Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Audi RS3 Sportback: „čertík“ je venku

 o Navštíveno 962x o
o 23.11.2010, 18:10 | Knightey- | Upraveno: 2010-11-23 19:31:02


o 23.11.2010, 18:13 | ddawe
pokud bude stát 1.2mil, tedy to co dnes stoji S3 tak je to krok správným směrem
o 23.11.2010, 18:17 | muSlim
Vtipné je že to váži ako Legacy, ktorého užitná hodnota je o dosť väčšia. Ja viem, úplne iné účely splňajú tie dve autá... ale je dobre že to má aspoň pure quattro a dobrý motor konečne... Páči :-)
o 23.11.2010, 18:42 | vypuk
"Pojďme rovnou k jádru věci, tedy pod kapotu. Pod ní tebe pětiválcové zážehové srdce..." <- "tebe" - to už na tu korekturu serou i na takovém webu? Jinak k autu - 250kW mmmm :) Vypadá parádně :) Teď ještě vyřídit hypotéku :))
o 23.11.2010, 19:10 | Nismo.Power
to vypadá docela zajímavě.... konečně pěknej vzhled a normální motor
o 23.11.2010, 21:45 | Woko_O
zamiloval sem se...jednou az budu velkej.... :D
o 23.11.2010, 22:43 | nocarret
Slime jak můžeš tohle srovnávat s Legacy..je to pěkný uvidíme s jako cenovkou vylezou
o 23.11.2010, 22:50 | muSlim
2 nocarett: len mi to tak napadlo. Prečo by mi to nemohlo napadnúť pri pohľade na hmotnosť? Kľudne som to mohol porovnať s Oktávkou keby som bol Škodovkár :-)))
o 23.11.2010, 23:03 | nocarret
No to máš sakra pravdu ale to naštěstí nejsi :-))
o 24.11.2010, 00:05 | Augi
Hoši, pár z vás to chválí, přestože jsou proti downsizingu. 134 kobyl z litru. No, kdybych vám řekl, že mám 2.0TDI s 250 poníkama, tak mě pošlete do hajzlu, ale tady to chválíte, aniž by to spatřilo světlo světa.
Hmmm, počkejme, co z toho bude :-)
o 24.11.2010, 02:36 | Nismo.Power
na TDI ti sere bílej tesák samozřejmě..... tohle je pětiválec a to něco znamená....
2.0tfsi nikoho nezajímá to je taky jebák ale 2,4 volvo se líbí každýmu stejně jako starej dobrej pětiválec u audi se bude líbit..... sice asi nebude mít nic společnýho s tim starym dobrym motorem a rozpadne se to po maximálně 200tis na cimprcampr ale určitě to pude hustokrutě vočipovat na aspon 400hp a rozpadne se to ještě dřív a vo tom to je :)
o 24.11.2010, 04:15 | badczech
Mel jsem tu moznost mit na dovolene, co jsem byl v cechach, pujcenou soucasnou S3 a jestli to bude lepsi nez S3 - jako ze s takovou porci vykonu to bude sakra zajimavy, tak se teda moc tesim... Bude to masakr..

Jen tak pro zajimavost - to co ta S3 (byla svitive oranzova) delala s majitelema predevsim naftovych oktavii jsem pomalu zacal verit vsem tem historkam prave o takovejch ridicich.. Nikde ve svete jsem tohle nevidel.. (Nejdriv nejaka mazana myska, abych jako nepredjel, pak spousta dymu, do zatacek skoro po trech kolech, brzdy a auto zakleknuty, podrazovani a zase spousta dymu.. a takhle to slo porad dokola.. Vetsinou ale stacila nejaka rovinka takovej zavodnik byl predjet temer okamzite - ale spis jsem jezdil pohodu a bavil se tema reakcema "naftovejch zavodniku") (A taky druhej duvod - ta spotreba nesla pod 14litru)
o 24.11.2010, 09:04 | Nismo.Power
badczech : no a ted si vem co teprv teď dělá s majitelema oktávek ftédéíčku taková stará oprejskaná bílá fiesta když je s ní předjedu..... standardně s tou 1,3kou to bylo o ničem, v zatáčkách me nedohnaly a dopředu to jelo jako O2 77kw ale ted jak tam mám 1,6ku a ono to má docela i jako "tunink" zvuk tak to jak je předjedu tak s tim valná většina nedokáže žít a hned na to šlapou a musej mě dohnat nebo se snažit někde předjet ..... samozřejmě bezúspěšně :)
o 24.11.2010, 14:27 | Vlastah
a jezis, uz zase
a ja mam 2 cerveny icka, kdo ma vic... OMG
o 24.11.2010, 14:28 | Vlastah
jinak k tematu:
RS3 pekny, uvidime az to nekdo protahne v zatackach, jak se to chova ....
o 24.11.2010, 15:02 | Augi
Nismo.Power: A co že je vlastně tak strašně špatnýho na O2 TDI? Mám doma dvě, tak je mám teda hodit do škarpy nebo co? :-)
o 24.11.2010, 15:10 | schwaboid
Jestli mě oko nešálí tak z profilu to vypadá, že motor je před přední nápravou, no potěš koště :-)
o 24.11.2010, 15:41 | Zdenek (A)
Slim: PURE QUATTRO? Ja v clanku ctu, ze je tam HALDEX! [ Link ]
o 24.11.2010, 15:44 | muSlim
2 Zdenek: ja som ten článok nečítal, mal som to z carauto, tam pred časom písali že to bude real quattro... tak to bola kachna no :-)
o 24.11.2010, 15:48 | Zdenek (A)
Slim: Nic se nedeje. Ja jen abys nebyl prekvapenej, az si pro to pujdes do autosalonu ;-)
o 24.11.2010, 15:49 | muSlim
LOL, písal som že je pekné, nie že ho chcem a že na to mám :-D
o 24.11.2010, 15:51 | Zdenek (A)
...jen pro jistotu ;-)
o 24.11.2010, 15:53 | H-Honza (M)
po svezeni v TT RS rikam, diky bohu za ten motor, ty TSFI socky bez zatahu co jsou v Golfech GTI a jinych koncernovych "ostrych" autech jsou fakt k smichu.
o 24.11.2010, 18:57 | Luke_288
augi: až je tam budeš házet, dej vědět, přihodím i tu svojí :))
o 24.11.2010, 19:02 | Vasekkch
Podélný motor - torsen, Příčný motor - haldex
o 25.11.2010, 08:41 | Zdenek (A)
Neco pro oci..... [ Link ] :-)
o 25.11.2010, 10:39 | schwaboid
6:29 minuty dlouhé video a zase ani jeden záběr z profilu, co ti soudruzi schovávají....... :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3111 sekund.