
Navštíveno 3370x


28.08.2010, 18:11 |
jzxr potřebuju menší auto (budu jezdit převážně sám) na delší trasy cca 280km denně, 50% jízdy mimo obec, 50% dálnice, co by jste doporučili? podmínkou diesel a aby to auto dobře svítilo (z tohoto důvodu nejspíš odpadá můj favorit Toledo TDi- tragédie když člověk v noci hledá silnici) a spotřeba co nejmenší, tzn. ideálně do 5L/100km. No a aby to byl trochu držák kterej něco vydrží. Cenově do 100000Kč. Můj tip je P206 Hdi (1.4 nebo 1.9?), Golf III TDi nebo Ibiza II TDi? Díky za tipy, nejlépe osobní zkušenosti.
koukni se i třeba po nějakém lpg...

28.08.2010, 18:20 |
jzxr mno lpg bych mohl ev. dát do svýho mazla který je jinak na takový dálky naprosto nevhodný-co se týče spotřeby, jinak naprostá spokojenost a luxus- Galant V6 :) ale moc tomu nevěřím že bych si pomohl takže spíš určitě diesel...
co třeba yaris 1.0 VVTi? spotřeba stejná,ale benzín levnější :)

28.08.2010, 18:28 |
kuja Co Mitsubishi Colt 1.1, 1.3? Myslim posledni generaci Z30, nesere se to, benziny zerou v prumeru od 5,0 do 6,5. Nekrade se :)

28.08.2010, 18:28 |
jzxr pánaboha píšu diesel a doporučujete mě lpg a benzín:)

28.08.2010, 18:29 |
jzxr ježkovy voči psal jsem do 5L, ne od 5 do 6,5 mě asi vodvezou
renault megane 1.5 dci... sice není malý ale jinak by vyhovoval

28.08.2010, 18:42 |
kuja jzxr: Nepo*er se....Colta delaj i v nafte....ale tech je k sehnani podstatne min.....A jestli ti to bude zrat o 0,5 nebo 1L vic by treba, pro me osobne, nehralo vubec roli....i pri tom najezdu co uvadis....
[ Link ] tak trošku letadlo, jede super, spotřeba 4,5 ale nevím, kolik za něj chce :-)
každopádně můžu potvrdit výborný stav auta :-) a pro tvoje požadavky asi NEJ

28.08.2010, 19:14 |
jzxr mishan:jo to by se mě líbilo ale cena bude asi trochu vejš, každopádně na koupi nespěchám tak uvidíme co se vyvrbí:)
tak mu zkus aspon napsat, třeba to nebude zas tak moc :-)
tak na 280km denně bych malé auto rozhodně nechtěl... rovnou bych si nadiktoval automat, tempomat, pořádný křesla, digi klimu a pořádný audio..

28.08.2010, 20:21 |
matik Ahoj, Vím že většina lidí mě pošle do Pr...e Ale s tvými požadavky bych šáhl po oktávce 66kw..

28.08.2010, 20:33 |
jzxr only-one:je to o penězích
matik-octavka by rozhodně v úvahu připadala jenom mě přijde cenově trochu mimo
dotaz:co P206 1.9D 51kW, splňuje mý požadavky na spotřebu a kvalitu?
no hele podle všeho to vypadá na nájezd 70tisíc ročně... rovnou bych volil LPG levnější na provoz není nic.

