Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Prosím o radu při rozhodování, Cougar 2,5 V6

 o Navštíveno 1931x o
o 11.11.2010, 20:41 | marlag
Zdravím,máte někdo osobní zkušenost s Ford cougar 2,5 V6 ? Motor,podvozek,závady etc.
Díky za postřehy
[ Link ]


o 11.11.2010, 21:07 | FSAL | Upraveno: 2010-11-11 22:26:38
vic to zere, nez jede :-)

jinak obvykla zavada je modul IMRC, kterej na 4k otackach otvira dalsi klapku sani vzduchu a kdyz je vadnej, tak ji proste neotvira

mel by se hlidat a pravidelne menit spravnej olej

no a stribrna a defakto vsechny, krome cerny, sou hnusny :)))

ale jinak sem byl spokojenej
o 11.11.2010, 21:13 | Lukasino
FSAL: kolik si to vzalo? :)
o 11.11.2010, 21:24 | FSAL
prahu sem mel normalni jizdou cca 13, kdyz se clovek hlidal, tak to slo i za min (11,5-12), no a kdyz se nehlidal, tak neco ke 14, no a dalnici opet podle stylu, ale ja tam mel vecne kolem 17-18 :D, ale nejezdil sem teda uplne pomalu ;-), jinak pri jizde kolem hranice povoleny rychlosti (140) to bylo tak 9-10 - navic palubni pocitadlo je kapitola sama pro sebe, stejne tak jako u vetsiny aut a jinak sem to nemeril
o 11.11.2010, 21:26 | FSAL
ale kdo vi, treba se jen muj konkretni kus prizpusoboval panickovi :D ;-)
o 11.11.2010, 21:48 | Jeffry.j
sorry za OT,ale jak to myslíš FSALe s tím palutbním počítačem? Myslíš,že se jim nedá věřit? Nemyslím u Cougara,ale všeobecně.
o 11.11.2010, 22:30 | FSAL
no mozna je to spis namet na otazku pro vsechny v novym topicu, ale ne jen z moji zkusenosti muzu tvrdit, ze palubni pocitac ukazuje spis tak orientacne :)

nebo i viz tady [ Link ]
o 11.11.2010, 23:14 | JR
Cougar je v podstate Mondeo mk2, takze motor a podvozek maji stejnej. Nevim jak beznej motor, ale jezdil jsem s Mondeem ST200 (V6 200ps) a prumer byl kolem 11 litru. Podle me se s tou klasickou dvaapulkou musis v pohode dostat do 10ti litru.
o 12.11.2010, 01:03 | Rudi
Odchazí IMRC modul, jak už tu někdo psal. Dost motorů už žerou olej a odcházej na spodku, svoje nejlepší léta maj hold za sebou. Je to tam všechno napráskaný, takže pokud chceš vyměnit náhodou těsnění pod hlavou, pod oběma ideálně, musí motor ven nebo musíš mít hodně šikovný známý, který se tam sice na chlup, ale dostanou.
Osobně si myslim, že v dnešní době to nemůže mít cenu větší jak 50tis.
Já měl teda Mondeo, nicméně ta spotřeba nebyla tak strašná, město 11, mimo se dalo za 7-8l, dálnice 150 - 9l.
Mě potkal po průserářský montáži LPG KO motor...takže moc zkušeností sem za těch cca 7tis. nenabral, na plyn jenom 1500
o 12.11.2010, 07:33 | Daryl (A)
Jr: Mám tu 2,5 a nedostaneš se tam. Jezdí to přesně jak píse fsal. I kdyz Já mam dálky spíše kolem těch 10/100. Město je zrout ... 14 s přehledem. Za pomoci velké sebekontroly se na těch 9 da dostat.

