Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > octavia II - problemy

 o Navštíveno 6162x o
o 06.08.2010, 20:49 | clown
jen tak .. co vas napada .. ???

OII, TDIPD 77kw 173tkm 5kvalt manual / vyroba 04/05, takze pocatek ..

rozjezd s nizkymi otackami .. rozklepe se cele auto, pro normalni rozjezd je treba mit 2500 ot/m

pri odrazeni jakehokoli stupne se ozyva zvuk jako kdyz za sebou tahnete plechovku

po vypnuti motoru se ozyva huceni z motoroveho prostoru cca 5 sekund .. , jako kdyz huci KO prevodovka, ale dela to i na volnobeh, v lete, zime .. s klimou i bez

obcasne, cca 3x denne i kdyz je seslapla spojka na zem, radi to 2 i 3 stupen prez zuby ..

muj nazor .. , dvouhmotak + spojka,
je to jen nastrel .. auto pujde stejne ve 180 na velkou servisku do autorizaku, takze na co se mam pristi mesic tesit :o))

diky za nazor


o 06.08.2010, 21:03 | H-Honza (M)
ja myslim ze Tvuj nazor je bohuzel spravny...
o 06.08.2010, 22:07 | cendler
taky bych řekl dvouhmota, nebo taky pouze ložisko u spojky a když to tak čtu podruhé, žekl bych že to bude to ložisko
o 06.08.2010, 22:25 | clown
to rozklepani uz dela co to vylezlo z fabriky, ale puvodni ridic jen jezdi .., nez to reklamovat, tak na to kaslal ..

kazdopadne diky :o))
o 07.08.2010, 00:13 | Luke_288 | Upraveno: 2010-08-07 00:23:38
hele, mám 204tis km ve stejným autě. minulej tejden výměna spojky, setrváku a synchronu na trojce. projevy hodně podobný, při rozjezdu vibrace, občas vibrace při startu, trojka za studena občas přes zuby. vyvrcholilo to tím, že nejdřív šlo řadit jen 2,4 pak 1,3,5 pak vše krom zpátečky.
začínám mít pocit, že překročením 200tis km se to nějak sere. do teď jsem byl max spokojen
edit r.v. 04
o 07.08.2010, 08:20 | CervinVega
Bývá taky axialni vule na mrkvi, na opačném konci hřídele je ložisko pod plast vickem, jistene segrovkou, cele se to vytlačí, vule umožní cestování hřídele, pazvuky, obtížné vypínání spojky, protaceni vnějšího kroužku ložiska, zadirani v dusledku špatného mazání a i korozi...
Řešením je objednat ten plast dekl, omrknout ložisko, vyměnit a připadne vypodlozit segrovku,pokud ta vule ještě není moc velka...
o 07.08.2010, 08:25 | rcman | Upraveno: 2010-08-07 08:35:29
Podle toho popisu to opravdu bude komplet spojka a možná i setrvačník. Žádná levná záležitost.

Někde na škodaforum.cz maji na tyhle témata sakra dlouhý diskuse.
o 07.08.2010, 09:36 | Luke_288
origo spojka, setrvák i synchron- 24tis Kč
o 10.08.2010, 08:59 | CervinVega
2hmota, spojka, pritlacak, lozisko do 15tis s DPH od Sachs...
o 07.01.2011, 16:05 | clown
origo spojka + setrvak + predni lampy + olej ..
52.000Kc .. dobrej servis v 180tkm .. , zrovna, kdyz se TDI zaplatilo v 150tkm (dle odbornych vypoctu) se auto zase na dalsich 50t km prodrazilo ...

btw .. update
po 3tydnech zacina opet chrastit setrvak .. uz se moc tesim na reklamaci :o)))
o 07.01.2011, 16:10 | Lukasino
To je slusna castka :-O
o 07.01.2011, 16:14 | Spirit
jo neco podobného jsem měl u předchozí octy a byla to dvouhmota ale nehučelo to po vypnutí motoru!
o 07.01.2011, 16:20 | Nismo.Power
jééé to je sranda tohle číst :)