28.08.2010, 22:57 |
JR jako O_O a uz jsem tu psal i vv jiny debate. Na takovyhle km bych si urcite nebral nic malyho, protoze to bude kurevsky nepohodlny. Ta Koktavka je tak idealni velikost.
dal bych do tvýho mazla LPG, spousta peněz ti zustane, budeš dál živit jen jedno auto a cena na km bude taky hodně v pohodě!
Only_One : přesně tak...
Jen podotknu, že taky vybírám auto (už asi 3 měsíce) a když si sepíšu do síťového grafu pro a proti:-), tak mi vyjde neřešitelná věc.
Na dlouhý cesty (což 280km denně tedy rozhodně je) vybírej auto velké (tedy aspoň jkao MOndeo), protože jednak nabídne vyšší pasivní i aktivní bezpečnost, než nějakej bobek - a pamatuj - že zdraví máš jen jedno - já tyk jezdil pár let 60-80.000km/rok v P306 a Oktávce - výsledek dnes? Zničená záda a kyčelní vazy - tedy z mého pohledu podmínka pro výběr auta na tyto štreky je :
1. velké auto
2. tempomat je nutná a zásdaní podmínka
3. automat
4. pohodlný posez
5. ticho v autě (to nepodceňuj - 280km je doba sezení v autě ccan 4,5 hodiny, pokdu budeš dodržovat limity) a sluch si i hlukem z auta poškodíš razdva, ač se to nezdá
6. aspoňm 6 pytlů, radši 8
Z toho všeho mi nemůže vyjít takový vůz, jakp P206, Polo, Yaris a pod. Vychází mi Mazda 6, Pasát, Mondeo, Avensis, Laguna a další...
A dýzl za 100.000?? Možná, když budeš hodně hledat, tak seženeš hezkou Pežota 406 s 2,0HDI - ata ti splní 90% z toho, co ccheš - mimo spotřebu - ta je 6-6,5.Jinak ostatní ano. A svítí dost slušně (měl jsem ji, tak vím - dnes má už 360.000km :-) A stále jezdí.
Jako Zdeny, ideálně tempomat, alespoň nižší střední třídu a sáhnul bych po nějakým dieslu (aspoň 90hp). Myslím, že i varianta dát do Galanta LPG není k zahození.
Mám podobnej nájezd jako ty a rozhodně bych to nechtěl jezdit v nějakým prckovi se sedačkama dělanejma do města.
jako nade mnou...
malá auta nejsou stavěná na takový druh provozu, mrkni se po něčem, co na tohle stavěné je.
Lezeš na hrušku sklízet jablka...:-)

30.08.2010, 11:15 |
jzxr ok, ukamenovali jste mě argumentama. takže trochu změna: je octavia sdi bo tdi 66kw vhodné auto? je mezi nimi rozdíl ve spotřebě a kvalitě? jedná se mě hlavně o tu spotřebu a aby to auto něco vydrželo, naftu mě nido nezaplatí:)
Mnohem lepší volba bude benzínová Octavie 1.6 74kW + LPG. Ona jen představa vnímat a vstřebávat 280 km denně to drnčení TDI,to je osobní masochismus.....
Když tedy Octavii (o její vhodnosti na sezení v ní 4,5 hod denně já osobně tedy pochybuji, ale prý jsou lidi co jim koncernové sezení vyhovuje, či je dokonce těší, tak budiž) tak asi takhle:
NAFTA:
- velmi vysoká šance, že ji druhý den NEnajdeš u baráku
- zvukový projev v kabině a vnímání projevu spalování mastné směsi při každém šlápnutí na kterýkoli pedál, při držení volantu, řadící páky i při pouhém sezení v té sedačce 4,5 hod denně, to je očistec
- za 100k to bude patrně vylítaná popelnice nebo bývalý taxík a jestli Ti má vydržet třeba 5 let (350tis km), budou to nezanedbatelné investice
- těžký a zbytečně konstrukčně složitý motor/jeho příslušenství
- atd.
BENZÍN:
- o řády menší zájem zlodějů
- v autě i venku je ticho, nic nevibruje a to v něm ani není zabudována záchrana "koncernu" tedy dvouhmotový setrvačník a jiné pokusy o kulturní chod motoru
- za 100k jde pořídit velmi pěkný stav
- nehrozí tolik 3x větší než udávaný nájezd km
- jednoducjý, servisně nenáročný motor, netýkají se ho žádné "servisní legendy" jako váhy, turba a jiné věci
- náklady na provozní údržbu motoru i podvozku menší
- atd.
Jo a k té úžasné rentabilitě dízla:
1.9TDi 66kW : rádoby 5,5 litru ropy/100 (dejme tomu, nesmí převažovat městské strkačky a časté studené starty) : cca 1,63 Kč / km stran PHM
1.6 74 kW benzín : klidně i 10 LPG/100 (a to už je solidní svezení) : 1,30 Kč /km stran PHM
Navíc bude v bazaru ta 1.6 oproti TDi vždy levnější skoro o tolik, na kolik vyjde přestavba na LPG.
Takže absolutně nechápu volbu naftového verglu, potažmo ještě ke všemu TDi, na ty denní, měsíční a roční nájezdy co vyžaduješ, bude to utrpení a ještě to jednoznačně vyjde dráž.....
Mám S60, 2.4T, 200 koní, LPG a spotřeba viz. zde :
[ Link ] sedačky z Volva jsou na dlouhé cesty masakrální a to auto okolo kila taky seženeš. Zlodějina vůbec a servis vyjde obdobně co Okta II. určitě.
Levnější provoz než na LPG, jak Ti tu radí všichni, neseženeš, ale jestli mermomocníš naftu, tak Okta 66kW či Passat B5 81kW.

