
Navštíveno 798x

Prosím o radu. Chtěl bych si udělat radost - měl by to být el. monster v cenové relaci kolem 10tis.
Zvažuji tyto varianty:
E-Maxx od Traxxase nebo E-Savage od HPI.
Nikdy jsem žádný takovýto model neměl takže uvítám jakékoliv postřehy, doporučení.
Není zde na fóru někdo z jihu kdo by měl el. offroada?
Popř. doporučte nějaké rc fórum.
Za mne by to bylo savage flux se střídavým motorem a vmax 100km/h...
[ Link ]
Ani s jednim chybu neudelas, jinak dost infa o offroadech na rcauta.net
to je cena včetně nabíječky, náhradních baterií atd? Plně nabité baterie vydrží jak dlouho v plném provozu? Jinak děkuji za info a link.

24.08.2010, 08:17 |
assassin | Upraveno: 2010-08-24 08:29:18
Dudu: vetsina ready to run (RTR) modelu se dodava komplet ale bez baterii a nabijecky... nabijecku muzes koupit za litr nebo za deset, baterek taky muzes mit Xbaliku ze nez jedny vyjezdis mas dalsi nabity... jak dlouho to na jedny jezdi zalezi na kapacite, ale vetsinou na tom aute stejne driv neco znicis nez vyjezdis vsechny baterky:)
tzn pocitej s tim ze nasypes dost penez i do dilu, ne ze koupis a jezdis... ale na to prijdes casem sam kdyz to poridis, je to taky bezedna studna na prachy:)
assassin: to je mi jasný, že něco polámu. Bude to moje první RC takže si nedělám naděje, že bude dlouho žít bez oprav. Taky s ním nechci jezdit v těžkém terénu - bude jezdit zahradu, louku ...
Heh, taky jsem nějak do toho spadl.......koupil jsem si Pajero - wild kit a pomalinku ho skládám, ale pak ještě dokoupit RC soupravu, serva, baterky, nabíječky.....trošku delší běh, ale snad jednou vyjedu.
2Dudu: Je to složitý na výdrž dílů mezi e-savage a e-maxx je to tak stejně..
baterie do nich po dvou kusech na autíčko kvůli motorům.
K E-maxxu na většině stránek nyní už dávají baterie zdarma což jsou ušetřené peníze..
Flux vyšší výkon oproti zmiňovaným a i životnost- mechanické součástky z pevnostní oceli dělané na CNC strojích.Programovatelná křivka výkonu a brzdy přes pc(hlídání li-pol baterií také nastavitelné přes pc) a navíc má střídavý motor=více výkonu méně spotřeby...
Nabíječka není nikde v RTR modelech, ale ceny jsou rozumné. Záleží jestli to bude na li-pol baterii nebo nicd/nimh..
Cena na nicd/nimh cca od 500 ,- aukro
na lip-pol cca od 1000,- aukro
Dle kvaluty záleží i na době nabíjení je třeba se klasicky řídit kapacitou jakou u autobaterii a návodem výrobce...

25.08.2010, 10:35 |
Hrabi 2 Dudu: Ahoj, dva měsíce zpátky jsem nastoupil do stejného vlaku. Rozhodl jsem se pro e-savage. A za mě dobrá volba! Kupoval jsem bazarového se spoustou náhradních dílů, prodlouženou šasi, 2 sadami baterek a 2 kastlema. dokupoval jsem akorát nabíječku a další 2 sady baterek (4000 a 5000mAh) Savík neskutečně žere! tak teď jezdim na 4 sady zhruba hodinu čistého času. V Sobotu mi odešel motor, což se stává,ale novej stojí 250 takže v poho.Kdyby jakýkoliv dotazy ohledně Savage- klíďo piš rád pomůžu/poradím. Na začátku každá rada drahá- sám sem spoustu věcí hledal,řešil.


25.08.2010, 10:51 |
JR Stepane zavolej mi na 777666463 a hodime o tom rec. Nejak brutalne se o tom rozepisovat je na hodne dlouho a po telefonu tak na 5 minut :-)
všem děkuji. Takvouto odezvu jsem zde nečekal. :-)
kup si voe spalovák a já si někdy přijdu zajezdit :)
mel jsem asi 3 saviky a jedno revo.
Spalovak je fajn, proste ten rev, smrad a kour je o necem jinym nez nudna ticha elektrika.
ALE ... dneska bych si koupil radsi elektru, jsou uz jinde, nemusi se to stelovat, kontrolovat palivo, a provozni naklady jsou uplne nekde jinde.
Se savim flux jsem nejezdil, ale videl jsem to v akci, a prislo mi to srovnatelne s tim mym spalovakem.
Luke: až bude není problém - pokud ho nestihnu rozbít sám :-)
H-Honza: dle toho co mám načtené si to myslím také. Ale jsem rád, že to potvrdí také někdo z praxe.