Ahoj,
tak už došlo i na mě a měl jsem při návratu z jedné "nejmenované" akce DEFEKT (ze které se určitě brzo objeví nějáký report (že Milhauzzi ;-) )
gumy jsou vzorkem už těsně před smrtí, takže už nebudu zkoumat proč se to stalo a nebudu to opravovat, ale rovnou dám nový gumy. Ale nastal problém...jaký?
Z fotek auta určitě poznáte, že se jedná o klasický rozměr 205/55/16 s běžnou zátěží 91 a rychlost.třídou max.H (víc není potřeba).
A teď dotaz... má smysl zkoušet nějáký alternativy (hankook, verdestein a já nevím co) nebo jít klasickou cestou zavedených značek (Continental, Dunlop, Pirelli, Goodyear, Bridgestone atd.)?
Rozdíl v ceně bývá zanedbatelný, na tomhle rozměru se asi nedá moc co vymyslet a určitě se jich chrlí miliony ks aby i premiové značky dokázaly cenu dostat na rozmnou uroveň.
Takže se přiznejte, jste radši experimentátoři, nebo jste spíš konzervy? O extra-levných gumách vůbec nemluvím (značky jsem schválně nenapsal, nechci flame), jejich kupci už nejsou experimentátoři ale podle mě zbytečně riskující lidé (nebrzdící na vodě, neřiditelné...) nebo šetřílci na zbytečném místě - bezpečné, ale šišaté gumy které milují všichni vyvažovači a opravaři geometrií a podvozků apod.
P.S. - Odjezd z té akce byl bojový, přívalové deště navalily na silnici cca 10-20cm bahna...byl to boj - viz foto ;-)