30.08.2010, 13:41 |
Rudi Pokud ti někdo kvalitně namontuje LPG, pak je možnost jít do toho s 1,6kou( ale osobně bych bral nejmíň 1,8Turbo), já bych tak či tak volil naftu 81kW. Práci nebo nájezd můžeš kdykoliv změnit, auto tak hnedka prodat a neváhat, jestli si ho chvilku nechat, aby se to vůbec vyplatilo apod. Navíc ti nebude rezerva překážet v kufru.
Navíc nevim, jakou má radek zkušenost, ale tydle starý TDIčka vydržej, zajímavý, že sem na 66kW najezdil za 3/4 roku 50tis. Kupováno - nájezd 320tis., prodáno nájezd 370tis., ale váha, turbo apod. mě nikde nepotkalo( možná, když se k tomu chováš, jak máš, tak to vydrží chvilku).
Za 100tis. seženeš už pěknou předface, benzín by byl možná už i po FACE. Nicméně v oktávce bych řešil sedačky bo ty jejich prkna jsou šílený.
Určitě bych se vyhnul ale 406ce HDIčku, sice sem to kámošovi doporučoval, on to i mermomocí chtěl, ale když to teď vidim, nechtěl bych to ani za zlatý prase. Rozvody díly - předražený, typicky francouzský řešení, děkuji, ale nechci. Nicméně jízda luxusní, to jim nelze upřít.
Pokud ale toužíš po malým autě, vyzkoušel bych Audi A3 nebo A4, tam by mohla bejt ta jízda o poznání lepší.

30.08.2010, 14:09 |
JB Zdeny - můj šéf si zničil záda z passatu a teď už mu nepomohlo nic jinýho, než A6 s nějakejma ortopedickejma seslema... a můžu potvrdit, že 1000 km a pohodička. Ještě jestli se můžu optat - proč jsi protikoncernovej? třeba ta A6 3,0 TDI quattro je dobrý auto, nebo ne? a třeba švagr má dvojkovýho supa v 125kw tdi a taky moc pěkný. Já sám taky sním o tom, že bych měl imprezu sti, ale snít se musí... takže...

