
Navštíveno 11896x


12.11.2010, 21:37 |
Šogun Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli máte někdo nějaké zkušenosti s autem Kia cee´d(krátká) r.v.09 a novější. Mělo by to být jako rodinné auto pro 4 lidi. Díky za každý příspěvek :-)

12.11.2010, 22:48 |
Jozzo Jelikož jako jeden z mnoha pracuji v komplexu nošovické průmyslové zóny,nezbývá mi než jediný a snad výstižný výkřik.
Jsi blááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááázen!!!!!
Jozzo: a nejsi spíš blázen ty?! Co příspěvek od tebe, to perla. Si mu fakt poradil... Tak jestli něco víš, tak napiš brat/nebrat a případně proč ne?

13.11.2010, 01:13 |
Jozzo No promiň noční mění rozumné myšlení na nerozvéžnou mysl....
Nebrat,v podstatě vím jak se to celé vyrábí a kvalita zpracování a kvalita materiálů a dílů...věř že tohle není ta správná volba....Vím že všude je něco,ale tady je na každém kousku něco!
Nemít strach z průseru,tak ti postupně vyfotím pasáže výroby a díly samotné a pochopíš,že je to vlastně na úrovni složité čínské hračky ,kde jsou jednotlivé díly opravdu skládány na rychlost a né kvalitu...
ale to jsou dnes skoro všechny auta
servisák dieselů starej poctivej pám mi říkal že v rámci možností dobrý
a taky se podívej co jich jezdí
je to alternativa fabie a někde je testovaly a porovnávaly - vyhrála Kia

13.11.2010, 04:16 |
Jozzo na takovéhle testy,salony,ukázky atd atd se připravují speciální kusy které jsou v opravdové TOP kvalitě.Zbytek je shit.
A že jich jezdí tolik...počkej,až se začnou rozpadat..

13.11.2010, 04:18 |
Jozzo btw standard který máme tady by v mladé boleslavi považovali za výsměch..to co je u nás nejlepší,by u nich neprošlo kvalitou ani za nic...
JOZZO:
promin ale jsi s prominutim vul.....jen tak okrajove...delal jsem ve skoda auto a vim jak se ty auta vyrabeji...vim hruza des....ale to same vw. seat atd vse na jedno brdi...a jen tak koumni na recenze od ceed a uvidis jak si stoji......par prizpevku od tebe znam a prijde mi to jako by to psal muj bratranekmkterej zrovna sundal pleny.......
sory za gramotnost ,a, meco nspito :-)
Jozzo jestli ty jsi nekdy videl linku na vyrobu aut, tak pouze na fotografi nebo v dokumentu na TV. Linky jsou plus minus stejne, dily jsou plus minus stejne - lisi se jen designem atd. Meles sracky, to se ani jinak napsat neda.
Zkušenosti: Cee´d - ten předchozí model - kamarád má služebáka (vím, jak se jezdí, když děláš obchoďáka na stroje a k tomu zemědělský - auto jezdí po polích, po lesních cestách. Má na tom nalítáno asi 90 tisíc a bez jediné poruchy a nikde nic nevrže, nesere se to - má kombíka. Za mě - jel jsem s tím párkrát, než jsem z té firmy odešel - jízdní vlastnosti (kombík) - přesné řízení, auto poslouchá a dělá co mu poručíš, není to žádnej závodník, ale chová se to čitelně. Motor 1.6 CRDI (85? KW) výbornej, tichej, jezdí to jako drak. Výbava už v základu parádní - pokud chceš nějakou lepší výbavu, stojí to už dardu.
Midi: je to spíš alternativa Octavie - ten kombík je hodně veliký...

13.11.2010, 08:56 |
Jozzo Mrazík:Jde vidět že o automobilovém průmyslu víš HO*NO ,tvrdím snad že sou linky jiné?NE! i když jsou a tohle je dost odlišná linka.Já vím jaké mají linky v boleskavi i kolíně.A to že díly použité na výrobu aut sou podobné? Tak to ani náhodou!Jiný dodavatel,jiná kvalita.Myslíš si jako že všichni vyrábějí ze stejných směsí a materiálů?
Luboš1:Nezajímá mě jestli mě sleduješ co píšu.
A jinak jak říkám.Měli jsme tady odborníka z boleslavi a to jsou jeho slova.Abych byl konkrétnější tak chemická linka na výrobu pěn.U nich by neprošla ani jedna naše pěna.O kvalitě plastů ani nemluvím...Vy vidíte co je z venku,ale co je vevnitř,to vidí jen ti co to dělají.
Freerider:Asi středeční auto..
Tak až sem napíše ešte pár pekných vecí, pošlite to niekto do Kia Auto, že tu máme panáčika kaziaceho povesť firmy :-D

13.11.2010, 09:00 |
Jozzo Chlapi to tu už nikdo nedělá v Nošovicích ať podpoří můj názor nebo se bojíte??

13.11.2010, 09:02 |
Jozzo Slime neee :D já se za tyhle názory nebojím.Jo a kdyby něco tak to posílej Spíš do Nošovic na vedení Hyundaie.
Je tam tolik "mítingů" o kvalitě,kde lidem vymývají mozek až to pěkné není...

13.11.2010, 09:10 |
Beda Moc asi nepomuzu, ale tatik mel starsi Fabii a ted ma starsi Ceed a kvalitou jak materialu tak i jizdnich vlastnosti rika, ze je to nebe a dudy(ceed je lespsi ve vsem)
v nošovicích dělaj jen lidi který jinam nevezmou a musej jim tam dát dvacetistránkovej manuál o tom že vezmou tenhle kabel a zastrčej ho v takovýhle poloze do předem připravený věci a to udělaj 1000x denně a jdou domu a příští den to samý... a pak takovejhle člověk bude něco řikat o tom že to auto je shit přitom sám tam dává jeden konektor a jezdí rozpadlym pežotem.......
ceed je naprosto pohodový auto, nemusel bych ani trochu přemejšlet vůči fabii a šel bych okamžitě do něj, zaprvý velikostně je to jinde, komfort je super, řídí se to bezvadně a do servisů to jezdí opravdu jen svátečně..... kolega nedávno koupil pro rodinu kombíka a nemůže si to vynachválit..... ta kvalita zpracování kterou haníš mě teda osobně příjde naprosto normální ba naopak mnohem lepší než ve fabii s tim že materiály bych řek použitý cca podobný u obou..... v céédech nic neklepe a nevrže i když maj přes 100 zatimco ve fabiích už vrže ledacos když pominu že vrzání a klepání neni problém i u zbrusu nový fabie takže o tom je asi ta výstupní kontrola jak řikáš.....
příjde mi že meleš jen tak bludy natož aby k vám šel "odborník" z MB ....co by tam jako dělal ? vynášel informace zdali tam nedělaj kvalitnější auta než audi ? :D

