Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Fiatí 1.9JTD

 o Navštíveno 905x o
o 07.09.2010, 14:50 | Kounect
Ahoj, prosím o komentáře k motoru 1.9JTD od Fiatu, konkrétní případ třeba v ošklivých Multiplách, na co koukat, dávat pozor, nějaké klady, zápory, osobní zkušenosti? Díky moc za info.

P.S. Eventuelně i s právě ošklivou Multiplou, nějaké zkušenosti? Možná to budu shánět do rodiny, tak vzhled nechme stranou a bavme se o technických záležitostech :o)))


o 07.09.2010, 15:04 | Nismo.Power
bože sežen si radši nějakej SAG (sharan/alhambra/galaxy) než tenhle zjev kterej se beztak sesype ....
SAG taky neni výhra ale proti tomu co píšeš je to zlatý auto...
o 07.09.2010, 16:35 | JP
1.9JTD v Multiple má typický problémy každýho common rail dieselu, tzn. vstřiky, turbo apod.. Jinak je to auto spolehlivý. Nismo plácá kraviny, Sharan/Alhambra/Galaxy je dokonce i podle německejch tabulek ve spolehlivosti daleko za Multiplou. Jestli nemáš problém s tim jak to auto vypadá (a vypadá tak proto, že je 4m dlouhý, takže s nim neni takovej problém zaparkovat), tak bych se toho nebál, minimálně v rámci toho co za ty peníze koupíš jinde.
o 07.09.2010, 18:28 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
JTD jsou dobry motory
multipla ma pres osklivej vzhled slusny jizdni vlastnosti, necekal jsem moc ale byl jsem prekvapen

multipla je omyl vyroby ale pokud se Ti libi proc ne .-)
o 07.09.2010, 19:44 | JP | Upraveno: 2010-09-07 19:59:45
Já trvám na tom, že Multipla neni omyl výroby:D. Ano, než přišly nový Peugeoty, bylo to asi nejvošklivější auto co kdy kdo vyrobil, ale to proto, že cílem bylo vyrobit bez větších kompromisů co nejkompaktnější auto do města pro víc lidí. A to splnili do puntíku - Multipla má necelý 4 metry, což znamená, že je třeba o 20cm kratší, než třídveřovej Civic ze stejný doby (zároveň je pro 6 lidí a má skoro 2x větší kufr), nebo přibližně stejně dlouhá jako jedničková Fabie.
o 07.09.2010, 20:34 | fredy
já mám s JTD dobré zkušenosti a jediné co odešlo byla váha vzduchu
o 07.09.2010, 21:16 | walish
tak tak,vůbec se toho neboj,1:9JTD je super motor,držák,jediné,co občas odejde je váha vzduchu,ale to je tak 2x za celou životnost motoru,takže směle do toho.

Nismo opět nezklamal:D bohužel,dneska je to názor docela mimo.
o 07.09.2010, 21:52 | El_Vita
nismo ty jsi .... out jako škoda 120 ve 22. století :-)

Kounect: Najdi si na netu Multipla fórum, tam se dozvíš nejvíc.

JTD jsou opravdu dobré motory. Nemívají žádné chronické závady. Sám jsem měl JTD 77 kw a teď mám JTDm 16V 103KW a měnil jen spotřební věci, jako olej, filtry a rozvody.
o 08.09.2010, 09:26 | Drtič
Do multiply se dává 77 kw, ne? Jestli ano, tak je to absolutně spolehlivej motor, který to auto přežije
o 08.09.2010, 11:23 | War
Multipla po faceliftu nevypadá tak špatně
o 08.09.2010, 11:28 | Losky
Zdárec, taky pokukuju po JTD, konkrétně po Stilu MW. Jsou za pěkné peníze. Mám teď Fabii 1.9 Tdi a rád byh něco míň okoukanýho a v podobné výbavě a Stilo vypadá podle cen a tak nějak nejlíp. Konkrétně mě zajímá motor 88kw. Jak je to se spotřebou atd? PD jezdím tak nějak víceméně předpisově, ale spíš dupnu na podlahu, předjedu a zase se zařadím a jezdím mezi 4,7-6L. Tak bych byl rád, kdyby to jezdilo s podobným apetitem. Příští rok budu dojíždět do práce denně 100km, tak přemýšlím jestli si nechat tuhle mojí potvoru z roku 2005 a nebo koupit stejný ročník Stilo
o 08.09.2010, 11:32 | walish
Losky: [ Link ] ;)
o 08.09.2010, 11:38 | Losky
walish: Pěknej kousek a bílou můžu, ale ty km se na fiata bojím. To moje má nalítáno 211tis. km, komplet servisované a se serviskou, jsem druhý majitel, koupeno přes servis Škoda a s těma km to nikdo prostě nechce. A to to má sport interiér, abs, asr, 4x el. okna, klima, cd, pc atd atd:(((
o 08.09.2010, 11:41 | El_Vita
250 tady má snad každé druhé auto v reálu najeté se stářím cca 8 let. Jen všichni věří tachometru ... :-)
o 08.09.2010, 11:57 | Losky
nevím, určo po 6ti letech provozu není problém najít auto, co má mezi 120-140tis km. Já jezdím normálně a ročně to mám lehce přes 20tis. Záleží kdo a kam jezdí. Tu svou potvůrku jsem prodával za 140tis v kombíku, elegance, alu atd a serviska vedena do minulého července, kdy jsem auto koupil já a každý zavolal a když jsem řekl, že to má 200tis za sebou, tak děkujeme a naschledanou. Ti trubci radši koupí auto ze 150tis bez servisky a dovezené z Německa za cenu, která je nižší než u aut tady za ČR. Takže asi tak
o 08.09.2010, 12:05 | fredy
tak u Stilla bych se bál výměny žárovky v přední lampě, pokud tam bude velkej motor, tak se nevyhneš demontáži a ted nevím jestli to bylo platníku nebo nárazníku. :D Ono teda aji v tom Puntu II s 1,9JTD když se mění pžárovka tak je to porad, n a první výměnu muselo auto do servisu a koukat jak to dělají :D
o 08.09.2010, 14:41 | Losky
takže asi s autama celkem spokojenost. Já měl fiaty 4. 2x Uno, Punto a Tipo. Una a Punto ok, jen na zadku se často měnily silentbloky. Tipo 1.7D totální křáp. V té době asi 6ti leté a tam snad odešlo vše kromě motoru. Ale prý mělo natočeno přes 300tis km. Já ho kupoval se 100tis:)

o 08.09.2010, 22:32 | Dudelina
U Stila 1,9 JTD jde žárovka měnit rukou - blbě, ale jde :)
o 09.09.2010, 09:42 | Kounect
Oukej, všem děkuju za info :o)
o 09.09.2010, 18:46 | Piskoteek
Bratr ma na meřeně JTD cca 600tis. a krom oleje,rozvodu,vahy vzduchu,spojky po těch km tak jen naftu a jezdí...Nebál bych se vubec tohoto motoru jen když bys tomu dál "čípek" tak se připrav na spojku pokud nebyla dělaná. A když bys ju dělal nedávat nějakou sračku,radši připlatit.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3402 sekund.