30.08.2010, 14:37 |
JB ještě jak píše radek613, tak bych radši doporučil 2.0 benzín, je to sice jen 85 kW, ale měl jsem ji před 5 lety služební a bylo to překvapivě dobrý...např. na tipcars je 2,0i combi automat tmavě modrá za 99000 a vypadá dobře.
JB - jestli je dotaz na mě,tak protikoncernově zaujatý nejsem, jen propti lidem, kteří bezhlavě propagují Oktávky proti všemu a všem.
Měl jsem 2x 81kW TDI Kombi a Supa 2,5V a každé z nich dokáže nabídnout hodně muziky za své peníze. Nepíšu hodně muziky za málo peněz, to by nebylo objektivní, protože ti, kdož musí jezdit do servisů, nemaje čas objíéždět garážíky v případě poruchy, mi potvrdí, že servis ŠKoda patří opravdu k tomu dražšímu na našem trhu. Holt, německé auto vyrobené v Čechách, ale počítáno pro Němce s jejich příjmy.
Jinak pohodlí v Oktávii - je to jako se vším - někomu to vyhovuje, ěnkomu ne a někdo je "nucen" se s tím smířit - to byl i můj případ služební Okty (najeto 216tkm za 3 roky - bez jediné poruchy), pak se koupila ještě jedna pro ženu na jěždění do práce (45km každý den tam i zpět) a tudíž v ní jsem já jezdil "bohužel" jen ty dlouhé trasy (dovolené, lyžování, k rodině a td...). Tak po celkem asi 9 letech strávených s oběma Oktávkami bych si troufnul říct, že o jejejich pohodlí vím snad už vše: pro mě to auto není a podepslao se mi na zdravotním stavu. Sedačky jsou tvrdé a navíc nevhodněš tvarované (rozhodně nemají s anatomickou podporou nic společného, to je jen zbožné přání výrobce a prodejce), v autě je trvale a stále hluboký hluk (nízký kmitočet způsobený rezonanncí danou typem pohonu) a naladění podvozku patří mezi tvrdší a to hlavně při přejíždění příčných nerovností.
Nabízek někomu "menší auto alias A3 či A4 je hovadina, protože OKTA = A4=Golf, takže to samé.
Jako běžné auto pro běžné ježdění je Oktávka i s dýzlem jedna z milionu možností, ale není rozhodně nejlepší. STran servisu to popsal Radek.613 beze zbytku, dýzl může a nemusí být nejlepší volbou, a čím více let (/ne km, tím hůře).
Jak říkám já po letech zkušeností s řadou aut, dnes bych si Oktu na delší tratě rozhodně nepořídil. Stačí opravdu sednout do 406, 407, C5, Avensisu, Mazdy 6, MOndea, Superba, Pasáta, A6 a řady jiných - například i mé oblíbené SUbaru :-) a pozná člověk hned, jak můpže vypadat pohodlí. Etalonem pohodlí byly odjakživa franckouzké vozy, ať legendární R25, Xantie, C5, 605,607,406 atd. V 605jsem najel jen asi 25.000km (pak mi ji zrušili nevlastní vinou na dálnici za Prahouú a dovolím si říct, že v dnešních cenách není pohodlnější vozidlo než 605 (dá se koupit kolem 30-40 litrů, ale o stavu psát radši nechci) a to je povozeníčko.
Ještě mě napdá - proč nezkusit nějakou novější Lagunu? Auto velké, pohodlné, bezpečné a nekazící se více, než zbytek konkurence... (kecy o tom, že to je auto na <> už asi tak 20 let od R19 neplatí).
No ony se taky daji koupit třeba recara a původní prkna mrsknout na likvidaci :)
A ani to nemusej být recara, kvalitních sedaček je víc. Cenově dle vkusu, ale do daily káry mě stály 2 litry. Ve spojení s HP podvozkem se s nemožnou felicií pohybuju denně do práce a netrpim.
Takže i v případě oktávky se nechaji sedaky vyřešit.
Jiná věc je to tdi.....tady se přidám k radkovi613.
Osobně bych nacpal sekvenční plyn do galanta....je to daleko víc auto i držák než jakejkoliv koncern :D
A vyjde tě to do 40 tisíc.... to je rozdíl oproti nákupu neprověřený okty v bazaru.
Jo a kecy o frantících platěj stopro. Měl jsem kdysi P309. Nahodile to auto nestartovalo.Vyměnili jsme pul motoru ze stejnýho auta a závada přetrvala :) Ted mame ve firmě Berlingo.... no a copak mu je? Nahodile nestartuje, jsem zvědavej jestli ten verk někdo opraví... Takže za mě žábožrouta nikdy, nemam na to nervy.