jak píše cervin to ložisko to je taky častý, když je jakoby tuhá spojka na sešlápnutí, taky už sem to jednou měnil a další hromadu aut viděl která to dělala .... ono vůbec ten 5q je fakt za trest a sere se dost solidně....
o 07.01.2011, 16:32 | clown
lozisko samo taky, to stalo par kc ..
slovy 30t matros + 20 prace :o))) Skoda je levna :o))
o 07.01.2011, 18:59 | radek.613
Já raději nic psát nebudu, aby se mě nějaký "dehet-positiv" jedinec zase nepokoušel ubít argumenty jak je ropák levný, ekonomický, spořivý a jak se doma vyplatí.......
o 07.01.2011, 21:53 | Luke_288
no hlavně tyhle věci se benzíňákům (a hlavně všem ostatním automobilkám) nemůžou stát že jo...
a hlavně všechny benzíňáky který k těm ekonomickým argumentům používáte servisujete v origo autorizovaných servisech a taky ty auta používáte jako služebáky...

já klidně přiznám, že do mojí se po 240tis km taky nasypalo poměrně dost, ale taky jsem s ní natočil za poslední rok 80tis.
ale chápu, že stát se to BMW nebo MB tak se to opraví za polovic
o 07.01.2011, 22:55 | radek.613
Ale kdeže, stát se můžou komukoli, kdo konstruuje a vyrábí v duchu hesla "co nejlevněji a co nejprůměrověji". Jinak samozřejmě ano, je to tím, že benzínové motory nepotřebují zdaleka tolik konstrukčních "kurvítek" a to zejména atmosférické verze k tomu, aby spolehlivě sloužily mnoho set tisíc km bez zásadních investic... To je tak těžké pochopit základní pravidla mechaniky, že jakékoli soustrojí má být vyrobené v rámci účelu a parametrů co po něm chci co nejjednoduššeji a nejefektivněji? A že kdysi platívalo, že už konstruktér volí koncepci tak, aby něco vydržela bez nutnosti oprav a zásahů? Že přetechnizovaný verk konstruovaný podle základního pravidla "ať je to co nejlevnější", plný berliček jako vyvažovací hřídele, dvouhmotové setrvačníky, váhy vzduchu, pomalu počítačem řízené silentbloky motoru proti vibracím, a podobně, které "zachraňují" jeho parametry a zejména kulturu chodu je přesný opak? Že je to krásné jen na stojánku na autosalonu a bezstarostné jen po dobu záruky a že je to postavené jako hlavní živnost servisů?

Já taky pořád čekám, kdy něco nasypu do svých aut...a furt nic, tak nevím. Ale ani jedno z nich není přeplňovaný ropák, ani jedno nemá místo pedálu plynu potenciometr, všechna kilometrovým nájezdem objela zeměkouli 6 x či víc a stále jim stačí výměny náplní, filtrů a dílů časové/kilometrové spotřeby....
o 07.01.2011, 23:15 | Rudi
a co máš za ty božský auta?
o 08.01.2011, 00:19 | Dudelina
Radek: Jenže ono je po těch přetechnizovaných věcech poptávka - jinak by se dle mého nevyráběly. Většina dnes prostě chce i z malých objemů nějaký výkon - to je daň i za čím dál tím těžší vozy při honbě za bezpečnost.
Je to vidět i tady na fóru - každej by chtěl aspoň 150hp, spotřebu do 9litrů atd - a pak asi není jiná cesta, než vysokotlaké vstřikování, komprese atd.
A na to už navazují setrváky,...
o 08.01.2011, 00:31 | crestik
měli jsme zůstat v době žigulů, Volh, starých mercedesů a jiných poctivých aut, které vážily 3x tolik, jely 3x hůř, žraly 3x tolik a 3x rychleji shnily, i když motor vydržel časově 3x dýl při 3x menším km nájezdu ;-)
o 08.01.2011, 00:56 | radek.613
Ale já přeci neřeším poptávku, pouze to deformované myšlení, že současné downsizingované přefukované motory jsou spolehlivé držáky, kdepak, jsou to kasičky na peníze a to na nemalé a při jejich pořízení je velmi vhodné s tím počítat. To je jim dáváno do vínku už konstrukcí a počtem "zbytečných" dílů a je to holý fakt. Doba je zlá a bude jen hůř......