13.11.2010, 09:14 |
Jozzo Nismo celkem zajímavý komentář ale nevychytal jsi to.
Ano berou tam i lidi které jinde nevemou.Ale i lidi co mají zkušenosti z automobilovým průmyslem a jsou žádaní...a taky tam potřebují lidi kteří drží linky v chodu :)
Odborník přijel protože si korejčíci nevěděli už rady...

13.11.2010, 09:15 |
vypuk | Upraveno: 2010-11-13 10:40:24
No, chlapi, s Jozzo souhlasím, víceméně je to soused/bývalý spolužák ze základky/koléga z firmy co dělá vedle mě v Nošovickém komplexu.. :)
Dělám na lince která pro ně dodává palubní desky... Dotkneš se něčeho=škrábanec, něco tam není=nevadí, drží to-jede se dál, něco není na skladě=však to co je podobné se jenom upraví... Většina věcí z polska(Venga, I30, I20), jediné čemu bych tam věřil v kvalitě je... tadáááá - HELLA světla... ;)
Edit - ty auta jsou prostě dělána "účelově" splnit svůj účel, odjezdit určité kilometry a čau pipi, kup si další... prostě spotřeba spotřeba spotřeba-odbyt odbyt odbyt... klasika Korea, Čína, "Džapanís"...

13.11.2010, 09:15 |
Jozzo Opravdu nemám potřebu se zviditelńovat s prohlášeními o kvalitě těchto aut,ale tady jsou asi lidé alergičtí na kritiku ...
sem alergickej jen na kritiku něčeho co si jí takovou nezaslouží.... sám kritizuju hromadu věcí aneb seš tu jen krátce tak asi nemáš ponětí kdo já sem ale to je jedno, co je špatný tak zkritizuju špatně tak jak mi huba narostla a dost lidí to taky nepobere ale nikdy sem tu nekritizoval špatně něco co je vlastně dobrý neb to nemám zapotřebí......
jo třeba bejt řeč o i20 apod tak řšeknu že tam ta kvalita pokulhává ale ber taky za jakou směšnou cenu ty auta prodávaj takže co bys za tu cenu čekal asi ? v tý ceně ale nic lepšího nekoupíš.... neb sice to je sračka ale vydrží to neskutečně moc díky svojí jednoduchosti....
že se něco dělá v polsku to je normální, dělá se tam klidně i Aveo což já považuju za naprosto nejlepší a nejkvalitnější auto v jeho segmentu a i kdyby ho dělaly na ukrajině tak mě to je jedno, beru ho takový jaký je a je to dobrý.....
7let záruka ?????
opravdu si tady někdo myslí že by si troufly na to dát takovouhle záruku kdyby kvůli následnejm problémum měly zkrachovat ??? to auto tu záruku bezproblému přežije, 5let záruka je na cokoliv a 7let je na motor s převodovkou.....
o kvalitně motorů CRDI či CVVT nebudu nic řikat krom toho že sebelepší motor ve škodovce nikdy nebude lepší než ten z kii....
záruka, cena i zkušenosti majitelů hovořej jasně pro ceed ale nelze tam čekat tak měkčený plasty jako maj auta za 2mil

13.11.2010, 09:35 |
xenonman | Upraveno: 2010-11-13 10:55:09
nismo debata malinko o nicem
a znaš přesně znění záručních podmínek na záruku 5 a 7let ?
pač pokud tam budeš 7 let jezdit na záruční servis jinak ti záruka padá, tak se jim to 40 vrátí i když ti budou dávat novej motor nebo převodovku :-)
to je prostá realita a matematika
2 vypuk: "klasika Korea, Čína, "Džapanís"..." - môžeš prosím rozviesť to svoje "Džapanís"? To ma fakt zaujalo :-D

13.11.2010, 09:36 |
vypuk | Upraveno: 2010-11-13 10:56:02
Nismo, ale taky si vem, co si to koupí (ve valné většině) za lidi... vesměs lidi 30+ co mají rodiny a tak... oktávky a podobné si koupí mladí(většinou z bazaru, to musím uznat), ale i přes to zacházení(za studena vytáčení a další podobné prkotiny co vidím každý den, samozřejmě i ty) vydrží jenom s většinou základní údržbou a "spotřebkou" x set tisíc, tak tyhle krabičky toho vydrží docela o dost méně... Teď mi rodiče vykládali o nějakém Renaultu fungl novém za 109000,- v nějakém letáku, jen už nevím kde, že bych to vyfotil... Koupit, odjezdit si v tom to nutné, a poslat dál...
vypuk : heled uvedomujes si vůbec tu maj tak v průměru najetý starý korejci a japonci ? korejci možná sou po těch km rozpadlý a japonci nikoliv ale ty auta tady maj nalítáno daleko za 500tis a pořád jezděj s minimální údržbou resp. většina majitelů na údržbu regulérně sere..... zkus se na to vysrat u některýho s DE vozů a hned uvidíš jak se ti to nevyplatí a auto dojezdí....
china : no koment.....pár se jich tady začlo prodávat jinak to tady nejezdí....a to si opravdu koupí jen idiot kterýmu nedojde že výrobní cena je asi tak o 1% nižší než prodejní.....

