Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Poradte Auto do 850tis

 o Navštíveno 2556x o
o 17.08.2010, 15:36 | imax
Zdravim shanim auto, proto zadam o radu!

Pozadavky:
-klima
-xenony
-4x4
-Diesel
-vykon 170PS+
hlavne by to mnelo byt reprezentativni auto. Hodne vedou A5 Sportback, PassatCC 170Ps 4motion. Muze byt i nejaka amerika jestli se da sehnat v kratke dobe. R.v. 2007+ A cena kolem 850tis. Za rady predem dik!


o 17.08.2010, 15:44 | Luke_288
to CC si projeď, protože já zkoušel sice klasickýho passata 2.0TDI 170koní 4motion DSG a to auto mi přišlo tak nějak líný.
třeba SII na mě s timhle motorem působil daleko živějc
o 17.08.2010, 15:47 | Lukasino
Reprezentativni auto a 4x4 je trochu prusvih, co neco takoveho?

[ Link ]

Placka nebo SUV?
o 17.08.2010, 15:50 | tmx.806 | Upraveno: 2010-08-17 16:01:15
WK Hemi... :-) nemoh jsem jinak, sorry...

jeeee, dehet - jako bych nic nerek...
o 17.08.2010, 15:52 | Lukasino
Nebo A6 rv08 3.0TDi
např. [ Link ]

XC70 D5 - nevim zda je dostatecne reprezentativni
[ Link ]

Q7 4.2TDi
[ Link ]

R320CDI - jako XC?
[ Link ]
o 17.08.2010, 15:56 | imax | Upraveno: 2010-08-17 16:09:21
SUV ne, takze zatim placka

pocet najazdenych km cca 70 000tis
o 17.08.2010, 15:58 | Lukasino
Co to XC70? Hodne zajimavy auto a prijemny auto, vyssi a pritom to porad neni SUV, takovej kompromis? :)
o 17.08.2010, 16:08 | imax
Volvo by mohlo byt, ale pro drahej servis uz ne! Audi Allroad by take mohl byt.
o 17.08.2010, 16:12 | Lukasino
Drazsi jak u Audi?
o 17.08.2010, 16:15 | radek.613
Sorry za O.T. - Je reprezentace a "reprezentace" - otázkou je, co má to auto reprezentovat, jestli opravdu společenské postavení (RR), nebo spíš příslušnost k drogovému kartelu či vymahačům pohledávek (BMW), demonstraci nadřazené rasy (VW), osobní nevkus a frustraci z problémů při parkování (Q7) či ne zrovna obstojný stav vlasové pokrývky hlavy a funkce předstojných žláz (MB)....... :-D
o 17.08.2010, 16:23 | Martyn
Jestli se chces i trosku projet, tak jsem pro drogovy kartel:)) idealne se spickovym motorem BMW 335i (335xi)

foto k příspěvku  od Martyn

o 17.08.2010, 16:29 | Martyn
Jinak z vetsich osobne strasne zeru CLS..

foto k příspěvku  od Martyn

o 17.08.2010, 16:34 | Vencaf
za mě teda vzhledově vede CLS, čert vem pleš a scvrklý péro.. :D
o 17.08.2010, 16:40 | Lukasino
CLS ve 4maticu neni, nebo jsem ho nenasel :(

Ale je paradni, o tom zadna :)
o 17.08.2010, 16:57 | FBS
Dodání do 8 týdnů, s cenou by jsme se vešli bez DPH.

Vyjížděcí dotyková navigace s HDD, panoramatická prosklená střecha, kůže. Kvalita zpracování předčí i BMW, Audi atd.. Je to taková jiná amerika, než který známe.

Cadillac CTS 2008-2009

foto k příspěvku  od FBS

o 17.08.2010, 18:19 | mrazik
Za tolik penez bych volil modrobilou vrtuli, jasna volba.
o 17.08.2010, 18:23 | Octávák
To je zase téma... úplně nejvíc mě baví, jak někdo
přemejšlí o koupě auta a zdá se mu 900,- / hodinu v servisu Volvo jako drahý. Mladá má teda V50 a nevím, co je jako na tom servisu drahýho. Je to plně srovnatelný třeba s VW. Tak snad víš, co se ti líbí za auta ne? A jestli nevíš, tak ti doporučuju sednout do popelnice a jet se podivat třeba do Ženevy na autosalon a pak něco vybereš. nevim cco čekáš, že ti tady kdo poradí a zejtra tady někdo může dát nějakej super post, ať mu někdo vybere auto za 630.000,- To mě fakt dojímá...
o 17.08.2010, 18:39 | el.barto
¨noa co tohle?
[ Link ]
o 17.08.2010, 18:42 | el.barto
nebo tohle
[ Link ]
ty by Te representovaly azaz:-))
o 17.08.2010, 19:01 | dolph
Camaro luxusníí.. jedno stojí i u nás v Impextě a je to fakt mazec .. až budu velký...... :)
o 17.08.2010, 19:12 | relax
ten Cadillac vypada luxusně, jinak trošku jak octávák .. skoro obden tu je téma poraďte auto do xx/x tisíc. Je určitě rozumný se před koupí auta nějak informovat. Ale zajímalo by mě, kolik lidí už si koupilo auto na základě rady či tipu někoho z AHC...
o 17.08.2010, 19:17 | Nismo.Power
taky nechápu proč řešit nějakou cenu servisu ???!!! a pak ještě napsat do kandidátů VW nedej bože audi která snad má servis dražší než volvo :D ....

