
Navštíveno 1859x

Docela se koukám přitvrzuje..a je to správně :-) Zajímalo by mi,zda půjdou i po zatmívacích podložkách :-)
[ Link ]

16.11.2010, 15:04 |
hanx teď jsem to četl... ten týpek co o něm píšou měl pasivní i aktivní antiradar?? :-D
a ja si rikam, ze to bude jako se stacenim tachometru.
Jak budou dokazovat, ze tam tu aktivni rusicku namontoval majitel auta... ja to auto koupil a asi uz to tam bylo :O/

16.11.2010, 15:15 |
Kapka (M)
jenže Honzo to je to same jako když budeš mit auto s neschvaleným obutím...taky asi nebudeš tvrdit že jsi to koupil a že to tam bylo....tvuj problem jako provozovatel auta
obuti je videt, pasivni rusicka nikoliv...
ja nevim no, myslim ze s timhle nemuzou obstat.
Ten umysl bude těžké dokázat pokud bude dobrý právník. Stejně tak můžou tvrdit, že rušička aktivní nebyla a měřící error byl náhodnou chybou měřidla.

16.11.2010, 16:19 |
Ravo | Upraveno: 2010-11-16 17:49:26
Přesně, dokázat to bude děsnej problém v našem státu. Musí ti prokázat použití, pokud bude vypnutý tak ho v autě mít můžu (pokud splňuje atesty myslím 8SD nebo co to je pro montáž na vozidlo).
Navíc moje (hypotetické) aktivní antiradary jsou parkovací asistenty (funkci policistovi milerád (hypoteticky) ukážu)
A borec je jelito a patří mu to, že to hned jak ho začli měřit nezašlápl (zpomalil na povolenou rychlost) a laserovou rušičku nevypnul aby si ho v klidu mohli změřit. Takže mu zřejmě dokážou že má na autě aktivní rušičku po analýze odborníkem, nicméně dokázat použití nemají šanci, error na radaru není dostačující důkaz a každej právník ho z toho vyseká a dostane maximálně použití nescháleného příslušenství na autě (pokud neměl atest, jakože asi ne) - pokuta, max. odebrání TP.
Než vznikne flame tak bych chtěl dodat, že sám antiradary (ať už aktivní nebo pasivní) nepoužívám, ale nesouhlasím s buzerací PČR a MP nesmyslným měřením rychlosti - moc dobře víme jaká je realita.
Kdyby radši byli víc vidět tam kde to má opravdu smysl a kdyžtak už měřili metodou passatů (na kameru a kalibrovaný rychloměr jsi krátkej s jakýmkoliv antiradarem :). Více na D-Fenc atd...
Ravo: a proč by si montoval rušičku aby bych pak zašlápnul? snad proto je to rušička aby auto nešlo změřit ne? to si rovnou mohl nechat jen pasviní, kterej ho na měření upozornil ....
se spíš divím že ho vůbec stihli zastavit když je to takový pirát :-)
Petura: Protože pasivní antiradar tě na laserový měření upozorní v momentě až jsi změřenej. Proto potřebuješ oba antiradary. Aktivním to budeš rušit a pasivní tě upozorní že jsi byl měřenej, pak to musíš zašlápnout, vypnout aktvivní a pak si tě v klidu změřej... :)

16.11.2010, 17:58 |
Ravo To Petura:
protože když blíže porostuduješ problematiku měření rychlosti laserovým radarem, zjistíš že v momentě detekce laserového paprsku jsi už v podstatě změřen (probíhají cca 3 za sebou rychle následující odměry, když se hodně liší tak radar hlásí error).
Takže kdyby tě pasivní detektor laseru jen varoval, bylo by ti to naprd protože bys už byl změřený, nestihl bys jakkoliv reagovat a akorát by sis mohl chystat šrajtofli.
Kdežto aktivní rušička laseru v momentě detekce dopadu laserového paprsku sama začne aktivně rušit aby se nedaly udělat ty 3 stejné odměry a upozorní tě na to. Pak už je jen na tobě jeslti budeš rušit dál a projedeš kolem poldů ve 200 a budeš se jim chechtat že mají error, nebo okamžitě zpomalíš, vypneš laserovou rušičku a necháš je aby si tě změřili. Pak sice poldovi vyskočí jeden error (třeba ani ne) a pak se hned ukáže rychlost (která už je v pohodě). A polda nemůže říct ANI POPEL.
Rozdíl je mezi měřením mikrovlnnými a laserovými radary je v tom, že na mikrovlny stačí detektor, protože dokážeš je detekovat na daleko větší vzdálenost a taky odražené vlny od terénu apod. Prostě stihneš v pohodě zpomalit než dojde k aktivnímu měření.
Kdežto u laseru meření probíhá skoro ihned po dopadu paprsků, proto potřebuješ na potřebnou dobu než stihneš zareagovat to zarušit, aby nic nenaměřili (taky je to doppler, měří se posun odraženého záření - proto poldi tak rádi míří laserem na SPZ nebo světla = dobře to odráží = detektory/rušičky se proto montují v jejich blízkosti:)