13.11.2010, 09:40 |
vypuk Slim - klidně můžu rozvést... Žijou jenom pro jednu firmu, kde dělají... Jak byli lidi v Korei, tak říkali že to tam pomalu bylo jak exhibice "dovedností" jednotlivých zaměstananců, tam jeden lítal z jedné linky na druhou, o přestávkách stihli pomalu sníst jednu jednohubku a hned frčeli zas makat, prostě všechno narychlo... ano, přiznávám, nebyl jsem ve škodovce nebo jinčí automobilce, tuším že to bude vesměs všude stejné, ale u těch asiatů a jinčích typů... prostě vem si - koupíš si tričko u vietnamců, a jak dlouho ti vydrží? Tím nechci srovnávat trička a auta, ale přístup k výrobě/kvalitě materiálů/použitým postupům.... :)

13.11.2010, 09:45 |
vypuk Nismo, tak jasné, ale vem si, ... které značky a jaké jejich modely jsi viděl takhle jezdit? Z Hyundaie asi Sonatu a jiné modely stejné úrovně od jiných značek jestli si tak můžu tipnout? Ale zase pravda je, že od kámoše mechanika(no ona celá jejich rodina je samý mechoš) nedá tatík dopustit na Toyotu Hiace kterou už mají tuším druhou za tu dobu co je znám... :) stejně jak si vychvaloval i Kiu CEED, ale to zase byla v plné náloži...
No ale to mi fakt nesedí na Japonskú výrobu chlape, akože fakt nie :-) Korea, to pochopím, bývalý šéf šiel šéfovať chvíľu do Hyundai a vykladal ako tam "beží život", ale toto ťahať aj do Japonska. Verím že robia tiež ako stroje, ale porovnávať kvalitu Japonského a Korejského auta mi príde tak trochu dedinské, typu "veď to je tam niekde, tak to musí byť to isté..." :-)
Dan : na to nepotřebuješ nic znát, narozdíl od jinejch ( ano konkrétně myslim slovní kličky koncernu VW) je to jednoznačně daný a nejsou v tom kličky ani háčky.....
na každej vůz kia je záruka 7let/150 000km klasicky s tim co nastane dřív ale ještě háček že první 3roky se nevztahuje omezení km takže klidně najed ročně 70 máš to po 3 roky v záruce
tudíž to může koncern jen závidět tiše oba parametry....
no nový vozy po 09 se vztahuje záruka 10/12let bez omezení nájezdu ..... myslim že se můžou jít všichni vysrat proti tomuhle.....
samozřejmě jsou tam věci jako baterie/nápln klima na který sou 2roky neb to je spotřebák
jedinej háček kterej ty v tom hledáš je ten že na garanční prohlídce tě nestáhnou o tolik jako na prohlídce pitomý fabie.... tzn ano myslíš to správně takže ty jim sice budeš platit pravidelný prohlídky který musíš dělat podle knížky (kdo tohle jako nemá ? ) a budeš platit práci s tim že díl máš zdarma v záruce na auto (všichni stejně výjma příplatku u MB )ale kiu budeš mít v záruce leta a leta zatimco s koncernem ujedeš konzumní kilometry a pak ho prostě vyhodíš neb zajedno se začne hodně rychle všechno srát a zadruhý to začne lízt do peněz zatimco rodinka se ceedem si ročně prostě dá 10tis za údržbu auta a auto maj pořád originálně servisovaný a jak nový..... aneb proč prostě tyhle auta na servisech nejsou vidět vid ? :))
Slim : mele z hladu ;-)
tyvole, to jsou zase argumenty :-O
hyundai vs toyota, korejec - japonec - triko od vetnamce...
nismo:určitě je to perspektivní oni se vyvíjej, stejně jako činaní a jejich kvalita a to je v pořádku a dokažou celkem pružně reagovat na požadavky trhu, což tčřeba koncern neřeší pač mají zatím dost klientů, ale to se odběhlo už celkem dost od tématu:-)
samo o záruku se dá přijít všude jak u kia tak u audi..... porušíš nějakou podmínku a basta nikde se s tebou srát nebudou ale majitel kii nemá potřebu jezdit jinam když tam to má levně a dobře....
u kia alespon nemaj potřebu dělat z lidí idioty stylem A :"tady mi to rezne"
B :"vy jste si ale před x prohlídkama nepřiplatil za preventivní prohlídku vůči korozi"
A : "a co má bejt"
B : "tím jste přišel o záruku vůči korozi"
běžná praxe na oktávkách tim si prošlo hodně lidí....nikdy nikoho na tohle neupozornily a kdo nevěděl nebo se neoptal tak měl peška..... to sice možná MB hnije víc jak škodovky ale alespon bez keců vyměněj....

13.11.2010, 09:59 |
Nismo.Power | Upraveno: 2010-11-13 11:29:36
Dan : jasan koncern neřeší neb prostě má dost ovčanů který si oktávku koupěj znova i kdyby ceed byl 10x lepší auto bez jediný poruchy za 10let a oni byl 3x ročně na reklamacích o tom to je.....ale korejcum v tomhle fandim, za pár let se dokázaly tak zdokonalit a adaptovat na evropský nároky že by všichni němci mohly tiše závidět.....samo taková sonata nebo accent to sou mrdky se všim všudy ale smutný je že na to jak sou starý tak maj najeto hromady kilometrů s ti že na pdržbu bylo sráno a toho se prostě nikdy fabie nedožijou toho co accent apod jebky :)
EDIT : sem pročet záruční podmínky a na pohodu, žádný boty jen bych vytknul jediný a to že z podmínek nejsou povini zajistit náhradní vůz (což ale většina salonů půjčuje vlastní ač neni povinost) a k tý korozi že se jedná o termín "prorezivění" čímž myslej otvor v karoserii tim pádem nejsou povinni řešit něco jako že "puchejř" ale zase čecháček nemá problém z puchejře udělat dirku :)
jen tak okrajově tak servisuju i všechny auta týhle půjčovny a schválně se podívejte jakou paletu maj a maj jí opravdu časem osvědčenou a proto kupujou tyhle auta.....
všem se dostává pravidelný údržby většinou mnohem dřív než je vůbec třeba a všem se dávaj jen kvalitní díly když se něco mění.... maj rychlý kilomtry většinou ty auta a procházej rukama stovkám lidí který se k nim samozřejmě nechovaj jako k vlastnim a ty auta prostě držej.... jediný kde prostě jsou problém tak sou magane/laguna tam se často něco řeší a ta primera neb je řízlá renaultem a hlavně maj obe co maj najeto přes 400....
naprosto nejspolehlivější auta sou tam micra a camry
[ Link ]

13.11.2010, 10:30 |
Jozzo Samozřejmě že Vypuk to nemyslel s těma japoncema konrétně.Toyota a honda jako fakt dobrý...myslel tak jako objektivně ty šikmoočky.
A Nismo,nejsem zde asi dlouho a tak by mě zajímalo jak ty všechno stíháš.
A na téma ceed uz jsem skončil.Nemá to cenu.