radek.613 : luxusní OT.....

passata bych nechtěl ani zadarmo ač se mi docela líbí, natož passata s 4kolou no comment...

A5 je docela fajnový auto, ale každá garančka pokud vemeš novou tě bude stát kalhoty.....

co třeba taková Insignia ... 4kolka je dostupná??

CTS je super ale neni nafta (zaplat pánbůh) .... reprezentativní je až dost a celkově opravdu výborný auto....

camaro/mustang : voloviny.... jak nafta tak to nesplnuje to co hledá....zadokolky atd...

bmw nevim nechci se k nim vyjadřovat.... v tvojí cenový kategorii neexistujou kvalitní modely který sou hodný slova BMW který kdysi něco znamenalo.... a když tak maximálně novou 3er
o 17.08.2010, 19:55 | radek.613
Jak tak koukám, za cca 850k se dá dneska ještě pořád koupit opravdové auto, místo těch spotřebáků co se tu míhají diskuzí.... :-D

[ Link ]

Naštěstí to NEexistuje v dízlu, klimu i dostatek HP to má, bez ohledu na model, už od první republiky.... :-D :-D :-D

o 17.08.2010, 20:20 | imax
To CTSko jsem take koukal i kdyz to nesplnuje jednu podminku co jsem daval ... FBS, jaka je ta vase stranka?
Co se tyce Volva, tak nejde o cenu normohodin v servise, ale spis o cenu nahradnich dilu. I kdyz musim rict ze s Volvem mam dobre skusenosti co se tyce svezeni. BMW muze bit, ale spis 5ka.
o 17.08.2010, 20:44 | empiK (M)
o 17.08.2010, 21:09 | Nismo.Power
radek : voe to sou spíš sběratelský kousky než se s tim denně někde prohánět :D natož pak na to něco shánět vůbec vč. spotřebáku....

imax : [ Link ]
jinak CTS je opravdu proti starýmu CTS naprosto boží auto.... tak nějak souhlasim s FBS že opravdu kvalita toho auta dost přesahuje kvalitu bmw (natož jejich dnešních parodií) audi mb apod.... třeba Kaa zde z fora ho už nějakej pátek má ale toho sem tu už neviděl asi sto let :)

BTW opravdu si myslíš že volvo má dražší díly než audi ??? :D neblázni...... volva dvakrát nemusim ale po najetejch 100tis od novýho si kuř že tě výjde i VW nákladama na víc natož audi :)))
o 17.08.2010, 21:48 | ps
HH, jaký brainstorming...

Posaď prdel do toho, co se ti libí, projeď si to a to si kup. Tak jsem to udělal já a vybral si 4x4 CC, na výběr byla A4, starší A6, MB C možná i nějaký japan a zvolil jsem, co se mi libí. A komu se to nelíbí, ať mi prdel políbí ;).
o 17.08.2010, 21:54 | FBS | Upraveno: 2010-08-17 22:05:35
Kaa má nový (2008->) CTS??? To je pecka... Vim jen o jednom člověku který tady má nový CTS a ještě k tomu CTS-V. Jinak jsem ho tady v ČR ještě neviděl... Palec nahoru. Mít milion tak je to jasná volba.
o 17.08.2010, 22:12 | H-Honza (M)
Kaa ma novy CTS s V6 v bile perleti, rekl bych ze je jedinny kdo si ho tady ofiko koupil :o)
mozna me Tomas opravi, ale to auto se sere rekl bych dost. Nemluvim o nejaky rozvrzany sedacce, ale o problemech s motorem, opakovanych zavadach diky kterym auto stoji tydny na servisu apod.
Nicmene prestanme tlachat mimo misu, neni to ani diesel, ani 4x4.

