Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 1,2 TSI v O II

 o Navštíveno 2557x o
o 16.09.2010, 11:36 | schwaboid
:-)))))


[ Link ]


o 16.09.2010, 11:43 | Lucni.konik
kdo chce kam.........
o 16.09.2010, 11:47 | Augi
Jako proč ne?
o 16.09.2010, 11:52 | Bingi
ten motor musi byt dobre predimenzovany. Kolik to muze tak vydrzet, nez se to rozsype.. :)
o 16.09.2010, 12:00 | Alííí
S šestikvaltem a 77kW vypadá slušně, ale jak píše Bingi... Brzy se to bude sypat.
Nehledě na to, že jí bude kupovat většinou ten, kdo měl HTP, a bude ničit turbo, o kterym neměl nikdy ani tuchy. :-(
To asi prodejní hit u Škodovky nebude. Ale mají zákazníkům co nabídnout, což je pro ně to nejhlavnější.
o 16.09.2010, 12:19 | Pavel 528
to je zase reklamni sracka,ten clanek...chci videt nekdy tu realnou spotrebu 5,7l...o))))) mozna,kdyz ji nekdo potahne na lane.....o)
o jizde ani nebudu polemizvat,jak to asi pojede....
o 16.09.2010, 12:22 | jasisoft
mal som moznost testovat jeden z prvych kusov na pezinskej babe a v paddocku a bol som milo prekvapeny. na to, ze ten motor vyzera ako odstavovac a clovek po otvoreni kapoty rozmysla kam natlacit pomarance to taha fakt velmi slusne a aj na dialnici to nie je ziadny slimak. samozrejme ta zivotnost je otazka, ktoru ukaze az cas. ale urcite lepsie ako ropak...
o 16.09.2010, 12:51 | clown
osobne bych menil okamzite za sluzebni 77kw TDI .. :o)
o 16.09.2010, 13:01 | Proffesor_W
to je jak ten superb s 1.4
o 16.09.2010, 13:07 | clown
tak ono SupII neobujou na 195/65/15 .. (snad) takze s tim to bude hejbat hur .. i kdyz tech aut potkavam po praglu dost .. btw .. kolik lidi tu melo Passata s 1.6 nebo 1.8 motorem ??? rekl bych, ze dost .. :o)
o 16.09.2010, 13:14 | Arnie_one | Upraveno: 2010-09-16 13:31:12
No po 100tis km si popovidame. Az tady za 3-5 let budou ojety kousky ze zahranici s najetyma "orig" km, bude to zabava sledovat ty inzeraty :)

Mirne zajety motor, Top stav, vzdy jsem dochalazoval turbu, nikdy jsem neslapal za studena, motor mel radny servis.

Na podniku jsme fasnuli 1,2HTP za pul roku uz maj nektery 30tis :) a mechosi nas strasej ze po 100tis. bude po nich a to nemaj turbo.

Uz ted se desim co budu kupovat, az budu menit auta, co koupim, kdyz nebude vyber. 1,2 bi-TFSI tri 1,4-TTKKFSI milion koni a spickvoa spolehlivost :)

Zlata 16 let stara Omega :) kupa zeleza a nesmrtelnej 2,5 V6.

... .. "(u turbodmychadla je třeba dbát na správnou teplotu oleje, aby po pár tisících kilometrech turbo neodešlo do věčných lovišť) ....."
To bude mit tlak a teplotu oleje, na budikach :) tomu neverim a clovek co si to koupi na tohle bude srat.


Svet se riti do prde.....
o 16.09.2010, 13:21 | Augi | Upraveno: 2010-09-16 13:34:41
Hoši, já vážně nerozumím tomu, co máte za problém... 1.2 a sto koní je nic, úplný nic.
A kdo zničí 1.2 HTP za 100tkm, tak je u mě kokot. Manželka má Corsu 1.0 tříválec, je to samozřejmě zdechlina, ale projezdili jsme s tím kus světa a máme natočeno 145tkm a motor jede pořád, jak má. A to je tam servisní interval 30tkm.
Já nevím, ale já ty auta asi málo ničím nebo co... :-/