13.11.2010, 10:35 |
Nismo.Power | Upraveno: 2010-11-13 11:55:44
jojo, nemá to dál cenu..... možná kdyby se nemontovaly někde u nás nebo na slovensku či polsku tak by ceed byl ještě kvalitnější než je kdyby ho montovaly u sebe doma v koreji nebo tam někde ty "šikmovočky" který hážete do jednoho pytle a který makaj minimálně 12hod. denně 7dní v tejdnu s tim že jejich plat nepřesahuje v přepočtu na naše ani 1000kč a stim že všechno možná se migruje k nim na výrobu neb sou levnější i kvalitnější než účelový roboti a hlavně nepotřebujou si zvát nějaký odborníky z MB ...... to sou fakta ale bohůžel docela smutný, takže bejt tebou tak v nošovický filiálce šoupu nohama jak si na tom velice dobře, že máš jistýho fleka kde normálně platěj bez zpoždění a dokonce máš i volno někdy....

13.11.2010, 10:41 |
Jozzo To jo,já jsem rád,že jsem rád.Korejce neházím do jednoho pytle,podával jsem si tady ruce s opravdovýma odborníkama z koreje co přijeli kvůli dalším problémům a fakt jsem čuměl co dovedou.Ale jsou tu zase jiní kteří snad tam u nich dělali prodavače a tady si hrajou na inženýrz....to je to smutné.
A fabriky v koreji jsou o hodně modernější.Holt neměli lidem ukazovat jak to tam chodí.Pak ať se nediví že jsou stávky atd.Tam se ti korejčící nenadřou a peněz mají dost,to mi věř.
ježiš alespon použíj google než začneš něco tvrdit......
nechci ti kazit radost ale v korei se dobře nemaj a neměly pokud si čet co jsem psal nad tebou, představ si jak sou chudý nejchudší státy v africe, představ si tu savanu kde běhaj žirafy, zebry a mezi nima černouškově a vinetů s abahači.... tak to co jsem popsal bylo ještě donedávna bohatší stát než je korea, a že se nenadřou ? voe ještě před nějakejma 15ti lety neměly vůbec nic a byly chudý jak kostelní myš, všechno si udělaly stejma poctivejma rukama a vybudovaly z ničeho řekněme něco jako impérium za neskutečně krátkej čas.... kam jsme se od roku 95 posunuly my a kam oni ?
a ty si vážně myslíš že u nich existuje něco jako "pondělní, středeční, páteční" auto ? to existuje leda u tebe neb v pondělí tě sere že si v práci tak to sabotuješ, ve středu sis zvyknul a v pátek to sabotuješ ještě víc neb koukáš na hodiny kdy padne proto u nás stojí všechno za hovno od škodovek po kiu a neuděláš s tim nic, oni prostě makaj jak barevný, nepotřebujou k tomu žádnou linku jak řikáš a makaj o 1000% větší efektivitou než si vůbec dokážem představit a makaj za malý mzdy, v číně to je ještě mnohem horší i přes to že nebyly a nejsou chudý tam je to o přelidnění
a počkej ted až tě vyhoděj, koreji se otevřel volnej obchod s EU tak se teprv připrav u sebe na stávku až vás začnou vyhazovat stejně tak jako to začne jít do prdele s ostatníma automobilkama u nás protože nebudou schopný konkurovat jejich vývozu, věř tomu že ceed od nich bude kvaltinější at je z pondělí nebo z něděle vyrobenej a bude za cenu kterou nebude tvoje hlava ani trochu chápat takže veškerý automobilky u nás se ted klepou a bojej se prodejnosti svjech drahejch aut a nebude to jen v automobilovym průmyslu všichni z nich maj ted větry a to je jedině dobře, všechno špatný je k něčemu dobrý !

13.11.2010, 11:04 |
Jozzo Přešel jsi od amerických aut ke korejským? :D
ZASE nevíš a píšeš blbosti.Nepotřebuji google abych znal jejich poměry...teď hážeš do jedoho pytle je,všichni nejsou chudí.A nepotřebují linku? HAHAHA jak jsem psal,oni ji skoro automatickou celou..pořád mluvíme o výrobě aut Hyundai a Kia.
Tam nemají malé mzdy a o přestávkách nechodí sbírat rýži na plantáže.

13.11.2010, 12:31 |
Šogun Hmm, tak to jsem teda nečekal že se to tu tak rozjede. JOZZO, ale ty tu mluvíš o Nošovicích, ale pokud mě paměť neklame, tak Cee´d se dělá v Žilině, není tak? A ještě jedna poznámka ke kvalitě "šikmookých", žena dělá díly na Kiu, Audi, Chevrolety a já nevím ještě naco všechno, ale co jsme se tak bavili, tak Korejci jim dělají největší problémy při kvalitě!!
K tématu Kia Ceed : kolega si letos v létě koupil nového kombíka Pro_Ceeda, byl jsem překvapen (mile) jak motorem, ktak místem a slušnou kvalitou.
Kamarádův brácha (starší pán) měl zase 3 nebo 4 roky jednoho z prvních krátkých Ceedů, najeto asi 50-60 tis., plná palba, stále si to chváli, až se mu teď začala s*át přední náprava, a to tak že velmi, tak ho rychle prodal a je z toho auta rozčarovaný. Tak nevím, o určité poddimenzovanosti přední nápravy jsem už slyšel, tak jsem zvědavý na další zkušenosti.
máme v práci CEeda HB MY 07 1.6 CRDI 84kW
najeto 80 tkm
Opraveno na záruku:
Kosti stabilizátoru
2x Rádio co se zablokovalo
Výměna kroužku snímače imobilizéru kroužku
Výměna přístrojového štítu - prohodil se otáčkoměr s rychloměrem :-)) docela vtipný
Jinak pohoda.. Motor skvělej, jede to parádně a nic to nežere. Jako rodinný auto teď po faceliftu by to mohlo být vychytané a koupil bych zase

