
Navštíveno 13074x

Zdravim, nemáte někdo zkusenosti s Ivecem Daily 2.8 nafta, 3.generace. uvazuju o koupi tohoto auta(valnik), ale nemam zadne reference od nekoho nezaujateho. Myslim si ze iveco samo o sobe bude kvalitka, ale potvrzene to nemam od nikoho. Nemáte nejake info na co si dat pozor, co odchazi, kde se podivat, co zkontrolovat? dííík
jinak zkusenosti s korejcema? napr hyundai H1, Kia K 2500 ? vim, ze spousta lidi nebude naklonena teto znacce uz jen z presvedceni,ale potreboval bych postrehy fakt od nekoho kdo s tim jezdil, servisoval, ...
Moc dííky
Nejaky H1 mame na firme od novych. Po dobu zaruky super stroje,v podstate bez poruchy,pak bohuzel spatny. Kolem 200tis km vymena vseho co slo. Dily cenove,pul na pul. Neco drahy jak krava a z toho zase neco co by clovek cekal ze bude drahy je levny. Jinak Nejhorsi je koroze,auta se uz nedaji ani skoro zvedat jak jsou shnily. Jeste co nam vadi tak spotreba bezne 12nafty a kdyz tomu das a dalnice s tim valis tak i 15.Coz je na tak maly auto katastrofa. Mame roky 2000 a motory 2.5Td Je to psany jako D ale maly turbo to ma. H100 jme taky meli,ale krabici,takze ta byla do mesta. To stejny co u H1. Po dobu zaruky a cca 150tis km velice spolehlivy,potom pravy opak,velice nespolehlivy. Ale dneska Je to vicemene o stesti. Kamosi maji v praci jen IVECA a rikal cim starsi tim lepsi. Ty stary,mraky km a v pohode. Ted ma novy nadava ze se mu sere elektronika,porad to hlasi nejaky chyby. Ale jak rikam nemam osobni zkusenosti. Mame jen Mastery a Hyundaie.
Sice ti to asi moc nepomůže, ale mě hodně překvapilo jak je Iveco tichý a pohodlný, máme sice jen 2,3 HPT dodávku a zatím jen 70tkm, ale zatím jen naprostá spokojenost .... Co mohu doporučit tak se poohlédnout v německu po lehce odřeném (bouraném) kousku, mi to takhle koupili s lehce odřenou střechou přímo u dealera Iveco a i s dovozem a opravou nás vyšlo stále o 100 méně než se prodávají tady ;-)
Jinak máme ještě Sprintera s 270tkm a ten ve 250 GO hlavy,jinak taky jen jezdí ;-)

24.08.2010, 20:26 |
dolph Já mám zkušenosti že IVECO nikdy,nikdy,nikdy ne ! Mám Daily 2.8, rok 2001 . najeto cca 250 000km a za celou dobu provozu do oprav nasypáno asi 250 000kč. Sere se sakumprásk úplně všechno. Brzdy-nebrzdí (4x kotouč), přední ložiska v kolech se sypou jak z písku, tyč řízení měněna za novou, startér shořel, zadní náprava pře rozpadnutím, spojka už jednou měněná a za cca měsíc ji čeká výměna druhá, chčije z toho olej i nafta (bohužel nikdo nemůže přijít na to odkud) , servo už bylo taky jednou KO, takže měněné za nové, myslím že tam bylo měněné i řízení, ruční brzda nebrzdí (nikdo neví proč,je kousnutá páka ruční brzdy) , celé auto skřípe,vrže a je těžce nepohodlné ikdyž co od pracanta čekat, a to sním jezdím ted cca 1000km týdně a po šichtě si připadám jak by mě někdo celou dobu bil po zádech :) . A to servisujeme v hrabové v Turcomu (autorizovaný Iveco) . Má i pár výhod. a to že spotřeba je fajn cca 10l s normálně naloženým autem, papírově odveze cca 1200kg. vozím i 1600 a v pohodě, jen to trošku leží (ale spotřeba tak někde kolem dvaceti) . V pátek jedu žilinu s 1500kg tak se modlím abych dojel. Letos už dvakrát odtahovka :)
Pro nic za nic se neříká že Iveco je italská Liazka :)
Mám tuhletu potvoru:

my tu jezdíme trocha větší tonáže než dodávky ( trucker , cargo , stralis ) ale iveco motorově nezklamalo , máme moc roků , nekolik kusů , motory dostávajů hajas jak sfiňa , žádná dálnica - tempomat , ale popojížďání - popeláři , a posral se zatím enom jeden , starý , přeskočili rozvody na čerpadle. s podvozkama už je to horší , ale teho bych se nebál. servis v hustopečách v pohodě.
kdyz to ctu napsal bych - zlaty ducato, mam ve firme paty, a po sprinteru, transitu nebo transporteru konecne auta ktera jezdi a nestoji v servisu.
Ducato jsem mel s 2,5d, pak 2.8JTD, a bez problemu, ted mam slabsi 2.3JTD a to same - co se motoru tyce myslim ze jsou v tom stejne motory. Na 90000 se poprve delaly brzdy, ted mam 130 a delal jsem tlumice a obe loziska v prednim kole. To ale neznamena ze to auto je sypak, to je bezny servis.
Jinak si myslim ze dodavky jsou dneska celkem v pohode, to co je tu psany celkem nechapu, to by s tim autem muselo jezdit hovado.
Pokud se nesetri na servise a kupuji se kvalitni dily a meni se driv nez sebou vezmou i neco jineho, nechapu proc by se auto sralo. Me auta jezdila dost pretizena a bez problemu, nikdy jsem nikde neuzustal, nic z toho neopadavalo ani neteklo. Ducato 2,8JTD bych rekl zralo o dost vic, nez ta soucasna 2,3jka, tak 12l proti 8l.
Prodavam dily, takze co se toho tyce nemusis se daily bat, spotrebak se da koupit v kvalite originalu za rozumne ceny.
Pokud muzu dat opacnou referenci nez tu muzes cist, kamarad co ma servis na kardany ma tuhle dodavku rekl bych deset let, ma na tachometru pres 570 000km a vim ze krom beznych servisnich ukonu mu odeslo jen cerpadlo. A to s tim jezdi kdo ma ruce nohy.

24.08.2010, 21:45 |
rcman Máme to v práci na dvou odtahovkách. Každá má zatim najeta cca 350 tis. km. A zatim nebyl žádnej problém. Jenom u toho jednoho se někde strácí nápln v klima. Taková menší záhada, na kterou nikd zatim nepřišel. Jinak motoricky. Bez problému!
Muslime...uz jsem si nekolikrat vsimnul, ze do vlakna hodis kratkou zahadnou hlasku, ktere nikdo nerozumi. Deje se neco?
camron: muSlimák reagoval na trapný a již smazaný pokus o reklamu
asi většinou reaguje na trapnej reklamní příspěvek, kterej pak někdo odstraní a jeho reakce na něj tu zůstane
:-)

09.09.2016, 18:15 |
capo takže je pak za trapáka sám :)