Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Tak zase jedna zkušenost...bazar OVA

 o Navštíveno 6289x o
o 18.09.2010, 05:04 | Zdeny60
Tak další stroy: jelikož výběr vozu uzrává jako víno, byl jsem včera omrknout jednoho S-Maxe. Jde o bazar AUTA NEJ v Ostravě.
Přes počáteční pochybnosti, které jsem vyčetl z inzerátu, jsekm vyrazil do zmíněného bazaru na audienci. Jde o S-Max s motorem 2,5T, v inzerátu deklarovaného jkao top stav s řádně vedenou serviskou a servisem pouze u Forda, km najeto 82000, ukončený OL. Přes několikeré telefonické ujištění, že vůz je naprosoto v cajku po stránce zásahu do karoserie, jsem tedy podstoupil pátečněodpolední cestu do 130km daleké Ostravy, abych se znovu ujistil, že jde o bazarnický šmejd. Nechci použít hrubšího slova.

Tak předně: vozidlo je v inzerátu deklarováno jkao rv07 s uvedením do provozu 1/07. Samosebou, první rozpor - uvedeno do provozu 6/06 - tedy 1. nepravda.
Servisní knížka už na inzeráru vykazovala "jisté" nserovnalosti - např. chybí záznam o provedenéí servisu mezi 16 a 54.000km. Kdepak asi vůz byl? Že by někdo u nového vozu neměnil olje po dobu 40.000km?? ANo, možná tak u 200.000km veterána, ale rozhodně ne u auta n lízing.
D8le: v SK uveden motor 2,0 140kW. Že by byl prodejce takový lempl a napsal tam takovýhle neskysl? Obzvláště, když souhlasí VIN:-) V autě jemopravdu 2,5T Volvo.
A teď k autu: jako obvykle mi bylo sděleno: pane, vůz je opravdu v perfektním stavu. Při prvním telefonátu na dotaz, co se lakovalo či opravovalo, jsem byl ujištěn, že nic. Na důrazný dotaz, zdali je vše původní, přípustil bazarník, že oni na vlastní náklady lakovali kapotu, protože měla jisté kosmetické nedostatky. Nic víc? Nic víc. OK.
Auto je v inzerieru celkem zachovalé, sedačka prosezena na levé bočnici celkem tak bych řekl ještě přiměřeně. Zato plat od ruční brzdou vykazuje vzhled, jako by ho někdo brosuil šmirglem - zřejmě jezdila dáma s mnohočetnnými zlatými šmuky na prstech. Na to, jak je to obroušené, jevidět, že auto jezdilo asi dost couračky, proč jinak? No, pokračujeme. Motor zcela pokrytý bílými šupinami, typickými pro hliníkové díly,. vystavené působení soli. Následuje důkladné zkoumání laku. Zvrchu vše v pohodě, mimo malinkou odřeninku na levém rohu zadníh blatníku kousek nad nárazníkem, asi vyrážka z parkoviště.
Ač starší pán :-) , nutím se ohnout a omrknout prah a spodek. Bazarník stojí za mnou a nabízí možnost najet na rampu. Odmítám s tím, že na prvotní kontrolu mi stačí, když mi půjčí tu deku, co mají v boudě. Tak klekám a... ejhle: vnitřní strana B sloupku - zatečený lak-brečí, jak říkají lakýrové. Ohýbám se ještě hlouběji a znovu mi oči spočívají na netknutém čistém laku na spodku pravého prahu!! T se už zvedám a přímým zásahem do bazrníkova svědomí se ptám, proč je lakovaný práh, když tvrdil, že byl lakovaný jen kryt motorového prostoru? Překvapení bylo dobře hrané nebo i nehrané, bazarnící se vyrojili další 2 a začali mě ubezpečovat, že oni o ničem nevdědí a že šlo asi o odřeninu a pod. Povídám, že je to sice možné, ale proč mi to neřekli předem? jdu na druhou - levou- stranu. Situace stejná - levý práh lakovaný nesoucí jasné stopy po opravě (že by auto chytlo příkop a přes hranu to poškodilo oba prahy zesopd? Dál se to zdálo původní, dokonce i přední čast za předními koly taky.