13.11.2010, 13:23 |
Lefi kolega ted jednu prodává kdyby byl zájem.
[ Link ]

13.11.2010, 13:42 |
hanzz N.P: "...ale zase čecháček nemá problém z puchejře udělat dirku..." LOL :)
N.P.
"všem se dostává pravidelný údržby většinou mnohem dřív než je vůbec třeba"
a proto jsou ty auta super? V tomhle případě je tedy uplně jedno, jestli tam přijede wartburg nebo nosič raket...dle mě by se spolehlivost měla určovat právě opačně...za jak dlouho se něco vysere, když se něco zanedbá
Jen k záruce, pamatuji si, že Škodovka dávala záruku proti prorezavění, známej tam byl, neb mu auto kvetlo v té záruce, ale řekli mu, že je to na prorezavění, což znamená, že tam musí být vyžraná díra, nejen orezlé a téměř prorezlé :-D To mě tenkrát dostalo na kolena :-D

13.11.2010, 14:45 |
clown no mame kombajn 1.6CRDI 2008, cca 60tkm najeto,
po 8 oktaviich pan v letech tvrdi, ze s nim konecne nekdo nevymrdal .. a za ty penize dostal to, co chtel,
jediny problem je ten, ze startery od HIDek (luxusni baleni v kufriku) obcas zablokuji radio ..,vrzajici guma v kufru stacila v zime namazat..
ted je objednana nova Sportage
Ceed, za ty penize jede jak rika Freerider, jak hovado :o) to, ze to nema dole kroutak jak TDI od VW mne fakt nesere, auto se zase narozdil od VW neklepe (srovnavam s 77Kw TDI v OII).. sedacku prumerne, ale ne na 500km jizdu bez odpocinku..
nekde byl i citovan text z nejakeho nemeckeho autobildu a pod ..
KIA Ceed prekovanava svym zpracovanim, vykonem a jidnimi vlastnostmi i nektere velmi oblibene vyrobky stejne nizsi stredni tridy nemeckych automobilek .. (zrejme Golf, OII, Astra)

13.11.2010, 17:40 |
Šogun Tak díky, dozvěděl jsem se skoro všechno, i to co jsem ani nepotřeboval. Ale aspoň jsem si početl. Když jsem to tak pročítal, tak bych rád věděl, které auto se nešije horkou jehlou, protože vím, že všude jde kvantita na úkor kvality! :-)

13.11.2010, 17:59 |
clown no objizdim ruzne fabriky, kde se delaj dily pro automobilovej prumysl .. a rekl bych, ze to je v EU uplne stejne se vsim .., problemy jsou spis v elektronice, viz BMW a jejich uzo joystick u 7r a spol.., unikajici klimatizace od Valeo .. to si nevyberes, vedle sebe se dela Rendl, MB, BMW, VW .. :o)
Jednoduse a strucne ( myslel jsem si nez zacnu psat ) :
Tata Kiu ma od noveho. Ma ted 120tkm. Do ted zadnej problem. Jen pravidelne vymeny oleje. Nedavno jel a auto nemelo vykon a blikalo na budikach check. Zastavil, nastartoval znova a uz vse ok. Motor mercedes. Interier nevrze nikde (to moc obdivuji oproti VW ) !!!!
V automobilovemem prumyslu pracuji 7 let ( takze velmi kratce ), ale kvalitativni narokovost PSA je daleko vetsi nez VW. Korea nevim. Nosovice jsem byl a neco malo i budoval - technika kavasaki robotiky me z hlediska technickeho absolutne neoslovuje. Nakladovost provozovani linky je nekde uplne jinde nez u ostatnich. Jakym stylem to tam provozujou je HODNE pozastavujici k EU standardum prevenci a predikci zarizeni, ALE EJHLE - nejak jim to funguje a oni jedou...
V globalu se stotozniji s NP. Klobouk dolu pred koreii. Jakym stylem tlaci na konkurenty, kteri stoji nad nima a smejou se jim. Pritom netusej ze jim davno dejchaj na krk....
I prez tohle vsechno jsem si koupil zbrusu nove VW a radim se mezi tuctove uzivatele EU. Protoze znalost v koncernu mi dava daleko vetsi moznosti nez korejske auta. Mysleno z hlediska oprav a reseni. Koncernu je tu mnoho a kazdej pepik v garazi uz o lecjakem problemu slysel a resil ho. Ted placnu jen male srovnani. 1 roblem - technik VW, Skoda, Audi, Seat resi a zabejva se. 1 problem - technik korea a 10 000 studii jak to asi ma bejt....
Fuj to jsem se rozepsal.... ZDURAZNUJI ze je to pouze muj nazor a nikomu jej necpu...
hele a kolik stojí garanční prohlídka tohodle ceeda? prtože jako u škodovky jsou tyhle prohlídky za poměrně rozumný peníze a NP tu píše, že garančka u kie nestáhne zákazníka z kůže jako garančka na fabii. to už mi přijde jakože servis na korejce je už zdarma...

