Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > antikorozní ochrana dutin a podvozku

 o Navštíveno 3190x o
o 05.09.2010, 12:10 | T0M
Zdravim, máte někdo zkušenosti co použít? na podvozek jsem slyšel chválu na Dinitrol, nevim ale jaký ozn. asi ale 479? nebo nevyzná se v tom někdo? Na dutiny váham jestli resistyn nebo taky něco od Dinitrolu. Předem děkuji za rady


o 05.09.2010, 12:50 | Piskoteek
na podlahu daval už otec za let šháde gumoasfalt a nekterý co svařoval potkávam i dnes..
o 05.09.2010, 12:56 | ruffrider
o 05.09.2010, 15:05 | T0M
tak co jsem se zatím dočetl tak ten Tlumex bude snad OK, ještě jsem koukal teda na Body 930, nebo 910? ale asi to bude na jedno brdo.
o 05.09.2010, 16:48 | Knightey-
Dobry je od HB Body takovy ten struk primo urceny na podvozky.
Na dutiny taky dela firma HB Body i tekuty vosk, ktery se strika stejnou pistoli jako ten struk.
o 05.09.2010, 19:33 | Kesam
Dutiny tekutej vosk od Rezistin ML a na podlahu rezistin CAR dávám já a dával i fotřík na fiestu od té doby co vyjela z továrny a spodek jak 2 roky staré auto a táhne jí na 15 :-)))
o 05.09.2010, 19:52 | T0M
ok, ten resistin ML byl i můj první favorit, takže ho asi použiju, na podlahu bude buď Body 950, nebo ten resistin car teda, děkuji za rady
o 06.09.2010, 11:24 | War
pochopil jsem správně, že to tam dáváte periodicky před zimní sezónou nebo je to jednorázová záležitost?
o 06.09.2010, 11:34 | Tuner#2
Dutiny určitě Rezistin Ml a ideálně když je venku 30°C+ krásně to vyvzlíná až do sloupků a opakovat 2 - 4roky podle typu auta.

Na spodek tlumex plast, některé Body časem ztvrdne a praská, to tlumex nedělá, ale zas je lepivější a trochu se "smejvá" = je dobré ho na náročných místech obnovovat opět po cca. 2 - 4 letech dle užívání auta.
o 06.09.2010, 20:22 | Bulík
Připojuji se k Tunerovi a co se týká vzlínání tak já osobně mám velmi dobrou zkušenost s hydraulickým olejem nebo přípravkem Konkor 103.
Tento se používá na konzervaci jeřabnických ocelových lan a jeho vzlínavost zaručí,že se tento konzervátor dostane i dovnitř na ten nejposlednější drátek,kterým je lano spleteno.
Kanystr 10 litrů stojí nějakých bratru 7 stováků.Což je láce a uděláš z toho dutiny celý čtvrti motoristů.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5329 sekund.