
Navštíveno 5116x

Je mi blbý tu zakládat téma na každý auto, který mi proběhne hlavou, ale neuměl by někdo něco málo říct o tomhle eSku? Ideálně s motorem V6 3.2 Díky moc.
www.mercedes-classic.cz
najdes vse co hledas
Podle me kdyz W220, tak s 5.0, nic jinyho nema smysl...
3.2ka nebude o moc uspornejsi a rozdil ve svezeni velky.
V12 je nesmysl. 320CDi zbytecne drazsi a zadny zihadlo, 400CDi viz V12 :-D
Ale tohle auto uz je trochu jina liga a chce to mit penize bokem pro pripadny servis ;o)
A najit nezrezlej kus za rozumny penize je umeni.
Tot muj nazor. Sam jsem nad tim premyslel :O)

13.10.2010, 01:17 |
JP No může se stát, že budeš mít obrovský štěstí a narazíš na kus kterej bude pár let jenom jezdit bez jedinýho problému, ale jinak to chce mít HODNĚ peněz bokem pro případnej servis, nebo mít v záloze třeba fako:D. Ty auta dneska nestojej pár korun bezdůvodně, je to eSkláda se všim dobrym i špatnym co k tomu patří. Udržovat při životě Camry je proti tomuhle sranda. Známej to prodal když mu odešel airmatic a oprava byla asi za 60... navíc už to taky bylo zespod nesmyslně shnilý protože to neni Ital:D - toho bych se bál nejvíc. Další věc je poruchová elektrika, který je auto plný po střechu. Jinak mechanicky to většinou funguje do roztrhání těla, ale co z toho...
Obecně - jestli tě jakkoliv zajímá spotřeba, tak to nekupuj. Ne proto že by to žralo, ale proto, že spotřeba je zanedbatelná položka v nákladech na provoz:)
mame jedno v rodine, motory jsou drzaky, ale odchazeji casto podvozkove dily a hlavne hrozne nachylny na rez a dily/servis nejsou zrovna z nejlevnejsich, co se tyce jizdnich vlastnosti, tak podvozek (airmatic) je neskutecne komfortni, brzdy jsou troshu slabsi na dvoutunovej kolos. Motor celkem sviznej. Spotreba hodne lehka noha 8,5-9l mimo mesto, sviznejsi ca 11-12l. Jinak bych asi spise taky volil 5.0 a uz nejakou novejsi verzi 02 vys.