St220 ma uz 3.0 což znamená, ze tezi z objemu a tím padem ma spotřebu menší. Je to i vychytanejsi motor. Ještě lepe je nantom kamos se 750il. Dlouhodby průměr ma pod 12l. Takže asi tak.
o 12.11.2010, 08:24 | JR
Daryl: Jenze ty jsi v myslenkach o generaci jinde ... mluvim o MK2 a ST200 (2,5 V6) ;-)
o 12.11.2010, 09:27 | Daryl (A)
ale cougar ma ten motor co mam ja.
o 12.11.2010, 12:48 | MPS
Kucí, čtu tuto diskuzi a mám jeden dotaz: jak to mám udělat, aby mi auto žralo "aspoň" těch 14/100?? Myslím tím ježdění mimo město. proč se ptám - mnozí určitě ví, že jsem spíše vyznavač klidné a předvídavé jízdy. To mám podložené podrobně vedenými údaji o spotřebě všech svých vozů, které mám nyní a měl jsem v minulosti. Prostě veu si přehledy o nákupui PHM a najetých km, i kvůli účetnict. Nemám problém jet s 3l motorem a 4x4 za 8,6, ale když bych chtěl jet "za 14", nedovedu si představit, jak bych měl jet?? Jet jako hovado vesneves, gumovat před zatáčkou i za ní?? Prostě mě ty spotřeby jaksi neštymují. Dosáhnul jsem rekord - na Skřítka (to je asi 25km stoupák od baráku po slušné silnici z 360mnm do cca 900mnm a s resetovaným PC - navrchu jsem lě údaj 16,5!! (Mazda 3MPS). Tak mi řkněte, jak jezdíte? Beru, se 4,5l motorem nebudespotřeba 10 ani náhodou... ALe s 2,5 a 14?? Nechce se mi tomu věřit. A nebo je něco rozbitý:-)
o 12.11.2010, 12:55 | .mycTD
zdeny: ve meste zadna ves/neves neni a prostor pro gumovani jen zridkakdy. zkus si ten stoupak nekdy zpestrit zastavkou co dvacet metru aka prednost zprava a poznas, co je to spotreba ;-)
o 12.11.2010, 13:04 | Lukasino
Zdeny: tak ja nemam problem jet Prahu kolem 13-20l a to jezdim vesmes klidne

Treba P607 3l mi bral cca 17-18l
Volvo S80 T6 cca 18-19l
Audi A6 4.2 cca 18l
Toyota LC 4.2TDi bere cca kolem 16l
Ford Explorer 4.0 20l+
Pasik 2.8 4x4 zatim kolem 13-14l kdyz jedu klobouka
a takhle bych mohl pokracovat :)

Je to proste o tom, ze 6km cestu do prace jedu pres 30min pres temer centrum Prahy, kde clovek vecne stoji, nebo jen popojizdi. Ono popojizdet 30min se studenym motorem, neni nic moc :o) Tady Ti zadny predvidani nepomuze, plynula jizda by pomohla, ale to zase nejde :O) proste prusvih :-))
A odpoledne stejna cesta zpatky...
o 12.11.2010, 13:21 | MPS
.mycTD.

jo, to bych bral. Ale to pak není JÍZDA! To je kupředu skok a zpátky ni krok :-)

totéž Lukasino: na co na 6kmproboha potřebuješ T6 či FE 4,0?? Na tyhle skoky si pořídím nějaou Toyotu Yaris 1,0 se 5,5/100.
o 12.11.2010, 13:27 | party_boy | Upraveno: 2010-11-12 14:47:02
No třeba já radši pluji v něčem co vypadá než abych se kodrcal v něčem takovym jako je fábyje nebo jaris. A taky jezdim jenom 15 tam a zpět.
o 12.11.2010, 13:30 | Lukasino
Zdeny: maly auta me neberou a jsou nesmyslne drahy :o))
Ja si na tu spotrebu nenadavam, jen proste rikam jaka je realita ;-) pokud bych jezdil mimo Prahu, tak budu mit taky naprosto jinou spotrebu.

Letos jsem si poridil do Prahy skutr, je to idealni, ale kdyz prsi, nebo potrebuju neco vozit, zase nastupuje auto.

Jeste k tomu malymu autu, jezdim jak Prahu tak i mimo, uz takhle zivim dve auta, takze mit jedno na vikendy, druhy na jezdeni mimo Prahu a treti do Prahy, to uz je fakt moc :-D
o 12.11.2010, 17:01 | marlag
Díky všem,
nechám si vaše postřehy projít hlavou :-)
napadá vás nějaká alternativa místo Cougara? Ještě jsem koukal po AR gtv, tam se mi líbí hlavně design :)
o 12.11.2010, 17:20 | Lukasino
Jaka cenova?

Mercedes CLK
P406 coupe
Hyundai coupe (:-/)
o 12.11.2010, 17:22 | Seat Power
stimto fordem jsem chvilku jezdil,a byl jsem prijemne prekvapen,celkem pohodlne,motor v klidu na dalku za 8-9L ve meste samozrejme vic,celkove se my to auto zamlouva.to jen tak vseobecne
o 12.11.2010, 19:13 | marlag
cenovka +/- jako ten cougar max 70tis.kč
ten cougar v tom linku může být pro mne za 53tis.
o 12.11.2010, 20:14 | Seat Power
ja bych se toho nebal i kdyz ford nemam zrovna v lasce.
o 13.11.2010, 14:48 | clown
no kamarad ma Mondeo mk1 2.5V6 a jezdi Prahu za 12, ale za to samy jezdil i s 1.2HTP Fabii :o))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3315 sekund.