Arnie: A zrovna Omega 2.5 V6 není zrovna vzor spolehlivosti :-D
o 16.09.2010, 13:26 | assassin
ja bych to s tou zivotnosti nevidel tak blede... ono preci jen jakej je duvod k tomu aby na tom cokoliv melo trpet vic nez jinde? trci plochy valce, lozisek atd budou namahany jako u libovolnyho 77kW auta, turbo bude podobne namahany jako u kazdyho jinyho turbomotoru. tlaky u preplnovanyho benzinu jsou o rad jinde nez u dieselu takze na to to nadimenzovat by nemel byt problem. on je ten motor vic namahanej otackama nez tlakem..tzn preplnovanej motor by mel vydret vic nez atmosfera ktera kvuli stejnymu vykonu bude tocit vic otacek...
samo turbo je slozitost navic ktera se casem bude menit, ale na to uz jsou koncernovi zakaznici zvykli, ono jich bude na vrakacich kupa... a na sidlistich jich bude kupa chybet:)

o 16.09.2010, 13:27 | Arnie_one
Ja nevim jestli odejde 1,2HTP ve 100, jen rikam co me bylo sdeleno.
Sam mam Felu 170tis :) a jediny zdravy je na tom ten motor.
o 16.09.2010, 13:27 | Only_One
tak marketingově to Škodovce velmi vychází- smířil bych se s tím, nikdo nikoho nenutí to kupovat.
o 16.09.2010, 13:29 | assassin
jako augi, a to ta htp ma ten vykon vyhnanej otackama, tam je aspon duvod proc si myslet ze to moc nenajede...

omegu 3,0 V6 ma kamarad a rikal ze ted zrovna jde na leceni v radu desitek tisic:)
o 16.09.2010, 13:32 | Arnie_one | Upraveno: 2010-09-16 13:48:45
Augi:

Pro me jo, ja mam nalitano 60tis za necely 4 roky a krom bezny vymeny spotr. dilu je bezporuchova.Zajimalo by me jestli tohle budou moc rict dnesni strepy za tuhle dobu.

kazdopadne zrejme jste odobornici na Omegu a kazdej jste s ni najel aspon pul mega km, proto jedna pani povidala je ta nejpresnejsi definice problemu V6 u Opla :)

Kazdoapdne OT i ja tohle je o Skodovce.
o 16.09.2010, 13:34 | Milhauzz
Mno, ať si to pořídí kdo chce, já to ale asi nebudu. Nebudu tenhle motor recenzovat, protože sem v něm nejel, ale když vezmu spotřebu 1.2 HTP - vydí to přeškrtlou cedulu města a bere 10 - tak neveřím tomu, že tohle pojede za těch 5,7. Možná jo, ale v ideálních podmínkách jen s řidičem a bez nákladu po rovince. Když se tomu šlápne na krk ... přes deset? Hm, to raději zůstanu u svý 2.8 V6, která žere kolem deseti furt, ale má o sto kobyl víc. Ale těmahle motoroma se aspoň opráší to starý pravidlo, kupuješ koně, jezdíš na krouťák :)

Sem zvědavej na situaci za 5 let, kdy tyhle auta budou v bazarech. Jak to bude s turbama a podobnýma. Nechme se překvapit.

Nu a teď jeden reálnej, z downsizingu. Ještě před rokem sem měl klasickou jedničkovou koktu, s 81kW turbo naftou. Najezdil sem s ní kolem 100tis km a tak mám tucha, jak oněch 110 kobyl táhne. Teď mám firemní, 1.7 turbo naftu od Opla. Prý taky 81kW ... jenže kde sou? Do 2tis/ot. se neděje nic - hrozně nebezpečný ve měště, motor se fakt musí vytočit a člověk vypadá vyloženě jako debil, když tůruje dýzla. Od 2 tis je nějakej pokus o sílu, ale spíš se to jenom točí a nic z toho. Je pravda, že nafty od oplu dycky stály zahovno (vyjma omegy 2.5TD - kde byl BMW motor), ale pokud je zrovna můj případ z downsizignu tou správnou volbou za honbou nejvyšších eruo norem a CO2 mánie, tak zbohem ... a jo, já na to kápl, že vono to bude mít ten "fantastickej" rovnej krouťák v praxi použitelnej jen do katalogu? :)

o 16.09.2010, 13:38 | Augi
Chlapi, naučte se řídit! Resp. šlapat na plyn! Já měl jednou omylem 1.2 HTP z půjčovny a jel jsem dálnici Praha-Brno 130kmh za 6.2 a zpět Brno-Praha 140kmh-180kmh (do kopce-z kopce :-D) a vzalo si to 8.5.
Fakt netuším, jak z těchto motorů dostáváte spotřebu 10+...
o 16.09.2010, 13:43 | Arnie_one | Upraveno: 2010-09-16 13:57:57
Augi:

