
Navštíveno 3189x


05.09.2010, 12:10 |
T0M Zdravim, máte někdo zkušenosti co použít? na podvozek jsem slyšel chválu na Dinitrol, nevim ale jaký ozn. asi ale 479? nebo nevyzná se v tom někdo? Na dutiny váham jestli resistyn nebo taky něco od Dinitrolu. Předem děkuji za rady
na podlahu daval už otec za let šháde gumoasfalt a nekterý co svařoval potkávam i dnes..

05.09.2010, 15:05 |
T0M tak co jsem se zatím dočetl tak ten Tlumex bude snad OK, ještě jsem koukal teda na Body 930, nebo 910? ale asi to bude na jedno brdo.
Dobry je od HB Body takovy ten struk primo urceny na podvozky.
Na dutiny taky dela firma HB Body i tekuty vosk, ktery se strika stejnou pistoli jako ten struk.

05.09.2010, 19:33 |
Kesam Dutiny tekutej vosk od Rezistin ML a na podlahu rezistin CAR dávám já a dával i fotřík na fiestu od té doby co vyjela z továrny a spodek jak 2 roky staré auto a táhne jí na 15 :-)))

05.09.2010, 19:52 |
T0M ok, ten resistin ML byl i můj první favorit, takže ho asi použiju, na podlahu bude buď Body 950, nebo ten resistin car teda, děkuji za rady

06.09.2010, 11:24 |
War pochopil jsem správně, že to tam dáváte periodicky před zimní sezónou nebo je to jednorázová záležitost?
Dutiny určitě Rezistin Ml a ideálně když je venku 30°C+ krásně to vyvzlíná až do sloupků a opakovat 2 - 4roky podle typu auta.
Na spodek tlumex plast, některé Body časem ztvrdne a praská, to tlumex nedělá, ale zas je lepivější a trochu se "smejvá" = je dobré ho na náročných místech obnovovat opět po cca. 2 - 4 letech dle užívání auta.

06.09.2010, 20:22 |
Bulík Připojuji se k Tunerovi a co se týká vzlínání tak já osobně mám velmi dobrou zkušenost s hydraulickým olejem nebo přípravkem Konkor 103.
Tento se používá na konzervaci jeřabnických ocelových lan a jeho vzlínavost zaručí,že se tento konzervátor dostane i dovnitř na ten nejposlednější drátek,kterým je lano spleteno.
Kanystr 10 litrů stojí nějakých bratru 7 stováků.Což je láce a uděláš z toho dutiny celý čtvrti motoristů.