30.08.2010, 19:10 |
Seat Power | Upraveno: 2010-08-30 19:23:01
naprosty souhlas s Radek.613,kazdopadne Benzin +LPG!

31.08.2010, 09:33 |
JB Zdeny - já se ptal proto, že ve svém příspěvku koncern nechceš.. takže to není nic osobního, prostě chceš něco jinýho.. ok.
JB - no, možná to řeknu jinak - koncern jako takový by mi nevadil v případě A6 a Pasáta. To, co mi vadí na koncernu nejvíce, je šeď průměru (má to každý) a pak neskonalé stáčení a falšování všeho. proto - vzhledem k využití Oktávek, Pasátů či A6 jako nejrozšířenějších služebáků je téměř nadliské úsilí sehnat auto, kde sedí km - tedy vím, co mají které agregáty za sebou. Nemám problém s autem se 150tkm, ale chci mít jistotu, že těch 150km je rálných a tudíž vím, kdy mám co měnit a co mě může potkat. S těmtio vozy je to o kus těžší.
Díky tomu pátrám nyní v japonských vodách, kde je situace snažší, je vyšší % pravděpodobnosti, že s autem nebylo manipulováno.
Jinak Pasát s 1,8SFI by mi nevadil (nevím, zdali je to označení správně, jde o motor 1,8 současné doby). Vzhled mi nevadí, motor je výborný a Pasát není zdaleka tak uhrkaný, jako Okta I/II. A v kombi má i to, co potřebuji - prostor.

31.08.2010, 15:25 |
Kesam MALUCH 650 E :-)

31.08.2010, 16:21 |
War jestli jezdi denne 280km tu samou trasu, tak bych se radsi prestehoval.
Ty rady s lpg jsou usmevny, protoze bude travit zivot na benzince pri kazdodennim tankovani.
War : co je na tom úsměvnýho? Když bude požadovat dojezd, dá větší nádrž. S chrochtem bude pro změnu minimálně obden tankovat a stejně jezdit dráž než s LPG, jó vono všechno je věcí kompromisů...