o 17.08.2010, 22:19 | CervinVega
a tobe se to CTS fakt libi? me to prijde jak ohranatele otekla insignie, sorry...
o 17.08.2010, 22:25 | kaa | Upraveno: 2010-08-17 22:40:43
Kdo me hleda? :)
Jo CTS... je to fakt vyjimecny auto, ktery se mi jeste porad neokoukalo, v ty cene ma skvelou vybavu, az si budu kupovat jiny, bude tezky neslevit z tech rozmazlovacich standardu a nezaplatit dve mega...
Jeste opravim Honzika... ne ze by se tam nic neposralo, ale tydny na servisu to jeste nestalo nikdy, nikdy me nikde nenechalo a servis byl vzdy na den nebo dva a to mi pujcili jiny. Na stranu druhou, cim vic elektronickych sracek v autech je, tim vic veci se kazi. Treba kamarad je uz uplne alergicky na auta s modrobilou vrtuli, protoze na jeho zcela nove X5 se uz posralo fakt uplne vsechno, koupil druhou a je to to same...
o 17.08.2010, 22:26 | H-Honza (M)
ja bych asi taky u takovyho auta koukal na servisni sit, dostupnost dilu apod.
Takze A8 TDi quattro, treba i 530 xD, Rkovej mercedes je tragickej a hnusnej, to uz snad bych spis nejaky MLko... Nicmene to je rec o ojetinach, a novy je novy no.
Me se passat CC taky libi, kdyz je treba v bily s R-line paketem, je to i hezky auto.

foto k příspěvku  od H-Honza

o 17.08.2010, 22:34 | empiK (M)
eRko po faceliftu uz jde. co si budeme povidat, ty predni svetla byly hnusny.

foto k příspěvku  od empiK

o 18.08.2010, 09:46 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-08-18 10:10:11
první eRko bylo naprosto tragický jak designem tak všim ostatnim včetně jízdy kde to bylo jako bych řidil trakař co má jedno kolo.... naprosto se mi to zhnusilo po první jízde....to nový vypadá už líp ale prostě mě MB nevoní vč. neustále stejnejch problémů který jejich vozy maj a at si řiká kdo chce co chce tak nějakej výrok zaplatim si servis na 7let "zdarma" to mě neuspokojí....

FBS : jj Kaa si ho tady koupil asi jako první... ale viděl sem tu už 2 kousky a opravdu to auto na silnici působí neskutečnym respektem a okamžitě to každýho praští do oka.....
to CTS-V sem bohůžel ještě neviděl ani nepotkal to co jste prodaly...ale jezdí s nim i na srazy amerik....
sem zvědavej neb se dělá už lepší verze CTS-V + už se začlo prodávat Coupe který vypadá opravdu velice nasraně...
o 18.08.2010, 09:50 | Nismo.Power
mimo to mě se taky "CC" líbí.... neni to ošklivý když pominu zadní světla.... ale kurnik je to prostě jen passat což je auto šitý horkou jehlou a to ti řekne každej autorizovanej servisák kterej o tom něco ví.... starej passat byl sice jebka ale proti 3C je to naprosto super auto i se všema mouchama který maj....

BTW novej passat je opravdu libovka designová, ale tak nějak je asi opět důvod se bát kvality
o 18.08.2010, 09:52 | Nismo.Power
tohle vypadá fakt cool

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 18.08.2010, 10:12 | RedBaron
Mně se taky CC docela líbí ale abych si za skoro mega koupil koncernovou sračku se čtyřválcem tak to bych asi musel bejt sakradebil. 535d nebo ještě raději CLS 320CDI, to by asi bylo řešení.
o 18.08.2010, 10:25 | H-Honza (M)
Jenze on chce 4x4...
o 18.08.2010, 10:28 | MazliG
17.08.2010, 16:15 | radek.613

dobře .o))))))
o 18.08.2010, 12:43 | FBS
škoda že chceš diesel, jinak vše to co jsi zmiňoval plní to CTS... Navíc hlavně plní tu reprezentaci, protože auto který reprezentuje je auto se kterým nejezdí každej. Ano můžeš si koupit Mercedes-Benz R, ML, CLS, Passat CC, a kdejaký jiný auto, ale pokud svý auto nechceš na silnici potkat každou půlhodinu v jiné barvě, koupíš CTS...
o 18.08.2010, 16:49 | Harryp
To imax: Nad novým Legacy jsi neuvažoval?
o 18.08.2010, 16:58 | Briann
Reprezentovat a diesel:-))) Spatny vkus a nutnost uveru majitele.-)
o 19.08.2010, 09:05 | H-Honza (M)
tyhle kecy se mi fuckt libej.
ono ma na reprezentativnost auta nejakej vliv jestli jezdi na naftu nebo benzin a jestli bylo koupeny hotove nebo na uver?
Nevim co komu dava potrebu sem semenit takovy sra*ky..
o 19.08.2010, 11:31 | imax
H-Honza, to vis zavist je svine, auto se bude brat hotove a diesel proto, lebo se s tim budou jezdit dlouhe trate.