No, tohle by mě strašilo i ve snu a takto si auto v top stavu nepředstavuji. Bazraník mě ujišťuje, že to je jen kosmetická věc, že vše je naprosto v pořádku, ale mám svůj názor a nikdo mě nepřesvědčí o tom, že toto auto je zahaleno rouškou dalších tajemnství.¨Přesto vyjíždíme. V autě mě BC upozorˇunuje ta to, že po 6km budeme tlačit, nemaje dost benzínu. Bazarník vyráží, hned za bránou letí motor k 5000 otáčkám. To se už ozvala moje žena, důkladně ode mně vyškolená, jak zacházet s turbo motorem (občas jí svěřuji Mazdu :-) ). Tak tedy jedem. Dojem z jízdy byl opravdu dobrý. Povídám, zdali se mohu svést i já. Výměna postů a jedeme dál. Tak musím říct, že S-Maxe ve stavu, který by odpovídal mým představám,s tímto motorem rozhodně ANO. Agilita všeho - podvozk, brzd, řízení a hlavně motoru a převodového ústrojí mě opravdu oslovila. 220koní prostě jede a na to, že jde o rodinné MPV, uděluje motor nemalému vozu výtečnou dynamiku.
Bazarník mi sděluje, že shodou okolností dnes ráno zakoupili nový akumulátor, protože ten původní už "nebyl nic moc". trochu brzy, po 4 letech, ale stát se může.
Dojíždíme na parkoviště, kde se snažím vyzkušet rejd na obě strany a trochu couvat - vše OK, podvozek opravdu dobrý, spojka atd...
Chvíle mlčení po vystoupení, bazarník mě nabízí sadu ALU kol s velmi slušnými zimními pneu. Já už jsem rozhodnut, že auto nechci. Přesto se ptám, za kolik vykoupí moji 3MPS. Přesto, že bazarník evidentně s 3MPS zatím nepřišel do styku (a nebo to dobře hrál), odešel pročíst tipcars server. Říkám mu, ať toho nechá a předávám mu komplexní informaci o stavu Mazdy MPS na našich bazarech, maje to naštudované zpaměti. Obzvláště ho upozor%nuji na USA verzi, která tam leží víc než rok a ještě dlouho bude a proto má i cenu jakou má. No, víte , pane, tady mají 3MPS za 340 tisíc, no těch 80% bych vám dal. Virtuální kalkulačka došla k sumě závratných asi 260 tisíc a na jazyk mi přicházejí slova, kterým jen mé slušné vychování zabránilo, aby se dostaly z jazyka ven. Němě kroutím hlavou, říkaje siněco o soudnosti a dávám dohromady omluvu, kterou hned svému autíčku přednesu, jak nastoupím.
SNaha vnutit mi ještě 2 roky starou Mazdu 6 v základní výběavě se minula účinkem a proto odjíždíme. Na minutku se zastavuji u Volva S60 s motorem 2,4 120kW se žlutým inzerierem, vzopmenu na dávné časy asi 6 let zpět, když jsem tento vůz proháněl ve firmě po polských cestách necestách a při pomyšlení na vynikající pohodlí a nízkou spotřebu se přesvědčuji, že naftu z tohoto bazaru fakt ne, definitivně končím anabázi za prohlídkou auta v top stavu.