Ty tak neskutecne kecas, ja mam to auto dene pod hnatou a pri 130km/h se otacky toho auta pomalu rozskoci a spotreba nejde pod 10L. Jihalva-Praha na skoleni, po dalnici.
Jakech 180 ? to si videl kde ?

Prumer mame 8,3L a jezdi s tim 3 lidi. Kazdej tu nohu ma jinou.
Podelana Fela 1,3 MPI mam 7,5L spotrebu uz asi 10 rok.

Pak se nemusim divit, ze O1 jezdi za 3,5L na 100km.
o 16.09.2010, 13:46 | assassin
Augi: no ono dalnice ustalenou rychlosti(130kmh) neni zrovna priklad rezimu s nejvetsi spotrebou, dalnici 130kmh jedu za 8 i s 15let starym trilitrem... rozdil je tam kde casto akcelerujes... mesto, okresky s provozem, svizneji...
o 16.09.2010, 13:48 | Milhauzz
Nu, dobře, třeba těch deset, malinko sem si zapřaháněl. Ale vycházím z reality. V práci jsme měli nějakej pátek 1.2 HTP kombi fabku v nulové výbavě. Vždy když sem chtěl někam jet, tak sem musel tankovat, furt hladový oko. Nebyl tam PC, takže podle tankování a knihy jízd nám spotřeba vycházela 8-9litrů. Pravda, bylo to "zásahový" vozidlo, takže svižná jízda byla na místě, ale žádný masakry.

Neříkám, že se s tím nedá jezdit za 6-7 litrů, ale buď teda striktním dodržováním přepisů, nebo stylem "důchodce-debil" kterej jede mimo město max 70 a brzdí provoz.
o 16.09.2010, 13:48 | Pavel 528
no mam presne stejny nazor jako Arnie_one
je skvele,jak v podstate kazdymu ty auta v podstate vyrabeji palivo,protoze kazdej jezdi s benzinem pod 5 a s naftou pod 3l...DDDD

at jsem mel cokoli,tak realne pod 10 jsem se nedostal s nicim...
kdysi 1,6 bmw 10
2,5 bmw 11
2,8 bmw 11
2,5 TDI 10
2,8 bmw 10
1,8 ford 10
o 16.09.2010, 13:58 | Augi
Pavel 528:
Nutné říct, že jezdíš po Praze...
Ale ty woe, Ty ses nějak kousl u té desítky :-))) Hele, až budu v Praze, tak Ti půjčím to svoje a schválně, jestli Ti to pojede taky za 10 :-)
o 16.09.2010, 14:01 | assassin
pavel528: ja se s 1,9 81kw tdi pres 8 nedostal, otazka je jestli jsou lidi o tolik rychlejsi, v tomto pripade spis vetsi idioti:) , stejnymu stylu jizdy mi odpovida cca 12-14 u 328... no tech 14 uz spis odpovida stylu jakyho ta okta nidky nebylas schopna dosahnout...
o 16.09.2010, 14:04 | Tuner#2
Já už se těším až to někdo zboří na zadek v okolí a bude základ pro novej motor do Žlutky :-D Nebo raději vyčíhat 1,4TFSI?