Nad Legacy sem uvazoval, jizdni vlastnosti fakt super, ale dizajn auta moc ne. Vyber se zouzil na CC a A6 allroad pripadne jeste nejaka Xd 5ka. Allroada uz mam vyhlidnuteho, ale CC v bile 4motion je problem sehnat a kdyz tak za slusnej balik, takze jestli nekdo o necem vite budu rad ak sem hodite info/link.
o 19.08.2010, 11:59 | walish
jistě,je to jen závist.
Opravdu vrchol reprezentativního auta je passat tdi. Bože můj...
o 19.08.2010, 12:14 | Briann
Je to zavist...
Stejne jako chtit rychle auto a koupit si vw Golf v TDi s prednim nahonem..
Reprezentovat Te muze diesel v limuzine opravdu jen u skupiny lidi u ktere o to stoji malokdo.
Ano a je v tom rozdil ci je auto za hotove nebo uver, alespon ja to tak vnimam...nekupuju si prece neco na co nemam....Pak musim delat kompromisy a koupit napriklad toho diesela...a to nemluve o udrzbe...
A jakej muze mit vkus ten kdo chce reprezentovat v passatu v TDi??!!Paneboze lidi...Jsme v roce 2010..
o 19.08.2010, 12:43 | Vencaf
osobně bez jakékoliv závisti bych v případě reprezentace koupil benzínový V8 v automatu, komfort oproti kadlujícímu nafťáku nedejbože ještě v manuálu je dosti značný... btw zrovna jezdím nafťákem protože nepotřebuju reprezentovat..
o 19.08.2010, 13:23 | radek.613
Za "závist" je zde zřejmě považováno vše, co se nějak vymyká či odlišuje od všeobecně zavedeného standardu a konzumního myšlení, jak tak na to koukám.

Nicméně jak si lze všimnout v portfoliu dnes již málo, velmi málo automobilek, které alespoň nějakou částí sortimentu nesklouzly do konzumu, současné módy a low-cost řešení, vozy určené k opravdové reprezentaci se nestaví jako hatchbacky, kombi, SUV ani MPV, nemonutují se do nich úsporné čtyřválce a jejich uživatelé opravdu nejsou obtěžováni manuálním řazením, ručním posuvem sedadel či vibracemi volantu a poloviny částí interiéru. Uživatel této třídy automobilů vyžaduje při ranním odjezdu za prací a trávení denně X desítek až stovek km v autě klid, ticho a ne projevy popelářského vozu, který o kus dál v ulici právě likviduje komunální odpad...... o nadprodukci uhlí nemluvě.....

Osobně si myslím, že za 850 tis cash (aby člověk mohl říct "to auto je opravdu moje") jde dneska na trhu najít spousta, byť starších, ale pečlivě servisovaných a udržovaných opravdu reprezentativních sedanů s patřině suverenní, nesmrtelnou motorizací, maximální výbavou a stopami kvality a hodnoty, kteréžto parametry a věci jsou vehiklům r.v. 2001 a dále takřka bez rozdílu značku, třídy a ceny cizí.

Sice chápu, že dneska se mezi lidma za "člověka za vodou" považuje zpravidla jedinec, brázdící ulice v naftové Q7 či Touaregu TDi v majetku cizí firmy, které on platí operativní leasing v ceně, že by ho líp vyšlo na ten oběd jezdit Maybachem se šoférem, ale takto pokřivená dnešní doba je a moc s tím udělat nejde. Naštěstí takto smýšlející a konající jedinci zpravidla vůbec neví co to ta "reprezentace" je a že má nějaká, všeobecně platná "pravidla", od kterých když se odkloní, okolí ihned pozná, že na tu reprezentaci nemají.....
o 19.08.2010, 14:47 | H-Honza (M)
vubec nechapu o cem tady pisete...
pokud kupuje auto za 850 asi tezko shani reprezentativni auto na filmovej festival v Karlovych Varech a neceka ze bude delat dojem na hornich 10 000.
A pokud mluvime o reprezentativnim aute pro normalni firmu, tak v tom co vymysli snad neni problem.
Takze si nemyslim ze by obstarozni radobyluxusni limuzina par let za zenitem byla vic reprezentativni nez posleni model noveho konzumniho standartniho auta.

Pochybuju ze za 850 bude mit auto rucni posuv sedacek, DSG prevodovka funguje bezvadne, a kdo potrebuje hromadu elektrickych kurvitek ktere nikdy nepouzije?

