
Navštíveno 2228x

Tohle bylo s nadsázkou první co mě napadlo při schlédnutí tohodle videa :-) Jsem rád, že někdo natočil tohle krásné originální auto v akci.
Škoda 130RS
[ Link ]

27.09.2010, 11:59 |
dolph jj NG Tool jezdí s tím karavanem a stotřicítkou po republice a dělají předváděčky zboží. Minulý týden jsem v Ostravě v tomhletom kousku seděl. docela dobrá skořápka :))
.... našim manželkám, že nám daly půl dne volna :o))))
To je nuda k uzoufání, to auto nemá ani nadvýkon, ani vyvážení pro pěkný drift, v zatáčce to vylítne jako kladívko a okamžitě je třeba to rovnat. Dokonce ani samosvorný diferenciál tam není takže pálení jedné gumy bez pořádného zatočení vypadá směšně. Srovnávat tohle s Kenem Blockem, to fakt neberu a přitom by se asi pořádný speciál z eRka dal bez problému postavit a vypadalo by to extra dobře.

27.09.2010, 12:55 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-27 13:11:26
Slim, RedBaron: Možná že jste oba dva přehlédli moje slůvko s nadsázkou...
Jinak samozřejmě tohle nejde s 500 - 700HP autama kterýma Ken disponuje na natáčení co do efektu pro diváka srovnávat, na druhou stranu je tohle auto (myšleno obecně) schopno i po letech porážet auta o třídu až dvě vyšší a to svědčí o skvělých jízdních vlastnostech... Tohle video pochopí asi jen fanda do téhle slavné éry Škodovek.
No nič v zlom, ale aj nadsázka tu bola dooosť nadsadená, to proste neide :-)))
Dobová "kamufláž" za 1* :o) autíčko nádherný.
-video nic extra až na zvuk a pár momentů.

27.09.2010, 14:00 |
Briann | Upraveno: 2010-09-27 14:15:26

27.09.2010, 14:02 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-27 14:24:10
Strašná zábava hrát si s ručkou v běžném provozu na rovině. Takovej člověk pak na legendu napíše, že to je o ničem. Asi začínám být moc starej na diskuzní fóra...
Briann: zábava? No nic :-))

27.09.2010, 14:05 |
Briann | Upraveno: 2010-09-27 14:20:18

27.09.2010, 14:06 |
Briann | Upraveno: 2010-09-27 14:21:38
nebo mladej..zalezi jak to beres...Nekteri vedi:-)
Jo a legenda je jen slovo, ktere v nekterem pripade nemusi nic znamenat...a pro me auto se 115Hp urcite legendarni neni..alespon ne v positivnim smyslu..
Ano, pro někoho to legenda není, když o tom nic neví...

27.09.2010, 14:27 |
Alííí Moc pěkný video (to první), rozesmála mě ta spojka, jak chudák dostává zabrat v poloprokluzu... :-)
Jinak Ken Block by před takovým autem ve své době myslím smekl. To že je dneska technika několikanásobně jinde je jasný snad i novorozeňatům.
Tak Ken Block rozhodně o práci nepřijde :-) to jsem uplně klidnej :-D :-D
debata o pojmu legenda uz tu dlouho nebyla :-)

27.09.2010, 14:41 |
Alííí A co teprve až sem přijde Chuck Norris, co se dokáže vyfotit, jak se fotí. :-)

27.09.2010, 15:04 |
vinzek fa | Upraveno: 2010-09-27 15:18:45
jo hosi na tu dobu a podminky je to auto vic nes dobry
za me palec nahoru

27.09.2010, 16:36 |
Timbo pekne udelany video pekny auto s krasnym zvukem.
nechapu komentare lidi kteri to auto srovnavaji s dnesnimi vozy a neumeji si spojit 5+5 a pochopit ze na tu dobu pred 30ti lety to bylo naslapany auto schopny konkurovat a porazet jine renomovane znacky ktere byly vyrobene v zemich s daleko jinymi podminkami a moznostmi.
kdyz sem byl malej kluk nekdy v 85ym roce mel u nas v ulici nejakej pan chvojka erko v matny cerny barve s foliema elektronama a certem na haupne byl to pro nas desnej desperad a idol :-) k tomu autu se nikdo z nas nedovolil priblizit a dodnes na nej rad vzpominam :-)
v ty dobe v rally jezdili urcite lepsi auta ale to nic nemeni na tom ze tohle auto je moc krasny v seriove podobe. Video sice nic moc, je fakt ze kdyz uz natocit nceco podobneho tak alespon s upravenym Rkem pac pac ty radoby drifty byli fakt o nicem a vcelku trapny. Jedine co se mi v tom videu nejvic libilo je ta pisnicka. Nevi nekdo co je to zac prosim??