Spotřebám a výdrži se tady musím smát, to ukáže až praxe a neviděl bych to tak tragicky jako u toho polomotoru HTP kde se pálí olej a vyvolává to pak následně všechny ty problémy.
o 16.09.2010, 14:12 | Proffesor_W
16.09.2010, 14:04 | Tuner#2 - ty Jehovisto! prece bys do te svoji skodovky nedal 3 valec???
o 16.09.2010, 14:13 | Milhauzz
Ale vono to TSI je 4 hrnek ne? Vždyť to není HTP s turbem :)
o 16.09.2010, 14:18 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-16 14:33:47
Proffesor_W: Ani jeden není 3 hrnek, ale jak 1,2TSI, tak 1,4TFSI jsou 4 válce, první jen s turbem, druhý turbo/kompresor. V tom odkazu právě píšou jak je to krásně kultivovanej motor narozdíl od HTP a nebo chrochtající TDI.
o 16.09.2010, 14:20 | Rustapha-659
Proffesa_W: TSI už má zase standartní počet hrnků... :o)
(Jah bLESS!)
o 16.09.2010, 14:23 | Proffesor_W
aha , no jo no, asi to na mne melo neblahy vliv ta era HTPpp
o 16.09.2010, 14:26 | assassin
tuner: spis ta 1,4 je i ve verzi kompresor+turbo, ta zakladni 1,4tsi je jen s turbem.. jestli se nepletu... skodofka me nak moc nebere:)
o 16.09.2010, 14:29 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-16 14:42:50
assassin: JJ ta méně výkoná verze je jen s turbem, ale nebudem přece troškařit :-) Ono stejně to byl spíš takový JOKE moc se mě do foukaného motoru nechce, takže časem nějaká 1,4 Swift, nebo i 1,4 16V, ale všechno to jsou jen vize a zbírám zkušenosti od lidí co to už mají hlavně na závodech.
o 16.09.2010, 14:31 | Rustapha-659
:O) Já se na ten motůrek docela těšim...myslím že to nebude zas takovej průser a až pošlu za nějakej ten rok černošku do světa,tak pokud to nebude jinak a nebudu z důvodů hmotné(a jiné) nouze shánět obří 100 let starý kombi za 20t kvůli dvojkočárku...klidně bych to pod kapotou snes´ :o) (teda asi ne v Octě..,ale něčem kompaktnějším)
o 16.09.2010, 14:34 | assassin
tuner: no nevim, to mi prijde skoda, nacpat tam nakej moderni motor... to bych radsi zacal nakou jinou stavbu... :)
o 16.09.2010, 14:37 | Milhauzz
Rustapha: Mno, za pár let se ale už nebudeme scházet na tomhle fóru, abysme si řekli, jak to nakonec jezdí, protože když vidím kam jde vývoj ozvučení, autorádio je vlastně celek palubní desky, repráky u prdele (OII) nebo pod sedačkou (BMW). Nebude tam co dělat, nebo jen s velkou nechutí.
o 16.09.2010, 14:43 | Tuner#2 | Upraveno: 2010-09-16 14:57:06
assassin: Uvidíme, teď mám na pár let vystaráno se stavbou domu ;-)
o 16.09.2010, 14:44 | Rustapha-659
Milhauzz: z toho jde hrůza...nech toho.. :oD ale máš bohužel pravdu..ještě nakonec budem vzpomínat,že jsme zažili dobu,kdy auta byly auta a dalo se na nich kutit... :o) a ne nějaký unifikovaný transportní kapsle..

foto k příspěvku  od Rustapha-659

o 16.09.2010, 14:50 | tappaja
A to tu jeste nebyl N.P. s 1.4, se kterou jezdil za 19!!!

Mati mela 1.2 HTP a najeli 100tis bez jedinyho problemu, s prumernou spotrenou 6,7.