13.10.2010, 08:51 |
party_boy | Upraveno: 2010-10-13 09:08:28
kral007 > Tam jsem se párkrát zeptal i na jiné modely, ale bylo mně řečeno, že ať si to tam prolistuju, že už je tam toho dost. Tak jsem tam moc nechtěl dávat další téma :-D Jelikož tam se o autě nikdo moc nerozepsal, tak jsem to zkusil tu.
Jinak bych to chtěl asi bez toho airamaticu, když to tak čtu.
Já jsem si myslel, že V6 by mi v tom mohlo stačit. Když V8, tak dobrá. Proto jsem se tu zeptal. Naftu do toho nechci ani náhodou. Buď to teda risknu a budu mít štěstí nebo to budu opravovat ze stavebního spoření :-D No já si to teda ještě rozmyslim, tak díky za info. Je fakt, že camry si za rok řekla jen o náplně a nový těsnění.
jako výše, měl jsem ho s pětilitrem v hledáčku před půl rokem, objel jsem jich vcelku dost a za velké mínus považuji korozi, všechno to hnilo neskutečně. Cena dílů, servisu jakož i spotřeba odpovídá této kategorii, ale s tím snad počítáš.
Šestikule > V jaké cenové kategorii ses pohyboval?
P_B: Ja osobne jsem hledal samozrejme nejlevnejsi, tj. do 200tis, ale co jsem videl i kolem 250tis, tak stale zadny zazrak a hnilo to neprosto neskutecne, na to ze by to mela byt vlajkova lod vcelku luxusni znacky :)
já nevim, koukal si po lexusech a ted bys pořídil paštiku do který bys jen cpal peníze ? :) pochybuju že seženeš W220 v použitelnym stavu, to je víceméně mixxion impossible i kdybys pro to jel do DE protože ty auta sou víceméně hodně poruchový i když jezděj pravidelně do servisu kde za ně majitelé nechávaj neskutečný peníze za nutnou údržbu.....
když motor tak rozhodně V8 nic jinýho bych nekoukal jak kvůli výdrži tak spotřebě....
jinak včera sem dělal na SEL500 starym tanku z 93 s poctivejma najeto asi 140tis a docela fajn kára.... sice na silnici neohrabaný, nejede to, žere to, nebrzdí to a vevnitř to je nepřiměřeně hlučný ale když vemu že to je auto za nějakejch 70tis koupený tak na pohodu.... maximální výbava s dvojitejma sklama, el. sedačky a hl. opěrkama vzadu, parkovací čidla (tykadla) a prostě uplně všechno co to mohlo mít to mělo.... tam je ještě MB kvalitní auto, sice vevnitř na svuj věk je to prostě "ošklivý" humpolácký auto ale nezrezne ti to a je to opravdu kvalitně udělaný..... všechno to nový od 98 a dál snad to je opravdu asi špatnej vtip od MB....
party_boy: no, měl jsem na to připraveno 200k, takže jsem koukal do 150k, aby mi zůstalo 50k na první opravy. Co jsem viděl, byly S500 rok 1999/2000 zpravidla kolem +-135k Kč, takže ta spodní hranice, maximálně po 2 majitelích. V autech vždy vše fungovalo, ale koroze byla na všech. Takže jsem nakonec koupil za 90k audinu A8 4.2Q a jsem spokojenej.
Nismo > Ano chtěl jsem lexuse GS/LS/SC já nevim co všechno. Měl jsem možnost jet v GS i v LS, ale nějak začínám zjišťovat, že mě to táhne jinam. Nemůžu říct jedninný křivý slovo na japonce a už vůbec ne na toyotu. Netušil jsem, že w220 je taková bída. To se raději kouknu po w140, tam to teda bude asi menší zlo.
nechápu ale jak by tě to mohlo od lexuse táhnout jinam nebo z jakýho důvodu :)
W140 je uplně jiná sorta auta proti 220 nebo lexusum.... to je prostě něco jako po domácku vyrobenej zahradní traktůrek přes kterej je položená kastle.... vydrží to všechno a je to humpolácký naprosto maximálnim způsobem :) zase ale jakmile na w140 nebo 190 odejde tak se to na hovno shání a ještě hůř se to opravuje, je to dobře udělaný auto ale naprosto nic se na tom nedá kloudně dělat, všechno je tam na pytel.... potkaj tě třebas spodní čepy (nalisovaný a pružina na ramenu opřená ) , nefunkční motorky topení často , centrály, u naftovejch špatný závity na koníkách vstřiků řešitelný pouze sundánim hlavy.... auta super, je to prostě taková 1203ka v osobnim provedení ale umí to zlobit slušně :)
jestli nejsi připravenej platit za díly velký peníze a chceš pohodlnej Mercedes, tak si radši sežeň zachovalou 124, když najdeš pěknej, kutilem nenapadenej kus (což je v ČR téměř nemožný, to spíš v Německu), tak budeš spokojenej, je to pohodlný auto, který není problém udržet při životě za rozumný peníze.. nebo kontaktuj na mercedes-classicu uživatele leo32, občas přiveze z D voňavej kus za rozumnou cenu..
nebo jestli trváš na S kládě tak teď byla (a nejspíš ještě je) na prodej W126 260 benzín za 40tisíc, sice motorově sociálka, ale uděláš s ní víc parády než se shnilou W220 a případný opravy jsou řešitelný celkem levně..
W126 je zase ale echt veterán už :)
ta W140 co sem včera měl na servise to je ještě přijatelný ale je to prostě humpolácký auto :)
W124 je tank ale tuplem humpolácký auto :)
když W140 tak rozhodně né s jinym motorem než tou 500 protože si nedokážu představit jak to může jet s něčim horšim protože i ta 500 s tim sotva hne ... to každej z těch lexusů zadupe do země s poloviční spotřebou protože u tý 500SEL je to kolem 22 průměrka což mě by asi kleplo ;-))))