Osobne bych taky koukal po 530d nebo 535d ( to "d" jednak bylo podminkou poptavky, a hlavne po svezeni s 535d mi tyhle benzinovy zvasty jsou opravdu k smichu) ale zase po tech lapaliich v posledni dobe co mam s koupi ojetych aut, tak jistota puvodu a zaruky u novyho auta by mela dost velky vliv na to co bych vybiral.

o 19.08.2010, 16:18 | Harryp
To Imax: to máš recht s tím designem. Mě by technika vyhovovala a design bych překousl a tu tzv. reprezentaci bych trošku viděl v tom,že těch legáčů tady nebrázdí tisíce.
o 19.08.2010, 18:17 | Luke_288
ad úvěr- tak když vidim nájezd 70tis km ročně (předpokládám, díky požadavku nafty), vypadá to na služebáka. pak nevidím úvěr jako něco co by mělo ukazovat, že na auto nemám. ve chvíli, kdy kupuju auto na firmu, tak ho nemám důvod kešovat celý hned, v případě, že mám zajištěnej přísun peněz v budoucích pár letech.
se mi líbí jak se tady zas přetřásá závist, LOL, to je v poslední době furt, kleenexovi se závidí kuchyň, tady imaxovi se závidí nový auto, já závidím cizí kontakty :))))
o 19.08.2010, 18:17 | imax
Uff tady se to zvrhava, abych to uvedl na spravnou miru, auto bude urcene do bezne premavky na prevazne dlouhe trate, slovo reprezentativny jeste neznamena ze se clovek musi vozit v Bentley. Auto ktere chci ma byt pohodlne, spolehlive a hlavne se ma libit mne a vzhledem k tomu ze nekradu, tak bych chtel mit co nejnizssi provozne naklady vzhledem k dane tride. Kdyz si budete vy vybyrat ,,reprezentativni auto,, tak si klidne kupte co se vam libi a kazdej bude spokojenej. Jestli nekdo vite o nejake dobre nabidce ohledne vise uvedenych modelu, pripadne nejake skusenosti sem s nima, jestli ne tak si tyhle zvasty nechte pro sebe. Dekuji!
o 19.08.2010, 18:19 | Luke_288
jo jinak jak jsem koukal že vybíráš CC/A6 allr, pak bych asi volil CC, protože za ty peníze bude vybavenější než A6. u CC je obrovská škoda, že do něj nedávaj nějakej silnější dýzl
o 19.08.2010, 19:21 | Briann
imax..nechat zvasty pro sebe..hehe si to nemel davat na internetove forum, ale mel jsi poslat mail do Sveta motoru, tam by Te radi podporili v nakupu cehokoliv od koncernu VW.-)
o 19.08.2010, 21:22 | imax
Briann ja se te zeptam jednu otazku. V cem by si radeji sel na schuzi manazeru?
1. v nadupanem MiniCooper s vykonem 211PS
nebo
2. Passat CC 2.0 TDI

V cem by si radeji jel na dovcu s rodinou cca 9-12hod cesty?
1. v nadupanem MiniCooper s vykonem 211PS
nebo
2. Passat CC 2.0 TDI

V cem bys radeji jezdil dlohe cesty do zahranici?
1. v nadupanem MiniCooper s vykonem 211PS
nebo
2. Passat CC 2.0 TDI

Mne to vychazi 1,1,1 a tech jednotek by bylo vic, na blbnuti mam maleho japonce. Doufam ze si to uz pochopil. A proc prave passat/audi/bmw, proste se mi libi a proc v dieslu, protoze provozne naklady jsou nizsi jako kdybych mne zivit nejakou obludu v benalu.
o 19.08.2010, 21:38 | walish
Boze muj,tak si kup passata,vylep si doma plakat a pro me za me se na neho vycakej. Nechapu,proc tu zakladas takove tema,kdyz stejne chces jen uzasne CC tdi protoze je na vsechno nejlepsi a ptas se na nazor ostatnich,kdyz ti stejne vsichni jen zavidi a melou hovna. Jeste tady chybi tema slipy/trenky. Kde jsou ty doby,kdy tady byla normalni diskuze a jedinci nadrazene rasy tady nebyli nebo se chovali normalne.
o 19.08.2010, 22:15 | imax
Ach jo, ja taky spominam na casy kdy tady nebyli kecalkove ktery vsude byli a vsechno vedeli. Lidi si tady vedeli poradit a hned se neurazali kdyz prispevek nebyl urcenej pro nich. Nemam chut se tady s tebou hadat o pi**vinach, kdyz budes priste videt prispevek odemne, tak ho oni neotvirej!!! Pro ty co odpovedeli k veci ... Dekuji. Nakonec padla volba na 530Xd snad nesklame :)
o 19.08.2010, 22:17 | JP
imaxi nezlob se, ale psát něco o nižších provozních nákladech v souvislosti s Passatem CC TDI, to neni nic víc než projev konečnýho stádia naftovýho jehovismu:-D

