v tom svym signumu 2,2dti tak i v Efci vectre 2,2dti motory.
Co vim ja, dela jen bezny servis - filtry, oleje, brzdy, leje naftu a jezdi. Mel problem s nejakou... klapkou kterou nakonec koupil novou a je klid. Jinak obe auta si myslim jezdi bez problemu, ze by to byly nejaky poruchovy jebky bych rozhodne nerekl.
Nicmene signum dovezl z DE a vectru ma tusim po prvnim majiteli z nejaky firmy, takze obe ty auta byly slusny kdyz je kupoval, coz je zaklad, hledat neco takovyho, pripadne zkusit overit servisni historii tech aut, a s tim souvisejici stav tachometru...
Bezny dily jsou uplne v pohode, dneska uz je jedno jestli to je skodovka nebo opel nebo cokoliv, nejaky brzdy, podvozkovy dily apod. jsou na tom vcelku stejne co se cen tyce.
mam vyridit od Efci, ze s tim jezdi za 5,5l prumer, a je pravda ze brzdou silnicniho provozu neni ani jeden z nich.
Jo sorry jsem vul, melo tam byt napsano Vectra :D
A tou Pepinovou Sigmou jsem jel jako spolujezdec, nejelo to spatne :)
Ale Sigma je malinko neco jineho nez ta Vectra.
Takze zatim to tu je tak nejak nerozhodne :)
Predam mu nazory a uvidime ;)
A mozna vezmu toho Pepina snama se na nejaky ty Vectry podivat ;)
singum je to samy co vectra, co se tyce interieru, mechaniky, podvozku apod.
Vectra se mi moc nelibi, leda snad v kombiku kdyz to ma spravnou barvu a kola, a rekl bych ze signum je koukatelnejsi, stejne prostorny, a mozna i za stejny prachy.
Chtel jsem hodit nejakej link z mobile.de, a kdyz koukam jak vsechny ty auta na mobile maji 200 000km v kolech a vic, a ty samy auta u nas dovezene z DE maji 130 000km u nas v bazaru... chjo. :O/