13.10.2010, 11:31 |
Vencaf | Upraveno: 2010-10-13 11:49:02
humpolácký auto je to jedině po opravách u nějakýho kutila domácího kterej šudlá v garáži Favority, když je to v originál stavu nerozesraný, tak i po dvaceti letech se člověk sveze v kvalitním autě a ne jako v psí boudě na kolečkách..
no a 22 litrů průměr u S500? no jedině v případě že máš cihlu na plynu..
humpolácký to je všeobecně, o kvalitě sem nic neřek.... ty auta sou kvalitní velice resp. sou prostě bitelný a dobře postavený rozhodně proti těm novejm atrapám co vozej zaměřovač na kapotě z toho se mi chec blejt...
auto je humpolácký stejně jako se to řiká u subaru třeba ale to neni na škodu.... mě se jen nelíbí ten interiér kterej je od roku 0 do roku 98 snad uplně stejnej u všech..... třeba u bmw proběhlo dost omlazení ale u MB požád stejná kuchynská linka v který sou nesmyslně zabušený tlačítka který vypadaj že se tim pouští atomová elektrárna :)
je to 500 v L takže to je kurevsky těžký, "neprůstřelný skla" opět kurevsky těžký, plná nálož opět kurevsky těžký.... ano to auto prostě jezdí sice většinou prahu ale průměr je za 20ti a jezdí převážně v E modu automatu tj. rozjezd na 2.... já s tim včera najel cvičně cca 20km z prahy a kouda za prahu a měl sem za tu cestu 28 .... ostatně kdo zná silný MB obzvlášť ty nový tak moc dobře ví čeho sou ty motory schopný.... stačí bohatě sociální motor amg a když se mu šlape tak 30 neni velký číslo :) u tý W140 řikal že co to má tak pod 15 to nikdy nedostal na dálku :)
Tak jsem si řekl, že si udělám dneska radost. Inu dobrá, jel jsem se na 2 podívat. Vono je to fakt rezatý. Nechápu :-D Ale auto jako takový se jevilo více než dobře.
rezatej je kždej MB od 98 vejš vč. těch co stojej nový v salonech snad :)))stačej tomu 2-3 roky a klidně ti to začne reznout.... vyměněno je v záruce ale já bych se bejt jima propad ostudou až k protinožcum za tohle :))
jen si nech poradit a nekupuj to pokud opravdu nemáš na to abys do toho ročně moh cpát balík :)
OK, co tedy ještě schvaluješ? Krom cadillacu a japonce? :-D Je tam nějakej stylovej sedánek kolem 150ti?
A v cem nevyhovuje LS400? Jsou to skvely auta... Nebo kolem 150ti se da uz koupit i novejsi GS430, coz je uz zajimavy auto :)
Nebo za 150tis koupis peknou A8 4.2 (4D) i FL 740 e38.
Tak mě ta moje camry začala ale příšerně nudit. Nevim čim to je. Po vystoupení ze zapůjčeného LS400 mně akorát proběhlo hlavou něco ve smyslu: "Hmmm... Obří camry..." Prostě nemastný a neslaný. Zas jsou to auta, který nevyžadujou skoro žádnou údržbu.
LSko bylo rok výroby 2000.
Jo pockej, jestli Te Camry nudi, tak to je jina...
Jestli chces auto, ktery Te nebude nudit, radim R. Safrane, prvni rocniky dvojkovy laguny, atd. atd. Je jich spousta... S tema se nudit nebudes :-D
No nesmíš to brát úplně doslova :-D

13.10.2010, 21:26 |
JP Lukasino:DD
Ze zvědavosti jsem se byl podívat po škole na w140ku co stojí v klokočce na barrandově. To auto ačkoliv je po čenichovce, tak je v daleko lepším stavu než ty w220ky. To mě poser :-D Jinak teď se ještě letim podívat s otcem na jednu w220 prej bez koroze. Tak uvidíme.
dneska se mi sešla jak W220 tak W140 na servise :) W220 najeto 115tis a hurá koroze, hurá celá přední náprava ende a měchy kapůto :) no a věci jako třebas špatný stahovačky ve předu a spousta dalšího to je asi normál :)
W140 tam mi teda vadí že to auto zvedně člověk heverem ze strany a už nejdou pomalu zavřít dveře, to mi příjde u takovýho tanku docela trapný ....zase má to 2,6tuny no :)
ale ten introš prostě je humpolec....