16.11.2010, 18:06 |
Ravo To hanx:
kombinace pasivního radaru (na mikrovlny - ramery apod.) a aktivního (na lasery) je naprosto běžná, integrované řešení nebývají tak kvalitní a spolehlivý (a jsou drahý :)

16.11.2010, 18:23 |
mrazik | Upraveno: 2010-11-16 19:44:49
Cele to je nafoukla medialni bublina, ktera splaskne jeste driv nez to pan redaktor napsal. Dokazat uziti bude nemozne a zabaveni aut je spise pro srandu. Cele to vysumi do ztracena a cele je to jen o tom, jak chrabra policie dopadla toho nejhorsiho pirata na svete.
Ja tim nechci obhajovat daneho majitele rusicky, ale realita je takova, ze v aute to muzete mit, dokonce i zamontovany, ale nesmite to zapnout resp. pouzit.
No, já bych tak klidnej nebyl. Policajti nejsou blbci, uvědomte si, že když jde na lámání chleba, tak mají za sebou právníky nejschopnější ze schopných. Nevím, kde se bere v lidu furt ta jistota, že JÁ bych... atd... Velký ho*no, milý brachu.
Jinak já osobně s tímtom zákrokem plně souhlasím. A ten, kdo chce prasit, ať klidně prasí, ale nese si za to následky jen on SÁM. Takže PČR fandím v tomto ohledu a je už fakt načase řádně přitvrdit. Ten, kdo jezdí dle pravidel (např. já :-) ) se bát nemusí. A pokdu akce přinese snížení počtu ohrožujících řidičů o jednoho, je to úspěch.
A klidně se do mě pusťte:-) Očekávám to:-)
Zdeny60 nechci ti brat iluze, ale tady se nebavime o kriminalce, ale o ,,obycejnych" policajtech s laserem v ruce, ktery uvidel na displeji hlasku Error. Ta muze znamenat vice veci - pravnik si vyzada podklady od vyrobce, kde tato hlaska bude mit vice vyznamu atd. Takze pro me to je nesmyslna akce pro media.
Pritvrdit ? Nesmysl, nic to nevyresi a jen se kazdy bude bat, aby nahodou kvuli cajtovi za bukem a na konci vesnice neprisel o body - to tady uz bylo a nechci to uz zazit. Ono by stacilo, kdyby policie zacala postihovat opravdu nebezpecne jednani ridicu a ne jen rychlost, jenze to da hodne prace a je lepsi si rozlozit trojnozku a o kousek dal vybirat.
Ja naopak rikam, ze jezdit se ma hlavou.

16.11.2010, 21:46 |
X-sat (M) | Upraveno: 2010-11-16 23:08:31
Každopádně zajímavá situace. A znalec přímo na místě, hmmm, to už nebude jen tak "já nic, já muzikant...". Ale jinak se také kloním k tomu, že z toho nebude nic...
A s ohledem na to, co se děje na silnicích, jsem také pro zavedení více civilních verzí dopraváků, obdoba Passatů.

16.11.2010, 22:50 |
Ravo X-sat mi mluví z duše... to co se dnes a denně děje na silnicích by řešila autorizovaná kamera (v kombinaci s kalibr.tachometrem nejlépe) v civilních kárách (viz passaty) a co nejhustěji - veškerý prasárny typu nebezpečný předjíždění (zprava odstavným na dálnici, v křižovatce přes odbočováky a zebru, plná případně dvojitá plná apod.), agresivita obecně (vynucování předjetí, blokování a bránění atd.)
Natočený materiál pak použít jako nezpochybnitelný důkaz u přestupokového řízení...hned by se jezdilo po silnicích jinak

17.11.2010, 08:52 |
sotek Kdo jezdí slušně a podle předpisů, nemá potřebu si kupovat antiradar. Takže za mě dobře.