13.11.2010, 19:53 |
vypuk Ještě k těm linkám - my ve skladě taháme docela dost věcí ručně nebo za "včelkama"... A v Korei? Dostaly se k nám obrázky jejich "práce" a docela jsme čuměli - automatické "povozy" - člověk jenom něco naložil na místě A ťuknul po tlačítku a odvezlo se to samo na místo B a tak dokola.
Spíš si myslím, že Jozzo chtěl poukázat na to, že to jsou sice dobrá auta, ale jak se to začne srát - tak pořádně... S koncernem se ti sice něco asi vysype určitě po x statisících km, ale opravíš a zas ti to cca stejnou "štreku" najede zase... to u těchhle korejčíků - nevím nevím...
Mame dva Hyundaie na firmě a je pravda ze tri roky se to vubec nesralo. Takze spolehlivost super. Ale potom jak to najelo vic km tak se to zesralo uplne vsecho. A verim ze u kie nebo korejca to bude podobny. Novy to bude spolehlivy,levny, ale jak ty auta tady budou dyl budou mit vice km tak neverim ze to vydrzi. Me se treba libi nova sportage o ktere jsem uvazoval,ale sralo by me ze si tyto auta neudrzi vubec cenu po nejake dobe. Nemyslim jen Kia ale jaky koliv koreec.
A to si představte, že takhle se vyrábí například dopravní letadla:-) A ty, jak známo, jsou přeci jen o fousek komplikovanjší, než auta.
Jsem si celkem jist, že korejské vozy do pár let odstraní ze středního segmentu evropské tradiční výrobce, kteří zůstano pouze na postech premiových luxusních vozů, které bduou kupovat pouze nejmovitější zákaznící a snobi, protože trend společnosti je čím dál tím více spotřebnější a čím dál tím víc lidí hledá kompromis, kde na jedné (větší) straně stojí cena (korea) a na druhés traně užitná hodnota (stejná u např. Cee´d či Oktávie). A jak se to bude vyvíjet? Čím větší bude tlak na výdaje spotřebitelů, tedy myslím růst životních nákladů v našem státě, a tak, jaku bude auto čím dál tím více základní potřeba kvůli shánění obživy, čím dál tím více lidí sáhne po tom korejci -pokud tradiční výrobci neprovedou určité "změny". A to je trend, který nastal už v elektronice, to každý potvrdí. A s auty to bude to samé.
Ja mam japonske auto vyrobene v anglii. Hondu uz delaji v turecku atd.
Dily na auta dela par firem pro vice znacek, takze vsechno je to o designu.

13.11.2010, 21:35 |
Šogun Tak teda poraďte co v cenové relaci v jaké je Cee´d koupit?? Do 300t. ,-

14.11.2010, 00:45 |
Jozzo Zdeny60:Podle průzkumu se situace v ČR obrací a lidé si žádají kvalitu a rádi si za ni zaplatí.
Jozzo:
ano, máš pravud. Řada lidí nebude mít od nového roku na hypotéky a bydlení kvůli deregulaci nájemného a daňovým a jiným úpravaám a budou upřednostňovat kvalitu. ANo, takových lidí tu je dost, ovšem drtivá většina na koupi nového auta bude moc zapomenout. A když náhodou do nového auta půjdou, tak budou kašlat na nějaké připlácení na "kvalitu" a fičury, co v autě nepotřebují a půjdou do těch nejlevnějších modelů.
A když tak koukám po našich silnicích, nějak nemám dojem, že by drtivá většina lidí připlkácela za kvalitu, pokud tedy synonymem pro kvalitu není produkce od DasAuto octavia:-) Masová většina lidí jezdí přeci jen v autech jiných kategorií. Ale o tom tady nebudeme diskutovat, doatz byl na kvaitu kia Cee´d. A já ti říkám při všech smyslech, že pro obrovské % lidí je tohle auto rodinýým ideálem. jen na něj řada rodin nedosáhne, protože i tak je drahé.
Rozhodně jako rodinné auto pro 4 bych vzal Cee´d Sporty Wagon a to vždy tu silnější variantu, buď tedy benzin 1.6 CVVT 6 st. přev. 92 kW a nebo naftu 1.6 CRDi 6 st. přev. 85 kW. Ten kufr se ti vždy vyplatí a cenový rozdíl je v tom zanedbatelný.
Co jsem koukal, tak do 300 tis. se vejdeš i u aut r. 2010 s najetými pár km, nebo kdybys připlatil tak 50, tak i nové ve střední výbavě, teď mají nějaké akce. Ale proč kupovat nové, když můžeš vzít zajetou a pod 300 tis.? :-)
Rozhodně dobrá volba :-)

14.11.2010, 09:20 |
clown hele, ten nas 2r starej Ceed SW se prodava za 250 (resp. to za nej davaj u autorizaka prodejce ) :o) takze do 300 se vejdes..
rocni prohlidka, kvuli 7 lete zaruce tusim 1200 Kc, vic to nestalo .. coz je sranda
13.11.2010, 21:35 | Šogun
Co treba Chevrolet Cruze, Toyota Auris?

14.11.2010, 11:30 |
Šogun Legacy
To je fakt, že zajeté je levnější, ale po tom všem co si čtu, se snad u nás už ani ojeté auto aby na něm nebylo něco v nepořádku, nedá koupit. Pokud ho nekoupíš od souseda! :-)
Šogun: Tak je rozdíl koupit 1-2 roky staré a nebo 8-10 let staré. Navíc u toho 1-2 roky staré je stejně stále záruka a najeto tak kolem 30 tis. a to bys poznal zrasované auto a nebo ok kousek :-)
1.6 CRdi, za 2,5 roku najeto 85 000km.
Výměna kostí stabilizátoru, výměna u serva nějakýho kroužku (oboje v záruce).
Spotřeba dálka 5,0 - 6,5 L/100,, Chorvatsko ve 4 lidech a plnej kufr 5,7L/100, jizda 140km/h
Momentálně asi po 90 000 km nikde nic nebouchá, nevrže, olej to nežere....Mají to naši a spokojenost, za mách 85 000 km taky spokojenost!

14.11.2010, 22:20 |
Šogun No, začínám silně uvažovat o Toyotě Auris, vypadá slušně a recenze na ni taky "good" A akce 50/50 není taky k zahození!

