Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > bmw e36 coupe

 o Navštíveno 1255x o
o 13.11.2010, 21:32 | hlavon
ahoj,máte někdo skušenosti s timhle autem chtěl bych asi 325i ale klidně poradte ktery motor jede a je spolehlivej jinak to nebude auto na každodeni ježděni takže spotřebu až tak řešit nebudu ale stejně mužete napsat za kolik se stim tak cca da jed. jinak bych potřeboval poradit na co se při koupy zaměřit na co si dat pozor atd. a ještě jedna otazka co se tak zhruba na těchto autech nejčastěji se.. diky


o 13.11.2010, 21:41 | Thomas987
nejlepší v tomhle autě je motor 2.8 ;-) pár známých to mělo, a ještě má, jezdí za stejný prachy, větší krouťák...větší sranda..
o 13.11.2010, 21:52 | hlavon
taky bych šel do 2.8 ma sice skoro stejnej vykon jak 2.5 ale větši kroutak ale je jich malo těch 2.5 je celkem dost. a jak sou na tom 2.8 ze spolehlivosti?
o 13.11.2010, 21:53 | alfik
pozeraj po najnovsich kusoch a bud 323i alebo 328i ta 328 je jednoznacne najlepsia volba.stara 325i ide horsie jak 323i a viac zere cize tu by som nebral
o 13.11.2010, 21:56 | Thomas987
spolehlivost stejná...ne-li větší....jeden kámoš to má již mnoho let a celkem v pohodě teď teda měnil hydrostavy, mu cvakaly trochu...
o 14.11.2010, 15:03 | tomi666
328i bez debat, celkem nezničitelný motor :) s vanosem i lepší spotřeba.
o 14.11.2010, 17:34 | Thomas987
přesně tak, kámoš má vanos a bere to míň než 2.5 (teda ne nějak markantně míň) jinak pokud to máš auto na zábavu, nic jinýho bych neřešil než 328i. Popř. M3, ale tam jsou zase jiný náklady na všechno, jeden kámoš ji měl taky..
o 14.11.2010, 17:39 | andreas
já ten motor měl i v tom autě,ale sedan. je to prostě super. Nenáročnej, nežere pokud nechceš,je to držák...
o 15.11.2010, 15:29 | assassin
ja myslim ze 323,325,328 uz neni takovej rozdil, podstatny je v jakym bude konkretni kus stavu.. kouknul bych na bmw klub, tam je tahle trojka popsana myslim dost dobre, najdes casty problemy, na co kouknout a tak.
jinak jezdim s kupickem 328, ted me ceka repas predni napravy, diff je asi taky pred smrti ... sem tam se holt naky dily meni...
o 15.11.2010, 20:59 | hlavon
tak dily se měni fšude s tim se musi počitat že každy auto je žrout penez a co dily na bmw e36 je to o dost dražši než klasika třeba vw atd? diky a jinak na bmw klubu jsem si to už četl a podle toho je na tom nejlip 328 a pak 323 jinak zatim diky
o 18.11.2010, 10:24 | bawor
Taky by sem se přimlouval za 328i. Ohledně motoru většinou mají najeto 200-250 neli víc takže se sem tam ozve nějakej ten hydroštel to bývá častá bolest tady těch motorů. Jinak to je držák motor když tomu dáváš pořádnej olej a měníš po 8-10tis. tak je nezničitelnej hodně lidí říká nejlepší z šestiválců. Kastle by sem se díval 96 a víš to už měly myslím celopozink, ale přecejenom si zkontrolovat spodky předních blatníků prahy a celkem dost trpí kapsy vzadu jak je baterka a na druhé straně podhlaha nad koncovým tlumičem. Jinak takový ty běžný věci jako siláče středový uložení kardanu a podobně s tím se musí počítat, ale jsou to relativně cenově dostupný věci. Potom by sem si zkontroloval uchycení zadní nápravy i když na to trpí spíš M3 podívat se v kufru před rezervou jestli to tam není otvíraný nebo pod sedákem zadní sedačky, ale pokud to někdo dělal dobře není ce čeho bát popřípadě projistotu koupit takový plechový výstuhy co se dávaly na M3 kastli vyjde to na cca 1200 všechny 4. Co se týká cen dílů cenově úplně v pohodě a nějakou jetou plechařinu v dobrým stavu taky není problém sehnat teď je tady těch aut mraky takže určitě všechno seženeš.
o 18.11.2010, 10:58 | RedBaron
Z větších šestiválců jsou ve trojce tyhle:

325i bezVanos 193 PS
325i Vanos 193 PS
328i Vanos 193 PS
323i Vanos 170 PS

325i když se potočí tak pojede nachlup stejně jako 328i díky shodnýmu výkonu ale 328 je z nich nejlepší na průběh a tah z nejnižších otáček, je to taky důvodem proč je jeho cena vždy o něco vyšší a právě tenhle motor bych doporučoval. Jinak každý z nich jezdí pěkně, má sametový zvuk s typickým podílem zvuku sání, který ve vysokých otáčkách rozjásá nadšeného řidiče. Všechny tyhle motory jezdí běžně za průměr něco přes deset litrů na sto, šetřílkům i třeba za 9 a čistě městským jezdcům a magorům vymetajícím okresky jako jsem já něco mezi 12-13. Jsou to řadový šestiválce takže mají dlouhou hlavu, radím bejt na ně hodnej zastudena a držet v pořádku chlazení, předejdeš problémům s hlavou válců a jejím těsněním. Včas měnit olej je další věc ale to by měl každej bavorista bez říkání. V pohodě stačí dodržovat intervaly, jaký stanoví počítač v palubce. Počítá to asi 16.000 km interval pro nejlepší variantu a odečítá po jednom km, při studeným motoru dvojnásobek, nad 4000 otáček taky a při kombinaci těchhle dvou (opovaž se to dělat!) myslím osminásobek.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3251 sekund.