17.11.2010, 10:07 |
Jozzo Kdo jezdí slušně a podle předpisů je člověk,který neexistuje.
doufám, že se z toho nevykroutí a pořádně to odserou, tyhle lidi se chovají jako dobytek a podle toho je třeba s nima jednat, včera mě jeden takovej s Touaregem málem srazil, protože nemohl překousnout, že jsem ho předjel na skůtru..
asi tak, nikdo nejezdi 100% podle predpisu, to ani nelze

17.11.2010, 10:14 |
JA jako sotek
stači pořádně zmastit idioty co neví jak vypadá plná čára apod.Za mě nechápu proč bych mělvědět jestli mě někdo měří..asi je na silnici málo mrtvejch a já sedám do auta s tím, že du porušovat předpisy a zákony..divnej pocit.Možná že je to prostě pro někoho životní názor, vše ojebat a hlavně když mě nechytěj..jak ale vychovávaj svoje děti?K levejm?A pak se divíme jak to tady vypadá..tedy já se nedivim, prachy a konzum je fakt modla a mě to připadá na palici..končim
nestačím se divit, co tu je řidičů, kteří jezdí vždy podle předpisů:-))

17.11.2010, 10:30 |
JA kde se měří většinou? v obci...a tam za posledních pár let je to , podle mě o dost lepší..na dálnici o 10-15 ti nic neudělaj..a každej občas jezdí na pokutu.je rozdíl na 2tý plný nebo o 20km mimo obec na rovině..asi tak
u nás panuje taková džungle, každej druhej má pocit že to nějak ojebe, jezdím hodně do Německa a tam taková agresivita na silnicích neexistuje, doufám, že se to u nás někdy aspoň trochu přiblíží..
JA: naposledy mě měřili v 80ce na dálnici ve 2hodiny ráno. Cedule tam byla z důvodu řezání keřů, takže mohla být klidně otočená večer...v obci je vídávám hlavně na čtyřproudovce, kde je stejná rychlost, ale je to prakticky dálnice...takže mám antiradar a uznávám ho...
to že jsme národ agresivních řidičů je věc jiná, ale než antiradar bych řešil průjezdy na červenou, předjíždění kde se to nesmí, odbočení bez blinkru a pod..
ještě předjíždění šalin a agresivní podjíždění na dálnicích..taky pěkná móda..

17.11.2010, 11:27 |
Rudi | Upraveno: 2010-11-17 12:48:23
Vencaf - v Německu trávim hodně času a převážnou část svejch kilometrů a agresivita je tam o něco menší než u nás, ale je tam už taky hojně, kor když skopík vidí východňáckou značku!
Nicméně největší souhlas s kamilem, rychlost jak tu většina uvedla se relativně snížila i ve městě, takže pojďme řešit nedávání blinkrů, předjíždění na plný, podjíždění, vybržďování apod...
Rudi: no nevím, jezdím převážně Bavorsko a okolí, tam je to opravdu velkej rozdíl (třeba bejvalý NDR je podobný jak u nás), když už někdo na dálnici problikává nebo jede jako debil, většinou má českou nebo polskou značku.. popřípadě čmoudoněmci jsou taky dobrý piloti, ale z policajtů mají respekt všichni, což u nás rozhodně neplatí..

17.11.2010, 12:10 |
Jozzo Ale zapoměli jste ste zmínit že v něměcku se jezdí slušně,ale v určitém tempu a rychlosti.Jak vyjedeš mimo standart tak si v prd*li a jsi za idiota...

17.11.2010, 12:36 |
JA je to vůbec o tom, že vyhlášky si v Čechách trochu pleteme s doporučením....prostě v Německu to platí a nikdo nedumá jestli je to od keřů nebo, že to zapoměli sundat...prostě je to jen naše věc na kolik jsme zodpovědný a nakolik je nám nějaký nařízení u prdele..
v německu to taky funguje trochu jinak...no...ono to tam funguje..