Mazdě jsem se tedy omluvil a docházím k závěru, že s ní budu ještě asi dlouho žít. A budu hledat někoho, kdo mi namontuje tempomat, což je jediná věc, která mi chybí a nutí mě k výměně. Na US webu jsem našel aftermarket kit, který stojí asi 170US dollars a po 20´práce auto vyjíždí s CC. Nechápu, proč to nejde u nás (no, tedy, spáíše chápu), ale ani v A, ani v D. Nezbyde, než asi auto poslat do UK, kde to dělají :-(

Třebas můj referát někomu ušetříé rozhodování, zdali se na zmíněného S-Maxe jet podívat.
Ano, kdo chce relativně levné auto v dobrém stavu, je tam. Ale mě by ty lakované díly strašily i v noci...


o 18.09.2010, 07:16 | vypuk
Zdeny60=Automobilový "Polhreich" :)) Tebe by strašily lakované díly v noci, ale prozměnu ty strašíš bazarníky asi ještě teď :)) Né, sranda, jde vidět, že jsi někdo - kdo ví co chce a tvrdě si za tím jde. :) Člověk jednou ustoupí - a ustupuje pak pořád.
o 18.09.2010, 07:17 | Only_One
Ty máš jistej komplex, kterej ti vyřeší jen nákup novýho auta v salonu.... jinak si totiž asi auto nekoupíš
o 18.09.2010, 08:18 | muSlim
Ja byť Tebou, už sa dávno ozvem niekomu ako René a nechám si to dotiahnuť. Od neho ešte nepoznám človeka, ktorý by nebol nadmieru spokojný... Máš to ťažké no :-)
o 18.09.2010, 08:29 | H-Honza (M)
ufff.
on si ale clovek nevybere, bazarnickej smejd nebo soukroma osoba, naletet muzes vsude.

K dovozum, nevim odkud by to auto muselo byt, fakt me pobavi kdyz nekdo prohlasuje ze si doveze auto treba z nemecka pac tam je trestne staceni km apod. To je sice fajn, jen by 90%bazaru v nemecku nesmeli provozovat turci, polaci, ukrajinci a jinej smejd, kterej neni v nicem lepsi nez ten "nas" mistni.

Takze jako O_O, bud musis hledat v siti autorizovanych dealeru, nebo koupit nove auto :O)
o 18.09.2010, 08:57 | fredh
Zdeny: jak tady píše Honza. Ty autorizáky tady, nebo i třeba v Německu si zkoušel? Kolikrát tam majitelé dovezou poctivě servisovaný auta, který koupěj přímo v autosalonu a maj kompletní přehled oprav i stavu. Navíc než to auto, který pak následně prodávaj, opraví, servis atd. Sice cenovka o něco větší než v bazaru ale je to jistější. A mazdu by si myslím na protiúčet taky vzali ne? Dyť i ford vyrábí spolu s mazdou, tak to nějak propojený bude.

Jestli se pletu, tak mě opravte, rád se poučím. Já už bych se na to vys*al kupovat tady v bazarech auto.
o 18.09.2010, 09:04 | Midnite
přesně tak, jedině nové
o 18.09.2010, 09:07 | Nora
no myslím, že Zdeny by našel chyby i na novém autě na salóně :D
o 18.09.2010, 09:07 | Briann
Zdeny, pokud chces Top, Top stav nesmis se divat na spodni hranici ceny ale na tu vyssi ve ktere se vyskytuji autorizovane servisy atd....
o 18.09.2010, 09:07 | Midnite
Nora: :D :D
o 18.09.2010, 09:18 | muSlim | Upraveno: 2010-09-18 09:31:52
H-Honza: lenže sú ľudia ktorí majú svoje stále zdroje vo forme práve autorizákov, lízingoviek a podobne, takže nemecko by som nezavrhoval. Ale ako vravím, jedine cez spoľahlivého a rokmi overeného človeka :-)
o 18.09.2010, 09:39 | crestik
Nora: ...bo by neseděla serviska :-)
o 18.09.2010, 10:37 | Rudi
Já myslim, že Zdeny si nikdy nevybere a pokud jo, tak by mu zase za jeho mazdu nabídli nesmyslně málo :-))
o 18.09.2010, 10:50 | .mycTD
Zdeny by mel fakt uz vydat nejaky bedekr a nismo by mu tam mohl psat sve teorie o konkretnich znackach.