31.08.2010, 18:15 |
War Kounect: no já ujedu s 41 litrovým toroidem při spotřebě 11 l/100 v průměru 300 km, což mi dává jasné znamení, jak často bude tankovat. O moc větší toroid tam nedá, pokud dá válcovou nádrž, pak už ani nemusí mít v autě sklápění sedaček, kromě toho, že nebude mít kufr.
Asi takhle, toroidy se vyrábí i 100litrové....nebo je možné si vybrat pěknou sympatickou válcovou nádrž, že.....a taky je dobrý nezapomenout, že krom té LPG nádrže má člověk s sebou taky plnou nádrž originální, která mu potřebný dojezd velmi elegantně zvětší, že.... jinak jednou za 350-500 ujetých km je stejně poměrně vhodné zastavit a dáchnout si, bo si dát kafe, proč to tedy nespojit s natankováním, dokonce tankováním s obsluhou, že, to je čistě věc názorů, pilotů co se snaží ohromit okolí jak najedou v jednom zátahu 1000 km znám dost a ani jeden to nemá v hlavě v pořádku :-D. Druhak je vhodné si uvědomit, že zdaleka ne každý potřebuje sklápění sedaček, nebo snad dokonce kombíka s 1,5 m3 prostorem pro zavazadla, nebo jiné přibližovadlo, ve kterém sám s sebou vozí zbytečně po 99% času jen vzduch a sebe sama....
Asi takhle, toroidy se vyrábí i 100litrové....nebo je možné si vybrat pěknou sympatickou válcovou nádrž, že.....a taky je dobrý nezapomenout, že krom té LPG nádrže má člověk s sebou taky plnou nádrž originální, která mu potřebný dojezd velmi elegantně zvětší, že.... jinak jednou za 350-500 ujetých km je stejně poměrně vhodné zastavit a dáchnout si, bo si dát kafe, proč to tedy nespojit s natankováním, dokonce tankováním s obsluhou, že, to je čistě věc názorů, pilotů co se snaží ohromit okolí jak najedou v jednom zátahu 1000 km znám dost a ani jeden to nemá v hlavě v pořádku :-D. Druhak je vhodné si uvědomit, že zdaleka ne každý potřebuje sklápění sedaček, nebo snad dokonce kombíka s 1,5 m3 prostorem pro zavazadla, nebo jiné přibližovadlo, ve kterém sám s sebou vozí zbytečně po 99% času jen vzduch a sebe sama....
ha, co to, dvakrát..... prosím adminy o nápravu stavu smazáním jednoho z příspěvků, děkuji :-D
seru magi...chtěl snad malé auto v naftě, a někteří vytahujou mondea a podobné koráby v 2litru benzínu. Za 100 má relativně malé, ale nové auto s pár km... nebo 2tuny, 10 pytlů, půl mega najeto a 15 let staří
Tak já mám toroid 61l, protože jsem chtěl okolo místo na kraviny abych je nemusel mít v kufru, jinak šel až 65l, toto je asi hodně odvislé od konrétního auta. Zároveň nevím co máš za systém, ale za 11 jedu už docela pilu, na dálku se pohybuju okolo 9,5 bez problémů, takže když pojedu na hranici rychl. limitů a nebudu ve městě ( což předpokládám, že při 280km vzdálenosti nebude ani tazatel ) tak to mám v klidu na 550km.
Stejnětak když pořídí nějaké auto na beňo ( větší než původně volené typu P206 atp. ale zase menší než nepř. Grand Caravan ), myslím že se dostane reálně na spotřebu okolo 8mi.
Jinak v čem prosímtě máš 41l? To pak chápu Tvojí nasranost...
Crestik : O to tady asi nejde ne? Zapomněl jsi doplnit že chtěl taky auto na 280km denně, proto mu všichni cpou Mondeo a podobné koráby.
S jeho nájezdem by to dělalo 70 - 80t km ročně, víš co je to zač? To je masakr jako prase...
jako někdo nade mnou, bych vzal starší oktu, ibizu, nebo toledo s TDi 81 kw
Nedovedu si představit každodenní cestování v malém autě nebo v autě s tím typickým tupým zvukem co se vkrádá do celého prostoru pro posádku. Možná jsem jen zmlsaný z benzínu, ale jsem na stránkách autohificlubu, tak mě nejde na rozum ta akustika v dieselech která nejde k aparaturám co do toho dáváte.
Spíš než malý, bych doporučil větší dvoudvéřový, jako je třeba probe? nebo nějaká honda
jzxr: je to trochu OT,ale neda mi abych se nezeptal. Co je to za praci ze se ti tam vyplati jezdit 280km denne. Sam sem jezdil chvili denne Praha-Pardubice(jeste nebyla dalnice dal nez do Podebrad),tedy cca 240km.Takze vim jakej je to vopich denne zajebat tri hodiny na ceste a pak dalsich 8 nebo vic ve worku. A to mi PHM platil zamestnavatel,coz tobe jak pises nebude. Tedy vezmu-li hruby vypocet 280km x 20dni x 1,4Kč = cca 8000Kč. A k tomu promrdanych aspon 60-80 hodin vlastního času. Nevim kvuli jake praci bych tohle chtel delat,proto budu rad kdyz se k tomu vyjadris. ;-)