17.11.2010, 22:47 |
sotek Pokud vědomě poruším předpisy (rychlost, jízda na červenou, cokoliv), tak bych taky měl nést následky a ne pomocí antiradaru se z toho vykroutit. To si pak všichni nakoupěj antiradary a budou jezdit ještě jako větší hovada, protože budou vědět že se jim nic nestane?
v dnešní době si ale nemůžeš být ničím jistej;-)

18.11.2010, 05:01 |
JP | Upraveno: 2010-11-18 06:26:02
Respekt z policajtů?:D Ten se získává něčim jinym, než měřenim za bukem. Kdyby se mě nesnažila "vochcat" policie resp. strážníci tim, že mě změřej jak jedu 60 někde kde neni problém jet 90 aniž by se cokoliv stalo, nebo že mě voflastrujou za chybějící žárovku ve výbavě zatimco jim nesvítí půlka auta... kdyby pokutovali věci typu nedání přednosti, předjíždění tam kde neni vidět (nesouvisí s plnou čárou), nedodržování bezpečný vzdálenosti (chronickej problém v ČR), asi bych k nim cejtil určitej respekt. Dneska jsou to pro mě jenom klauni, končetina prohnilýho státního aparátu která kouká stejně jako zbytek především na mojí peněženku a VŮBEC ne na to, aby se něco nestalo. Fakt si nevzpomínám, jestli jsem někdy viděl dopraváka/měšťáka dělat něco, co by prospívalo bezpečnosti a plynulosti provozu. Na opačnou situaci si vzpomenu jen tenhle tejden 2x. Typicky třeba v Praze zastavěj (MP i státní) v jízdnim pruhu někoho kdo jel 60 na 50 a úplně zbytečně tim zablokujou jeden pruh, díky čemuž pak při sjíždění do toho volnýho vznikaj komplikace - každodenní klasika třeba na Rohanskym nábřeží. Mam za to, že kdyby se zrušila veškerá silniční buzerace a ponechala by se jen nehodovka která by za nehody brala papíry, zůstala by nehodovost přinejhorším stejná. Když se o5 "utáhne šroub", stane se to co vždycky - nehod neubyde protože problém je jinde, média to zase nafouknou a lidi jako Zdeny budou volat po dalším utažení, tentokrát už konečně pořádnym, protože když to nefungovalo minule, tak teď už to přece fungovat bude (excelentní logika).

18.11.2010, 07:12 |
Jozzo Přišlo mi mailem.Co na to říkáte?
Neplaťte pokuty..!
Víte, že vůbec nemusíte platit pokuty za "přiměřeně" rychlou jízdu? Taky
jsem se to dozvěděla nedávno a řeknu Vám, ze mě mrzí, že jsem těm
bídákům v bílých čepicích dala peníze za něco na co vůbec nemají ze zákona právo.
V zákoně č.361/2000 o pozemních komunikacích je sice napsáno, ze máme
povinnost jezdit v obci 50km/hod., na okresce 90 km/hod. a na dálnici
max 130 km/hod.. Jenže kluci v černém s bílými čepicemi nás můžou pokutovat jen za přestupek.
A v přestupkovém zákoně č. 200/1990 je přestupek definován jako překročeni rychlosti v obci o 30 km/hod a mimo obec o 50 km/hod.
Jo jo, to je ta naše legislativa. Takže, když se fakt budete mírnit a v
obci pojedete do 79km/hod, na okresce do 119km/hod a na dálnici do 179
km/hod, tak jim nemusíte dávat nic a místo peněz vyhozených za pokutu
zajít radši na zmrzlinu. Ověřovala jsem si to u naší
právničky a je to skutečně tak. Opět zase stát spoléhá na to, že
neznáme dobře zákony. Jo a kdyby Vám chtěli argumentovat tím, že celá
tato věc je ošetřena v nějaké vyhlášce, tak to klidně může být,
ale zákon je vyhlášce nadřazen. Tak a mají smůlu. Teď už jen
připravit lékárničky, technický stav vozidla, aby si rozčilení
"neléčili" na něčem jiném. Tak a hurá na rychlejší, ale stále bezpečnou
jízdu
Opravdu to tam je!!!
[ Link ] § 22
Přestupky proti bezpečnosti a plynulosti
silničního provozu
(1) Přestupku se dopustí ten, kdo a) jako řidič motorového vozidla
překročí nejvyšší dovolenou
rychlost stanovenou zvláštním zákonem2a) nebo dopravní značkou o více než
30 km/h v obci nebo o 50 km/h mimo obec,
.
To platí i k Městské policii !!!!
To ti muselo prijit pekne davno :o))
Je to nesmysl jak se pozdeji ukazalo.
[ Link ]

18.11.2010, 07:27 |
Jozzo :D Díky,já tušil že v tom bude háček