15.11.2010, 06:39 |
Jozzo Tvé myšlenky se začínají ubírat správným směrem.
Toyota je toyota...
Pro mě byly starý korejský auta vždycky šunty, ty věci jako Lantra, Pony apod. to byly opravdový srajdy. Ale tohle je auto za cenu Fabie a je to spíš srovnatelný s Oktávkou, základní motor nemá padesát koní jako u Škodovky ale 100, záruka 7 let. Zatím kdo to má, tak chválí. Podle mě jednoznačně lepší volba než cokoliv od Fiatu, Peugeotu, Citroenu, Opelu atd. A když vidím známýho, kterej na pitomým Golfu 1.6 vyměnil v záruce servo, převodovku a spoustu dalších prkotin tak bych asi řekl že možná ještě líp.
nechci řikat nic proti toyotě ale prostě auris vs. ceed tak obojí stejný auta akorát s timže ceed je levnější....jinak prostě kvalitně mi příjdou naprosto stejný čimnž nechci hanit toyotu který je prostě super auto ale říct spíž že ceed je taky super auto....
a kosti stabíku ? je tady vůbec někdo kdo ví kolik vydrží kost na oktávce (clown :D ) .... kia je proti tomu naprosto spolehlivá co se týče kosti...a to je údržbák já bych vůběc takovýhle věci nepovažoval ani za reklamovatelný a bejt výrobce takje neměnim jejich blbost že to měněj..... a beztak jedna bude stát třeba 500 takže po těch letech či km je to uplně prd.......jinak garančka u kie opravdu něco kolem litru, přesně nevim ale prostě zadarmo.... u oktávky si člověk musí uvědomit cenu garančky který i kdyby nedej bože byla podobná nebo v akci zadarmo tak stejně servis řekne potřebujete tohle tohle tohle a bude vás to stát všehovšudy 20k.... když ne tak přicházíte o záruku.... a tohle člověk od nich slyší každejch 30tis to je fakt trapný... samozřejmě nechci tim říct že se na oktávce vyserou věci za 20tis každejch 30 ale servis to tak podá neb ty věci sou bud načatý nebo prostě někdo potřebuje na svoje auto a tyhle "zánovní" díly se pak prodávaj po aukru apod.... běžná praxe u lidí co z nám z porsche praha (nebudu konkrétně řikat která)...... přijede passat co náhodou má lepší světlo než muj passat tak ho beru, ale ani tohle nepředčí krádeže dílů nebo servisek v MB továrně na samochody kvůli kterejm tady panujou dezinformace typu "na škodu sou elvný díly" ano sou ale sou kradený a cena těhle dílů který se daj sehnat všude vytváří pak pocit že sežene člověk cokoliv za pár korun aneb airbag sem koupil za 2k tim pádem oktávka má levný díly.... hmm kdyby někdo z takovejhle kecálistů zajely do origo servisu tak možná zjistěj že ten airbag stojí daleko víc než u japonců že ano :)
Tak Nismo má pravdu v tom, že značkový servis na dasAuto je prostě drahý. A je dražší, než řadu jiných aut. Já jsem mlě v nedávné době 3 vozy z produkce MB Škoda a ti si fakt nechají zaplatit tvrdě za všechno. I za to, co neudělají. (neříkám, že v řade aut. serv. to není stené, je, je to jen o lidském přístupu). Z nějakého důvodu český národ je silný patriot a ŠKoda prostě vede, což je na jednu stranu správné, pokud z toho má profot zase jne náš stát (o čemž mám ale čím dál tím více pochybností). ale řada takto smýšlejících lidí si nechce připustit, že existují i auta stejně kvalitní, jen levnější. A s ND se šmelí u %SKody tvrdě - mám sám řadu zkušeností s tím, jak některé aut. sev, šmelí...
na co bejt patriot prosimte ?:)) tady je hromada patriotů maximálně co se týče piva apod sportů ale na auta ? to nemá s patriotama lautr nic společnýho to je prostě jen banda zaslepenejch ovčanů v rachotících oktávkách tdi neb to má přece soused kterej řikal že to jezdí za 2,7 na sto, táhne to vocpod jak svine a díly má levne od vency z fabriky takže to je nejlepsi auto co muze koupit..... a tyhle lidi nedokážou připustit nic jinýho to je smutný.....
ano kdyby na Škodu (jako non-CZ automobilku) byl státní příspěvek na pořízení novýho vozu tak pak možná nějakej patriotismus jako je ve Francii apod kde spousta trubců jezdí FR autem jen proto že to je levnější a sou k tomu výhodný podmínky ke koupi a následnýmu pojištění než když si koupí non-FR automobil.....ale u nás nic takovýho neni, škodovka neni česká značka, škodovka nemá levný díly, škodovka neni spolehlivá a ani neni kvalitní auto.... a i přes to prostě ovčani kupujou a sou podporovaný v tomhle myšlení sehnánim levnejch dílů ať už kradenejch z fabriky, kradenejch aut nebo polskejch výrobců tutovejch dílů.... sou kojený poctivym nájezdem , výbornym stavem nebouranýho vozu doloženym servisní knihou...... následně jedni zjistěj že jejich auto tutově nestočený bylo stáhlý o 150 při odstranování vad spojenejch s nájezdem, druzí zjistěj že jejich tutový auto s poctivym původem je zabaveno pčr a sou bez náhrady a bez peněz, další zjistěj že nesedí přední část kastle se zadní když náhodou to nezabaví pčr s tim že jedna část pochází z kradený....a nějací zjistěj že jejich auto prostě nestojí před barákem kdy následně ty první lidi co odstranujou vady auta v rozpadu díky velkýmu nájezdu koupěj díly z jejich kradenýho vozu a takovejhle koloběh tu prostě pořád frčí místo aby lidi otevřely oči a přestaly kupovat dasAuto a koupily něco pořádnýho kde nebudou muset řešit stočení, stav, původ natož kriminalitu protože mazda 6 nikoho nezajímá to nei perspektivní auto ke stáčení, krádežim natož šmelení dílů kde by jedno auto po dílech prodávaly 10let protože se to nikomu nevysere a nebude to potřebovat zatimco tady se každou hodinu ukradne nevim kolik škodovek.....