Reprezentativní auto s dieselem... no, už to okomentovali jiní:D
o 19.08.2010, 22:24 | Dudelina
V tomto topicu je velmi zavádějící slovo "reprezentativní". Myslím, že většina to pochopila jako vůz na sraz lidí, kde v hovoru lítají miliony vzduchem :)

Lepší definice by asi byla "dobře vypadající vůz vyšší střední třídy"

Konec OT
o 19.08.2010, 22:49 | Briann
A snaz ybch jeste dodal ze nemuzes srovnavat Mini s passatem...
Ja spis narazel opravdu na osobita auta jako Volvo, Saab,Cadillac nedej Boze Lexus..
Blbosti typu provozni naklady snad ani cenu komentovat nema..
o 19.08.2010, 22:53 | imax
Dudelina to rozsekl!!

Briann: jasne mas pravdu a proto na ty uceli na ktere ho potrebuji si nebudu kupovat auto, ktere se na ten ucel nehodi.
o 19.08.2010, 23:23 | Luke_288
ale hlavně zas jsou tu jedinci, co nějak nedokážou bez nervů vystátá názor druhejch a vypuští tu zvratky a urážky typu walish. od čeho je to sakra diskuzní forum? někteří jste až zbytečně nervní.
interner má obrovský kouzlo v anonymitě, kdy člověk neví jestli si píše se zastydlým puberťákem nebo dědečkem v důchodu.

btw reprezentativní auto s dieslem. postavim vedle sebe A8 4,2TDI a 4,2 benzín. ta naftová audi není dostatečně reprezentativní? 250km/h dokážou letět obě dvě, benzín bude možná rychlejc na stovce, ale taky najede o 1/3 míň na nádrž. osobně bych volil naftu
o 20.08.2010, 09:04 | H-Honza (M)
tohle nekomu nevysvetlis...
kdyz se budu drzet toho cos napsal:
A8 4,2TDI A8 4,2FSI
258kw/800Nm 273kw/445Nm
o-100 5,5s 0-100 5,7s
kombinovaná 7,6l kombinovaná 9,5l

takze ted by me zajimalo proc je vlastne ten diesel desne zavadnej jako motor v "reprezentativnim" aute.
o 20.08.2010, 09:26 | Rudi
Já si nemůžu pomoct, ale já prostě ulítávám na novým kombikovým superbu, kterej by si za ty prachy sehnal snad i funglovku, ale chápu, že je to trochu jiná kategorie než Passat CC nebo A5 Sportback. V sedanu bych si novýho superba určitě nekoupil, v tom se mi nelíbí...
o 20.08.2010, 10:14 | radek.613
No on se taky new Superb v sedanu nevyrábí, že.....

Honzo, Luku, ano tohle nevysvětlíš, ale z jednoduchého důvodu, jsou to zcela nepodstatné a nedůležité údaje. V segmentu reprezentačních vozů se sledují úplně jiné parametry než výkon, zrychlení či nějaká spotřeba. Ale už se tu vyjasnilo, že to Imax s tou reprezentací nemyslel až tak moc opravdově, takže řešit tyto úvahy je již bezpředmětné, neb mu ke štěstí plně postačí Passat s drnčícím čtyřválcem tankující mastnou směs, vypouštějící obláčky sazí a přispívající k neochvějnému růstu procenta rakoviny u současného obyvatelstva městských aglomerací. Ale hlavně že je spokojen, to je účel, každý má jiné priority.
o 20.08.2010, 10:46 | H-Honza (M) | Upraveno: 2010-08-20 11:06:47
vazne si nejsem jisty, ze by to bylo tak, jak tu pises...
Ty Tvoje prispevky pobavi, nicmene pokud se budem drzet nejakych cisel, tak co se emisi tyce, je diesel cistsi nez benzin.
Opet nejaky data:
koncernovy hrozny drncici ctyrvalcovy diesel 2,0TDI:
146 (159) CO2 zplodiny, g/km
koncernovy srovnatelny ctyrvalcovy benzin 2,0TSFI:
183 (184) CO2 zplodiny, g/km

treba u jagu je rozdil mezi benzinem a dieselem pres 100g ve prospech dieselu...

a nevim proc porad resite koncern, kdyz napsal ze se rozhodl pro 530Xd.
( i u tehle znacky jsou ty emise jednoznacne lepsi u dieselu...)

