Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Automechanickej spek...

 o Navštíveno 901x o
o 25.09.2010, 10:41 | Briann
Cau vsichni,

mam takovej problemek s autem,
kdyz jede strasne vibruje-neda se rici ze primo do volantu, spise to pripomina jizdu po hrbolate silnici a ozyvaji se takove neprijemne zvuky-ne klepani, ne bouchani proste jako kdyz s eneco vali..sorry enumim lepe popsat...
Dela to od 50km/h az do 200km/h...kolem 130 je to nejhorsi pak s eto ustaly a je temer jedno kolik jedu vic..hruza, hnus...
Kola jsme prevazovali, dokonce davali jinou sadu...porad stejne..Cepy jsme protrepali, loziska ok...uz vazne netusim...
Napadl me dvouhmotej setrvak, ale to by prej delalo hlavne pri volnobehu a rozjezdu coz nedela. Snad uz jen polosa...ale proc?
Jinak to dela i kdyz vyradim nebo vypnu motor za jizdy..Takze prevodovku bych vynechal..asi..


o 25.09.2010, 10:43 | dedo
krive naboje?
o 25.09.2010, 10:44 | .mycTD
poloosa.
je nejaky rozdil, kdyz jedes pod plynem, nebo na volnobeh?
o 25.09.2010, 10:48 | Briann
ne, neni je to uplne stejne..
asi ta poloosa taky na to sazim. Naboje vypadaji OK, lozisko pekne drzi a pri protoceni s enic neozejva ani nezadrhava..
o 25.09.2010, 10:51 | zipo
dělalá to vnitřní kloubek na poloose.
o 25.09.2010, 10:53 | Phitypaldy
Poloosa... mozna lozisko v meziulozeni poloosy nebo jen uletel ten vyvazovaci gumovy bazmek...
o 25.09.2010, 10:54 | vinzek fa
zipo ma pravdu taky sem mel neco podobnyho a bylo to tim sice sem to nezkousel v takovej rychlosti ale jo byl to ten ksindl -))
o 25.09.2010, 12:50 | Knightey-
Jinak nevim na jakem aute ale aby jsi zjistil presne odkud to jde, bylo by nejlepsi na kanal (zvedak).
Vyheverovat auto aby byly kola ve vzduchu a treba na 5tku to proslapnout at se roztoci a pak rychle vypnout klicek, druhej dole posloucha :)
Alespon zjistis z jestli to jde ze predu ci ze zadu, pak to opakovat ale mit zablokovane vzdy jedno kolo at zjistis presne ktera strana, kdyz to nepujde poznat hned poprve.
Ale taky bych to tipoval neco s poloosou ci homokinetakem at uz vnitrnim ci vnejsim.
o 25.09.2010, 13:03 | axetom
Mel sem to same na polu. Dej jedno kolo do vzduchu, druhy nech na zemi, zabrzdi rucku a zaloz kola a roztoc ho na 3ku na pul plynu. Zaclo mi to uplne neskutecne hazet s motorem i prevodovkou a byl vybehanel vnitrni kloub u prevodovky. Po vymene to bylo lepsi ale stale to trvalo. Vec ktera to nakonec vyresila uplne bylo lozisko na tom samem kole. Melo v sobe par drazek, pri toceni behalo ok. Pri jizde klepalo. Po rozebrani to bylo jasne:) Takze u me to byl vnitrni kloub + lozisko
o 25.09.2010, 22:25 | Nismo.Power
nějakej kloub podle mě taky na sto procent..... lehni pod auto a zkus je rukou, v tomhle stadiu to musí cvakat jen na zatáhnutí rukoujak nahoru dolu tak dovnitř a ven....
o 26.09.2010, 17:59 | mikevr6
kloub to neni,vsadil bych na vymezovaci krouzky kol.Skus plechova kola.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3395 sekund.