15.11.2010, 14:57 |
hanzz N.P: Neblbni! Jen ať si ovčané kupují tyhle motorwerky, alespoň čórkaři budou mít dál zájem o jejich plechový miláčky a ne o ty naše ;)

15.11.2010, 16:04 |
Šogun Kluci, vy tu píšete bhotové romány!! Z toho by se dala pomalu vydat i knížka. Ta Toyota má teď akce takže vyjde asi jen o 20t. dráž a má větší výkon. Ale ještě je při výběru důležitý článek, a to, drahá polovička! :-)

15.11.2010, 16:06 |
323Marty | Upraveno: 2010-11-15 17:26:17
Hele Nismo, já teda nejsem fanda ani škodovky ani Kie. S obouma se můžu projet celkem často a pokud bych si mohl vybrat, subjektivně si vyberu škodovku. Píšeš, že škoda není spolehlivá, není kvalitní atd atd. Můj otčím dělá taxikáře už asi 20 let a začínal s favoritem. Výborný auto, nikdy nás nenechalo ve štychu, pak přišlo VW Vento - sračka, věčně v servisu a s 1,9SDI nejelo, pak Ford Escort - ještě horší sračka s ještě dražšim servisem a motorem 1,8TD skoro taky nejelo. Od tý doby vystřídal tři Octavie a žádnou neprodával s méně než 500.000km a všechny si od něj za pár tisíc koupili lidi, který ho znaj a věděli, co kupujou. Můj otčím rozhodně neni žádnej pedant na údržbu, spíš bych ho označil za flinka, ale to, co ty octavie vydržely pod jeho rukama, to by si zasloužilo technický muzeum! Neřikám, že je octavie nejlepší volba pro českýho občana, ale já a 1700 škodovek v portfoliu naší firmy řikáme, že je to kvalitní auto.
Kii rozhodně přeju, aby dosáhla alespoň podobné reputace.

15.11.2010, 16:07 |
Šogun Já mám teď filcku a co jezdila do značkového, tak to potom stálo všecko za ho... Ale zaplatit si to nechali královsky! Měnili čelní sklo-teče, dělali kleplé zadní dveře-teče, vše ale začalo až skončila záruka. Od té doby už mě tam nikdo neviděl a neuvidí!!
Nismo: Ty ani nevíš, jak mě sereš !!!!!!!!!!!
:oDDDDDDDDDDDDD
s tím, že máš částečně pravdu a já to musím uznat :oD
Řeknu to asi takhle:
Na jaře jsem si koupil OII FL, protože ve výbavě, kterou jsem nechtěl oželet, nic za podobný prachy nebylo a nebo se nedělalo. A když se dělalo, tak čekací lhůta 5 měsíců.
Je to auto solidní, s náklady řekněme přijatelnými. Dneska jsem na ní překročil 45 tis. km - musím říci, že průměrná spotřeba 4,8 l/100.
První garančka po 30 za krásných 4200 Kč - to docela jde - olej, filtry a nějaký píčovinky okolo.
Zpracování je pohoda - auto jezdí po kotárech, nikde nic nevrže, neklepe. Jenže to auto by podle ceníku stálo 760 tisíc, což bych za to nedal ani náhodou. To, že to byla skladovka a stála 495 000 plus zimní gumy bylo spíš o velké náhodě a štěstí.
Musím podotknout, že tohle auto zůstane v rodině i dál - musím to každý tři roky vyměnit kvůli nájezdu, tzn. po třech letech to bude mít cca 160 - 180 tis. km a pokud se to nebude srát, nechám si to, protože budu vědět, co s tím autem je a stopro budu vědět, že si to sám nestočím. :oDDD
A statisticky - takových aut se prodává strašně málo, protože pokud se to nesere a je pro to v rodině využití, dojezdí se to do konce a pak buď vyřadí nebo prodá za zůstatek.
Pokud budu však následně řešit auto na +- 3 roky a budu vědět, že to po třech letech vyměním za nový, klidně si koupím i francouzský auto (Mégana, Lagunu), nebo C5 protože vím, že než se to začne srát úplně , půjde to z baráku.
Strana číslo dvě je však v ojetých autech. Nový STS, 5er, E classe, Jaga si nikdy nekoupím, protože na nový nemám a mít asi nebudu (teoreticky jo, ale musel bych šáhnout do rezerv a náklady na takový auto budou astronomický, když započítám amortizaci a ztrátu po 3-4 letech - to nemá pro mě smysl).
V tomhle má Škodovka svoje kouzlo (který není zásluhou auta, ale jak říkáš Ty čecháčkovství), že hodnota ojetiny je pořád vysoká a dá se to prodat za slušný peníze.
Pro spoustu mých známých je nezkousnutelný, že jezdím v nový Oktávce - já to chápu jako normální auto pro denní ježdění - používám to v práci a jsem spokojenej, ale nic víc, nic míň.
Když koupím Ceed, pravděpodobně budu spokojenej úplně stejně, stejně tak Mégane, Astra (ta až vyleze v kombíku, tak to bude dle mě pecka), Focus, I30, Punto, Linea, Cruze - první tři roky budu spokojenej, pak už to mít nebudu.
Jestli to vyráběj Korejci, Japonci, Rusové, Slováci je dle mě úplně jedno, protože to umí osrat každej, ale na druhý straně uměj máknout zase všichni.
Jestli se Šogun ptal na Ceeda, a řeší rodinný auto, říkám jo, běž do toho, protože poměr cena/výkon je výbornej a navíc to auto dle mě i dobře vypadá.
Pokud by se ptal na Mégana, pravděpodobně mu řeknu to stejný.
Znám Tě jako sekače francouzských aut :oDDD, ale na jednu stranu to chápu - děláš v autech a já jsem jen spotřebitel se zájmem (a dělat něco na Laguně to je o nervy - ani se ti nedivím, že tak nadáváš :oDD) Na druhou stranu si myslím, že když srovnáváme srovnatelný - tzn. pomineme ojetý auta, bude ve finále rozhodovat to, co se komu líbí a který auto ho oslovilo - třeba vzhledem - to je asi vedlejší.
Když to vezmu úplně ad absurdum, kdyby se auta nesrala a všechna jezdila až do sejití stářím bez poruch, neměl bys do čeho píchnout a umřel bys hlady :oDDD
A nejsem žádná ovce, woe :oDDD
Mám Kia ceed 1.4 80KW a spokojenost,spotřeba krásná a výkon taky krásný,mám najeto 2700km,zatím bez problémů,koupil jsem je úplně nové.
Zajímá mě ale jestli někdo kdo má kia ceed jestli jste řešili kryt motoru zespodu. Chci si jej dodatečně koupit,ale u Kia mi řekli pokud to není ve výbavě od začátku,tak u Kia nemám možnost dokoupení.
Řešil tu někdo teda kryt motrou?