Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Vrácení ve 14denní lhůtě

 o Navštíveno 923x o
o 20.11.2010, 13:47 | Lukas Kyj
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat.Koupil jsem před 4 dnama tv a nevyhovuje mi.Kupoval jsem přes e shop a vyzvedl na prodejně.Chtěl bych se zeptat,jak mám postupovat při vrácení ve 14 denní lhůtě.Tv jsem jen jednou zapl,má na nalepené i ochrané pásky na panelu okolu obrazu.je uplně jako nová.Chci se zeptat,přijdu normálně na prodejnu a tv vrátím a oni mi hned vrátí peníze nebo to zkontrolují a až po nějáké době mi vrátí peníze?Nikdy jsem tohle nedělal,tak fakt nevím


o 20.11.2010, 14:12 | Legacy 2.5 | Upraveno: 2010-11-20 15:41:39
Nevrátíš, vrátit můžeš jen v případě, že ti to je doručeno domů, na osobní vyzvednutí se ta lhůta na vrácení nevztahuje.
Tady je článek, kde ČOI říká, že není nárok na vrácení, SOS zase říká, že je. Takže záleží, jak se dohodneš s tím prodejcem.
[ Link ]
o 20.11.2010, 14:38 | luda551
No nez vraceni penez bych zkusil nejdřiv vymenit za jine zboží...
Přeci jenom 99,9% prodejcu nerado vraci penize.... Aneb co sis koupil to mas !!!!!!!!!!
o 20.11.2010, 15:39 | htd
nauc se nakupovat:D
o 20.11.2010, 15:50 | H.E.R.O.
nechápu,že když si kupuju něco dražšího tak si to přece pořádně prozkouším zda je to ok, řešim lidi pořád že si hodinu hrajou s mobilem a za týden přijdou že jim asi nevyhovuje a že chtěj vrátit peníze, to prostě nechápu :-)
o 20.11.2010, 17:50 | RadekFM
H.E.R.O.
Tak ale ty nic vracet nemusis a zakaznik si to vyzkouset muze. Ale kdyz koupim telku na eshopu tak si ji proste vyzkouset nemuzu.
Jinak ja mam s Alzou dobrou zkusenost, v lete jsem tam koupil netbook za asi 8000, platil jsem primo v jejich prodejne a hned si ho osobne prezval. Druhy den mi ho bez problemu vzali zpet a vratili celou castku. Hned jsem si tam koupil jinej a s tim uz jsem spokojenej.
o 20.11.2010, 18:02 | Legacy 2.5
RadekFM: To je problém jít do Datartu, ElectroWordu apod. a tam se na TV mrknout, nechat si jí ukázat a pak prostě říci že nemáš zájem (je to nehezké, ale co no :-D ) a koupit přes shop? Jsem myslel, že takto to dělá většina lidí, já to tak dělám :-)
o 20.11.2010, 20:14 | mrazik
Zatim ve dvou pripadech jsem vratuil zbozi v tech 14 dnech a bez problemu ho vzali, i kdyz jsem si zbozi vyzvedl osobne a platil osobne.
Dle meho pokud objednavku uzavru prostrednictvim internetu, pak tato lhuta plati, protoze smlouva byla uzavrena po netu. Aktualne treba u alzy platim vse pres ekonto, takze s vracenim neni absolutne zadny problem.
o 20.11.2010, 23:01 | Tuner#2
Úžasné rady, kdyby to tak dělali všichni, tak tu za chvíli není ani ten Elektroword a Datart... Jak to tady tak čtu posledních 14 dní, ztrácím veškerou chuť být nadále v postu prodejce... :-/

Sorry za OT.
o 21.11.2010, 08:12 | Legacy 2.5
Tuner#2: Toho bych se nebál, nevím jaký je podíl prodeje eshop/kamený obchod, ale určitě ne ke skrachování.
A rady co a jak, to máš to samé jako když tady lidi radějí, jak vych*at s pokutama např.
o 21.11.2010, 09:36 | JR
Souhlasim s Tunerem dvojkou :)
Lidi si objednavaji veci aniz by tusili co to vubec je a pak to chtej vracet. Takhle si obchod teda moc nepredstavuju.
o 21.11.2010, 12:43 | Big_Max
Proto když kupuju něco co neznám a chci si to prohlídnou, vyzkoušet a ošahat tak jdu do normální prodejny a ten cenovej rozdíl beru jako poplatek za poskytnuté služby k výrobku (vyzkoušení si vyrobku, předvedení ....) a v neposlední řadě, i když se něco stane tak to na prodejnu přivezu a řešim reklamaci osobně a ne zase něco posílat poštou a hádat se po mailu!
o 21.11.2010, 18:09 | RadekFM
Legacy 2.5: Ale v obchode nemaj vsechny modely a i kdyz budou mit ten konkretni, tak tezko budes v krame treba zkouset jakej ma telka input lag, nebo ti tezko zhasnou, abys videl podani cerne apod. Navic maj telky spoustu vad, ktery ti servis oznaci jako "vlastnost" a vraceni ve 14 denni lhute je jedina moznost jak se ji zbavit. Jednou je to uzakonene, tak by to meli prodejci dodrzovat. A jentak ze srandy zbozi vracet nebudu, co bych s toho asi mel?
o 21.11.2010, 18:32 | Legacy 2.5
Recenze, testy, poptám se a něco budu už o tom vědět a vyzkouším prostě jen to co jde, pořád lepší než o tom nevědět nic a jen koupit a vyzkoušet a vrátit, koupit další, vyzkoušet a vrátit a já nevím jak dlouho to takto dlat, než mi TV sedne. A nebo prostě holt se i trochu spokojím s nedokonalostí. Já jsem nikdy nic nevracel a že jsem elektroniky nakoupil za život spoustu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4031 sekund.