Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > fake?

 o Navštíveno 996x o
o 08.09.2010, 21:24 | Lukaash


o 08.09.2010, 21:32 | Skid-TDI
kokoti.
o 08.09.2010, 21:36 | Dusheck
mazec :D pak ty auta maj neco vydrzet kdyz zamerne snizej jejich kvalitu :-D
o 08.09.2010, 21:36 | Knightey-
To ze je v necem lepsi bych asi i veril ale ze by to meli nejak hooodne naschval kurvit atp?
A s tou Fabii v 2014, nevim to se mi uz nezda, ale jak jde o prachy je mozny vse...
Kezby se Skodovka nejak trhla od VW :D Uz nejakou tu technologii ma, tak by se mohla udrzet v klidu sama sebe :)
o 08.09.2010, 22:14 | Woko_O
ten sef musi bejt naprostej kokot kdyz tohle rekne..
o 08.09.2010, 22:32 | Kesam
čurani.
o 08.09.2010, 22:44 | Milhauzz | Upraveno: 2010-09-08 22:57:09
Heh, já myslím, že se Škodovka od VW jen tak netrhne. Osobně si myslím, že kdyby nebylo VW, tak dodneska Škodovka chrlí Felicie v několikáté generaci.
o 08.09.2010, 22:49 | .mycTD
ze jim to furt zerete...

kazdopadne pokud koncern potrebuje konkurenta k autum typu Logan, tak to zrejme nebude resit osizenim Pola, ze ano ;-)
o 08.09.2010, 23:00 | Nismo.Power
jenže u VW opravdu je tahle politika takže tenhle článěk se rozhodně zakládá na pravdě..... audi aplikuje věci jako první a má dovoleno nejvíc, VW je mainstream , škoda je nejmíň a seat je kdesi mezi VW a škodovkou a je spíš do sportovna laděnej a vždycky byl...

novej superb je na prd už jen proto že mu koncern zakázal použití adaptabilních tlumičů , jinak tam měly bejt ale nemůžou díky zákazu...a takovejch věcí tam je vícero....

netož pokud se to přežene s kvalitou auta tak je jasný že se to VW líbit nebude


a jinak s tim souhlasim.... passat je opravdu křáp na nTou... super je sice hnusnej jak cip podle mýho ale to auto je velice příjemný a dobře udělaný.... když pominu ten vzhled tak já ho rozhodně řadim mnohem vejš 5er bmw už jen proto že sem tak rok dva zpátky měl možnost hned po sobě si ty dvě auta srovnat a projet a opravdu 5er je proti tomu fakt nic moc což ona ostatně je tak i tak....
o 09.09.2010, 00:12 | kozlustechnykus
Ono je taky verejny tajemstvi, ze Superb vypada, tak jak vypada diky zasahu "z hury". O tom, ze si Skoda nesmi jen tak sahnout do regalu pro techniku a technologii snad nikdo nepochybuje.
o 09.09.2010, 00:17 | ebeerman
Někde jsem teď četl, že nová Fabia má mít podvozkovou platformu atd. od Suzuki , co by novýho partnera koncernu.)
o 09.09.2010, 07:32 | imax
Konecne bude mit i Fabie poradnej podvozek :) ... mne so toto taky nelibi, podle mne by mneli kvalitu skodovek nechat tak jak je a radej vylepsit novou generaci VW a ne znizovat kvalitu!
o 09.09.2010, 08:03 | Milhauzz
Stejně je to celý prostě blbý, když jeden nařizuje druhýmu, aby snížil kvalitu. To že je Passat krám (zkušenosti plynou od známého, co má novýho passata a dneska tvrdí, že udělal největší chybu v životě), to má VW blbý a dvojkovej SuperB jim asi bude trnem v oku. Nějak mě to chování připomíná situaci, když se začtu do historických článků, jak Moskva diktovala, co se u nás bude vyrábět nebo ne. Hm, doba je zlá ...
o 09.09.2010, 08:06 | Pekys
Němec vždycky byl a bude debil. Místo aby se zamysleli, proč ty jejich sráči montovaný kdesi maj pochybnou kvalitu, tak radši ořežou ostatní.
o 09.09.2010, 09:28 | .mycTD
podle obchodnich vysledku mi neprijde, ze by zrovna nemec byl debil.
pokud jim chybi low-end produkt, proti rumunsko-asijske konkurenci, tak je jasne, ze ho bude zajistovat skoda, bo je to proste jeji ukol v ramci koncernu. To, ze v soucasne dobe stoji MB na (na nase pomery) vyssi tride Sup2, O2, to je sice jejich plus, ale rozhodne nemohli doufat, ze to bude trvat vecne.

Pokud nekdo veri, ze je v dnesnim automotive business prostor pro nejakou jesitnost, tak je blazen. Koneckoncu ty prachy stejne vsechny skonci ve wolfburgu.

o 09.09.2010, 09:50 | Milhauzz
Nu, jak píše .mycTD ... je to bussines, nic jinýho.
o 09.09.2010, 11:26 | Syrup | Upraveno: 2010-09-09 11:39:05
jebat, jeste ze si skodovku NIKDY nekoupim!!
o 09.09.2010, 14:19 | Veva
ach jo :-(
všechno tu jde do prdele
o 09.09.2010, 14:53 | DaveF
VW jako vlastník má právo do toho škodovce kecat a neuděláme s tím nic.
Na druhou stranu, kdyby to přehnali tak někdo kdo se teď rozhodoval mezi Superbem a Passatem, tak by si potom třeba koupil něco od konkurence, protože VW bude drahej a Škodovka zas už moc nekvalitní.
Ale je logický, že 4 hlavní koncernový značky nemůžou vyrábět totožný auta.
o 09.09.2010, 16:15 | JP
Pekys: Do koncernu nevidim, ale mam teorii že to je právě tim, že ty jejich "sráči montovaný kdesi" maj ty nejnovější a nevyzkoušený prvky... zezačátku se to sype, během pár let to na Audi a VW vyladěj aby to tak nějak spolehlivě fungovalo, jenže pak už je to zastaralý tak to vyměněj za něco novějšího a to starý co už je vyzkoušený šoupnou škodovce, na který to pak funguje líp než kdysi na Audi. Z tohohle pohledu musí bejt třeba nový RS od Audi skoro sebevražda:D
o 10.09.2010, 10:52 | kamil306
RS se dělá vždy až před uvedením nové generace, takže je na pozici té škodovky, jak jsi popsal:-)
Ale je svým způsobem ujetý, čekám 4roky na RS, když po celou tuhle dobu ta kastle už jezdí a pak mám utratit 3mega, aby za půl roku už jezdila nová kastle i když se slabejma motorama..
o 10.09.2010, 15:08 | zipp
JP: vymyšlený to máš hezky, ale řekl bych, že to moc blízko k realitě nemá :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3184 sekund.