1.2T neni HTP!!!! Neni to trivalec!!!
o 16.09.2010, 15:03 | Prady2
Jel v tom už někdo z přítomných? Protože jinak je to tlachání kolem a kolem a k ničemu se tu nedostanete... V Yetině to už nějakej ten pátek funguje, neni to žádná hitparáda, ale funguje a to je hlavní... S timhle motorem jsem jel v Golfu a vůbec to neni špatný, jak spotřebou, tak výkonem.
o 16.09.2010, 15:25 | Rustapha-659
Prady2: Svez jsem se akorát s předváděčkou FII. takže o delším testování nemůže být řeč,ale první dojmy pozitivní... :o)
o 16.09.2010, 15:26 | Tarrance
Vždycky mě pobaví článek kolem 1,2HTP a vždycky se někdo najde, kdo nechápe, že to není dálniční hltač kilometrů, ale vesnický auto.
S oslem taky nepojedete Velkou Pardubickou a nedáte mu tam na prdel, protože prostě nejede jako plemennej hřebec. ;-)
Až lidem dojde, že si maj kupovat auta podle toho, na co je budou využívat, tak ubude i nesmyslnejch příspěvků.
o 16.09.2010, 15:35 | Tichy
Nevim proc vsichni nepockate na Nisma. Ten uz s 1.2T Octavii ma nalitano nescetne kilometru a na servise ji mel uz minimalne stokrat...A to vsechno stihnul, jeste nez Skodovka vubec zacala uvazovat o montazi.
o 16.09.2010, 15:39 | Midnite
Tichy: OT, ale kdyby si věděl o autech aspoň tolik co Nismo a nepsal sra*ky
o 16.09.2010, 15:50 | Milhauzz
Nu, psal sem si kámošem, co tohle má už nějakej čas jako služebáka. Celkem si to vychvaluje, je to tichý, svižný a bere mu to kolem 7mi litrů. Znám ho a vím že není žádnej závodník. Ale prej když naložil další 3 chlapy a jeli na chatu, nestačil se divit. Rafička od benzínu šla dolů jak minutová ručička, boužel směrem opačným.
o 16.09.2010, 15:52 | Nismo.Power
já proti tomu nic nemám, okta je sice pekáč ale je to výbornej tah na konkurenci který prostě relativně "velký" auto s motorem kterej má tak levnou pojistku nemá..... 1.4tsi taky neni nejhorší tak proč ne tohle..... akorát pochybuju o životnosti větší jak 150-200 tis.... prostě hnát malej obsah do "velkýho" výkonu neni dobrý řešení......
o 16.09.2010, 15:52 | 323Marty | Upraveno: 2010-09-16 16:06:14
Sám nejsem velkej fanda VW Group, ale jezdil sem s timhle motorem ve Fabii Combi a nebylo mu moc co vytknout v rámci toho, pro co jsou tyhle auta stvořený. Sem na tom stejně jako Pavel, jen mám lehčí nohu a lepší motorizace :o) - s mazdou dvoulitrem sem jezdil za 9 a s bmw třílitrem jezdim za 9,5. Jenže srovnávat 530i s Fabií 1,2TSI by byla volovina. Podle mě je ten motor dobrej a pokud se o něj bude majitel správně starat, nevidim důvod, proč by neměl něco vydržet. Je jasný, že magoři ve služebních autech s nim asi nebudou jezdit za 6L, ale normální taťka s rodinou, kterej to bude mít na občasné pohodlné z A do B s autem nebude mít problém ani s výkonem ani se spotřebou.
o 16.09.2010, 16:15 | Midnite
nebo si také budou myslet že maj turbo tak mohou závodit a za chvíli je sežere servis, neb nebudou šetřit turbo a hned vypínat motor atd atd...
o 16.09.2010, 16:20 | Lu82
o tom kdo tady pise ze 1.2 tsi je spatnej motor tak nevi co mluvi, pres pul roku sem pro skodovku tydle motory zajizdel stridave yeti a octavia kombi jak manual tak s dsg, to auto nema problem se dostat na 190, motor se chova kultivovane a kdyby clovek nevedel ze ridi 1.2 tsi tak by to ani nerekl ze je to 1.2 a to vetsina testovanych kousku mela za sebou pres 150 000km nabehano a bez problemu. Jinak 1.2 TSI sou tak zadane ze se nestihaj vyrabet davaj se do skoro do vseho Yeti,octavia,roomster,fabia,golf,polo,touran atd.
o 16.09.2010, 16:21 | Lu82
jo a spotreba do 6litru u Yetiho kdyz snim clovek jezdi predpisove
o 16.09.2010, 16:26 | clown
AUGI .. Michale, po praglu moje OII 77kw bere i vic nez 10 :o))) je to jen o ucpanosti a 150 rozjezdum v hodine
o 16.09.2010, 16:47 | Tichy | Upraveno: 2010-09-16 17:03:19
Midnite: a ty si kdo, vedma? Ja jen, ze dokazem z jedny vety usoudit, jaky mam znalosti. Navic ten post na Nisma, byla samozrejme legrace a kdyby mu to nejak opravdu vadilo, urcite by se ozval sam.
o 16.09.2010, 17:08 | Augi | Upraveno: 2010-09-16 17:21:55
clown: jasný, chápu, ale přece podle toho nemůžeme hodnotit spotřebu auta, ne? :-) Já taky nikomu necpu, že s přefouknutým 2.0TDI jezdím do práce za 4.0, protože je hustej provoz a jedu si klidnejch 80-90, takže vlastně ani větší spotřebu udělat nelze...