27.09.2010, 17:04 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-27 17:20:53
Díky pánům Alííí, vizinek fa a Timbo za smysluplné příspěvky.
Zato R3RF3KT to rozseknul: Zajímali by mě ty lepší auta z té doby? Myslíš ty co dostali v rallye Monte Carlo od 130RS na prdel? Nebo myslíš, že ME vyhrálala 130S na okruzích taky jen pro svou krásu v sérové podobě?
Sériová podoba je eRko a to proti 130RS má jiné nápravy, motor a i díly karoserie. Nevím co by jsi chtěl na 130RS ještě víc upravovat? pokud to teda pořád má zůstat 130RS a ne nějaký tuzingový bastl...
Briann: Neskutečný... Třeba za pár let pochopíš a budeš se stydět za to cos tu napsal a vložil za videa.
Tuner a ty mozna pochopis ze celej zivot se nemuzes odvolavat na komunismus...
To auto neni legenda...
Legenda je Mustang, Corvette,Porsche 956..
A jen proto ze vznikalo v ceskoslovensku se z nej urcite neposeru...
Video kde typek trapi twingo je trapny a snazit se napodobit kena se skodovku ne?..myslim ze to je docela trefny...stejne jako donutovat s jeepem..
Ale kazdej mame svuj nazor..
rozhodne treba motor aby to video bylo více o něčem než o ničem.. ja osobne mam pro erko taky slabost je to krasny auto za kterym se vzdy rád otočim a to nemluvim o rs ktery nema chybu, ale natačet s nim nejake takove video chce opravdu vice než seriiove auto

27.09.2010, 17:36 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-27 17:52:42
Briann: Ale já se neodvolával na komunismus, tohle auto natrhlo prdel Evropě na okruhu a na Monte i světu, takže opravdu nemám potřebu sem do toho tahat režim... Dobu, kdy Blahna v MB skočil do 130RS a odjel na Monte po ose se sériovým motorem asi tady nikdo nepamatuje a neví co to tehdy znamenalo...
Pánové asi nevíte co takový motor stojí. Pokud by to měl být origo litinový 8mikanál, tak tam byla hranice na rallye opravdu těch 115 - 120HP, na okruhy to mívalo ke 130HP a v dnešní době takový dobový motor se vším všudy je víc než půl mega. A prznit origo 130RS jiným motorem, který by sice měl možná větší výkon, ale dobově do toho auta nejde je holý nesmysl.
Navíc to přirovnání s Kenem jsem napsal s lehkou nadsázkou já, třeba to autor ani tak nezamýšlel, jen chtěli mít hezké záběry natočené někým kdo umí víc než držet mobil na plocho v dlani...
z pohledu nezaujatého je to video docela nuda, nehodnotím techniku ani značku, nevím jaké byly eRka bo dřívější škodovky. Srovnávat toto video i s nadsázkou ke Kenu Blockovi je docela úlet..
luxusně udělaný video, dobrý muzika ale dalo by se to zkrátit..... nechápu koho tohle auto může porážet, pokud soupeři sou trabant 600 nebo wartburg 311 tak prosim....ale příjde mi že to nemá zrovna moc výkonu, podvozek nevyváženej že mu ustřeluje prdel a aspon ten samosvor tomu mohli dát neb zase tak starý auto to neni.... ale neurazí

27.09.2010, 18:35 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-27 18:50:24
Midnite: Nebylo to srovnání auta!!! ale tématika videa a styl natočení v nějaké továrně plné hal, atd.
Nismo.Power: Poráželo to celý svět viz. citace:
"Výsledky jsou již dobře známé, ale i tak umístění našich jezdců překonalo většinu optimistických přání. Dvanácté a ptnácté místo v absolutní klasifikaci je velký úspěch, zejména uvážíme-li, že vedle vítězství vozů do 1300 ccm zvítězily škodovky i ve skupině cestovních vozů A 2 bez rozdílu zdvihového objemu"
Z tohoto článku:
[ Link ] Jinak samosvor 130RS měla, otázka zda je v tomhle kuse na videu origo převodovka a jak moc je špéra utažená...
to ja se proste dycky bavim jakmile se zacnou resit skodovky, tuner je vzdy haji celym telem a div doma vzteky nesežere klavesnici. Pochop ze to proste jak pise Briann neni zadna legenda auto a ne kazdej si z toho musi sednout na prdel. V tom roce vyrobili jiny automobilky zcela jiny legendy ktery sou v dnesni dobe uplne jinak uznavany nez tohle.Jo hezky auto to vcelku je ale nic extra zajimavy na tom neni a to video uz vubec zajimavy neni az na tu hudbu v nem ktera nema chybu! Tak se hold nevztekej ze ne kazdej tady s tebou drzi a vychvaluje tohle az do nebe.
T#2: tu dobu tu asi vazne nikdo nepamatuje, bo jinak by si nekdo vzpomnel, jak se v roce 81 bodovalo MS "bez rozdilu zdvihoveho objemu", jaka byla konkurence v jednotlivych kategoriich a v neposledni rade, jak vubec probihala homologace 130RS v porovnani s konkurencnimi "cestovnimi" vozy.
zvlastni, ze vy nadsenci si te historie vzdycky vytrhnete jen cast :-)
video mě ze začátku bavilo, ale po cca 2 minutách už to byla celkem nuda. Zvuk to má pěkný to jo, ale pro mě je tenhle hezčí :
[ Link ] . Pro upřesnění nejsem žádný škodomil. Pro mě je poslední škodovka 125-ka. Favorit už nepočítám a ten koncern co nastoupil po tom už vůbec ne!
A jink ve své době ty 130RS patřily mezi špičku, takže se za legendu můžou považovat.

