Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > automat

 o Navštíveno 1127x o
o 26.09.2010, 18:24 | bastr
pls na co si dat pozor při koupi auta s automatem jedna se o g.voyagera dékuji


o 26.09.2010, 18:26 | muSlim
Konkrétne u toho auta na zbytok :-D
o 26.09.2010, 19:04 | bastr
na aký zbytok____????
o 26.09.2010, 19:19 | Paczqo
bastr: slim to asi myslel tak že automat je u voyageru nejspolehlivější věc na celem autě a nebal bych se ho že by byl kaput.
o 26.09.2010, 20:00 | Phitypaldy
Taky by nebylo spatne napsat jestli benzin nebo ropa....

Manualy trpely na loziska v prevodovce, ale jak je to u automatu netusim.
o 26.09.2010, 21:04 | bastr
Automat co si tak pamatuju tak v gv 2 se nedelal ale sto pro si jistej nejsem ale itan naftu po skusenostech se scorpiem neee
o 27.09.2010, 07:12 | Kounect | Upraveno: 2010-09-27 07:28:20
Do GV až do 4 generace společně s CDI motorama ( pozor, stále italský motor, nezaměnit s Mercedesím CDI ) šel automat. Do té doby diesel pouze s manuálem. O jeho spolehlivosti již napsáno výše, na co trpí.
Jinak italský VM Motori je motor do lehkých užitkových strojů, má zvlášť hlavy a vyžaduje zvláštní přístup, pak frčí ok, i problém přehřívání ( při častém přetěžování či dlouhých jízdách na plný výkon ) lze řešit poměrně jednoduše.
Nicméně automat jako každý jiný, že přežije celé auto není pravda, přežije ho spíš ta V6, ale automat je tak 200 - 300 při ok zacházení a výměnách oleje ( dle US pravidel 40t km při jízdách pouze po dálnici, 25t km v režimu stop&go = pokud i do jízd na dálnici zasahuje 40% města ). Olej ( 7 ltr ) + filtr, origo z Chryslera kupované co mám fakturu z 2007 koštovalo celkem 1700Kč, takže udržovat to není finančně náročné a určitě se to vyplatí. Při koupi zkontrolovat klasicky olej - nesmrdí spáleninou, je průhledně červený, pokud ne, ruce pryč automaticky. Pokud ok, tak projet, auto musí řadit plynule, žádný kopnutí, i při pomalé jízdě musí automat sázet rychlosti ( nepotřebuje na to vyšší tlak = řadí klidně i okolo 1200ot opět bez kopanců ). Když dáš pokouřit, podle toho jaký koukáš r.v., starší na 5000, novější na 5500ot./min řadí další kvalt, posleduj, zde už to z principu věci trochu "trhne", špatně se to popisuje, ale zase to nesmí být výrazný kopanec ani při těch otáčkách, hlavně se to neboj vyzkoušet.
Pak klasika, jestli když prořadíš rychlosti z L na R tak hned zařadí ( cca 1s max do plného tahu na volnoběh - to je například aby to bylo ve stádiu kdy Ti to neuteče z kopce ) a pak aby to neprokluzovalo. Musí se to rozjet i do mega kopce do 2000ot určitě, já když jedu na pohodu, tak je nikdy nepřekročím ( se zamčeným měničem je to 100km/h GPS ).
Jinak auto jako takové je ok, je to mastodont, váží to jak krává a dokáže se s tím v zatáčkách připomenout...na to zároveň dojíždí i brzdy, zase staré stroje vepředu kotouč, vzadu buben - slabota, vadne relativně brzy, takže závody se s tím moc nekonají, ale konec konců, to auto na to není ani určené.
Já mám DGC 3.8 a jsem spokojenej, kdybys koupil 3 generaci, dej vědět, pošlu Ti SERVISNÍ příručku ;o)
o 27.09.2010, 07:24 | bastr
Kounect dekuju za vycerpavajici odpoved po tvym dodge posilhavam taky ale zatim to shanim s lpg ;-) ale doba ukaze
o 27.09.2010, 07:55 | Kounect
No ukáže...kdybys chtěl, můžem se domluvit, s cenou by šlo zahýbat a LPG si necháš namontovat sám ;o)
Jinak já za 3/4 roku co ho mám tak 8000km a vše funguje jako na začátku ( až na trable s ŘJ, které čekají asi každého :o) ), takže to neshledávám jako nějaký mega sráč jak se tu často popisuje. Na srovnání se spolehlivostí Mazdy MPV to sice není, ale ta taky nenabízí co DGC či CGV :o)
o 27.09.2010, 08:12 | bastr
Jj jasny spis by sme se nejak dohodli a prijel bych se juknout mam to do praglu kousek cca 50 km s.č. ale ted sem mimo čr tak leda ažbych dorazil
o 27.09.2010, 09:23 | bastr
To kounect a co to Dela s řj kdyz tak na icq 453275357
o 27.09.2010, 10:02 | Kounect
Pouze výměna. Já koupil jetou za 4t, v USA pokud máš ok dopravu, tak tam seženeš novou za 4,5t.
Jinak je komplet zadělaná v takový salakvardě a neopravíš v tom nic, to víš že jsem se do toho jako elektromechanik pustil a co jsem začal, hned jsem skončil :oD, mě to nepouštělo elektriku do vstřiků a zapalovacího modulu, akorát test signál, který tam má být po zapnutí klíčku, ten tam byl...tak jsem hledal od konce, že to budou snímače otáček a motor i když točí, tak si ŘJ myslí, že netočí...no nakonec jsem měřil pin po pinu a našel to...
A ještě k ŘJ, auto 1998, tu co jsem já vyndaval teď byla repas z 2001...takže za 12 let úmrtnost 2 ŘJ a na 3. to určitě čeká :o)))
Problémy s tím mají všichni, neboj.
o 27.09.2010, 10:03 | Kounect
ICQ případně večer, teď práce.
o 27.09.2010, 12:06 | bastr
Oki vecer to probereme taky prace
o 27.09.2010, 12:11 | Kounect
To máš kua dobré v práci s ICQ :o)
Já tu leda občas na telefonu :o/
o 27.09.2010, 12:49 | bastr
Jjj vyhoda iphonu a jako weldr celkem gut pohoda
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.334 sekund.