Ale stejně mě baví to, že mi nikdo nevěří :-D
o 16.09.2010, 17:13 | Dudelina
Já v tomto motoru nevidím taky problém. Skoro bych řekl, že to je cesta kudy se vydat do budoucna... něco 1,5T s kolem 85kW, pěkným průběhem krouťáku a spotřebou kolem 7 a myslím, že by začal odliv od nafty.

Jestli Lu82 mluví pravdu, tak už nemusíme diskutovat o tom, že 100tkm a dost :)
o 16.09.2010, 17:21 | schwaboid
Za dva, za tři roky budou dávat do RS 0,7 twin turbo a to bude mazec, levný povinný a spotřeba, když to nehoníš do dvou a půl :-)
o 16.09.2010, 17:39 | P3RF3KT
tak koukam ze tady to je zas dizkuse o nicem :-D az s tim tady nekdo bude 3 roky jezdit pak se muzeme o necem bavit. Jinak proc by to nefungovalo? když fungovala 1,4ka s turbem o 55kw v jednickovy fobce tak nevidim jediny duvod proc by nefungovalo tohle. Meli sme ted na dovolenou tuhle fobku v combiku pucenou a bylo s tim prima pojezdeni. Byli sme nalozeny tak nehorazne ze vic uz to neslo + k tomu 5 lidi a nemela problem do jakyhokoli kopce prijemne zrychlovat. Znamy co jim patří uz s ni najezdili x tisic km a nikdy zadny problem takže bych nevidel duvod proc by tohle 1,2 TSI nemelo šlapat..
o 16.09.2010, 17:57 | Proffesor_W
ja bych to 1.2cosi chtel jedine v Audi Q7, v nicem mensim bych to nechtel, jeste bych se zabil :S
o 16.09.2010, 18:20 | JB
já mám 1,4 TSI golf, teď od července běží třetí rok, najeto cca 60000 a jsem spokojen - žádné problémy, nic. Pravda je, že měním olej ne podle toho, co chtějí oni, ale každých 15 tis. km. Jinak spotřeba - teď jsem v Mnichově, po cestě z Náchoda semka spotřeba 7,5 litrů. Do Hradce po okresce, pak dálnice dle gps 137 kmh a od hranice 180-220 pro radost a relaxaci.
o 16.09.2010, 18:39 | Losky
V práci máme Yetiho 1.2 TSi a jezdí se s tím převážně couračky. Po Škodovce, město a sem tam pár km po okreskách a kombinová se motá okolo 10L. Ale je to převážně město a crcačky v řádu pár km a STOP. Pak za hodku zase pár km a STOP. Nafta by jezdila tak asi za 7L. Ale odšťuch to má docela solidní na ty velká kola a i tu káru
o 16.09.2010, 18:47 | PAVELK
P3RF3KT:co to píšeš za kraviny ... když fungovala 1,4ka s turbem o 55kw v jednickovy fobce ... 1,4 v turbu v 1 fabii nikdy nebyla, byl to pouze 16ventil.
o 16.09.2010, 19:27 | Shr3k
Né že bych byl škodofil, takový auto jsem nikdy neměl, ale pánové pochybovači zapomínají, že motor se opotřebovává především třením (vykonanými cykly), proto se tak často generálkují motory v motorkách, formulích a třeba i v těch vysokootáčkových Hondách, BMW atp.

