Navštíveno 738x

Na kola jsem absolutní laik. Poté, co mi v září ukradli kolo, které jsem koupil od kolegy, sháním nějaké další. Nové nechci, na moje popojíždění po městě a do garáže mi bohatě nějaké jeté. Jenže se vůbec nevyznám, jakou velikost čeho mám shánět. Mám 185 cm, váha 100 kg. Rám odhaduju asi tak na 20 ". Na čem ještě záleží?
Podotýkám, že poslední moje kolo bylo 14 let staré, ocelové, ale drželo. Kolega je podobné postavy, takže velikost kola jsem neřešil, prostě mi sedlo.
tak bika nebo crossa na tvoji postavu bych doporučil 20-21" dost záleží na ceně, jak moc a k čemu kolo bude sloužit. :)
Jojo, 20-21".
Výbavou stačí Alivio. Jinak je to celkem jedno asi na tvé využití.
OK, díky za reakce. S tou velikostí rámu jsem to trefil :-D

31.10.2010, 12:51 |
Seat Power | Upraveno: 2010-10-31 14:10:14
kdyz je tu toto tema tak se zeptam jakou velikost pro cloveka ktery meri 2metry a vaha cca 116kg?
edit: a pokud zna nekdo nejake dobre obchody s prodejem kol byl bych rad za nejake linky.diky
SeatPower: tak nějakou 22" a raději kvalitnější sedlovku :) docela pěknej obchod je mojekolo
[ Link ]

31.10.2010, 14:16 |
koren blbost, muzes mit 18" a bude ti velka(resp. dlouha), stejne tak 20"muze bejt mala. kazdej vyrobce znaci trochu jinak a hlavne kazdej ram ma jinou geometrii.
daval jsem sem kdysi link na stranku ktera ti vyplivne po zadani ruznejch parametru idealni rozmery, ty pak staci porovnat s rozepsanou geometrii toho co chces koupit.
samozrejme tohle je uzitecny spis pokud na kole clovek travi trochu vic casu nez jednu jizdu za tejden do hospody;-)
prodávám svoje kolo,tak mrkněte...
autohificlub.cz/forum/11/1360645-horske-kolo-vautron/0
mám 187cm a 95kg. uplně vyhovuje...
Vhodná velikost se nedá paušalizovat. Musíš vyzkoušet osobně. Taky dost záleží na způsobu jízdy...
koren: pochybuju že by se dvoumetrovej člověk složil na 18" kolo, aniž by nevypadal že to sebral mladšímu bráchovi.

31.10.2010, 20:49 |