...nebude ta disfunkce otevření dveří spíš tím mrdníkem kolem auta v té dílně? :-)
kdepak, kdekoliv to auto nadzvedneš za práh tak prostě dveře zkroucený okamžitě..... ono i za jízdy se to auto kroutí řek bych až dost a v interiéru to docela solidně skřípe :)
2.6 tuny? Já věděl, že to něco váží. Ovšem tolik mě nanapadlo.
Ještě dotázek. Co je méně náročnější na údržbu? 126 nebo 140? Převodovky maj 2 režimy E a S. Je to pravda? To E je tedy rozjezd na 2? Žádný jiný rozdíl v těchto režimech není?
voe 126 je tak pojízdnej traktor to přece nechceš....
náročný na údržbu je to obojí stejně hlvně podle toho jakej seženeš kus..... to co vidíš na foto je kus kterej je opravdu skoro v top stavu málo najeto a po prvnim majitely.... auto za několik milionů nakonec prodaný za 70tis, ted klepalo něco na předku , nic na tom nejde pořádně udělat a hurá si z atom okamžitě za 10k... kosta na stabíku, jedno rameno, gumy na stabík, novej šroub dole na tlumiči.... odtraniš na tom jednu věc tim to napneš do dobrýho stavu a okamžitě začne klepat druhá věc a takhle se na tom odstranovalo dva dny a ještě stejně je kaput tlumič na řízení takže ve výsledku si za takovýhle prkotiny za cca 15tis a nedej bože žě tě potká něco horšího....
economy vs. sport režim je o tom že E jede na dvojku a řadí vklidu, S jede i jedničku a řadí rychlejc ale i tak je to dost pomalý řazení....
váha je tam suchá asi 2100 a provozní až těch 2600 snad....
Rozjezd na 2ku muze byt podle me maximalne na "W", jako winter, jinak neni duvod se rozjizdet na dvojku.
E a S by melo byt podle me ekonomicky a sportovni rezim, tj. pri sportovnim rezimu by to melo drzet vice v otackach, mozna to nebude vyrazovat pri pusteni plynu, atd. ;)
aha, tak pozde a blbe :-D
u STS mám taky jakože winter mod bez kontroly trakce a rozjíždí se na dvojku ......
BTW tobě někdy vyřazuje automat když sundáš nohu z plynu ? :))))
NP: no jasně, při jízdě z kopce nebo dojíždění ke křižovatce, atd. Ty když pustíš plyn, tak Ti tam stále zůstává rychlost?
Měl jsem to u Explorerů, Jeepu i u Audi. U audi to bylo jeste vic znat, protoze na "S"ko to tu rychlost nechavalo a bylo to takovy neprirozeny :)
Nebo to mozna nevyradi, ale rozepne spojka, nebo ja nevim co, ale proste ten kvalt tam neni :o) Asi jsem to jen spatne napsal.
Jasně že je důvod rozjíždět se na dvojku, pokud je k tomu adekvátní motor a zpřevodování, je to velmi užitečná věc, neboť z 95 procent není při běžném provozu "ostrá" jednička vůbec potřeba, šetří to převodovku, šetří to pneu a přispívá k dobré trakci při rozjezdu, kdy není třeba aktivovat protiprokluz a další berličky. Jasně že je to blbost u litrového tříválce a podobných parodií na motor, ale u kulturních powertrainů je to zcela obvyklý a používaný způsob, já bych třeba u Daimlera uvítal i rozjíždění na trojku, bo i ta dvojka těm gumám dává zbytečně dost zabrat......
Automat při ubrání plynu opravdu nevyřazuje,tedy opravdu nepřeruší tok výkonu od motoru na kola, ten pokles otáček, co Ti připadá jako "vyřazení" je pouhý prokluz měniče, který nastane při "bždění" motorem.....
radek má pravdu, spousta automatů se rozjíždí na dvojku, jednička se řadí jen při kickdownu nebo manuálně.. co se týká údržby tak W140 když má ve výbavě věci jako vzduch podvozek a dověry dveří a podobně, díly stojí ranec, většinou jsou jen v originále, u W126 není tolik elektroniky, takže jestli servisní náklady hrajou roli tak určitě W126, motor buď V8 ale jen ve špičkovým stavu, protože kupodivu je jich dost uhnanejch s vydřenejma vačkama který cvakaj jak šicí stroj, oprava u tý V8 vychází dost draho, když vybereš benzínovej šestiválec tak ten taky nejede zle a dá se v nouzi sehnat za pár korun z modelu W124 kterejch je hodně a jsou za pár korun.. hlavně vybírej kus, kterej není napadenej kutilem, protože to je zvlášť u takovýho auta potom hrob na peníze..
Díky za info, začíná mi nějak vrtat palicí ta 2.6ka z fóra za 40. Tam kdyby se něco podělalo, tak bych měl slušnou reservu na servis.
kup si Bmw e39 528-530iA (podle penezenky) a nevymyslej kraviny :-) ma to styl, jede to, nerezne, obyvak slusnej, das to na pekny kola za 20tis a je z toho mazel maximalni :-)