Pokud vhodně dimenzujete konstrukci motoru, přeplňování není na závadu ani na úkor snížené životnosti. Stačí si vzpomenout na turboéru v F1 a odkud BMW brali litinové bloky... 1.2 a 1.4 TSI jsou pokud vím motory přímo konstruované pro přeplňování (bez atmosférických verzí) a jejich konstrukce tomu odpovídá (1.2 TSI ovšem neni dělaná na žádné hardcore přeplňování má jen ocelové vložky v hliníkovém bloku, na rozdíl od 1.4 TSI, která má litinový blok).
o 16.09.2010, 22:02 | Luke_288
jen k tý spotřebě haťapky- jel jsem s ní párkrát, nad 10 jde bez problémů po městě když jí stojím na krku, ale když jsem se ve dvou snažil tak jsem na trase 90km dlouhé udělal spotřebu asi 5,7l/100km. ano, držel jsem rychlostní limit 90km/h a pochopil jak se chovat k plynovýmu pedálu.
1,2TSI má segra ve fabce a do města naprosto bez problémů, jede to docela hezky. výdrž si netroufám odhadovat.
o 16.09.2010, 23:05 | MATTESS
PAVELK: leda by P3RF3KT myslel ten tříválcový traktor.
o 16.09.2010, 23:35 | Freerider
Hergot, to je zase flame.

Fabia HTP 47kW - prostě je to auto na normální ježdění do práce - používají to naši a jsou spokojení - mají kombíka, naložej a odvezou co potřebujou, jezdí to okolo 7 litrů. Táta není závodník, stačí to.
OII 1.9 TDI 77 kW - mám já od nova, najeto 35 tis za půl roku - spotřeba okolo 5 litrů. Kolega to samý - OII 1.7 TDI 77 kW - najeto 180 tis. vše původní, žádný problém, spotřeba furt 5,5 l.
1.2 TSI - jede to moc pěkně, ve Fabii paráda - jel jsem s tím párkrát - mají to kolegové v bance jako služebáky.
Fabia 1,4 TDi 59kW - traktor jako prase, ale s docela příjemným odpichem - jede to obstojně, nežere to - najel jsem s tím cca 80 tis. km - předtím to mělo asi 50 tis. - neměnilo se na tom nic, kromě nějakýho čidla.

Omega 2.0 16V, 2.5 V6, 3.0 V6, 3.2 V6, 2.5 TD - auta spolehlivý, nebylo na tom nic závažnýho, spotřeba okolo 9 litrů všechno (možná ta nafta 8). Ale žádný vzor spolehlivosti to není - okolo V6 motorů musíš chodit po špičkách - není v žádném případě nesmrtelný, naopak jeho smrt může být docela rychlá (vlastní zkušenost za 40 tis.)

15 let starej V6 je potenciální zdroj velkých problémů - mám 3 (a k tomu OII), tak možná trochu vím, o čem mluvím :o))
o 17.09.2010, 06:14 | filip146
to PAVELK--P3RF3KT určitě myslel v naftě...
o 17.09.2010, 06:59 | PAVELK
filip146:to jedině ale tam je zas 3 válec :-)
o 17.09.2010, 07:02 | P3RF3KT
no šak myslim diesel, nemyslel sem ted jaky palivo ale to ze malej obsah tlacenej turbem fungoval a nevidim duvod proc by nemel fungovat tenhle benzinovej
o 17.09.2010, 07:45 | Arnie_one | Upraveno: 2010-09-17 08:00:02
Freerider:

Nevim jestli se proad nedivate na MV6 ta zrala olej, tusim na 10000tis 1,5L oleje (primo v manualu) moc chvaly na tenhle motor sem nikdy neslysel.
Verim, ze V6 z dobrym servisem vydrzi bez nejmensiho problemu 500tis km. Mozna je to taky tim, ze proste menim olej 2x za rok vzdy po 7-8tis. + vsechny filtry.

Nejzakladnejsi fakt je jednoduchej. Dle myho vydrzi kazdej motor i 1,2TSI, kdyz s tim lidi neprasej zbytecne, ten motor nepretaci, nelikvidujou a davaj tomu proste co je potreba.
o 17.09.2010, 08:03 | vypuk
Motory jsou jako lidi - něco potřebují, a když dostanou to správné ve správný čas a ve správném množství - odmění se "vděčností"... jen u těch motorů je to vidět hned... ;)
o 17.09.2010, 11:05 | Arnie_one
vypuk:

Nemas pravdu, me kdyz da nekdo najist, poradnyho jidla, treba Svíčková s brusinkama a šlehačkou, tu vděčnost projevuji okamžitě :)

Ale jinak souhlasím.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4035 sekund.