
Navštíveno 1702x

Chtel bych slyset nazor pro a proti, hlavne co se tyce toho motoru.
Slyset zapory a klady jak motoru, tak celeho auto. Znamy si chce takovehle auto poridit, je limitovany cca 100000,- Kc. A jelikoz jsou tyhle Mondea ve slusnem roku se slusnou vybavou tak si vybral je.
Jde o konkretne tyhle auta. Nakup planu asi po Novem roce.
[ Link ] [ Link ] Tak jestli nekdo poda info ktery tohle auto vlastni ci kdokoliv se zkusenostma, budu rad.
Diky :)

06.12.2010, 23:02 |
htd motor mam v kombiku a spokojenost

06.12.2010, 23:56 |
Kacko Nejak se mi u cerneho nezda haupna. Znamy ma taky v kombiku a je spokojeny.
Ať si nechá bokem 20-30tis na nový vstřiky a podobný věcičky...

07.12.2010, 08:43 |
kuja 2002 TDCI bych vynechal...kdyz uz tak 2003 a novejsi, 2002 stopro vstriky a cerpadlo, hlavne je to tak kurevsky nachylny na kvalitu nafty, az to neni hezky...Mel sem to jako sluzebku pred par lety a zahucelo do toho neco kolem 60tis v prubehu roku :) Auto uz nebylo v zaruce :( Najeto neco kolem 170tis, presne si uz nepamatuju...

07.12.2010, 08:57 |
JR TDCI motory brat az po faceliftu 2003/2004 do ty doby mely nejaky problemy, ale ted si nevzpomenu :-)
jako dj.DEKL: u techto rocniku a najetych km nechat neco bokem, driv nebo pozdeji bude resit vstriky/turbo/rozvody/dvouhmotak
Jako všichni vstřiky,čerpadlo hrozná nemoc..
jo a hlavne cerpadlo jsem zapomel :-)
Nesmysl. To co tady všichni zmiňují už dávno může být vyměněno,protože se to projevilo daleko dříve. Ideálně vybraný kus auta vzít a zajet k někomu,kdo rozezná zda už výměny proběhly atp. Ale rovnou říkat,že nekupovat mě opravdu příjde jako nesmysl. Mám TDCI z podzimu 2002 a nemám jediný problém. Ano tankuji jen u "normálních" pump a dělám pravidelný servis vč. palivového filtru.
Harryp: ano, u bazarnika vse vymeneno a se zarukou
ted tu o cervene karkulce :-)
btw. nikdo tu nerika "nekupovat", ale nechat si financni rezervu na servis
To Vlastah: ty seš demagog. Když se to tak u těch motorů z roku 2002 sere,tak mi řekni kde ty auta 8 let byla schovaná,že se to projeví teď? Naopak tady několik lidí zmiňuje obecné problémy,které ale ve většině případech už řešil předchozí majitel vozu z toho daného roku.
Nikdo nepsal o tom,že to nějaký bazárník někde měnil,takže tvá dedukce je zcela zcestná
Mimochodem zmiňuješ rozvody. Pokud se budeme bavit o těchto dvou konkrétních kusech,které má dotazující v merku,tak oba by již měly být po výměně (pokud ovšem majitel dělal co má a sedí km)

07.12.2010, 11:17 |
Jozzo Harryp,útočíš zbytečně a ani nevíš jak to s těmi auty ve skutečnosti je.
TO jozzo:
Budu rád,když mě to vysvětlíš jak to s těmi auty je? Rád se nechám poučit. A budu taky rád,když uvedeš co je ve skutečnosti jinak než jsem uvedl? Děkuji předem
Svezení pěkný, ale nechat něco bokem.
Kamarád měl, postupně dva vstřiky kaput. Trochu vychytávkou jsou 2 termostaty.
Pravdou je, že to mělo už asi hoodně nalítáno. 2 roky pohoda (jen vstřiky), pak servo, tlumiče, stabíky, brzdy atd. a najednou během roku ta byl za 70tis. (je tam samo i spotřebák)
Rozvody tam asi dělaný nebudou když je tam řetěz :o)
Diky za info, predavam dale.

07.12.2010, 18:54 |
JR dekl: :-D

07.12.2010, 19:20 |
Lucni.konik | Upraveno: 2010-12-07 20:18:39
2 termostaty jsou snad jen u 2,2tdci ne? A jak psal JR - brát až po faceliftu, kdy vyměnili slavná seroucí se čerpadla DELPHI.
áha......no, ale i tak, vybírat až po faceliftu. Souseda jsem táhl do Nymburka až z chomutova....ještě tenkrát Escortem RS2000.....no koukal, jak se to hejbe. Každopádně mu dva měsíce před tím odešel motor - dva válce propálený. Po výměně a opravě mu v Chomutově odkráčelo turbo.......a tři měsíce na to vstřiky - pro změnu v olomouci........
DJ.DEKL: předpokládám,že to je reakce na můj příspěvěk,kde jsem psal,že by měly být vyměněny. Zvláštní,že nikdo nereagoval na Vlastah, který je zmiňuje výše.
Jinak dle dokumentace i přesto,že je tam řetěz je plán výměny ve 160tisících. To,že to málokdo mění je věc druhá...neznamená to ovšem že se nemění :-)
Tomu nevěřím... to by nám to asi na Transitech měnili, když to chodilo do autorizovanýho servisu.

07.12.2010, 20:58 |
JR Harryp: nehadej se, nemas pravdu :-)
Pri 160k km se meni zadni REMEN a pri 240k km se meni predni REMEN.
Retez se dela az kdyz uz je fakt slyset, ale na to je spousta casu.
Pokud bys chtel nejakej presnejsi popis servisnich intervalu, tak
[ Link ]
JR nikdo se tady nehádá. Zvláštní je,že ty intervaly výměn jsou různě uváděny pro daný typ motoru.
Ano ve 160tis. se mění řemen,který uvádíš,ale taky v některých materiálech Fordu se uvádí i ony rozvody řetězové...někde, ale zase uvádějí ve 250tisích, někde ve 260tisích....někde 300 tis. a Ty říkáš až když rachotí,takže si každý asi může vybrat :-) Nicméně to stejně neznamená,že se nemění,protože je to řetěz!!!!
nj.....tak při 250-300tis. se většinou řetěz jen shlédl a pokud opravdu nerachotil -necinkal, tak se neměnil.
V Transitu co má najeto necelejch 500000km je původní...
tak do mondea se dával TDDI motor který je na českou naftu odolnější a pak Tdci. Všechny dvoulitry mají 2 termostaty a to na hlavní chladící okruh a do toho samého okruhu se dochlazuje olej. Jak jsou rozesrané tak auto žere jak prokopnutý a né a né se ohřát.
Osobně jsem měl auto dovezené z D kde mají řádově 2x větší nájezdy oprati autům v CZ. Mnoho aut v CZ mělo záručně měněné vstřiky kolem cca 70tkm. To je realita.
Měl sem a znova bych nekoupil.
To Only_One : to je přesně to co jsem myslel výše,že ta auta z těch prvních ročníků co na to trpěla nejvíce je mají většinou už vyměněná za řekněme "odolnější". Mám taky dovoz z D a pohoda. (možná náhoda nebo pravidlo jak píšeš Ty) Pravda ovšem,že měním palivový filtr origoš pravidelně a tankuji jen na ověřených pumpách.
No, dle zkušeností kamarádů bych radši šel do TDCi než do TDDi.....
dle zkušeností obecně bych se naftě u forda uplně vyhnul nebo volil minimálně variantu motoru 2.2litru