27.09.2010, 19:49 |
vypuk [ Link ] pro P3RF3KTa a ostatní co chtěli vědět co je to za písničku ;)

27.09.2010, 19:50 |
muSlim | Upraveno: 2010-09-27 20:05:35
P3RF3KT: je to bootleg, originálne track Heartbeats od José Gonzalez-a a The Knife, remix od maďarských SolarCube
Pokud je pro "znalce" 130RS upravený eRko, tak s takovými nemá nějaká debata význam :-))
jisteze je, vzdyt to vyplyva ze samotne FIA homologace :-)
.mycTD: základ je eRko, ale to je vše. A řekl bych, že plno těch opovrhovačů nemá ani zdání, v čem se liší
2 MATTESS: ale tu väčšina neopovrhuje, síce to Tuner hodil aj do textu, že to je s nadsázkou, ale to bol kurevský omyl spomenúť práve showmana Block-a, ktorý robí jedny z vizuálne najzáživnejších jázd, a túto, s prepáčením, fakt trápnu maškarádu s pol storočia starým autom, ktoré zase v duchu spomenutia Blocka nič neukázalo :-) Je to ľahké auto, na tú váhu má dosť koní (veď podobne je na tom o dosť krajšia a doslova LEGENDA Toyota AE86), ale dokopy nič neukázalo. To čo tam robil, spravím s autobusom :-D
slim ty si bůh :) diky moc. Jinak s tim autobusem si me zabil :D:D
Každej má jinej názor tak bych se tu nehádal.
Hold má Tuner#2 rád škodovky, taky proč né když s jedním skvostem parkuje doma. Jako neříkám že jsem nějak zkušenej nebo vyspělej.Ale podle mě to byli super káry na tu dobu.
A co se týká Ken Block tak bych řekl takhle že tohle je jako jeho tatík. A jelikož jde doba do předu tka on má novější auta a víc zkušeností. Prostě doba jde dopředu každej rok je něco jinýho moderního.
Možná jsem trošku odjel od tématu ale tohle je můj názor. a klidně mě za něj sežerte.
Videjko jen tka na chuť:
[ Link ]
Slim: tak toho Kena tak nežer :-)) Koukni se do výkladového slovníku, co je nadsázka neboli hyperbola. A těším se na video s autobusem.
2 MATTESS: nežerem, žral som ho keď jazdil v správnom aute na to čo robí :-)

27.09.2010, 21:31 |
Ravo | Upraveno: 2010-09-27 21:48:35
Pěkná diskuze.
Ještě zpět k tomu Rku NG Tools... jak objíždí ty akce... byli i u nás a když jsem viděl jak ho nakládají zpět na ten podval - je to houpačka - tzn. nakloní to a pak na to najede vlastní silou a pak když to najede kam má tak se zhoupne dolu.
A to si myslím že si to auto nezaslouží. Nesmí se tam vlítnout moc rychle...takže uplně příšerně trápil spojku aby tam v poloprokluzu vyjel pěkně pomalu..motor byl studenej a převodovka jakbysmet...jen to nastartoval, ujel 50m celkem a hned na ten podval...Jeslti se to dělá ob den, tak je to hnus :-(
Briann no tyhle auta sou legendy to je fakt ale kurva sme v americe nebo kde tohle auto ceska legenda je stejne ajko porsaky kery jsou 90%cesky kdyz je cech mimochodem bejvalej skodovak pan porse udelal zejo -))
jo to bude tim ze pan hvezda Ken Block by se s tim erkem ani rozjet neumnel -))
Me je uplne u prdelky odkud to auto je...me zajima vysledek a pokud v americe delali krasny mustangy s 300Hp je to pro me urcite vetsi legenda nez tlacit 1.3 na 115HP s desetinovou vydrzi..
A pan Porsche? Nacista Porsche? Ostuda...
zatvrdlej imperialista no -)))))))))))