19.10.2010, 12:15 |
RedBaron | Upraveno: 2010-10-19 12:33:18
Jako Cervin, nebo ještě sedmu E38, cenově jsou úplně na držce, je to krásný elegantní a trvanlivý auto a se 4.4 V8 je to super povoz, proti všem Mercedesům posledních let zlatej i ve spolehlivosti, i Steptronic pětikvalt je parádní převodovka proti těm starým, hladce řadící, trvanlivá a inteligentní. Jinou motorizaci než 4.4 bych nevolil protože ve finále si člověk vůbec ničím nepomůže. Šestiválec je zoufale pomalej, budeš ho honit a se spotřebou se dostaneš stejně maximálně o litr dolů proti V8, 3.0d hlučnej, náročnější na údržbu a naprosto nehodící se k takovýmu autu. Je samozřejmě třeba trochu přitlačit a koupit dobrej nedojebanej kousek ve výbavě, ne za 80 otrhanou chouru nemytou, kterou po koupi čeká repase podvozku, kardanu, diferáku, převodovky a motoru dohromady za kilodvacet a stejně z toho už fešák nikdy nebude.

19.10.2010, 14:34 |
JP E38 je pro mě sice jedno z nej BMW všech dob, ale taky to rezne:))
Tak E38 i 39 mně hlavou probleskla, ale .... No uvidim :-D
MB ma opravdu u automatu rozjezd na 2.stupen, na 1cku jede jen kdyz pri rozjezdu sepne kick-down
tak třebas ta W140 s 500 motorem nemá ani na E mod kickdown..... stejně tak u STS nemám když zapnu rozjezd na dvojku tak to nedá jedničku....
a teda rozjíždět tu SEC500 na trojku z toho by mě venclo :D už na dvojku tomu napráší asi každej normálnim rozjezdem na to že to má asi 330koní nebo kolik, i na jedniřku je to fakt mrtvý ale samo pro komfort tam jednička ztrácáí smysl.... u STS mi sice jede na jedničku 80 ale i tak je to ostrej kvalt a pro normální rozjezd se musí opatrně s plynem jinak to cukne a jede... i na ten rozjezd na dvojku je ale schopný se to pří horších podmínkách rozhrabat, ale na trojku už bych to taky nechtěl :)
a 2.6ka ? na to se z daleka vyser.... s tim motorem tě to nasere během první jízdy..
Tak já to taky nechci na závodění. Na vejlety pěkný :-D
2.6 je blba, takova anomalie, nejede, zere jak vetsi motor, nejvyssi povinny byt je malej motor :-D
hezky řečeno..... anomálie... :)

17.07.2013, 20:26 |
Jozzo že si ten vůl tehdy nepořídil STSko ...:D

17.07.2013, 23:34 |
Kamil07 | Upraveno: 2013-07-17 23:35:54
Ani nevím, že nějaká 2.6 je, myslel jsem, že nejslabší je 2.8 benzín.
EDIT: Pokud je tedy řeč o W220, nechce se mi to celé číst.

18.07.2013, 06:10 |
Jozzo nn to bylo k baworu