
Navštíveno 612x

Tatík zvažuje druhý auto do domácnosti jako přibližovadlo na chatu a máme vyhlídnutý jedno konkrétní crvčko, rok 1998, najeto 200 000km, automat.
Nač si máme dát pozor, co zkontrolovat atd? Má to nějaký typický mouchy?

26.11.2010, 18:52 |
Jozzo | Upraveno: 2010-11-26 20:12:51
nejde mi dohromady r.v.1998 a 200 000km

26.11.2010, 19:27 |
koren Jozzo: proc by ne? porad to neni passat f tedeycku...
deywis: jak moc velkej teren se v tom ma jezdit?
právě že skoro žádnej, bude to auto na dojíždění na chatu, cca 12km, z čehož to bude z 99% silnice a jen posledních cca kilometr je lesní cesta a takových 100m menší kopeček kde sou kořeny a díry, takže nic náročnýho...
ty km jsou naprosto v pohode, tohle neni auto ktery si clovek koupi na delsi jezdeni :_)
Auto to neni spatny, mista slusne, vybava rozumna, motor v pohode. Meli jsme ho cca 3 roky, ted ho ma sestra druhym rokem a to auto je naprosto v pohode, nic se nesere, atd. Menila se jenom spotrebka, tj. stabiky, baterka, brzdy, gumy, atd. Nikdy s tim nebyl sebemensi problem.
Na druhou stranu to auto je maximalne nudny, nejaka delsi jizda s tim byla pro me dost nezazivna (nejde mi o to, ze to nejede 200 a zrychleni nema za 4s), ale to auto je proste takovy nijaky.
Kdyz to nekdo neresi a ma to na popojizdeni, je to urcite super volba.
Jinak co se tyka terenu, zadnou uzaverku ani redukci to bohuzel nema :( To musite posoudit vy, jak moc narocny to teren je :)
Jinak co se tyka prujezdnosti, da se to jeste resit i gumama, kdyby byl problem ;-)
omrkni zadní diferák, časem může zlobit, začne z něj prosakovat olej a pokud hučí, auto nebrat. pokud s autem někdo tahal těžší přívěsy, může být KO spojka - je tam jak z osobáku, nic předimenzovaného. Určitá výrobní řada (více ti řeknou v Hondě) trpěla na vačky u motoru 2,0. Velmi je důžité, jak se k tomu předchozí majitel choval - stačí včas měnit olej. Jinak je to osobáček maskovanej jako SUV, na tvoje použití plně dostačující.