27.09.2010, 22:13 |
vinzek fa | Upraveno: 2010-09-27 22:30:40
po budejicich jezdi stodvacitka a ma vic hp jak nejakej posratej mustafa s tej doby -)))
hlavne amici kdyby meli met nejakej motor 4valec 1,3 tak z toho dostanou tak 30koniku a sou radi vsak sou to jelita keri na 300hp potrebujou 8valcu 5l obsah a 40l benalu to tady v evrope to ma kdejaka 1,6ka -))
tak co je na amerikach tak skveliho
Po amrice jezdi tisice mustangu co maji vetsi vykon jak Veyron....
Boze...tohle sou vazne blbosti..
Kfybys nekdy poznal jediny americana pochopil bys ze oni se nebudou srat s opravou motoru kazdych 50T km, meneni cerpadel, vstriku a ja nevim ceho vubec...
Proste ty si zase natvrdlej cechacek co si mysli ze je mistr sveta...
Pokud chces soudit svet musis vystrcit zadek z Budejovic a neco malo poznat...pak muzes o nekom rict ze je jelito...ty jelito.
vinzek fa
kašly na nej má svojí americkou hlavu obamy :-P Možná má tka černo v hlavě jak je tma...
schejby..aspon se snazim zvladat cesky jazyk...-)
Briann teda je tu spousta dobrejch brnaku mam tam i strejdu ale ty ses tak svetaznalej blb a neumis ani tuknout na muj nick abys zjistil ze nejsem z budejic
brnaci prominte ale on fakt nemuze bejt od vas -))
¨
ty strasne nadupany mustangi totiz co maji vetsi vykony nez veiron nemusej ty soucastky menit casteji jako serie to sou americky veci a ty se neserou to je fakt
nemM NIC PROTI AMERICKEJM AUTUM NEJSEM NEJAKEJ ZATVRDLEJ SKODOVKAR
nicmene erko je proste styl zivota ne jenom auto da se z toho udelat hezky auto a ja osobne se radeji pujdu podivat na takoveto ceske vozidlo nez na americky auto keri sou vsecky stejny uz 100let
Zavist...ale ja se nedivim, ja taky zavidel...

27.09.2010, 22:44 |
Kesam Nevím proč sem každej pere kláska škodovku je tam snad z ní motor?? :-)Jak něco založí tuner už se to tu řeže :D
Kesam to je vorigo motor pak to zacali davat do oudin -))
me nerikej ze ty jihocech tohle nevedel kurfaaa

27.09.2010, 22:46 |
vinzek fa | Upraveno: 2010-09-27 23:01:09
-))

27.09.2010, 22:53 |
Kesam Věděl jednou jsem mu ujel s fiestičkou ze srazu TP :-).Ale to měl tu 130 na podvalu :-)
Naštěstí pro uznalou motoristickou veřejnost to legenda bude vždy
Jde to videt i ve svete ze je to legenda...

28.09.2010, 20:41 |
Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-28 20:57:26
P3RF3KT: Kdy už konečně s Briannem pochopíte, že 130RS ledendou opravdu je a to i ve světě?...
.mycTD: Ty vyprávěj, že něco víš o homologaci 130RS :-) teď ještě tu o Karkulce. Čekal jsi jen na další možnost rejpnutí...
Ke zbytku raději už no comment.

28.09.2010, 20:56 |
dddd posměváčky pověsit za koule, je to legenda a hlavně rarita jak prase , tedy když je to originál jinak ne
a kdy už konečně někteří pochopí, že legendu, ani jiný postoj nelze vnutit, ale je třeba respektovat i názory jiných. Ono totiž když se to tak vezme, tak legendou je všechno, co jezdilo rallye, ať už to je trabant, Fiat, Ferr, apod, ale každá zem má svojeho fanatika, který bude tlačit to svoje...tady to je nějaká 130RS, v D to bude Escort a Kadett, pro cigány VFTS, atd.

29.09.2010, 07:47 |
TUNER legenda to určitě je...ale drifty fakt o ničem....ten samosvor tomu fakt chybí...
tomuhle autu chybi vice nez samosvor
crestik v de to nebude ani jedno z tech aut ale celosvetove to je audi quattro sport S1
Debata celkem o ničem, tady nikdo nepopírá rally legendu 130RS ale používat ji na to, co dělá Ken Block, v tom prostě není za mák rozumu, vtipu ani zábavy.
2 Nevřis: song normálka, ale ten hungároš remix ;-)