P.S. sorry, pokud mu krivdim, bo ten elaborat nahore jsem pochopitelne necetl ;-)
o 18.09.2010, 14:25 | Šestikule
stran výkupu 3MPS se přístupu bazaru vůbec nedivím, osobně bych třeba takový auto na protiúčet v tomto případě ani nevzal, poptávka po takovým exotu je nulová a utopit v tom třista hadrů je pro bazar trochu komfort. Za nabízených 272 bych to z fleku pustil a byl rád, že jsem se toho zbavil. Cena toho auta bude každým dnem klesat a to podstatně rychleji než u seriovky.

Např. A8 kterou jsem teď kupoval šla v 06/2009 do autosalonu na protiúčet za 249t a teď v 07/2010 jsem ji v tom salonu kupoval za 89t a samozřejmě s vědomím, že už se jí prakticky nezbavím.
o 18.09.2010, 18:14 | Luke_288
tomu o čem píše Slim se zabejvá i poměrně dost firem. spolužák má firmu co přes nějaký konexe bere auta přímo z fabriky bmw, audi, VW, MB, asi nějaký předváděčky nebo auto co s nima jezděj zaměstnanci salonu. aniž bych chtěl dělat reklamu [ Link ] nebo autoimportmach třeba, autopromato atd atd...
o 19.09.2010, 08:07 | rcman
Tomu řikám, příhoda ze života...

Je pravda, že přijít do bazaru na auto v TOP stavu. Kde mě po telefonu ujistili že je vše OK. A pak kdyby to opravdu sedělo ze všech stran ophledu, tak takovýho bazarníka snad nechám pozlatit, a budu mu líbat ruce...

Ovšem to je situace, která rozhodně nikdy nenastane...

Auta z Německa, nebo třeba i z Francie. Pokud tam někdo jezdí a má tam dobrý kontakty. Tak určitě stojí za úvahu.
o 20.09.2010, 08:11 | Milhauzz
Tý jo, dobrý "bazar porno" :)
o 20.09.2010, 10:05 | Nismo.Power
za chvilku tu od něj budem mít recenzi na každej bazar v čr.....
taky si myslim že bude lepší když si přitlačíš na nový auto :)
o 20.09.2010, 10:13 | Kounect
Já bych jenom doplnil, že se častokrát stane, že ještě ve výrobě se něco dokoní a pak se to na "repasích" opravuje, takže už klidně z továrny může jet auto, které by Zdenymu neprošlo jeho sítem...a to se děje dnes a denně. Bohužel, právě proto, že je to dělané tímto způsobem, za rok si o tom každý myslí, že je to nějaká levá a přitom bazarník ani majitel o tom neví či ví, že tomu autu nikdy nic nebylo ale nedosvědčí to.
Co fotil Nismo tu v Praze byla jasná levá, ale tohle je právě jeden z těch nejasných případů. Potom už je to jenom mravenčí práce, pokud máš o auto zájem, zkusit kontaktovat předchozího majitele osobně a říct, že vatu máš a dáš, pokud kápne božskou...ale z toho zase nepoznáš jestli kecá nebo ne a tak jsi v začarovaném kruhu...
Ale chtěl jsem tím jenom říct, že ne všechno je tak jak vypadá.
o 20.09.2010, 10:22 | Midi34
zdeny drím palce a neustupovat
o 20.09.2010, 11:04 | Šestikule
ad Kounect, na to jsem narazil, když jsem před časem prodával své auto, které jsem koupil jako nové a až teď při prodeji kupující zjistil, že jedny dveře byly dodatečně lakované přičemž já jsem to nikde neboural, takže nové auto jsem tehdy koupil s přelakovanými dveřmi
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3306 sekund.