Ja si proste jen myslim, ze u tohohle postu je uplne zbytecny podsouvat, ze dava volba je spatna, tady se proste nehleda auto pro ridice.


o 20.08.2010, 12:08 | Only_One
no tak co se týče CO2 tak to není škodlivina... oproti pevným částicím produkovaným naftou.
CO2 se dále dá koloběhem přírody tranformovat a tak dále a dále dokola a dokola... pevný částice jsou a budou a nedají se nijak odstranit. Funkce filtrů pevných částic je pak docela k smíchu především ve chvilce kdy se tato kouzelná věc regeneruje...
o 20.08.2010, 12:54 | Vencaf
tak to zase nedramatizujme, prostě kdyby se vynechalo to slovo "reprezentativní" tak vlastně o nic nejde, ne? btw myslím si, že zrovna 530d není špatný auto, s Xkem jsem sice nejel, ale i obyč zadokolka je podle mě povedená..
o 20.08.2010, 13:24 | radek.613 | Upraveno: 2010-08-20 13:39:08
Honzo, to myslíš vážně že CO2 je látka, která vyjadřuje, jaký rakovinotvorný hnůj vzniká spalováním nafty s přebytkem vzduchu? A že čím míň gramů CO2 vznikne, tím čistší spalovací proces proběhne? To jsi vedle jak ta jedle, ba i javor s dubem dohromady :-D, množství CO2 nevyjadřuje vůbec nic o kvalitě spalovacího procesu, jeho množství je čistě odvislé od množství!!!! spáleného paliva v daném poměru směsi palivo/kyslík a je úplně, ale úplně a zcela úplně jedno, jestli tím palivem je etanol, nafta, benzín, cng, lpg, uhlí, dřevo, pelety či prasečí chcanky, prostě čím větší množství libovolného paliva spálím, tím zákonitě obdržím ve spalinách větším množství CO2.... Boha jeho...... doporučuji učebnici chemie a podívat se, o čem že je "ekoteroristická" hodnota CO2, jak vzniká,čím škodí a možná Ti dojde, proč pod podlahou současných dízlů není pytel na zachytávání CO2 ale na něco úplně jiného, co je vůči živým organismům přímo vražedné.....
o 20.08.2010, 13:58 | H-Honza (M)
na chemii jsem byl vzdycky tupej, proto jsem pouzil tyhle dostupne ekoteroristicke hodnoty...Co se pevnych castic tyce mel jsem za to ze to jsou ty samy svinstva co vznikaji pri jakymkoliv spalovani. Z toho mala co si pamatuju ze skoly vim, ze to je jedovatej plyn, takze asi az tak nepodstatnej snad taky neni, stejne jako kdyz budu trochu premyslet tak bych rekl ze z hlediska ekologie musme snad taky zohlednit nizsi spotreba dieslu = mensi spotreba surovin i mensí produkce svinstva. Pokud se veme v úvahu i zminovanej filtr DPF, už to nemusí být tak jednoznačné pro benzin. :O)

