
Navštíveno 914x

AStra 08 1,6 100koní chcípá za studena na volnoběh, az tepla ok... Měl někdo podobnou obtíž?
muže to být krokový motorek volnoběhu častá závada
dá se vyčistit a nebo se měni?

07.10.2010, 12:53 |
Komba hoď sem tip motoru...
O_O: vyčistit by se měl dát každopádně ja jsem ho vždy měnil.
vinko - WOLOAHL3592009318
85kW
OPEL A-H/SW FS11 1A02A5EABL
jestli je neco z zoho kod motoru netusim - nestoji tu ted a nemam doklady u sebe
To uz ma po zaruce?
Asi bych to poresil pres diagnostiku, preci jen "casta zavada" u ani ne dva roky staryho auta mi nejak nesedi...
Jo kdyby to byla 98, tak pak jooo, pekac jeden, jeste ze sem se toho zbavil...
no tak zaruka je tak napul - auto má přestavbu na LPG - každipádně, opelisti autorizovaný se vytáhli a tvrdí krom toho, že za všechno může LPG :-) že určitěj sou vadný vstřiky :-D ..... komici
s nima to nemá smysl vůbec řešit - půjde se metodou svíčky, kabely a krokovej motůrek jak psal Paczo.
překontroluj zapojení plynu.... hledal bych problém taky u plynu
Na plyn to nemá žádnej vliv. To je samostatnej systém a chcípá to na benzín

08.10.2010, 10:27 |
Jozzo vždy je to v důsledku plynu :D
no.. to jak slyšim, tak bych nejraději někoho plesknul po hlavě :-D
Hele tak to bude asi ten krokac, takze nejlip sundat celou klapku, priprav si novy tesneni, vycistit a melo by to byt OK. Je tam nekde i obtokovej kanalek o prumeru cca 1mm a ten bejval ucpanej treba.
Mozna bych i ceknul vstriky, jestli to jezdi porad na plyn, muzou bejt nejaky zasrany, treba to pak nerozprasuje tak jak ma?
U BMW, konkretne u 528 odchazely vstriky, kdyz se jezdilo dlouho na plyn.
V tom autě je kultivované LPG, každý start motoru se děje automaticky vždy na benzín, takže benzínové vstřiky jsou X krát denně v provozu, za chodu na LPG je pak celý palivový rail trvale promýván benzínem, usušení či zadření vstřiků vysušením nehrozí....