Crestiku, možná by neškodilo vrátit se do poloviny devadesátých let, kdy konstrukci neškodili ekoteroristi, výrobu tolik neřídili ekonomové, interiéry nebyly z granulátu z PET lahví a aby auto jelo rovně, potřebovalo sedm až patnáct elektronických asistentů.... co se týká poctivosti aut, máš to špatně, zamysli se trochu, tehdy byly auta lehčí, jejich motory nebyly uškrcené pytlema na saze ani regulemi EU ohledně CO2, takže paradoxně, a jsou na to důkazy, bývala ta starší auta rychlejší, lépe ovladatelná a mnohdy dosahovala spotřeb, o kterých se současným může spíš zdát....
o 08.01.2011, 08:19 | cupra.165
Ja to rikam porad,koncernove nafty jezdi velmi spolehlive do 150 000km,pak uz se to zacina dle druhu co s tim jezdi sypat...prodat,koupit nove.
o 08.01.2011, 10:08 | Dudelina
Radek: Ano, pak s Tebou souhlasím.
o 08.01.2011, 10:11 | Luke_288
já jen tvrdím, že tyhle problémy mají všechny automobilky těch prémiových nevyjímaje.
bohužel tady na foru je všeobecná nevraživost ke škodovkám (kdy já tvrdím, že je to velice konkurenceschopná automobilka) a téměř vždycky když se něco na škodovce podělá, tak se tu objeví výsměch a porovnání nákladů na opravy. jenže téměř vždycky se porovnávaj náklady na opravy v autorizáku škoda a oproti tomu deset let starý 550i opravuje pepík v garáži za ceny dílů poslaných z USA.

ale to je jako můj kámoš kdysi ještě na základce- měli doma Š120, asi 20let motor pořád původní, jenom kastle 3x měněná...:))
o 08.01.2011, 10:53 | .mycTD
Luke: a ty jsi zase na ty Octavie nejakej precitlivelej.
pokud jsem to dobre pochopil, tak radek puvodne poukazoval na fakt, ze kdykoliv tu nekdo poptava diesela, bo rocne do skoly najezdi skoro 15tkm, rozbehne se flame na tema nakladu na udrzbu benzin vs nafta. ...a nejsme tu prvni den, abychom s nadhledem nepresli argumenty typu, ze u atmo V6 by setrvak neodesel:-)
o 08.01.2011, 11:00 | .mycTD
jinak ano- existuji i firmy, ktere ty sluzebni auta klidne nakoupi v benzinu (nove, se servisem v autorizaku), bo je to pro jejich vyuziti vyhodnejsi a ododlnost vuci stridajicim se referentum jim vynahradi naklady na palivo.
- porovnavat formu servisu (jakehokoliv) 10let stareho auta s nove koupenym, je uplne stejne out, jako srovnani cen dilu skoda a.a.s. vs ebay.com
o 08.01.2011, 11:34 | Luke_288
ale nejsem přecitlivělej, jenom mi vadí to, jak se tu furt na škodovku plive (fabie, oktávie). na žádnou jinou automobilku tu nevidim tolik špíny.
btw oktávka o který se tu píše je 6let stará, tak jakýpak servis novýho auta?