01.09.2010, 16:48 |
War Kounect: Jezdím každý den 3,5km do práce/z práce plus krátké trasy vesměs po Praze. Mám sekvenční vstřikování na dvoulitru.
Klobouk: jako ředitel ČNB bys to i dělal:-) V 6 vyrazíš např. z PCE, v 7:30 jis na parking ČNB (protože jako ředitel či lépe se poslouchající President ČNB) můžeš kašlat na všechno a na všechny, od 8 do 16 úřaduješ, v 16 plácneš naposledy sekretářku po prcině a vyjíždíš. Když máš štěstí, tak v 17 opouštíš Prahu a v 18 už hladiš ženušku v Pardubicích, například, ne, protože odpoledne je dálnice ven z Prahy prázdná. A jakožto ředitel ČNB vydělávš zhruba 360.000 hribého bez odměň měsíčně, takže nějaké placení benzínu neřešíš, to platí firma a s ohledem na pstavení máš auto a ne běžné prskolety (jezdíš v Maybachu) a tam ti těch 120km denně ani nepřijde.
A teď vážně? mám kolegu ve Finsku, jehož manželka denodenně objíždí více než 160km zálivu, aby se dostala do práce do Švédeska. Hádejte, kde dělá? Ano, B) jako Sweeden N-Bank je správně :-) A vyjíždí v 6 a vrací se tak v 20 večer. denodenně vyjma dovolené a svátků. Asi jí to za to stojí.

02.09.2010, 21:18 |
jzxr kde jsem psal že to auto potřebuju na dojíždění do práce?:) ale máte tak trochu pravdu, občas bych chtěl (jaro, léto, podzim) třeba i vypadnout v týdnu po práci z pražskýho paneláku na chalupu, za pardubicema. práci mám na kraji prahy v horních počernicích, jsem na dálnici za zhruba 4 minuty a fičím. další důvod - mám kamarády kamioňáky, zdaleka nebudu jezdit ani za těch 1,40/km jak tu někdo psal a živit po praze (pracovně najedu po praze cca 100km denně) galanta 2.5V6- je prostě mazec, obzvlášť v kolonách se zapnutou klimou:) takže toliko důvodů zvědavci:) když budu chtít jet úsporně tak vemu tdi a když pojedu do chorvatska na dovču tak si vezmu galanta, aspoň mě ty auta vydrží do důchodu:) do užšího výběru se dostala ibiza tdi pd 74kw 2002, automatická klima,-je to dobrý výběr? jsou motory pd stejně dobrý jako jejich předchůdci 66 a 81kW?
Jen detail, TDi PD v koloně nejede za 4,9 litru na 100 km, máš pravdu že s ním nepojedeš za 1,40 na km, ale mnohem dráž, lehce nad 2 Kč/km, což u mě stačí běžnému 18 let starému šestiválci o objemu 4 litrů a nezajímavého výkonu 222HP.... :-D :-D :-D
No já myslím, že v koloně by se dostal na 1,8Kč...ale píše že má kamarády kamioňáky, takže rozum velí ( jestli ještě chvíli kamarády zůstanou ) neber PD ale klasika starý 66kW či 81kW ( pozor, 85kW už je PD tuším, kdyžtak někdo opravte ). Teď už se trochu ženeš za rokama? Čím novější tím lepší, že by se přidávalo další kritérium?

03.09.2010, 14:04 |
jzxr Za rokama se až tak neženu (i když ano, i na stáří samozřejmě trochu záleží), ibizu tdi jsem zmiňoval už v prvních větách a dá se koupit i do těch 100, ne úplně v top stavu no ale to je málokterý ojetý auto...a za 1.40 ani za 1.80 bych opravdu nejezdil protože bych jezdil za míň, když píšu kamarádi kamioňáci tak tím nemyslím kamarádi překupníci:)) ale tak desetník sem, deseťák tam no...jo, radši bych 66kW ale dneska těžko sehnat ve slušným stavu a proto taky trochu koukám po r.v...no a taky trochu po výbavě, vono jako koupit holýho golfa z 96r bez klimy taky asi není úplně to pravý to radši tu ibizu s klimou...
nevim co ti poradit, osobne bych nebral nic bez klimatizace, tempomatu, pokud po meste tak automatu, sedacky se daji vymenit za jine anatomicke, boj hlucnej poruchovej diesel v. problemove LPG necham na tobe...