
Navštíveno 5985x


10.08.2010, 22:01 |
sotek Rád bych namontoval plastové podběhy a tak řeším jak je tam přidělat. Hodně lidí mi říká že je maj navrtané do podběhu samořezama, ale to se mi nechce.
Může mi někdo z Vás kdo je má poradit jak to nejlépe udělat?
Díky za rady, Šotek
Udelat to jako origo? Tj. navrtat diry o spravnem prumeru, zatrit barvou aby to nehnilo a potom koupit ty plastove cvocky (treba v autokelly) a tema to tam nacvakat?
lepí se to taky nějakým silikonem či co to je.. ale já bych tam ty podběhy nedával.. drží se pod nimi vlhkost a hnije to ještě víc.. vystříkej to nějakým rezistinem a uděláš nejlíp..

10.08.2010, 22:55 |
sotek Origo právě nevím jak to tam má být, ale každej s kým sem se o tom bavil tak říká že to má buď samořezama, nebo přinýtovaný, a to třeba i na rantlu lemu blatníku.
Zkusím se zeptat po příchytkách jako to maj třeba oktávky.

10.08.2010, 23:08 |
sotek
Nevim jestli pojede link:
[ Link ] |
Ale AutoKelly - nahradni dily - univerzalni dily - spotrebni a spojovaci material - prichytky
Mas tam pres tisic moznosti :-D
Co vim, tak se tam dava neco cca takoveho
[ Link ] |
(AK kod RO 11048), kde po zacvaknuti se to roztahne a drzi...

10.08.2010, 23:34 |
sotek Díky. Na něco se zeptám. Chci aby to bylo lehce demontovatelný, tzn. žádné nýtování. Buď šroub, nebo příchytku kterou klidně zničím.
Oktávky to mají přes příchytku co jsem dával odkaz a k tomu šroub.
Co jsem dal ja, tak je normalni rozebiratelny :) akorat obcas jdou hur a znicis ji :)

10.08.2010, 23:49 |
sotek Tzn. Ty máš příchytku co jsi dával na druhém odkazu?
Neco podobnyho, maji jich tam milion a uz si to uplne nepamatuju :) ale je to proste klasicka plastova prichytka, kterou "utahnes" tim ze ji zacvaknes...
Pri sundavani je potreba ji odcvaknout, bud sroubovakem atd, nebo jsou na to spesl rozeviraci kleste :)

11.08.2010, 09:00 |
tommas | Upraveno: 2010-08-11 09:10:17
sotek:
Je to už pár let, co jsem to dělal, tak si to přesně nepamatuju. Podběhy mají pacičky, které je drží na lemech, tedy se do lemu nic nevrtá. Dál se prošroubují společně se zadníma zástěrkama jedním šroubem, takže taky bez problémů.
Na vnitřní straně podběhu jsem tuším vyvrtal malý otvor na samořez. Nemusíš se bát, že by to od té dírky shnilo, podstatně dříve odejdou jiné věci a dělá se to tak i u ostatních aut z výroby.
Bolthorn:
podběhy se nelepí, nezatěsňují, musí dýchat, aby se tam nedržela vlhkost. A navíc zrovna u Felicie (+ Favorit) je to jedna z nejlepších věcí, které pro to auto můžeš udělat. Mám to ověřené na dvou Favoritech co jsme měli (bylo to tam už od Škodovky jako doplněk za těžký prachy). I po letech jsou chronicky známá místa (zadní lemy, přední i zadní podběhy kolem tlumičů) bez koroze a vypadají jako nové.

11.08.2010, 10:17 |
sotek Díky za rady, nějaký příchytky koupím a naperu to tam.