já se OII nikdy nezastával ohledem něčeho super zajímavýho, najezdil jsem s ní 240tis km, něco to stálo, službu odvedla. berte to, že drtivá většina těhle nafťáků jsou prostě služebáky s velkýma nájezdama.
o 08.01.2011, 12:05 | .mycTD | Upraveno: 2011-01-08 12:15:15
me se treba nezda, ze by tu (v tomto tematu) nekdo plival na skodovku.
obecne vyssi averze je zpusobena hlavne masou uctivacu na druhe strane a medialni masazi (z obchodniho hlediska dobrou) v ceskych mediich.
o 08.01.2011, 12:12 | crestik
radek: když porovnám 25 a 10 let starý 2litr motor, tak v 99% má ten novější o 20-30% větší jak Nm, tak kW, při 20-30% menší spotřebě, a to vše za použití minima elektroniky. Emise raději nezmiňuju, protože nějaký karburátor nemá problém vyprodukovat škvárový fotbalák. Ohledně materiálu, kdysi byl na přístrojovce lisovaný papír a různý bordel, jakési koženky apod. Jestli se to někomu líbí, proč ne, ale jaxi doba pokročila. Taky je dobré se zamyslet, kolik se vyrábělo kdysi a kolik dneska auto, a že na favorita bylo třeba od oka 40-50 průměrných platů, zato dneska je za 10-20 platů auto fungující x let. Když se podívám, s jakými nájezdy se prodávaj vraky z tebou vzpomínaných let, je to +- stejně, jako "dneska" s tím, že ty auta to najedou za 30-50% času. Jak už jsem psal, v letech 2000-2010 bylo uplně normální koupit "střední" auto bez jakýchkoliv elektronický pomocníků a udržely se na cestě podstatně líp, než kdejaký "veterán", takže to vypadá, že technici a ostatní šašci ve fabrikách přeci jen něco užitečného dělají
o 08.01.2011, 14:17 | Luke_288
mycTD: já bych neřek že na tomhle foru je nějaká masa uctívačů. jsou tu maximálně lidi jako jsem já co tvrděj, že škodovka nevyrábí kdovíjaký super auta, ale ty auta svojí službu odvedou minimálně stejně dobře jako ostatní automobilky.
a to si troufnu říct, že superb ve kterým jezdím teď hodně, ale hodně šlape na krk daleko prémiovějším výrobcům.
měsíc zpět přijel kámoš s X3 35d- motor pecka naprostá, ale palubku z tvrdých plastů nemá dneska už ani ta fábie. a to bylo auto asi za 1,5mio. ale to už je total OT.

crestik: jak píšeš, kdyby zůstaly motory tak jak byly, tak by možná najely 0,5mio km bez problémů, ale za chvíli bysme tady všichni zdechly...
o 08.01.2011, 14:30 | mr.brain
zdechli :) na saze z ropy :-D Anebo na to, že než se vyhřeje katalyzátor, tak do vzduchu se vypustí kopice oxidů dusíku... Je to OT jak sviň medi.

clown: napiš pak, jak dopadla reklamačka setrváku, neb by mě to zajímalo :)
o 08.01.2011, 15:05 | crestik
no já bych se podíval pozorněji, kdo tu fčera kolem 7mé večerní opět začal s posměšky na dnešní auta ;-)
Btw, od srpna už to snad vyřešil, nee? :-D
o 09.01.2011, 02:06 | radek.613
Jen naokraj - Crestiku, píšu polovina devadesátých let - kde čteš karburátor? To že nebýt němců, tak by ho byli ve škodofce schopni dávat ještě do Fabie, to se netýká zbytku světa, který elektronické vstřikování s řízením na ideální lambdu používá v serii někdy od roku 1985, někde i dřív. Co se týká emisí, opět vedle, to co vypadne první tři minuty ze studeného hypermoderního přefukovaného nafťáku, to musí i 20 let starý benzíňák se základním třícestným katem vyrábět týdnem nepřetržitého chodu, o rakovinotvorných pevných částicích nemluvě. Mohu kdykoli doložit z výsledků emisních testů nna válcové zkušebně, kde jsem poměrně často s vozy napříč celým spektrem výrobců (žádné zaujetí proti koncernu, jak se tu někdo pořád snaží připomínat). Co se týká spotřeb, kromě markatního snížení spotřeby pozorovatelného mezi atmosférickými a přeplňovanými dízly není nikde v segmentu patrný nějaký enormní úspěch se snížením spotřeby, kor když ho přepočteme cenou kvůli němu zavedených dílů, a součástí. Defacto průměrně stejné kubatury, poskytující průměrně stejný výkon "žerou" pořád stejně, ať jsou vyrobené v roce 1995 nebo v roce 2010, opět to lze doložit praktickou jízdou, nikoli čtením prospektů.

Lukáši naopak, ještě pár let s masivním užíváním mastných směsí a opravdu všichni ve vytížených městských aglomeracích zdechneme, trend byl donedávna jasný, naštěstí se, i když pomalu, obrací ve prospěch TSi, jejichž provoz lidi plíživě nezabíjí a fasády domů u silnic zůstávají déle bílé. A co tak koukám jak jezdím, už docela vymizely i původní Avie, Liazky a "neeurové" Tatry, minimálně z měst, takže taky dobře, no ni....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3271 sekund.