Ale trochu pozde mi doslo ze to je debata o hovne, sam jsem si nabehl, protoze jsem si pozde vzpomel na to jak Clarkson pocital dopad vyroby a prepravy jednoho superzelenyho Priusu na zivotni prostredi, kde u prepravy nejakyho dilu lodi z kontinentu na kontinent uvedl nejakou hroznou cislici toho co ta lod nebo vlak vyprodukuje za bordel.
o 20.08.2010, 14:08 | Vencaf
CO2 (oxid uhličitý) není jedovatej, jen pro člověka nedýchatelnej, ale to už jsme úplně mimo téma..
o 20.08.2010, 14:39 | Only_One
no a filtr pevných částic ... směšnost na Xtou... kdy v porovozu to sice zachytává ale taky to není 100%, ale jendou za čas BUM a celej zachycenej obsah se vyvalí v rámci "regenerace" ven a je to prašŤ jak uhoď né li horší koncentrovanější. Tady vznětovej motor bude vždy propadající co do spřízněnosti s ekologií.
o 20.08.2010, 16:30 | radek.613
CO2 není jedovatý, je pouze pro člověka nedýchatelný, tedy nepoužitelný k dýchání. To neznamená že by člověka tento plyn trávil či decimoval a vraždil, jen z něj člověk nic nemá, prostě projde "skrz" a nic. Jedovatý, a to velmi zásadně je oxid UHELNATÝ což je "CO" (bez té "dvojky", ten si patrně pamatuješ ze školy, ten člověka zabije již při pouhých 5ti setinách procenta v krvi, neboť se místo kyslíku váže na hemoglobin a člověka tak vnitřně zadusí. CO je ohromné svinstvo. Problém spalování nafty s přebytkem vzduchu jsou ovšem karcinogenní pevné látky, neboť to jsou tuhé částice, které tedy nemohou po vypuštění do ovzduší s ničím reagovat, jen v tom vzduchu jsou a všihni je dýcháme a statečně usazujeme v plicích, k stáru se pak sejdeme na ozářkách. Protože to jsou tuhé látky, nejdou ani rozložit katalyzátorem, nejde s nimi nic, jen je, alibisticky chytat do pytle (FAP) a pak je stejně, po rozsvícení patřičné kontrolky, vysypat do ovzduší. Ale hlavně že ekoteristi jsou spokojeni, protože přeci ty částice "zachytáváme"..... suma sumárum, ta jakoby nízká spotřeba naftových motorů, která je bohužel lidmi stále brána jako dogma a to jediné co je na nich zajímá, je velmi draze vykoupena zásahy do životního prostředí i zdraví nás všech, mimochodem i malešická spalovna odpadků má lepší emise úletů než naftový automobilový motor (po přepočtu adekvátních množství spalin). Jenže to v prospektech nenajdeš, tam je jen alibistická hodnota CO2, úplně k ničemu a která vyjadřuje jen a pouze to, že když na 100 km spotřebuju 7 litrů jakéhokoli paliva, tak z něj obdržím Y CO2 a že když na stejných 100 km spotřebuju 9 litrů, logicky obdržím Y+Z CO2. Oproti tomu máme rok 2010, automobilové benzíny jsou dnes zbavené takřka vší síry, dávno v nich není olovo a těžké látky, procento uhlovodíků klesá ředěním biolihem, trocestné katalyzátory dokáží nebezpečné sloučeniny spalování rozkládat s velmi vysopkým procentem úspěšnosti, prostě automobilové benzíny jsou vůči nám všem a našemu okolí o mnoho šetrnější a slušnější, což o naftách nepůjde říct nikdy. Plyny potom, jak LPG, tak CNG, jsou na tom ještě nlépe než benzíny. To je holý fakt, doložitelný v teoretické rovině chemie i prakticky libnbovolným hmotnostním analyzátorem spalin. Ale holt benzínové motory nejezdí za magických 4,414547855655555698756 litru na 100 km a proto jsou špatné, zavrženíhodné a nanic a "zase si Máňo koupíme to tédéíčko co má zátah vocpoda a skoro nic nežere". Dízl v osobáku je prostě momentální módní záležitost a naprosto surová bezohlednost vůči životnímu prostředí a všem živým tvorům. Ale na to si každý musí přijít sám, tím že se o to bude zajímat, do prospektu k vysněnému Passatu ani X5 mu to výrobce samozřejmě nenapíše. Já naštěstí znám ten pohled "z druhé strany", coby účastník homologačních řízení, jízdních a emisních zkoušek při zavádění nových aut na trh, z válcových emisních zkušeben i ze suché teorie EHK předpisů, z praxe při měření emisí stacionárních zdrojů znečištění (kotelny, výtopny, dieselagregáty a jiné). Můj pohled se Vám může nelíbit (chápu, píšu to sem o těch dízlech poměrně často a vždycky se vytvoří frontální odboj argumentující za suché a neškodné saze), můžete s ním nesouhlasit, ale to je asi tak všechno co s ním můžete dělat. Opravdu dnes neexistuje dízl, jehož spaliny by nebyly pro prostředí devastační, i kdyby měl "EURO jedenáct".....
o 20.08.2010, 16:38 | JP
Huh, právě jsem vypil tři decky vody s jedovatym plynem, je mi ještě pomoci?:DD

Mimo pevných částic jde i o oxidy dusíku a síry. Nejde o žádnou novinku, diesely jsou prostě v ekologii významně horší, když porovnáváš cokoliv jinýho než neškodnej CO2.
o 20.08.2010, 20:33 | H-Honza (M)
tak je pravda ze pokud je vazne mysleno to, ze porsche 911 turbo umi "cistit" vzduch, jako ze ve znecistenem prostredi velkomesta - tusim to byl Londyn, vypousti z vyfuku mensi sajrajt nez nasava, tak tohle asi zadnej diesel nedokaze.
Kazdopadne diky za elaborat a vysvetleni, pak ten pohled na vec beru, protoze uznavam ze jsem varil z toho co je vsude vyzdvihovano.
o 20.08.2010, 22:27 | radek.613
Vyzdvihováno je v dnešní době všude vždy jen to, čím jdou masy ovládat a řídit. Pokud člověk není od přírody zvědavý, nezajímá se o věci komplexně a do hloubky a neví že nic ideálního neexistuje, i když se mu to snaží ze všech stran systém podsouvat, je velmi snadno manipulovatelný, což se každé "vrchnosti" velmi, velmi hodí. Taková je bohužel dneska doba, zcela typický znak konzumní společnosti. Nicméně dá se tomu bránit a stojí za to se tomu bránit, přeci jen lidi jsou drobet víc než stádo ovcí.....

o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3411 sekund.